Keresés

Részletes keresés

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1024

Mindene eredeti.

 

A felni színe liláskékesvalamilyen.

Előzmény: Hori R1100S (1023)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1023

Széééép!

Milyen szinű felnik vannak ezen? Ez gyári?

 

Hori

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1022
Ejj, ha egyszer sikerül... Jé, sikerült!
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1021

Sziasztok!

 

Most talán sikerül megmutatnom a biciklim.

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1020

Szia!

 

Remélem, a többféle hengerelrendezés alkalmazásával nem az a cél,hogy kihátráljon a BMW a boxertechnikából!Bár igaz ami igaz a boxeren is hatalmasat fejlesztettek az utóbbi időben.

Hori

Előzmény: jk1150gs (1019)
jk1150gs Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1019

Hi!

 

Jó jó, de nem boxer :)

 

krisztián

 

U: tegnap feleküzdöttem a bukócsövet a motorra jó lett....

Előzmény: Hori R1100S (1016)
Vojnó Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1018
Tényleg érdekes!
Nekem tetszik ezzel a kerékkel meg persze érdekes ez a hátsó felfüggesztés.
Előzmény: Hori R1100S (1016)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1017

jaaaaaaaaaaaaaj....

és szíjas.

beszarás.

:))))

Előzmény: Hori R1100S (1016)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.05 0 0 1016

Sziasztok!

 

Ezek a BMW-s fiúk mindig kitalálnak valamit...Nekem tetszik!

 

 

F 800 GS

 

 

Szinte úgy nyomulnak a bajorok is,mint a japó gyártók.

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1015

Azért is láthatsz Adventure-t varacskos gumival, mert újonnan is választható opció volt a terep gumi. Mégpedig Continental TKC-80. Ugyanúgy mint a váltóban a rövidebb 1. fokozat.

Ez a Conti egyébként más tipusoknál is népszerű volt, szinte minden elterjedtebb endúró-méretben lehet kapni. Terepre tökéletes. Korlátozottan közúton is használható. Ilyen volt pl Ewan Mcgregor-ék mocijain is a "hosszabb úton". Asszem.

Előzmény: Fireboy (1012)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1014

Köszi, majd utánanézek. CSak kíváncsiságból nézegettem utána egy Tourance-tól mélyebben vágott guminak.

Más: nem tud valaki egy-két eladó ADV kiegészítőt? Plexi érdekelne elsősorban, meg a légterelő csőrre való rátét, kavicsfelverődés ellen. Az E-bay-en látok ilyeneket, de én nem vásároltam még ott.  Van esetleg valaki, aki szokott ott vásárolni és meg tudná oldani ezt nekem  egy kalap alatt? Persze ha használtan van valakinek itthon az is érdekel. Előre is köszönöm! Gyusz

 

Mcemru Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1013

Szerintem akik Gs-el terepeznek Metzeler Karoo-val nyomják, vagy most a kevésbé bütykösben van már Karoo T is

Előzmény: Fireboy (1012)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1012

Szóval Tourance. Sok helyen látok képeket ADV-ökről "varacskosabb" gumikkal szerelve. Ezek szerint azt a gyári helyett teszik fel terepre. Kíváncsi vagyok, hogy melyik márka melyik típusát használják előszeretettel.

 Nekem "mezei" GS-em van, az még Michelin Anakee-val jött ki, de az első tulaj egy defekt után Tourance-ra cserélt, nemrég én is abból rakattam fel újat.

Előzmény: boxer-gs (1009)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1011

Szia Hori!

 

Én is úgy gondolom, ezért (méret) nem tudtam feltölteni.

Nagyon le vagyok maradva technikailag. Ezévben vettem első számítógépemet és pár napja digi-fényképezőt. Egyelőre csak szerencsétlenkedek.

De motorom már régebben van, az 1 fokkal jobban megy. Talán.

 

Tény és való, a nagy  GS a nekem való. Már csak a méret miatt is.

Ha teljesen megvénülök és összetöpörödök egy picit, majd beszerzek egy RT-t.

 

Előzmény: Hori R1100S (1010)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1010

MGP:

 

Sejtettem,hogy a GS hoszzabb gátlóval készül...az enyém 31 cm...

Mármint hogy a motor hátsó rugstagja.

Gondolom rövidebb a rugóút keményebb keményebb rugóval,nagyobb csillapítással.

Kösz

 

Hori

 

Boxer:

Üdv a fedélzeten!

Úgylátom,te is a meggyőző GS-es fölényt erősíted tovább itt a fórumon:)

Lesz valami abból a "beigért" GS képből?(500K-nál ne legyen nagyobb és akkor menni fog a feltöltés)

 

Hori

 

Előzmény: MGP (995)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1009

Hello Fireboy!

 

Úgy emlékszem, Metzeller Tourance volt rajta. Sőt, biztos vagyok benne.

Én elkövettem azt a hibát, hogy előre felraktam egy Michelin T66-ot, amit újonnan vettem. Ez nem egy mai fejlesztésű gumi és ez érződik is rajta, esőben nekem csúszik elég rendesen. A Metzeller-rel kapcsolatban eddig viszont csak jók a tapasztalataim. De mint sok helyen, itt is mindenkinek más-és más lehet a véleménye gumifronton. Kinek a pap, nekem inkább a papné.

 

 

Előzmény: Fireboy (1008)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1008

 Szia Boxer-GS!

 

 Üdv a fórumon! De jó hogy idetaláltál, pont ADV-rel kapcsolatban lenne egy pár kérdésem. Gyárilag milyen gumival szerelik?

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1007
Hát pont erről van szó. Ha utast viszek, azt már megérzi a futómű és ahhoz állítom én is utána. Ezenkívűl a mindennapi közlekedésben egy kicsit lágyabbra, komfortosabbra tekerem, alkalmi kanyarvadászat esetén viszont előfordul, hogy maximumra.
Előzmény: Pépépe (1005)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1006

Az 1150 GS-hez pl a WILBERS gyárt többféle rugozó elemet.

Csinálnak puhábbat is és persze keményebbet is (inkább erre van igény).

A gyárihoz képest lágyabb a "Comfort", keményebb a "Strong" és fokozottab igénybevételhez a "Superstrong" elnevezésű. Van előre és hátra is. 

 

Ezenkívül az ÖHLINS is készít ilyeneket ehhez a tipushoz.

Sőt, ők csinálnak olyat is, ami kb 25 mm-el csökkentett rugóúttal rendelkezik. Gondolom, az alacsonyabb rajongóknak akartak kedvezni.

 

Viszont az árak egyiknél sem gyengék, úgyhogy tényleg érdemes lehet egy hazai futómű-specialistával megpróbálkozni.

Előzmény: MGP (984)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1005
Minek tegergessem, ha egyszer megvan a tuti? :-))))
Álltalában egyedül megyek, max a párom ül fel mögém, de csak rövid távon. Ha hosszú túrára mennénk együtt + a cuccok, akkor lehet, hogy tekergetném....
Előzmény: boxer-gs (1004)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1004

Hello Pépépe.

 

És az előfeszítést szoktad változtatni, vagy egyszer beállítod és kész?

Mert én mindig tekergetem a terhelésnek megfelelően a kupakot. A csillapításhoz viszont ritkábban nyúlok. Bár az is lehet, hogy csak a csavarhúzót vagyok lusta elővenni.

Előzmény: Pépépe (1002)
cselle Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1003

Köszönöm! Tényleg ilyet kerestem.

Előzmény: Atyszucs (997)
Pépépe Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1002
Egész pontosan 3 teljes fordulatnyit lehet rajta csavarni. Az óramutató járásával egyezően megy a Hard irányba. Ütkötésig betekerve olyan hard, hogy az én súlyommal (68-70 kg) meg sem lehet hintáztatni a hátulját. Innentől kezdve pont másfél fordulatot tekertem ki, igy az én súlyomhoz tökéletes. Egyedül sportosan közlekedve sem túl puha, és ha a párom felül mögém, akkor is elég komfortos.
Előzmény: MGP (995)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1001

Ajjaj!

 

Nem elég, hogy nem sikerült képet felraknom, de most látom, hogy elvettem a jubileumi hozzászólás lehetőségét is egy törzstagtól.

Tényleg ezer bocs.

Magas még nekem ez a számítástechnika.

 

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1000
egy képecske enyém bicikliről
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.04 0 0 999

Sziasztok!

 

Engedjétek meg, hogy én is besoroljak ebbe a sávba.

 

Lelkes Bmw-rajongó vagyok, elsősorban boxer-vonalon. Imádom őket minden hibájukkal együtt.

Jelenleg R 1150 GS Adventure a favoritom, így egy ilyet hajtok elég gyakran.

Sajnos nem vagyok műszaki szaki, úgyhogy technikai téren velős hozzászólásokkal nem nagyon tudom emelni a fórum szinvonalát, de tapasztalatokat azért már sikerült gyüjtögetnem, amiket alkalomadtán természetesen szívesen megosztok veletek is.

Budapesten lakozom jelenleg és imádok túrázgatni.

Mostanában már általában light-osan nyomom, de azért néha belefér egy kis aktív kanyarvadászat is, amiben szívesen leszek partner, ha úgy adódik.

 

Egyelőre ennyi, köszönöm a lehetőséget és a figyelmet.

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 998

A csavaron kb 4-5 fordulatot lehet tekerni ütközéstől-ütközésig és a H-irányba keményedik.Gondolom egy olajjárat átméröjét lehet vele szabályozni.

Hori

Előzmény: MGP (995)
Atyszucs Creative Commons License 2006.05.03 0 0 997

Szia Cselle !

Itt van, amit kerestél: http://www.motorrevu.hu/szamok/2004/03/cikk052.html

Előzmény: cselle (992)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.03 0 0 996

Szia!

Gyors voltál...én még nem mértem le,de holnap megteszem!

Igen,arra gondoltam,hogy ha a GS-é hátha rövidebb,így nekem jobb lenne.Természetesen csak kicsi ésélyt látok,hogy ez minden szempontból megfeleljen,de ki tudja.

Gyaníthatóan a tereptulajdonságok miat inkább hosszabb lesz mint az enyém,de így legalább tisztán látok majd  ebben az ügyben.

Köszi a fáradozást!!!Holnap jelentkezem.

Hori

MGP Creative Commons License 2006.05.03 0 0 995

Leslattyogtam, megmértem, a felfogató csavarok tengelytávolsága 38 cm.

De nem értem, miért is kérdezted? R1100S-be akarsz GS rugóstagot?

Ha viszont már ottan nézelődtem, akkor megnéztem azt a csavart amiről a multkor szó volt. S<=>H felirattal egy egyszerű vágottfejű csavar. Nade. Az ilyen jelzések nekem nem egyértelmüek, azt mondja meg valaki, hogy óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányban csavarva keményedik a rugózás? És mennyit lehet rajta csavarni, mert szinte semmi ellenállást nem tapasztaltam.

MGP

Ja.. egy ADV-es kollega lemérné szintén a hátsó rugóstag hosszát?

 

Előzmény: Hori R1100S (993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!