JObbulást! Én is KTM-ezek, de street vonal: 950 SMR-rel. Szicíliába tökéletes volt, keskeny, poros, töredezett hegyi utakon verhetetlen :) Gyakorlatilag a Lepencei út, csak kanyargósabb, és kb 2/3 olyan széles a standard, sokszor rosszabb minőségű és koszosabb, mert forgalom szinte semmi.
Norbert: a mienken is az volt a baj (1.9, 82le) cserélve lett, ha jól emlékszem.
Az útra végül hátul 3,8-as nyomással mentem, mivel kb 600kg-al volt terhelve, így a rugózás is végre elviselhető lett. a rövid váltó miatt óra szerint max 120-al mentem vele, lefelé Nápolynál aludtunk, visszafelé végig jöttem,egy darabig nem akarom látni az autót, nem vagyok szokva a 20+ órás vezetésekhez:) A fogyasztás nem lett túl jó, 8 liter körül, de végülis az átlag 95 felett van, megállásokkal együtt és GPS szerint 110-115 között jöttem, két motor+ sok cuccal.
A kis dízel végig 3000 körül forgott, szerintem ezért zabált. Amilyen jó volt a meredek szerpentineken a rövid váltó, annyira kín az autópályán... Nem egy olyan emelkedőbe futottam a szicíliai hegyekben, ahol üresen nem tudtam kettest kapcsolni. :))
Lehet, hogy visszafogom vásárolni az öcsémtől, mert városba, motort-bringát cipelni ideális, és végülis nagyobb utakra is jó, bár oda a 100le/6-os váltó elférne.
Szevasz! Csatlakozom hozzád! Az enyémben csak 176 ezer körül van. De eddig csak pozitív véleménnyel tudok róla beszélni.Naponta dolgozik. Megjárta többször görög o. Korfut is. Horvátokat rendszeresen. Ha tudok legközelebb is ilyet veszek. Amúgy ez volt magyar országon az első hosszú amit átalakítottak 6 személyesre.
Keresnék 1db Continental vanco 205/65/16 gumit vivarora.Ha tud valaki kérem segítsen. Amúgy én is az O... tankolok rendszeresen két teherkocsival.Eddig még nem volt semmi gond sem.
http://www.youtube.com/watch?v=bBPffkFqrng&feature=related A 2.0 dci motor. Kis érdekesség: ugyanaz a motor csak változó geometriájú (mint a videoban) turbóval a Nissan X-Trail-ben gyárilag 150 Le, +ha jól tudom létezik egy 173 Le-s verziója is.
Mi elsősorban Shell, utána OMV. Télen ha -10 körül van vagy alatta, akkor felesbe OMV Alpesi dízel- más dízellel. Sokkal könnyebben indult. Nem akartam elhinni. Nem mintha nehezen indulna :), de tényleg, mint a reklámban: pöcc-röff. Mondtam is: Vazze -18 van, nyáron nem indul így! Más nagggggyon ritkán. Régen kipróbáltuk a motorolajba a Metabond-motorolaj adalékot. Érezhető volt a különbség. Halkabb volt, jobban húzott és kb 7-8 decivel kevesebbet kajált.
Tényleg ti használtok valamilyen gázolaj adalékot? Én saját autókba évek óta teszek üzemanyagba (liqui moly) tisztító? adalékot. Állítólag az itthoni gázolajokba nem árt, bár én többet tankolok kint mint itthon,de fő a nyugalom.. Egyébként a Trafic nem olyan kényes az üzemanyagokra mint az 1.5 dci clio volt, annál érezhető volt a gázolajak közötti különbség.. Traficnál egyedül egy belga Q8 tankolás után éreztem jelentősen jobbnak az autót, egyébként itthon csak omw-nél tankolok..
A 2.0-val. Pedig abba van a kevesebb km. Utánakérdeztem és a Bosch piezós befecskendező csak kompletten cserélhető. kb. 100 ezer pénz lesz. Kis pihenő van, csak városban megyek vele óvatosan, így nem nagyon rángat. Mondjuk úgy 10-15 másodpercenként 1-et.
Ha valakit érdekel van eladó 8db C-s gumim . 4db 205-65-16 continental vanco-8 2007-es gyártású 6-8mm 4db 215-65-16 Vredestein Comtrac 2008-as gyártású két 6mm két 8mm Mennyit kérhetek értük? Nem is mondtam,sikerült vennem gyári alufelniket :)
Nekem sajna elkezdett nagyon finoman rángatni. Egyre sűrűbben. Kb. az elsőtől eddig 2 hét telt el (kb. 1500km-el). Tegnap beadta a hibaüzenetet is egy nagyobb "fulladásnál". Kiolvasták: a 4. hengernél elektromos zárlatot írt. Nem találtak semmit, pedig végigkövették a számítógéptől a kábelt. Még lehet vele közlekedni csak gyorsításoknál időnként picit rángat. Városi autó lett a gép :). Sztem megbocsátható neki, mert becsületére legyen mondva : 189300 km van benne és még nem volt vele semmi hiba!!!!!!! (Na jó egy apró érzékelő még pár ezer km után gariba) Ezért csodálom a népítéletet. Hogy lehúzzák szegényt.
Szia. ezt úgy hívják turbó nyomás szabályzó szelep. Ha a vákum szivattyú felől nincs vákum nem zümmög és így a turbó nem tölt. Tehát ha zümmög elég gyors kerregéssel akkor jó. Nekem a vákum szivattyú T elágazásánál volt eldugulva, innét megy a szervó fék rásegítőre is a cső, és így alig akart húzni. Kitakarít és kész, lámpa elaludt. Remélem segítettem......
Ez a bizonyos (zümmögő) szelep, csak nem akar elhallgatni.
A vákuum hatására kinyitja az eldugott helyen lévő pillangó szelepet (a membrán szelepen keresztül) ezután elkezdi a zümmögést. Szerintem egy jel hiányzik ahhoz, hogy hogy ez a szelep (vagy mi) meghúzzon vagy elengedjen. Mi lehet ez a hiányzó jel??? A 484-es hozzászólásban egészen a 487-es hozzászólásig volt talán erről szó, de azon kívül, hogy nincs megoldás, mást nem láttam.
Én is motorozom 20 éve, sportmotor meg enduro.... Én évek óta a ktm-es vonalat képviselem, előtte volt minden honda suzuki tm yamaha stb.. Ezt jó tudni, ha felépülök elmehetnék valahova motorozni.. Le sem merem írni, leestem egy nyaraló emeletéről (seggre )így összeroppan a 12-es csigolyám... itt van pár régebbi kép, ennek fényében is elég vicces,hogy egy lépcsőn? töröm össze magam.
én minden héten megyek münchen-lindau-dornbirn szakaszon, ha el tudják hozni a csónakmotort a müncheni megkerülőn levő dachaui leágazáshoz, akkor elhozom neked gombokért a motort, egyébként méretre mekkora?
Köszönöm a jókívánságokat :) A motorozást(ez az életem)minimum fél évig ,az endurózást lehet egy évig pihentetnem kell,így egyetlen reménységem,hogy minél hamarabb visszaülhetek a szeretett Traficomba.. Sajnos ezzel a fekvéssel nagyon nagyon sok üzlettől és pénztől esek el :( Kis híján tolószékbe kerültem, hálát adok Istennek,hogy ennyivel megúsztam....
A kocsi 1 hónapig állt egy szervízben (karosszéria), az akku lemerült. Belekerült az új akku, de immobiliser folyamatosan villog, nem engedi beindulni a motort. (önindító megy, lámpák világítanak, ki-bezárás működik). Valami tipp? Pótkulccsal is próbáltam.