Keresés

Részletes keresés

LMG-140 Creative Commons License 2012.07.31 0 0 4079

Csak némi kis felújítást kap szerintem. :)

Előzmény: Törölt nick (4076)
by-169 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 4078

Csak lesz. A lépcső le van alapózva vagy aza gyári szín lenne?

Előzmény: Dreamer (4077)
Dreamer Creative Commons License 2012.07.30 0 0 4077

Jól szétkapták... lesz ebből még tuja?

 

Dreamer

Előzmény: Törölt nick (4076)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.30 0 0 4076

Üdv!

 

Ezt a fotót találtam az 500-as Ganz villamosról:

 

http://transphoto.ru/photo/511609/

 

Mi van vele? Remélem nem selejtezni akarják...

LMG-140 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 4075
LMG-140 Creative Commons License 2012.07.30 0 0 4074
by-169 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4073

KGE-002-be mikor rakták bele a klímát? Jó volt vele utazni:) Végre nem a forgató levegős hülyeség van benne hanem igazi klíma. Sok mindent kapott aza busz mióta járunk vele Álmosdra. Kijelzőt, függönyt most a meg a klima. Motor alapjárata elég alacsony lett.

by-169 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4072

Igen csak ő volt kint. 21:17-kor ment be a remízbe.

Előzmény: LMG-140 (4067)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4071

A DERKE menetrendi oldalát is szoktam nézni. :)

Előzmény: LoLkA (4020)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4070

Igen ez igaz...

Előzmény: atty707 (4013)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4069

Ja, így már értem. Ezt nem tudtam.

Előzmény: marky-511 (4040)
atty707 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4068

Igen, főleg ha hozzávesszük azt a rengeteg anti-lop-ot is, valamint az ordító oroszlánokat (ha elmegy valaki előtt a busz)... :)

Előzmény: Balu424 (4066)
LMG-140 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4067

Ma csak a 489-es van kint :(

Balu424 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4066

Kész szafari :)

Előzmény: atty707 (4065)
atty707 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4065

A rendszer egyetlen gyenge pontja inkább a két zebra lenne, amelyen át kell küzdeni magát a járműveknek.

Igen, van ott 3 zebra is. De miért nem lehet megcsinálni, hogy mindegyik járat a főépület elől indul? Normális indulási időkkel (teszem azt nem minden 30-kor indul egyszerre) meg lehetne oldani. A Segner-en is pont ez a probléma, hogy minden járat egyszerre indul. Pedig van olyan, amely két óránként közlekedik, miért nem lehet 5-10 perccel hamarabb/később indítani?

Sajnos rossz Volános gyakorlat.

Pont azt tapasztaltam, hogy a fiatal sofőrök indulnak később, volt volános sofőr másodperc pontosan indult a megállóból (Egyszer láttam, tegyük hozzá). 

De ez már megint csak a szájtépés a részemről, amíg az illetékesek hátsója alatt céges autó van, addig nem lesz itt változás.

Előzmény: LoLkA (4058)
atty707 Creative Commons License 2012.07.29 0 0 4064

Igazad van MÁR debreceni cég. Korábban budapesti székhellyel volt bejegyezve a Zöldfény Kft.

Nem is a közlekedők részéről írtam, hogy nincs rá igény, de mit tehet 200000 ember, ha "odafenn" 20 nem akar tenni ez ellen?

Előzmény: LoLkA (4059)
by-169 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4063

Lehet tudni holnap mely Bengálik lesznek? Jó volna a 6 ajtóssal is utazni de fesztiválózoknak biztos nem lenne jó.

by-169 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4062

Dél körül voltunk Bengázni egyett. 

Elég hülyén néznek ki ezek a lyukasztók.

491-es. Imádom a Bengálit:)

Kifakult 489-es.

Ezt nyomta a jegyre:489a 120728 1154.

by-169 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4061

490-es Bengáli.

Ikarus Újfaluban.

Kiskerekű Credo.

491-es.

by-169 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4060

Még most is kint vannak a 491 és a 490. Nagyállomásról a 491-el jötünk fullig volt sok bulizos fitalokkal. Ellenörők is aktívak meg a biztonsági örők.

Előzmény: LMG-140 (4055)
LoLkA Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4059

Jó lenne igazi zöldhullámot kialakítani, mint ahogy más nagyvárosokban is előfordul, csak az a gond, hogy nincs rá igény.

 

Attól függ, hogy kinek. A közlekedőknek van, a többi meg politika.

 

Nem is lesz, amíg a város vezetői Budapesten élik életüket,

 

Szerintem nem ez van mögötte.

 

valamint a jelzőlámpák programozását nem debreceni cég végzi. 

 

Szerintem debreceni: http://www.zoldfeny.hu/Zoldfeny_elemei/Page339.htm


Előzmény: atty707 (4049)
LoLkA Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4058

Ez nem biztos, hogy jó ötlet, mert az előrejelző lámpa nem tudja beszámítani azt, hogy mennyi kocsi áll a piros lámpánál, illetve más buszmegállókból hány járat indul el abban a pillanatban. A Posta épülete előtti megállóban hiába van előrejelző lámpa, ha a sofőr nem lát el a lámpáig, így nem tudja megbecsülni azt, hogy hanyadikként érkezik.

 

Miért is kell ezt tudnia? Ha van előjelző lámpa, akkor a buszok nem a lámpánál dekkolnak és az áteresztő képesség is nagyobb lenne, tehát több jármű férné egy zöld ideje alatt, mivel a legtöbb jármű már lendülettel érkezik a jelzéshez.

A rendszer egyetlen gyenge pontja inkább a két zebra lenne, amelyen át kell küzdeni magát a járműveknek.

 

Célszerűbb lenne a menetrendeket (indulási időket) összehangolni, így nem fordulhatna elő az, hogy pl. óra 10-kor 5 busz indul el egyszerre, majd 20 percig semmi, vagy egy-két járat. 

 

Az tény, hogy valamit csinálni kell, de ekkor még a probléma adott. Az utas nézi, hogy a busz áll a lámpánál, amit nem ért el. A busznak kétszer kell elindulnia, ami nem kedvez az üzemanyagfogyasztásnak sem.

 

Ráadásul ha már benn áll a jármű a várakozóhelyen, akkor lesz szíves a sofőr pontosan indulni a megállóhelyből, és nem 2-3 perccel utána.

 

Így van, de a Segner középperon tipikus eset. Ott az van, hogy hiába el kellett volna már indulnia a busznak a lámpa feltartja. Mivel a lámpa pont a megállónál van, így rendszeresen vesznek még fel az utasokat a zöldre várva. Kb. ezt kellene megcsinálni a Nagyállón is.

 

Rendszeres gyakorlat, hogy ha 20-kor indul a járat menetrend szerint, akkor 20-kor a pihenőhelyen elhelyezkedik a sofőr a vezetőülésben...

 

Sajnos rossz Volános gyakorlat. Sok sofőrben még az él, hogy az indulási idő az jelneti, hogy na felállunk és elindulunk a buszhoz.

Talán célszerű lenne a fordába felvezetni egy olyan sort is, hogy mikor kell elindulni a decentrumból az első megállóba.

Ez tulajdonképpen egy számon nem tartott holt idő. Le merem fogadni, hogy 1-2 necces fordát át is lehetne szerkeszteni, mert így már nem lenne meg az előírt pihenő idő.

Előzmény: atty707 (4047)
LoLkA Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4057

Debrecenben a lámpa ciklusok igen hosszúak, nem ritka a 120 másodperces sem, de a 90-es elég gyakori.

Szerintem a 60 másodperc elég lenne, vagy akár rövidebb is.

Jobban pörögne a forgalom, ritkábbak lennének a sárgán, vagy pirosan áthajtók, a tömgközlekedési eszközök menetidején is segítenének. Lásd a villamos lámpánál való tartózkodási idejét a Plaza, Kistemplom és Szent Anna utcai kereszteződéseknél.

Az igazi persze az lenne, ha zöldútkérés működne a városban, de ezesetben is szükség lenne a rövidebb ciklusok kialakítására.

A gyalogosok lennének a legnagyobb vesztesei, mivel egy-egy lámpánál kevesebb időt kapnának az áthaladásra, igaz egy következő zöldig nekik is kevesebbet kellene várniuk.

 

Előzmény: Törölt nick (4035)
LMG-140 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4056

Nemtudom, hogy csak nekem tűnt fel, hogy a dkvtérképen az egyik megálló neve Haláp fele  ,,agycsere..."

LMG-140 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4055

Délután mintha a 491es lement volna mert nem láttam és csak a 489, 490 volt fent és még az 501, 506, 508, 510  (mintha ezeket láttam volna)

Holnap is kintlesznek a sárgák :)

 

Előzmény: by-169 (4050)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4054

;-)

Előzmény: ckg471 (4053)
ckg471 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4053

Hangsúlyoznám, hogy a topiktárs az írni és olvasni tudók figyelmébe ajánlotta a kérdését.

Előzmény: by-169 (4036)
marky-511 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4052

Az is segítene valamit, ga a Wesselényivel párhuzamos szervízutat is használnák a buszok.

Első lépésként a 16-os, 21-es, 30-as, 30A-s, 43-as viszonylatok kerülnék ki a lámpát, de ha módosítanak a kereszteződésen, akkor a 18, 18Y, 42, 42Y, 44, 47, 48 viszonylatok is járhatnának úgy, mint anno a felújítás alatt. Ehhez persze a kanyarodó sávot is vissza kéne építeni, és a megállót is hátrébb kéne tolni.

Előzmény: LoLkA (4041)
marky-511 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4051
by-169 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 4050

3 Bengáli van kin 489,490 és a 491. Sajnálom hogy a 486 és a 484-est nem hozták ki.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!