Keresés

Részletes keresés

Fireboy Creative Commons License 2006.05.10 0 0 1079

 

 Szevasz!

 

 Vettem válaszaidat. Igazad volt, hogy nem hagytad magad, elvégre nekik ez  a dolguk. Nem tudom mi lenne, ha nagy melegben nekem is könyörögni kéne, hogy végezzem el a munkámat...

 Egyébként a múltkor kérdeztem úgy általánosan, hogy nem e szokott valaki vásárolni az e-bay-en. Most hogy olvastam hogy te szoktál, megkérdezném, nem lehetne e ,hogy következő vásárlásaid alkalmával nekem is vennél egy-két apróságot, és egy csomagban hazahozatnánk? Természetesen fizetem a rám eső járulékos költségeket is. 

 Ha ez nem lehetséges, akkor megtennéd, hogy felvilágosítasz az e-bay-en való vásárlás mikéntjéről, hogy tudjak én magamnak vásárolni? E-mailben is felvehetjük a kapcsolatot, ill. a tel. számomat is megadom, ha kell.Címem: polgyusz@freemail.hu 

Előre is köszönöm válaszod! Szia! Gyusz

 

Előzmény: Macskapecér (1077)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.10 0 0 1078

Szia!

 

Naggyon szigorúúú!

Gratulálok hozzá.A túraboxok azok a "pántos" jellegüek?

Hori

Előzmény: Laslie-R (1075)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1077
Fú, de rég jártam erre, legszívesebben mindenkinek válaszolnék valamit, de akkor azt mondanátok (joggal), hogy sokat beszélek. Ezért most pár szóban...

Fireboy!
Azért kellett könyörögni a Pásztóynál, hogy centírozzanak, mert nyár volt, meleg, és egy lusta banda az egész. De csak nem hagytam magam lerázni. Azért, mert úgy nézek ki, mint aki nem ért hozzá, csak emlékeztem, hogy volt valamikor súly az első felnin. Ritka az olyan, amit nem kell centírozni.


"( pl. GS-t csak az vegyen aki 185 fölött van?)
Üdv,
Csele---RT---175"

Én 178 vagyok, és GS-em van. Nem hinném, hogy az a 3 centi számítana, mert az ülés állítható, és van olyan túracsizma, aminek a talpában magasítás van. Ráadásul én mindig a magasabb pozícióba teszem a nyerget, mert az alacsonyabban olyan, mintha egy sámlin ülnék. :-)

Boxer-Gs-nek: szerintem a javított lámpát műszaki vizsgán nem fogadják el, a műgyantával meg csak korlátozott méretű lyukat tudnak betömni. :-( Nekem az autómon kellett cserélni, de mondjuk amúgy is kicseréltem volna. Esetleg nézz körül az Ebay-en, szoktam ott vásárolni, és Németországból egy hét alatt ér ide a csomag. Én tavaly vettem a motornak szemüveget, kemény 21 euró volt a Touratech-nél, de úgy érzem megérte, mert nagyon érzékeny a kis gülü szeme. :-D

Kérdés: terveztek valamilyen gurulást a hétvégére? A vasárnapomat esetleg szabaddá tudnám tenni egy kis motorozás kedvéért. :-)

Körte

Előzmény: cselle (1032)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1076
Fireboy! Szerintem Metzeler Karoo van rajta gyárilag, ez a bütykösebb fajta, de ha kéred, akkor Tourance-t tesznek rá. Valószínűleg a magyar importőr eleve így rendeli be a motorokat, vagy itthon lecserélik Tourance-ra, mielőtt átadják.

Körte
Előzmény: Fireboy (1008)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1075
Nos igértem hogy felteszem a gépet, hát itt van.., csupaszon , túra boxok nélkül...
Pépépe Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1074
A lámpáról az üveget le lehet venni? Ha igen, akkor van esély a javításra. Az egyik megoldás, hogy meg kell keresni a levált üvegdarabot (általában befelé egy darabban válik le) és pillanatragasztóval visszaragasztani. A másik megoldás szélvédő javítóval lehetséges, de ahhoz is le kell venni az üveget. Illetve egy nőgyőgyász lehet, hogy megoldja az izzót kivéve annak a nyílásán át... :-)))
Előzmény: boxer-gs (1066)
TOM Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1073
A nemzetkozi foutak nagyon jo minoseguek --legalabbis az E60 ami a Oradea -Segesvar kozott megy az kivalo! A tobbi pld 13-as helyi ut sem rossz, pld a Szekelyudvarhely-Csikszereda utvonalat tavaly aszfaltoztak, kicsit romlott a telen, de meg mindig nagyon elvezetes. Kiraly nagy kanyarok vannak es jo szelesek az utak!!!
Csak arra kell vigyazni h eloszeretettel trafipaxoznak lakott teruleten, most szombaton Oradea -Segesvar kozott 7 helyen 8 trafipax dolgozott! De rendesen elore jelzik az autosok a rendort!!!
TOM
Előzmény: Hori R1100S (1067)
cselle Creative Commons License 2006.05.09 0 0 1072

R100,

 

Szóval rám számítsatok kérlek!

 

Az indulás elött a találka koordinátáit és egyéb esetleges részleteket majd várom!

 

 

Boxer-gs,

arról az 1100GS-ről képet és részleteket tegyél föl ide is, vagy a limkjét a hírdetésednek, és én is fogom ajánlgatni.

 

 

Üdv,

Laci

Előzmény: R100 (1069)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1071

Akkor ez rohadtul haladós túra lesz. Bő 3 nap alatt kb 3000 km. Bár gondolom, oda-vissza a hegyeken kívül autópálya.

Na, ezen még töröm a buksimat. Kicsit eltunyultam. A többi infót köszi.

Előzmény: R100 (1069)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1070

Hello!

 

Jól láttad, de lehet, hogy csak egy fiatalabb 1150 Adv lesz belőle. Vagy ki tudja.

Percenként változnak az álmaim. És ráadásul talán az 1100 GS-emet is el kellene adnom.

 

Egyébként a kuplung szerintem ki kellene bírjon legalább 80-100 ezer km-t. Tudomásom szerint ki is szokott különösebb gond nélkül.

Előzmény: Hori R1100S (1068)
R100 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1069

Szia Boxer-qs!

Nos szállást eddig (4 alkalommal) a Grossglocknerhez legközelebbi faluban (déli oldal) Winklern vagy Heiligenblutban kerestünk és találtunk.Ez nagyjából 25 EUR reggelivel, zárt garázzsal, tavaly 35- be került, de így adtak hozzá a fizetős útra szóló belépőt is ami egyébként 17EUR-t kóstál.Ha legalább 10 fő megvan (eddig mindig megvolt) valami kedvezményt, ha mást nem egy kört a bárban mindíg adnak a nyereség orientált kapitalisták.A múlt évben péntektől vasárnapig nagyjából 2500 kmt mentünk.Mivel az idén az olasz oldalt is végig szeretnénk döntögetni +5-600 kmt számolhatsz, de épp ezért már csütörtök du indulunk. Ahogy Ironist is írta sok az improvizáció, de ez nem túlélő túra, tehát a paplanos ágy, a friss wiener snitzel garantált.

Ha és amennyiben jössz bele kell kalkulálni, hogy a motor az Alpok meredek szerpentínjein hatványozottan kopik (gumi, fékbetét), többen jöttek már haza kilátszó vászonnal, pedig induláskor jó 50%-nak látszott a külső...

Előzmény: boxer-gs (1050)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1068

Szia!

 

Jók a képek....csak egyhamar ne kelljen ilyen projektbe kezdenem!

Szerintetek mennyit bír ki egy kuplung?

 

 

 

Más:rendesen beindulhatott a "nyálelválasztásod" az 1200-es után.....jólláttam,hogy hirdeted az 1150-est?

 

Hori

Előzmény: boxer-gs (1066)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1067

Szia TOM!

 

Az erdélyi utak bevállahatóak az én motorommal?Úgyhallottam,hogy az alsóbbrendűektől eltekintve mindent szépen felújították.

Igaz,a mostani helyzetemben lehet,hogy ugrik az utazás,mivel ellopták az összes iratomat forgalmikat,jogsit stb:((

Előzmény: TOM (1065)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1066

Szerintem egy ekkora lyukat csak cserével lehet javítani.

De azért majd rákérdezek. Maximum hülyének néznek. Az meg már úgyis fordult elő velem máskor is.

 

Más. Volt korábban szó arról, hogy milyen módon támadják meg a kuplungot a szervízben. Találtam egy képet. Tényleg érdekes, ahogy az R 1100 RT hátsó segédvázát felhajtják és a kormányhoz kikötik.

Itt még a váltó a helyén van.

A 2. képen látszik, ahogy kukucskál a kuplung a váltó előtt (mögött).

Előzmény: TOM (1064)
TOM Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1065
Hu de beindult a topic! Ennek orulok :) Kb fel ev kellett es a joido :)

En kicsit eltuntem, volt kicsi motorozas 3000 km Szlovenia-Mo-Erdely utvonalon...

TOM
TOM Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1064
Szelvedo javito nem tudja megoldani?
Nekem auto szelvedojet tokeletesre csinaltak, igaz az nem lyukadt ki,de ugy is kifurta a javitashoz...
TOM
Előzmény: boxer-gs (1025)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1063

Szia!

A módszer nem az én találmányon,hanem egy Wunderlich féle tuningcucc másolata.(az eredeti túl drágának találtatott)

 

ez egy állítható változat....

Előzmény: boxer-gs (1061)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1062

Hogy mennyit is futottak a rendőrségi K75-ösök?

 

Akár ennyit is:

Előzmény: muanyag (714)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1061

Hori, te bátor ember vagy.

 

Én biztos nem mertem volna így belepiszkálni a rendszerbe. Mondjuk, ha hozzám hasonlóakból állna a világ, akkor megállna a fejlődés.

Előzmény: Hori R1100S (1057)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1060

Sziasztok,

 

Grossglockner engem is nagyon érdekelne, persze ha befogadtok a sor négyes K1200R mocival, egyébként a kardán hajtás nekem is ad ki hangot,(morgás,minimális rezonanaciával) gáz visszaengedéskor, pedig még csak 700km van a gépben, de ezt én is furcsának találtam és meg is kérdezem az 1000-es szerviznél.

Hamarosan teszek fel képet a gépről, egész hétvégén teszteltem...nagyon egyben van és a jól kigondolt apróságaival a fergeteges nyomaték...brrr..már most alig bírom befejezni a napi kanyarvadászást, pedig még csak 5000-ig lehet forgatni..

muanyag Creative Commons License 2006.05.08 0 0 1059

T. Topic,

Barátom használt F650-t szeretne németországból behozni (azt gondolja, hogy olcsóbban és jobbat kaphat, mintha itthon venné). Ötleteket várnánk, hova érdemes menni, 6-800 km-es távolságra, ahol kellő a választék ?

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1058

Én is tervezem a  Grossglocknert az idén re az is lehet,hogy betársulnék,ha lehet.

Hori

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1057

Sziasztok!

 

Asszem nekem van a legnagyobb gondom az ülésmagasságokkal.A 160 centimmel igazából csak chopper-ben gondolkozhatnék.Teccenk is,de még nemérzem elérkezettnek az időt,hogy choppert vegyek,majd talán 5-10 év múlva.

Addig meg pipískedek :))

Nagyon oda kell figyuznom minden lassútempójú lábletevős szituban.Általában mindig irányba toligatom a motort,csak utána ülök rá és indulok.Kicsit muris szokott lenni:)

Próbáltam csökkenteni a magasságot a kardánkitámasztó meghosszabbításával,de mintha kicsit morgott volna valami a hajtásláncban mikor visszaengedtem a gázt,vagy üresben kigurultam,tehát visszaraktam az eredetit.

Valaki tudja mitől lehet ez a jelenség? (1.5-2cm-rel lett hosszabb)

TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1056
Most jottem haza.....
Egesz heten gyonyoru polos ido, penteken hideg es szakado eso....
Szoval teljesen kiszamithatatlan.....

TyuTyu
Előzmény: Fireboy (1055)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1055

Hello!

 

 Csak hogy adattal szolgáljak a statisztikához: én a 178/73-as termetemmel elboldogulok a GS-sel, de tologatásnál, lépésben való kanyargásnál (pláne utassal, felpakolva) azért néha már rezgett a léc... De lekopogom ,eddig még sikerült megúszni, hogy elfeküdjek a géppel. Ugyan nem vagyok túl magas, de a térdszöget már én is picit kényelmetlennek érzem, ha hosszabb távra indulok az ülést mindig 86-ra teszem.

 Egyébként járt már valaki innen motorral Svájcban május vége, június eleje táján? Ezidőtájt mennék majd, de nem tudom milyen időjárásra és útviszonyokra számítsak. A cél Interlaken környéke, sátorral, hálózsákkal. Tudom, hogy a hegyvidéki időjárás kiszámíthatatlan, de azért ha vannak tapasztalatok ezzel kapcsolatban, akkor azt előre is köszönöm, ha megosztjátok velem. Köszi! Gyusz

 

Előzmény: cselle (1032)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1054
Szeva Cselle!

Van osszefugges!
En azert vettem GS-t, mert torpe vagyok/ 170 cm/ es csak errol ert le a labam rendesen.
A Varaderoval mindig gondjaim voltak.
Előzmény: cselle (1032)
ironist Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1053
Hellók!

Hát igen, a kék-fehérről előfordul soxor, hogy inkább a gyors kelet és nem a nyugodt nyugat jut eszébe sok embernek.:))
(azé az a GS qurva jól néz ki, má' majnem szebb mint az enyim)

Szóval ebbe a túrába a spontaniitás is izgalmas egy picit. Tényleg vannak útvonaltervek, de a pontosítás általában a legutolsó benzinkútnál, ill. útkereszteződésnél pontosítódik. Akit ez zavar, hát annak ez furcsa lehet.
Amerre megyünk érdekes módon szállás mindíg van, számomra sok esetben megmagyarázhatatlanul olcsó áron ("hogy a pi...ba éri ez meg nekik, huszon ojoró oszt a virágos, illatos ágyneműs alvás után még a 25 dkg Danis Blue is belefér a szemszájnakingere reggelibe"), kaja minden huszadik kanyar után, legtöbb esetben 3 fogás 7-10 pénzért ("hogy a pi...ba...."), ja és mellékesen az útjaikon még motorozni is lehet.

És még egy fontos. Itt szeretik a motorost és sokszor éreztetik, hogy vissza is várják. Nekem, nekünk (R100) ez a tapasztalatunk.
Előzmény: Mcemru (1044)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1052

Remélem, egyszer összefutunk.

Elvégre 2 Adventure szebb mint 1.

Húha. Öltöznöm kell. Rögvest indulok Szlovákiába egy kanyarra.

Ha érdekel, 09-kor indulás Budapestről, az M3-as autópálya kivezető szakaszán lévő Shell-kútról.

 

Na sziasztok mindenki, úgyis túl sokat írtam már.

Előzmény: TyuTyu-2 (1049)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1051

A fene egye meg!

Beindult a nyálelválasztásom az új 1200 Adventure láttán.

Ez kérem felér egy kínzással. Mivel még egy darabig nem lehet az enyém.

Na nem mintha a mostani nem volna príma.

Merjünk nagyot álmodni.

Előzmény: cselle (1045)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.07 0 0 1050

Szia R100!

 

Felkeltette érdeklődésemet ez az Alpok-béli kanyargás.

Mivel azt írod, hogy tapasztalat van már bőven, légyszi írj valami "kézzelfoghatóbbat" a szállást illetően! Gondolom, hogy ismertek néhány jó helyet,de azt is látom, hogy nem kívántok előre lefoglalni semmit.

Ettől függetlenül. Milyen szállást szoktatok keresni és találni és persze kb mennyiért/éjszaka/fő?

Mennyibe kerül mostanában a Grossglockner "megmászása" motorral?

Mekkore társaságra számíttok?

Válaszodat előre is köszönöm. Feltételezem, közérdeklődésre tart számot.

Előzmény: R100 (1034)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!