A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Vettem válaszaidat. Igazad volt, hogy nem hagytad magad, elvégre nekik ez a dolguk. Nem tudom mi lenne, ha nagy melegben nekem is könyörögni kéne, hogy végezzem el a munkámat...
Egyébként a múltkor kérdeztem úgy általánosan, hogy nem e szokott valaki vásárolni az e-bay-en. Most hogy olvastam hogy te szoktál, megkérdezném, nem lehetne e ,hogy következő vásárlásaid alkalmával nekem is vennél egy-két apróságot, és egy csomagban hazahozatnánk? Természetesen fizetem a rám eső járulékos költségeket is.
Ha ez nem lehetséges, akkor megtennéd, hogy felvilágosítasz az e-bay-en való vásárlás mikéntjéről, hogy tudjak én magamnak vásárolni? E-mailben is felvehetjük a kapcsolatot, ill. a tel. számomat is megadom, ha kell.Címem: polgyusz@freemail.hu
Fú, de rég jártam erre, legszívesebben mindenkinek válaszolnék valamit, de akkor azt mondanátok (joggal), hogy sokat beszélek. Ezért most pár szóban...
Fireboy! Azért kellett könyörögni a Pásztóynál, hogy centírozzanak, mert nyár volt, meleg, és egy lusta banda az egész. De csak nem hagytam magam lerázni. Azért, mert úgy nézek ki, mint aki nem ért hozzá, csak emlékeztem, hogy volt valamikor súly az első felnin. Ritka az olyan, amit nem kell centírozni.
"( pl. GS-t csak az vegyen aki 185 fölött van?) Üdv, Csele---RT---175"
Én 178 vagyok, és GS-em van. Nem hinném, hogy az a 3 centi számítana, mert az ülés állítható, és van olyan túracsizma, aminek a talpában magasítás van. Ráadásul én mindig a magasabb pozícióba teszem a nyerget, mert az alacsonyabban olyan, mintha egy sámlin ülnék. :-)
Boxer-Gs-nek: szerintem a javított lámpát műszaki vizsgán nem fogadják el, a műgyantával meg csak korlátozott méretű lyukat tudnak betömni. :-( Nekem az autómon kellett cserélni, de mondjuk amúgy is kicseréltem volna. Esetleg nézz körül az Ebay-en, szoktam ott vásárolni, és Németországból egy hét alatt ér ide a csomag. Én tavaly vettem a motornak szemüveget, kemény 21 euró volt a Touratech-nél, de úgy érzem megérte, mert nagyon érzékeny a kis gülü szeme. :-D
Kérdés: terveztek valamilyen gurulást a hétvégére? A vasárnapomat esetleg szabaddá tudnám tenni egy kis motorozás kedvéért. :-)
Fireboy! Szerintem Metzeler Karoo van rajta gyárilag, ez a bütykösebb fajta, de ha kéred, akkor Tourance-t tesznek rá. Valószínűleg a magyar importőr eleve így rendeli be a motorokat, vagy itthon lecserélik Tourance-ra, mielőtt átadják.
A lámpáról az üveget le lehet venni? Ha igen, akkor van esély a javításra. Az egyik megoldás, hogy meg kell keresni a levált üvegdarabot (általában befelé egy darabban válik le) és pillanatragasztóval visszaragasztani. A másik megoldás szélvédő javítóval lehetséges, de ahhoz is le kell venni az üveget. Illetve egy nőgyőgyász lehet, hogy megoldja az izzót kivéve annak a nyílásán át... :-)))
A nemzetkozi foutak nagyon jo minoseguek --legalabbis az E60 ami a Oradea -Segesvar kozott megy az kivalo! A tobbi pld 13-as helyi ut sem rossz, pld a Szekelyudvarhely-Csikszereda utvonalat tavaly aszfaltoztak, kicsit romlott a telen, de meg mindig nagyon elvezetes. Kiraly nagy kanyarok vannak es jo szelesek az utak!!! Csak arra kell vigyazni h eloszeretettel trafipaxoznak lakott teruleten, most szombaton Oradea -Segesvar kozott 7 helyen 8 trafipax dolgozott! De rendesen elore jelzik az autosok a rendort!!! TOM
Nos szállást eddig (4 alkalommal) a Grossglocknerhez legközelebbi faluban (déli oldal) Winklern vagy Heiligenblutban kerestünk és találtunk.Ez nagyjából 25 EUR reggelivel, zárt garázzsal, tavaly 35- be került, de így adtak hozzá a fizetős útra szóló belépőt is ami egyébként 17EUR-t kóstál.Ha legalább 10 fő megvan (eddig mindig megvolt) valami kedvezményt, ha mást nem egy kört a bárban mindíg adnak a nyereség orientált kapitalisták.A múlt évben péntektől vasárnapig nagyjából 2500 kmt mentünk.Mivel az idén az olasz oldalt is végig szeretnénk döntögetni +5-600 kmt számolhatsz, de épp ezért már csütörtök du indulunk. Ahogy Ironist is írta sok az improvizáció, de ez nem túlélő túra, tehát a paplanos ágy, a friss wiener snitzel garantált.
Ha és amennyiben jössz bele kell kalkulálni, hogy a motor az Alpok meredek szerpentínjein hatványozottan kopik (gumi, fékbetét), többen jöttek már haza kilátszó vászonnal, pedig induláskor jó 50%-nak látszott a külső...
Szerintem egy ekkora lyukat csak cserével lehet javítani.
De azért majd rákérdezek. Maximum hülyének néznek. Az meg már úgyis fordult elő velem máskor is.
Más. Volt korábban szó arról, hogy milyen módon támadják meg a kuplungot a szervízben. Találtam egy képet. Tényleg érdekes, ahogy az R 1100 RT hátsó segédvázát felhajtják és a kormányhoz kikötik.
Itt még a váltó a helyén van.
A 2. képen látszik, ahogy kukucskál a kuplung a váltó előtt (mögött).
Grossglockner engem is nagyon érdekelne, persze ha befogadtok a sor négyes K1200R mocival, egyébként a kardán hajtás nekem is ad ki hangot,(morgás,minimális rezonanaciával) gáz visszaengedéskor, pedig még csak 700km van a gépben, de ezt én is furcsának találtam és meg is kérdezem az 1000-es szerviznél.
Hamarosan teszek fel képet a gépről, egész hétvégén teszteltem...nagyon egyben van és a jól kigondolt apróságaival a fergeteges nyomaték...brrr..már most alig bírom befejezni a napi kanyarvadászást, pedig még csak 5000-ig lehet forgatni..
Barátom használt F650-t szeretne németországból behozni (azt gondolja, hogy olcsóbban és jobbat kaphat, mintha itthon venné). Ötleteket várnánk, hova érdemes menni, 6-800 km-es távolságra, ahol kellő a választék ?
Asszem nekem van a legnagyobb gondom az ülésmagasságokkal.A 160 centimmel igazából csak chopper-ben gondolkozhatnék.Teccenk is,de még nemérzem elérkezettnek az időt,hogy choppert vegyek,majd talán 5-10 év múlva.
Addig meg pipískedek :))
Nagyon oda kell figyuznom minden lassútempójú lábletevős szituban.Általában mindig irányba toligatom a motort,csak utána ülök rá és indulok.Kicsit muris szokott lenni:)
Próbáltam csökkenteni a magasságot a kardánkitámasztó meghosszabbításával,de mintha kicsit morgott volna valami a hajtásláncban mikor visszaengedtem a gázt,vagy üresben kigurultam,tehát visszaraktam az eredetit.
Valaki tudja mitől lehet ez a jelenség? (1.5-2cm-rel lett hosszabb)
Csak hogy adattal szolgáljak a statisztikához: én a 178/73-as termetemmel elboldogulok a GS-sel, de tologatásnál, lépésben való kanyargásnál (pláne utassal, felpakolva) azért néha már rezgett a léc... De lekopogom ,eddig még sikerült megúszni, hogy elfeküdjek a géppel. Ugyan nem vagyok túl magas, de a térdszöget már én is picit kényelmetlennek érzem, ha hosszabb távra indulok az ülést mindig 86-ra teszem.
Egyébként járt már valaki innen motorral Svájcban május vége, június eleje táján? Ezidőtájt mennék majd, de nem tudom milyen időjárásra és útviszonyokra számítsak. A cél Interlaken környéke, sátorral, hálózsákkal. Tudom, hogy a hegyvidéki időjárás kiszámíthatatlan, de azért ha vannak tapasztalatok ezzel kapcsolatban, akkor azt előre is köszönöm, ha megosztjátok velem. Köszi! Gyusz
Hát igen, a kék-fehérről előfordul soxor, hogy inkább a gyors kelet és nem a nyugodt nyugat jut eszébe sok embernek.:)) (azé az a GS qurva jól néz ki, má' majnem szebb mint az enyim)
Szóval ebbe a túrába a spontaniitás is izgalmas egy picit. Tényleg vannak útvonaltervek, de a pontosítás általában a legutolsó benzinkútnál, ill. útkereszteződésnél pontosítódik. Akit ez zavar, hát annak ez furcsa lehet. Amerre megyünk érdekes módon szállás mindíg van, számomra sok esetben megmagyarázhatatlanul olcsó áron ("hogy a pi...ba éri ez meg nekik, huszon ojoró oszt a virágos, illatos ágyneműs alvás után még a 25 dkg Danis Blue is belefér a szemszájnakingere reggelibe"), kaja minden huszadik kanyar után, legtöbb esetben 3 fogás 7-10 pénzért ("hogy a pi...ba...."), ja és mellékesen az útjaikon még motorozni is lehet.
És még egy fontos. Itt szeretik a motorost és sokszor éreztetik, hogy vissza is várják. Nekem, nekünk (R100) ez a tapasztalatunk.
Felkeltette érdeklődésemet ez az Alpok-béli kanyargás.
Mivel azt írod, hogy tapasztalat van már bőven, légyszi írj valami "kézzelfoghatóbbat" a szállást illetően! Gondolom, hogy ismertek néhány jó helyet,de azt is látom, hogy nem kívántok előre lefoglalni semmit.
Ettől függetlenül. Milyen szállást szoktatok keresni és találni és persze kb mennyiért/éjszaka/fő?
Mennyibe kerül mostanában a Grossglockner "megmászása" motorral?
Mekkore társaságra számíttok?
Válaszodat előre is köszönöm. Feltételezem, közérdeklődésre tart számot.