Keresés

Részletes keresés

Fireboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1008

 Szia Boxer-GS!

 

 Üdv a fórumon! De jó hogy idetaláltál, pont ADV-rel kapcsolatban lenne egy pár kérdésem. Gyárilag milyen gumival szerelik?

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1007
Hát pont erről van szó. Ha utast viszek, azt már megérzi a futómű és ahhoz állítom én is utána. Ezenkívűl a mindennapi közlekedésben egy kicsit lágyabbra, komfortosabbra tekerem, alkalmi kanyarvadászat esetén viszont előfordul, hogy maximumra.
Előzmény: Pépépe (1005)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1006

Az 1150 GS-hez pl a WILBERS gyárt többféle rugozó elemet.

Csinálnak puhábbat is és persze keményebbet is (inkább erre van igény).

A gyárihoz képest lágyabb a "Comfort", keményebb a "Strong" és fokozottab igénybevételhez a "Superstrong" elnevezésű. Van előre és hátra is. 

 

Ezenkívül az ÖHLINS is készít ilyeneket ehhez a tipushoz.

Sőt, ők csinálnak olyat is, ami kb 25 mm-el csökkentett rugóúttal rendelkezik. Gondolom, az alacsonyabb rajongóknak akartak kedvezni.

 

Viszont az árak egyiknél sem gyengék, úgyhogy tényleg érdemes lehet egy hazai futómű-specialistával megpróbálkozni.

Előzmény: MGP (984)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1005
Minek tegergessem, ha egyszer megvan a tuti? :-))))
Álltalában egyedül megyek, max a párom ül fel mögém, de csak rövid távon. Ha hosszú túrára mennénk együtt + a cuccok, akkor lehet, hogy tekergetném....
Előzmény: boxer-gs (1004)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1004

Hello Pépépe.

 

És az előfeszítést szoktad változtatni, vagy egyszer beállítod és kész?

Mert én mindig tekergetem a terhelésnek megfelelően a kupakot. A csillapításhoz viszont ritkábban nyúlok. Bár az is lehet, hogy csak a csavarhúzót vagyok lusta elővenni.

Előzmény: Pépépe (1002)
cselle Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1003

Köszönöm! Tényleg ilyet kerestem.

Előzmény: Atyszucs (997)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1002
Egész pontosan 3 teljes fordulatnyit lehet rajta csavarni. Az óramutató járásával egyezően megy a Hard irányba. Ütkötésig betekerve olyan hard, hogy az én súlyommal (68-70 kg) meg sem lehet hintáztatni a hátulját. Innentől kezdve pont másfél fordulatot tekertem ki, igy az én súlyomhoz tökéletes. Egyedül sportosan közlekedve sem túl puha, és ha a párom felül mögém, akkor is elég komfortos.
Előzmény: MGP (995)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1001

Ajjaj!

 

Nem elég, hogy nem sikerült képet felraknom, de most látom, hogy elvettem a jubileumi hozzászólás lehetőségét is egy törzstagtól.

Tényleg ezer bocs.

Magas még nekem ez a számítástechnika.

 

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1000
egy képecske enyém bicikliről
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 999

Sziasztok!

 

Engedjétek meg, hogy én is besoroljak ebbe a sávba.

 

Lelkes Bmw-rajongó vagyok, elsősorban boxer-vonalon. Imádom őket minden hibájukkal együtt.

Jelenleg R 1150 GS Adventure a favoritom, így egy ilyet hajtok elég gyakran.

Sajnos nem vagyok műszaki szaki, úgyhogy technikai téren velős hozzászólásokkal nem nagyon tudom emelni a fórum szinvonalát, de tapasztalatokat azért már sikerült gyüjtögetnem, amiket alkalomadtán természetesen szívesen megosztok veletek is.

Budapesten lakozom jelenleg és imádok túrázgatni.

Mostanában már általában light-osan nyomom, de azért néha belefér egy kis aktív kanyarvadászat is, amiben szívesen leszek partner, ha úgy adódik.

 

Egyelőre ennyi, köszönöm a lehetőséget és a figyelmet.

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 998

A csavaron kb 4-5 fordulatot lehet tekerni ütközéstől-ütközésig és a H-irányba keményedik.Gondolom egy olajjárat átméröjét lehet vele szabályozni.

Hori

Előzmény: MGP (995)
Atyszucs Creative Commons License 2006.05.03 0 0 997

Szia Cselle !

Itt van, amit kerestél: http://www.motorrevu.hu/szamok/2004/03/cikk052.html

Előzmény: cselle (992)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 996

Szia!

Gyors voltál...én még nem mértem le,de holnap megteszem!

Igen,arra gondoltam,hogy ha a GS-é hátha rövidebb,így nekem jobb lenne.Természetesen csak kicsi ésélyt látok,hogy ez minden szempontból megfeleljen,de ki tudja.

Gyaníthatóan a tereptulajdonságok miat inkább hosszabb lesz mint az enyém,de így legalább tisztán látok majd  ebben az ügyben.

Köszi a fáradozást!!!Holnap jelentkezem.

Hori

MGP Creative Commons License 2006.05.03 0 0 995

Leslattyogtam, megmértem, a felfogató csavarok tengelytávolsága 38 cm.

De nem értem, miért is kérdezted? R1100S-be akarsz GS rugóstagot?

Ha viszont már ottan nézelődtem, akkor megnéztem azt a csavart amiről a multkor szó volt. S<=>H felirattal egy egyszerű vágottfejű csavar. Nade. Az ilyen jelzések nekem nem egyértelmüek, azt mondja meg valaki, hogy óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányban csavarva keményedik a rugózás? És mennyit lehet rajta csavarni, mert szinte semmi ellenállást nem tapasztaltam.

MGP

Ja.. egy ADV-es kollega lemérné szintén a hátsó rugóstag hosszát?

 

Előzmény: Hori R1100S (993)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.03 0 0 994
lengéscsillapító javítás: Katona Gábor 30/9 349-529 (Dömsöd Tasi u.12.)
Nekem már 1993-ban a rallye zsiguliba is Ő csinálta a gátlókat....
Mint minden jó mesterhez türelem kell hozzá is, mert a határidőkkel hadilábon áll, de ez van... Egyébként csinált már 1150 GS-be keményebb első gátlót.
Előzmény: Hori R1100S (993)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 993

MGP !

 

A rugóstag dolog engem is érdekel,csak más dimenzióból.

Az alacsony termetem miatt kicsit rövidebb rugóstag kellene a gépbe,hogy lentebb üljön a hátulja.Nameg nemártana puhább is,mert ez elég sportosra van hangolva.

Gondolom nincs akkora szerencsénk,hogy csereszabatos legyen a kettö egymással és még az erőssége is megfelejen mindkettőnknek...de azért gondoltam megpendítem a dolgot,hátha:)

Esetleg megmérnéd milyen hosszú a GS rugóstagja?

Hori

Előzmény: MGP (984)
cselle Creative Commons License 2006.05.03 0 0 992

ÖSSZEHASONLÍTÁS érdekelne, nem teszt vagy leírás.

 

és persze azért itt kérdezem, mert szubjektív véleményekre volnék kíváncsi, nem adatokra... !

Előzmény: Hori R1100S (991)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 991

A www.motorozz.hu -n van egy szűkszavú teszt mindkettőről.

Van egy BMW-fórum is ....

 

Hori

Előzmény: cselle (990)
cselle Creative Commons License 2006.05.03 0 0 990

Jó a link, köszönet.

 

Apropó van valaki aki 1150GS <-> 1200GS összehasonlítást vállalna, vagy ismer ilyen linket?

Előzmény: MGP (986)
Dódy Creative Commons License 2006.05.02 0 0 989

Hát tényleg nem ETZ. Teljesen más dimenzió.

A stabilitását szélben meg tudtam állapítani, mert igen erős oldalszelem volt az 52-esen végig. A kanyarokat minden gond nélkül vette,nem billegett, himbált.  Jó a plexitje, de fel rakatom a nagyobbat. Itt a szomszédban készítenek ilyet (nem eredeti, de tökéletes). Bukócsövet is kell még szereznem. Lehet, hogy nem szép, de biztonságos. Már csupán a kilómétereket kell szaporítanom, hogy kellőképpen összecsiszolódjunk. Lassan vihetem a 10000-res szervízre is. Most keresgélem, hogy a környéken kihez lehetne vinni, aki becsületesen átnézi. Esetleg tud valaki ilyet Veszprém környékén? A siófokiról hallottam, de nem ismerem.

Előzmény: cselle (987)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.02 0 0 988

Hello!

 

 Érdekelne a gumis amit tudsz, még ha Pesten van is, bármikor jól jöhet. Pásztóyéknál már én is jártam, a 650-est oda vittem gumiztatni. Nekik van adapterük? Ha van akkor miért kellett nekik könyörögni? Ha meg nincs, akkor mivel fogatták fel végül is? Gyusz

 

Előzmény: Macskapecér (980)
cselle Creative Commons License 2006.05.02 0 0 987

Dódy,

 

300km már komoly teszt. Mik az  első benyomásaid? Jobb mint az ETZ? :)

 

(Kajakozni a környező folyókon szeretek leginkább, van is saját túrakajakom, de kicsit tudok vadvizezni is. A K-1 más kategória, próbáltam már, szuper érzés az a sebesség.)

Előzmény: Dódy (985)
MGP Creative Commons License 2006.05.01 0 0 986
Dódy Creative Commons License 2006.05.01 0 0 985

Szia Csele!

Egyáltalán nem haragszom. Teljesen megértelek,ilyen gépet én sem adnék, amíg nincs másik helyette. Végül szerencsém volt, hogy Szolnokon találtam egy másikat. Már nem nagyon bírtam tovább motor nélkül, igaz nagyon régen motoroztam egy 250-es ETZ-vel. Ez azért más világ. Még össze kell csiszolódnunk, de remélem hamar sikerül. Sokat szeretnék vele túrázni. Most hoztam haza, de alig tudtam kipróbálni, mert itt folyamatosan esős, hideg idő volt. Habár Szolnokról levittem Békésre, onnan pedig még 300 km Veszprém. Egy kis ismerkedés azért volt.

Olvastam, hogy kajakozol is. Milyen túrákon szoktál részt venni és milyen hajóval? Én is kajakozom. Itt a Balatonon van lehetőség rá. Ez viszont nagyon időjárásfüggő. Ha nagy a hullám, itt nem lehet evezni, főleg az én K-1-es hajómmal. De szép időben kiváló időtöltés.

Az új motortulajdonosoknak én is gratulálok, balasetmentes sok kilómétert mindenkinek!

I
Előzmény: cselle (975)
MGP Creative Commons License 2006.05.01 0 0 984

Üdv!

Tudja-e valaki, hogy 1150GS-hez létezik-e erősebb hátsó rugóstag?

Tavaly már egyszer előszedtem a témát, mert egy barátom GS-ében éppen tönkrement, én meg féltem, hogy az enyém is bemondja az unalmast mert éppen sokat jártam két személlyel csomagokkal vacak utakon (a gyári megadott teherbíráson jóval túl). Akkor kaptam egy címet ahol is a gyárit alakítanák át, de meglehetősen drága volt, ezért akkor letudtam a dolgot annyival, hogy hozattam egy használt gyárit, hogy majd berakom, ha kell. Viszont most úgy érzem, hogy mégiscsak kellene egy erősebb. Javaslat??

MGP

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.01 0 0 983

Szia!

 

Biztosan nemkis élményben lesz részed 3..2...1...napmúla!

 

A középtámasz elég hasznos dolog, szezonban általában lehet nélkülözni,de télen mindenképpen kel valami megoldás a felállványozásra...szerintem.

Sokszor az esztétika,meg a súlytakarékosság miatt lehagyják a sztériából.

Lehet kapni,olyan BMW középállványt is ami csak otthon tolható a gép alá,--az eredeti felfogatási helyeket használja--eltárolási vagy szerelési célból.

Ha meglesz,kérünk képeket róla!!!

Hori

Előzmény: Laslie-R (982)
Laslie-R Creative Commons License 2006.04.30 0 0 982

Szia Hori,

 

Ráültem...brrrr..nagyon jó érzés...még 4 nap és megyek érte erre lesznek meg a papirok, műszaki stb.(megjegyzés: azszony is eljött velem és azt mondta az új GS NEKI JOBBAN TETSZIK)...

Egy dolgon meglepődtem középtámasz extra felszereltség, és ez nem volt rajt..,de lehet hogy nem is kell, csak az elözőnél hozzá voltam szokva.. bár utólag rendelhető 35 pénzért.

Már be is jelentettem elhozás után 1 hétre az első 1000km szervízre (olajcsere), lesz dolgom...:-))

Előzmény: Hori R1100S (949)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.04.30 0 0 981

Szia!

A közdarabokkkal is tökéletesen föl lehet fogatni a centígépre a felnit,csak kicsit hosszabb a folyamat,de a végeredmény teljesen ugyanaz.

A lényeg,hogy statikusan és dinamikusan is ki legyen egyensúlyozva.

Sok, jobbára autókkal foglalkozó gumis,csak statikus centírt csinál.

 

 

 

Van-e tapasztalatotok a levegő helyett, gázzal való feltöltésről?Az enyémet gázzal töltötték,de még nemtudok róla semmi tapasztalatot mondani,bár lehet,hogy ez akkor a legjobb ,ha nemvesz észre semmit az ember.

Viszont a vadiúj hátsógumimban múlthéten találtam egy kisebb szöget:((

Kihúztam,de szerencsére nem lett lyukas,mert ferdén ment bele szög.

 

Holnap szerintetek belehet vállani egy Mecsektúrát?(jóidő kontra eső)

 

Hori

 

Előzmény: Macskapecér (980)
Macskapecér Creative Commons License 2006.04.30 0 0 980
Szia!

Sajnos Pesten tudok olyan szereldét, ahol nem gányolnak. Azért elég drága és sérülékeny ahhoz egy ilyen fűzött felni, hogy trükközni kelljen. Mert az egy dolog, ha elvállalja, mert ez nem jelenti azt, hogy van is szerszáma hozzá, hogy megcsinálja. :-(

Egyébként én a Pirelli Pásztóyhoz vittem egyszer, igaz, hogy kis könyörgésre, de végül szakszerűen kicentírozták. Tudom, hogy nem volt más választásod, de azért ez szomorú.

Körte
Előzmény: Fireboy (979)
Fireboy Creative Commons License 2006.04.29 0 0 979

Szia!

 

 Nem volt adaptere, kúpokkal, közbetétekkel rakta fel a srác a tengelyre, de megoldotta. Te ismersz esetleg valakit, akinek van adaptere? Üdv!

 

Előzmény: Macskapecér (970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!