Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 996

Szia!

Gyors voltál...én még nem mértem le,de holnap megteszem!

Igen,arra gondoltam,hogy ha a GS-é hátha rövidebb,így nekem jobb lenne.Természetesen csak kicsi ésélyt látok,hogy ez minden szempontból megfeleljen,de ki tudja.

Gyaníthatóan a tereptulajdonságok miat inkább hosszabb lesz mint az enyém,de így legalább tisztán látok majd  ebben az ügyben.

Köszi a fáradozást!!!Holnap jelentkezem.

Hori

MGP Creative Commons License 2006.05.03 0 0 995

Leslattyogtam, megmértem, a felfogató csavarok tengelytávolsága 38 cm.

De nem értem, miért is kérdezted? R1100S-be akarsz GS rugóstagot?

Ha viszont már ottan nézelődtem, akkor megnéztem azt a csavart amiről a multkor szó volt. S<=>H felirattal egy egyszerű vágottfejű csavar. Nade. Az ilyen jelzések nekem nem egyértelmüek, azt mondja meg valaki, hogy óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányban csavarva keményedik a rugózás? És mennyit lehet rajta csavarni, mert szinte semmi ellenállást nem tapasztaltam.

MGP

Ja.. egy ADV-es kollega lemérné szintén a hátsó rugóstag hosszát?

 

Előzmény: Hori R1100S (993)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.03 0 0 994
lengéscsillapító javítás: Katona Gábor 30/9 349-529 (Dömsöd Tasi u.12.)
Nekem már 1993-ban a rallye zsiguliba is Ő csinálta a gátlókat....
Mint minden jó mesterhez türelem kell hozzá is, mert a határidőkkel hadilábon áll, de ez van... Egyébként csinált már 1150 GS-be keményebb első gátlót.
Előzmény: Hori R1100S (993)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 993

MGP !

 

A rugóstag dolog engem is érdekel,csak más dimenzióból.

Az alacsony termetem miatt kicsit rövidebb rugóstag kellene a gépbe,hogy lentebb üljön a hátulja.Nameg nemártana puhább is,mert ez elég sportosra van hangolva.

Gondolom nincs akkora szerencsénk,hogy csereszabatos legyen a kettö egymással és még az erőssége is megfelejen mindkettőnknek...de azért gondoltam megpendítem a dolgot,hátha:)

Esetleg megmérnéd milyen hosszú a GS rugóstagja?

Hori

Előzmény: MGP (984)
cselle Creative Commons License 2006.05.03 0 0 992

ÖSSZEHASONLÍTÁS érdekelne, nem teszt vagy leírás.

 

és persze azért itt kérdezem, mert szubjektív véleményekre volnék kíváncsi, nem adatokra... !

Előzmény: Hori R1100S (991)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 991

A www.motorozz.hu -n van egy szűkszavú teszt mindkettőről.

Van egy BMW-fórum is ....

 

Hori

Előzmény: cselle (990)
cselle Creative Commons License 2006.05.03 0 0 990

Jó a link, köszönet.

 

Apropó van valaki aki 1150GS <-> 1200GS összehasonlítást vállalna, vagy ismer ilyen linket?

Előzmény: MGP (986)
Dódy Creative Commons License 2006.05.02 0 0 989

Hát tényleg nem ETZ. Teljesen más dimenzió.

A stabilitását szélben meg tudtam állapítani, mert igen erős oldalszelem volt az 52-esen végig. A kanyarokat minden gond nélkül vette,nem billegett, himbált.  Jó a plexitje, de fel rakatom a nagyobbat. Itt a szomszédban készítenek ilyet (nem eredeti, de tökéletes). Bukócsövet is kell még szereznem. Lehet, hogy nem szép, de biztonságos. Már csupán a kilómétereket kell szaporítanom, hogy kellőképpen összecsiszolódjunk. Lassan vihetem a 10000-res szervízre is. Most keresgélem, hogy a környéken kihez lehetne vinni, aki becsületesen átnézi. Esetleg tud valaki ilyet Veszprém környékén? A siófokiról hallottam, de nem ismerem.

Előzmény: cselle (987)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.02 0 0 988

Hello!

 

 Érdekelne a gumis amit tudsz, még ha Pesten van is, bármikor jól jöhet. Pásztóyéknál már én is jártam, a 650-est oda vittem gumiztatni. Nekik van adapterük? Ha van akkor miért kellett nekik könyörögni? Ha meg nincs, akkor mivel fogatták fel végül is? Gyusz

 

Előzmény: Macskapecér (980)
cselle Creative Commons License 2006.05.02 0 0 987

Dódy,

 

300km már komoly teszt. Mik az  első benyomásaid? Jobb mint az ETZ? :)

 

(Kajakozni a környező folyókon szeretek leginkább, van is saját túrakajakom, de kicsit tudok vadvizezni is. A K-1 más kategória, próbáltam már, szuper érzés az a sebesség.)

Előzmény: Dódy (985)
MGP Creative Commons License 2006.05.01 0 0 986
Dódy Creative Commons License 2006.05.01 0 0 985

Szia Csele!

Egyáltalán nem haragszom. Teljesen megértelek,ilyen gépet én sem adnék, amíg nincs másik helyette. Végül szerencsém volt, hogy Szolnokon találtam egy másikat. Már nem nagyon bírtam tovább motor nélkül, igaz nagyon régen motoroztam egy 250-es ETZ-vel. Ez azért más világ. Még össze kell csiszolódnunk, de remélem hamar sikerül. Sokat szeretnék vele túrázni. Most hoztam haza, de alig tudtam kipróbálni, mert itt folyamatosan esős, hideg idő volt. Habár Szolnokról levittem Békésre, onnan pedig még 300 km Veszprém. Egy kis ismerkedés azért volt.

Olvastam, hogy kajakozol is. Milyen túrákon szoktál részt venni és milyen hajóval? Én is kajakozom. Itt a Balatonon van lehetőség rá. Ez viszont nagyon időjárásfüggő. Ha nagy a hullám, itt nem lehet evezni, főleg az én K-1-es hajómmal. De szép időben kiváló időtöltés.

Az új motortulajdonosoknak én is gratulálok, balasetmentes sok kilómétert mindenkinek!

I
Előzmény: cselle (975)
MGP Creative Commons License 2006.05.01 0 0 984

Üdv!

Tudja-e valaki, hogy 1150GS-hez létezik-e erősebb hátsó rugóstag?

Tavaly már egyszer előszedtem a témát, mert egy barátom GS-ében éppen tönkrement, én meg féltem, hogy az enyém is bemondja az unalmast mert éppen sokat jártam két személlyel csomagokkal vacak utakon (a gyári megadott teherbíráson jóval túl). Akkor kaptam egy címet ahol is a gyárit alakítanák át, de meglehetősen drága volt, ezért akkor letudtam a dolgot annyival, hogy hozattam egy használt gyárit, hogy majd berakom, ha kell. Viszont most úgy érzem, hogy mégiscsak kellene egy erősebb. Javaslat??

MGP

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.01 0 0 983

Szia!

 

Biztosan nemkis élményben lesz részed 3..2...1...napmúla!

 

A középtámasz elég hasznos dolog, szezonban általában lehet nélkülözni,de télen mindenképpen kel valami megoldás a felállványozásra...szerintem.

Sokszor az esztétika,meg a súlytakarékosság miatt lehagyják a sztériából.

Lehet kapni,olyan BMW középállványt is ami csak otthon tolható a gép alá,--az eredeti felfogatási helyeket használja--eltárolási vagy szerelési célból.

Ha meglesz,kérünk képeket róla!!!

Hori

Előzmény: Laslie-R (982)
Laslie-R Creative Commons License 2006.04.30 0 0 982

Szia Hori,

 

Ráültem...brrrr..nagyon jó érzés...még 4 nap és megyek érte erre lesznek meg a papirok, műszaki stb.(megjegyzés: azszony is eljött velem és azt mondta az új GS NEKI JOBBAN TETSZIK)...

Egy dolgon meglepődtem középtámasz extra felszereltség, és ez nem volt rajt..,de lehet hogy nem is kell, csak az elözőnél hozzá voltam szokva.. bár utólag rendelhető 35 pénzért.

Már be is jelentettem elhozás után 1 hétre az első 1000km szervízre (olajcsere), lesz dolgom...:-))

Előzmény: Hori R1100S (949)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.30 0 0 981

Szia!

A közdarabokkkal is tökéletesen föl lehet fogatni a centígépre a felnit,csak kicsit hosszabb a folyamat,de a végeredmény teljesen ugyanaz.

A lényeg,hogy statikusan és dinamikusan is ki legyen egyensúlyozva.

Sok, jobbára autókkal foglalkozó gumis,csak statikus centírt csinál.

 

 

 

Van-e tapasztalatotok a levegő helyett, gázzal való feltöltésről?Az enyémet gázzal töltötték,de még nemtudok róla semmi tapasztalatot mondani,bár lehet,hogy ez akkor a legjobb ,ha nemvesz észre semmit az ember.

Viszont a vadiúj hátsógumimban múlthéten találtam egy kisebb szöget:((

Kihúztam,de szerencsére nem lett lyukas,mert ferdén ment bele szög.

 

Holnap szerintetek belehet vállani egy Mecsektúrát?(jóidő kontra eső)

 

Hori

 

Előzmény: Macskapecér (980)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.30 0 0 980
Szia!

Sajnos Pesten tudok olyan szereldét, ahol nem gányolnak. Azért elég drága és sérülékeny ahhoz egy ilyen fűzött felni, hogy trükközni kelljen. Mert az egy dolog, ha elvállalja, mert ez nem jelenti azt, hogy van is szerszáma hozzá, hogy megcsinálja. :-(

Egyébként én a Pirelli Pásztóyhoz vittem egyszer, igaz, hogy kis könyörgésre, de végül szakszerűen kicentírozták. Tudom, hogy nem volt más választásod, de azért ez szomorú.

Körte
Előzmény: Fireboy (979)
Fireboy Creative Commons License 2006.04.29 0 0 979

Szia!

 

 Nem volt adaptere, kúpokkal, közbetétekkel rakta fel a srác a tengelyre, de megoldotta. Te ismersz esetleg valakit, akinek van adaptere? Üdv!

 

Előzmény: Macskapecér (970)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.29 0 0 978
Na azééé ezse kutya!
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.28 0 0 977

 

oda se írom, hogy micsoda, egyértelmű.

ezek a németek beszedtek valamit, mert olyan de olyan motorokat terveznek mostanában...

MGP Creative Commons License 2006.04.28 0 0 976

Az biztos. Külön ezért szeretem a bömösöket, merthogy tele vannak egyedi megoldással. (a szerelők meg ezért nem szeretik). De akárhogy nézzük is az évtizedes telelever-palalever futóművet még a mai napig nem überelték, pedig ugye mindig is voltak próbálkozások egyedi megoldásokra (pl Yamaha függőcsapszeges első kormányzása).

Egyszer mikor Kőkapun vacsiztunk, és mentem a motorhoz a parkolóba, már majdnem ráültem, mikor észrevettem, hogy a túloldalon egy emberke feje gyakorlatilag benn van az ülés alatt. Miután kijött, kiderült, hogy valami osztálykiránduláson lévő csapat technika tanárja, és teljesen el volt bűvölve hogy egylengőkarban van megoldva a rugózás és a hajtás is. Ezek után mikor megmutattam az első kerék központi rugózását azt hittem elolvad a gyönyörtől :))

MGP

 

Előzmény: cselle (971)
cselle Creative Commons License 2006.04.28 0 0 975

Tudtam, tudtam, tudtam!!!

 

De ez még csak 3db. Gyertek még!!!

 

Persze..... túrázni mindennel lehet, csak elszántság kérdése (pl az 1. Simsonnal is nagyokat tudtam).

 

De engedjetek meg egy rővid történetet (persze hogy erről jut eszembe):

 

Egyszer egész napos szitáló-lassú-mindentátáztató esőben kajakoztunk a Hernádon lefelé már vagy 6órája, amikor az egyik legifjabb társunk kifakadt:

"Nem rossz ez a túra

...

...

...

 

de a JÓ,
...

nem ILYEN!"

 

:)))

 

 

 

Mindenkinek jó hétvégét!

Motorozzatok!!!

 

 

Üdv,

Laci

Előzmény: Macskapecér (972)
R100 Creative Commons License 2006.04.28 0 0 974
Egy szlovéniai túrán az egyik tankolásnál felültem túratársunk GSXR-ére, az az öt perc a kútnál rádöbbentett, hogy az RS kormánya NEM alacsony!!!
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.28 0 0 973

Szia!

Ha Lacesz elindul egy 7000 km-es túrára az R1100S -sel akkor tényleg csak elszántság kérdése.

Én tavaj egy üleppel lenyomtam 1200 km-et egy15 éves VFR-rel,gond nélkül,csak tankolásnyi pihenőkkel.Az összes többi motor a csapatban nagy túra gép volt(Vradero-ST1100).

 

Nekem az utaskényelemmel van csak gondom az én gépemnél,vagyis inkább az utasaimnak van vele gondja.

Az utasrészről folyton a vezetőrészre előrecsúszik a hátsó ember:((

Talán egy kicsit túl sportosra sikerült az üléskialakítás,énmeg már nyagyon régen voltam sportos alkat:((

 

Hori

Előzmény: Macskapecér (972)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.28 0 0 972

"Úgy látom aki túrázni akar,  annak az igazi nagy kérdés: GS vagy RT.

(Na most biztos felhördültek párszázan.....:), dehát védjék meg az igazukat!)"

 

*** Vagy K 1200 GT, K 1200 RS, hogy a sorosokat se felejtsük el. Én pl. egy RS-t simán el tudtam volna képzelni, ha nem lett volna már túraenduróm.

Amúgy meg mindennel lehet túrázni, csak elszántság kérdése. :-)

 

Elég meggyőző voltam? :-)

 

Körte

Előzmény: cselle (971)
cselle Creative Commons License 2006.04.28 0 0 971

Gyusz,

Örülök, hogy neked is tetszett a munkájuk.

 

Gratulálok Narbondel-nek, Dódy-nak, HolAMotor-nak,Laslie-nek és Gabónak a motorvásárláshoz és a tipusválasztáshoz!

 

Úgy látom aki túrázni akar,  annak az igazi nagy kérdés: GS vagy RT.

(Na most biztos felhördültek párszázan.....:), dehát védjék meg az igazukat!)

 

Dódy,

mégegyszer ezer bocs, hogy nem adtam el neked az RT-met, de így legalább majd jobban illünk egymáshoz, ha közös gurulásra kerül a sor.

 

MGP,

Most néztem meg csak alaposabban a válaszodat (953-as), és látom a berajzolt piros vonalakat, és bár én nem vagyok szakmabeli, de a javítás után sokkal jobban hasonlít az Eifel-tornyra :)), ezért BIZTOS, hogy igazad van!!!

De ettől függetlenül - amennyire én meg tudom itélni - zseniálisat alkottak. Olyan egyszerű...de nagyszerű érzésem van a látványtól.

 

És +++ kösz mindenkinek, mert nagyon sok okosságot tanulhat tőletek az ember.

 

Üdv,

Laci

Előzmény: Fireboy (968)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.28 0 0 970

Ezt nem értem. Ha van adaptere, akkor három mozdulat. Mi volt rajta negyed óra?

 

Körte

Előzmény: Fireboy (968)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.28 0 0 969

Én egyszer itt az Infoparknál odamentem egy teherautóshoz, hogy most azonnal kérjen síkosságmentesítést. Elhagyta a hidraulikafolyadékát. A Lágymányosi lehajtóját, ami szép nagy ívben kanyarodik le, egészen az egyetem sarkáig - naná - az ideális íven végigszórta. Begurultam, hogy ez már aztán több a soknál, de nem hívta ki a közteseket, széthordták a szmötyit az autók.

 

Körte

Előzmény: MGP (958)
Fireboy Creative Commons License 2006.04.28 0 0 968

Hello!

 Ma sikerült kicentíroztatni a GS hátsót Debrecenben annál a gumisnál, amit Cselle ajánlott, bár negyedórába beletelt, mire a srác be tudta fogni. Tényleg pontosan, precízen dolgoznak, gumiztak már más BMW-t is, javítanak motorfelnit stb. Úgyhogy ajánlom mindenkinek, akinek elérhető közelségben van. Gyusz

 

fazeres Creative Commons License 2006.04.28 0 0 967
Egy keveset hozzátennék az fz6-hoz. Az első széria után (ami az enyém) kijöttek a meghibásodásra hajlamos TPS szenzoros sorozatok, de a cég titkolta, nem volt visszahívás, bár ingyen kicserélték az alkatrészeket. Az első meghibásodásoknál a márkaszervízek nem tudták hogy mi a gond, nem ismerték ezt a hibát. Ezért sokan kísérletezgettek, utána azt a pár meghibásodott szenzort már rutinból cserélték. A Yamaha ezek után TPS szenzor gyártót cserélt, leváltotta a beszállítót. (mondták a szervízben) Nekem szerencsére még semmi gondom nem volt a motoral a 30 ezer km alatt.
Előzmény: LaceszR1100S (930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!