A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Sziasztok, én valójában nem nagyon akarok menni, de ha megkér nem mindhatom, hogy nem segítek. A szerepem az, hogy az én autómmal tudunk menni és a nyelvtudás csupán. Amiért erősködök, ha már egyszer menni kell, akkor legyen értelme, legyen hova menni, ne a vakvilágba elindulni, azzal, hogy majdcsak találunk valamit......
itthon olcsobban lehet vásárolni F 650 GS-t,mint a németeknél.
pl: a regadója ennek a cilindernek 180.000-.. +egyedi forghely,vizsga ,renszám,stb úgy 60.000-..+ kimenni érte,+ecetera.szóval majdnem 300.000-..még ráugrik mire a garázsban ott áll felrendszámozva.
nem akrtam én elijeszteni senkit,csak érdemes itthon is megnézni a választékot.pl:(www.hasznaltautó.hu)
az aranyigazság meg kint is érvényes,ami olcsó az sz@r is. a sérülésmentes,leszervizelt korrekt mocikért ők is elkérik a pénzt.
Már egyszer érdeklődtem, nem tudtok tanácsot adni, hol érdemes Németországban olyan használtmotor keeskedést találni, ahol pl. több F650 közül lehetne válogatni ?
A barátom nagyon elszánt (nem igazán jártas az internet rejtelmeiben) és két hét múlva ki akar menni venni egy F650-t.
Én vinném őt, de semmi kedvem a vakvilágnak nekiindulni, valami jótanács, link, tipp,...?
Hol és mennyiért lehetne motor szállítására aklamas utánfutót bérelni, valami kulturált utánfutó lenne jó, amivel azért még haladni is lehet az autópályán ?
Tavaly résztvettünk rajta. Az oklevél itt lóg az irodám falán :), büszke vagyok rá.
Azon a szombat-vasárnapon 1700km-t mentünk két barátommal-csapattársammal (mivel egyikünk sem pesti).
A versenyen 1200Km volt a táv. Ez 23 óra alatt (1óra kötelező pihenő éjfélkor)--> az átlag 52km/ó .... ez így jól hangzik, ...
DEEE!!! ebben benne van az is, amikor tankolsz-pecsételsz-eszel-iszol-stb...,
tehát amikor haladsz, akkor húzod ahogy bírod,
mert különben késel az ellenörzőpontról és akkor hibapontot kapsz.
Jól hangzik az is, hogy hiába érsz oda hamarabb az ellenörzőpontra, mert csak akkor kapsz pecsétet, ha a te időd eljön...
DEEE!!! éppen azért igyekszik mindenki, mert így nyer 10-20 percet, hogy leszálljon a nyeregből,
tehát amikor haladsz, akkor húzod ahogy bírod.
Még arra is sajnálod az időt, hogy megállj miközben az itinert nézed (amit az induláskor a kezedbe nyomnak), ezért a profik lámpákat tesznek a motorjaikra, sisakjaikra, mint ezen a topicon is láthattad már a megoldások egyikét.
Délben indultunk el. Délután a Bakonyban kifejezetten öröm volt motorozni.
De voltak pillanatok - főleg éjszaka -, amikor nem sok fogalmam volt, hogy éppen az ország melyk részén is vagyunk.... csak követtem az itiner utasításait. Utólag böngésztem végig az utat a térképen. Szép helyeken jártunk, de ez a verseny nem erről szólt.
Csak az utakat, kilométereket és kereszteződéseket számoltuk.
pl.
Az éjszaka kellős közepén egy vadásztársaság magánútjára kellett befordulnunk - amelyet egyébként az égvilágon semmilyen tábla nem jelzett -, majd azon menni a semmibe vagy 15km-t, mire az első fények bizonyították nem tévedtünk el. Barátom motorjából az utolsó csepp benzin csöppent a hengerekbe, amikor megérkeztünk. Nem gondoltuk, hogy nem lesz azon a vidéken éjszaka kút.
Az őzek úgy jártak-keltek elöttünk, mintha ott sem lettünk volna. ... Hát érdekes volt ...
Csak egy ember ütközött őzzel. Azt mondták nem rossz statisztikailag :((
Itt volt a kényszerpihenő egy "vadászházban", valami meleg levessel.
Kétségbeesetten indultunk egy kis benzint kunyerálni a pihenőn lévőktől.
Talán éppen MRT volt az az áldott ember, aki az öreg brömös oldalkocsijából egy egész hordó benzint emelt ki hatalmas meglepetésünkre. Ja és még speckó benzinlopócsövet is adott hozzá!!!
EZÚTON IS KÖSZÖNET ÉRTE!
A hajnal a Mecsek szerpentinjein talált minket. Mit mondjak ... döntögettem már bátrabban is.
Tolna vármegye környékén kaptunk egy kis esőt, de akkor már csak az álmosság volt fenyegető. Számomra itt volt a holtpont.
A befutón már szikrázóan sütött a nap.
Tehát:
Jó motorral, jó erőnéttel, jó felszereléssel, jó társakkal akár vidám is lehet a dolog.
Szerintem EGYSZER érdemes végigcsinálni, megmutatni magadnak, hogy képes vagy rá.
Mindenki elmondasa szerint nagyon szuper a rendezveny! En azert felnek az ejszakai szakasztol, allatveszely miatt... TOM Ui:en megcsinaltam a magam 16 orasat Ljubljana-Szekelykeresztur 1100 km-rel utassal...
Mivel egyben vettem a szettet, így külön, külön sajna már nem emlékszem, de holnap megpróbálok utánanézni. Szerintem egyébként olyan 50-60 között, de ha megtudom pontosan, beírom ide.
A resztvevok nekem is a mult heten szoltak, h jonnek...:( Socan persze, mindenfele meretu hajo volt, 2-es volt a legkisebb... Nem tul sok tapasztalt raftingolos volt koztunk... TOM
Ja a hetvegen itt Szloveniaban volt a BMW Turaklubb turaja, odaneztunk... Igen jol nezett ki az a rengeteg BMW es a rafting is nagyon jo volt! Majd ha meglesznek a kepek akkor felteszem oket! TOM
Én még semmit nem csináltam az indexxel, mert még fel sem szereltem a cuccot.
Komplett szettet vettem kb 130-ért. Ha jól emlékszem, 52 literes a top case, oldalra 2 db 44 literes, hozzá a fém tartókeret oldalra és plusz hátra a tipushoz való speciális rögzítő adapter (felcsavarozható fém és műanyag platni).
Ez is kedvezményesen lett véve.
Az indexet le kell majd szerelnem? Én azt hittem elfér. Legalábbis nem figyelmeztettek, hogy nem.
Kappa K40 104 huf lett volna, de kaptam kedvezményt. A Lehel úti Euro motortól vettem. Te mit csináltál az idexel? Én vettem másikat és az eredeti helyére raktam fel.
A hátsó dobozom az Givi 42L Annak külön tartót csináltam. Egész jó lett.:)
Más: Vasárnap lecseréltem az olajat a kardánba, de mivel csak 2,5dl kell ezért maradt ha valakinek kell szóljon. Castrol EPX 80W-90. Szívesen odaadom.
Sajna ez a hétvége munkával fog tellni(na jó azért egy órácska gurulás talán belefér),igy nemtudok résztvenni,bár már jólenne találkozni egy kis gurulásra.
Azért jólenne,ha máskor is írnátok időpontot,ha van ilyen "publikus" gurulás!!!
Most megy a TV2-n az Ászok Ásza c. Belmondo film, annyira súlyos üldözéses jelenet van, egy ős Mercit üldöz két boxer BMW sajnos nem ismerem fel melyik típusok talán R16 mert gömbölyű hengerfejesek és a film 1936-ban játszódik. Már csak ezért is érdemes megnézni a filmet nameg a többi szép régi járműért, mindig van pár régi BMW fogat a képernyőn.
Mberek.... Paran tudjatok rolam, hogy gepeket is gyartatunk.... Eppen beszeltem a lakatossal, es meseltem neki a motorosok koreben tapasztalhato normalis dobozok kronikus hianyarol..... Mondtam lehetne csinalni es ha jo es az ara is megfelelo biztos nem furodne be vele...
Szoval beindult a temara, a jovo heten nezunk meg par "mintat" :-)
Amit en mondtam neki: -elsore max 2-3 fele meret -nyers alu szin, vagy max egy szin (szinterezve) -1.5-2mm lemezbol.... ne legyen nehez, de kibirja a mocit ;-)
Az ar meg kerdeses a kialakitastol fuggoen, de a cel az, hogy joval az eddig ismert beszerzesi forrasok alatt legyen. (kivitelben en a touratech zega dobozaira hasonlitot kepzelnek el, olcsobban)
Tartok: -GSre megcsinalnank az tuti :-) -Ha sikerul AT + BIG mintat szerezni akkor arra is (ez viszonylag valoszinu....) -???
Kesobbi tervek: -bukocsovek -specialis dobozok (amibe pl a kidurranto beilleszkedik)