A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én pl 2 napja eladtam az 1150 Adventure-ömet és be szeretnék újítani egy fiatalabb, szintén 1150 Adv-t. Mivel az eladott gépért kapott pénz jó része adósságtörlesztésre ment el, így kénytelen vagyok várni amíg eladom az 1100 GS-t is. Csak akkor tudok érdemben szétnézni a piacon. Én kp-ért szeretek vásárolgatni, a banki hiteleket rühellem, úgyhogy egyelőre várakozó állásponton vagyok. Van ugyan egy kiszemeltem, de ki tudja meg lesz-e még akkor is, mire pénzhez jutok.
Egyébként egy újabb tipus megjelenése mindig meglódítja a használt piacot. Most szerintem érződik az új 1200 Adventure megjelenése. Bár egyelőre hiánycikk a kereskedőknél, sokan már most hirdetni kezdik a "régi" gépüket, hogy mire megjön az új, pénzüknél legyenek.
Nekem egyelőre anyagi megfontolásból tökéletesen megfelel az 1150 ADV, aztán pár év és én is újítok.
Az én vevőm is olvasgatta már e-fórumot és ígérte, hogy bejelentkezik ide. Nagyon rendes, korrekt srác.
Talan nem R1200GS Advenure, mert abbol Ngabor hozta el az utolso Mo-i darabot ... De ha igen akkor gratula! Es ha nem az akkor is :) De az is lehet, hogy egy Ducatti Multistrada lesz :) TOM
BMW R 1100 GS. 1999. Ezüst/sárga. Nagyon szép, megkímélt állapotban.
Teljeskörű szervíz lett rajta csináltatva 3 héttel ezelőtt.
Ki lett cserélve az összes olaj, fékfolyadék, összes szűrő, hátsó fékbetét, szelepek, szinkron, stb beállítva. Hátsó gumi 60-70%, első gumi lassan csereérett.
Tökéletes túramotor felszereltséggel: ABS, markolatfűtés, gyári bukócső és komplett kofferrendszer, Bagster bőr tankvédő tanktáskával.
Ha valamilyen tartozékra nincs a leendő tulajnak szüksége, az esetleg levehető és az ár ezáltal csökkenthető (pl. kofferek, bukócső, tankbőr).
A hibát nem én követtem el, de a benzin-kérdésben valóban hibáztunk. Nem voltunk tekintettel rá, hogy a társunk motorja kevesebbet bír menni egy tankkal, mint mi (1100-es V-Stormja van).
De természetesen nem hagytuk volna, hogy tolja a motorját, hiszen azért voltunk egy csapat, hogy ha kell hát segítsünk (pl. visszamotoroztunk volna benzinért).
De ez a "csapat" dolog nagyon le volt pontozva ezen a versenyen:
Ha egy csapat együtt haladt -- merthát EGYCSAPAT --, akkor a késésért 3-szoros büntetést kaptak, mert a büntetőpontok személyenként jártak.
A 46 éves R69-es oldalkocsissal is végig lehetett menni a 24 óráson, ami erősíti ennek a típusnak az imázsát.
A benzint azért vittem, mert az R69 többet eszik mint az újak. Nem volt szükség rá, mert amikor kellett megáltunk egy kútnál tankolni.
Nem tudom ki volt akinek kellett a benzin, de furcsáltam, mert éppen az előző pont egy MOL kút volt. Azért az 5-6 perc késés miatt bevállalt 3-4 órás csúszást, amit azzal tölt, hogy eltolja a motorját egy kútig.
A 24 órás egy örömmotorozás. Ha egy átmulatott, evéssel és iszogatással töltött éjszakát kibír az ember akkor ezt is.
Ha nem arra hajtasz, hogy első akarsz lenni, akkor lazán erőlködés nélkül megy.
A gáz az éjszakai kajálás utáni 3-4 óra, mert a vér a gyomorba megy, meg akkor esik át a társaság motoron töltött egy-két szunyókáláson.
Javaslat: ha úgy érzed aludnod kell menj a következő indulási pontig és aludj egy-két órát. Semmiféle sporteredmény nem ellensúlyozz egy sérülést bármely kicsiny legyen is az.
Egyébként a mondással ellentétben szerintem is a győzelem a fontos nem a részvétel.
Üdv
Tamás
"A járt utat a járatlanért hagyd el, ha nem megy, akkor erőltesd." (mrt666)
Bocs, hogy csak most válaszolok, nem nagyon volt időm fórumozni. Szóval az Ebay-jel az a helyzet, hogy sok eladó árvereztet sok terméket, így kicsi az esélye, hogy ugyanattól az eladótól tudjunk bármit is vásárolni.
Nem bonyolult egyébként használni, és ha a www.ebay.co.uk oldalt nézed, és németországi eladókat keresel, akkor angolul, ha a www.ebay.de oldalt, akkor németül tudsz böngészni.
Érdemes egyébként Németországból vagy Ausztriából rendelni, általában 30 euro a postaköltség. Így pár filléres cuccot nem éri meg rendelni. Azt hiszem az áprilisi Connect magazinban jelent meg egy négyoldalas cikkem az Ebay-ről és a vásárlásról, ott összeszedtem, hogy mit kell tudni, mire kell vigyázni, hogyan lehet fizetni, stb.
Elsőre nem tűnik egyszerűnek, de ha egyszer leülsz és végignézed, esetleg vásárolsz, nem bonyolult. Csak leírni újra egy kicsit hosszú volna. De ha vannak konkrét kérdéseid, szívesen válaszolok.
Én is most nézek németországból használt gépet (R 1100 R-t szemeltem ki). Amiket már a többiek írtak (eBay, mobile.de, motoscout24), ott elég sok használtat lehet látni. Ha mentek, kocsival hoznátok be, vagy "lábon"? Ha kocsival, és esetleg felférne még egy moci, meg egy jófej srác a hátsó ülésre ;), akkor nem lenne kedvetek osztozni az útiköltségeken (na meg az üléshelyen)?
Ha nem zárkóztok el, írj az email címemre (tamas.rozsa@gmail.com)!
nezegessetek elado motorokat, mikor megvan emailben telon egyeztessetek veluk es csinaljatok tervet melyik merre hogy lehet menni, mert nem olcso mulatsag ha latasra jo, lehet megeri vkivel (kamionos, autobehozos ismeros) x forintert behozatni mintsem kimenni
Sziasztok, én valójában nem nagyon akarok menni, de ha megkér nem mindhatom, hogy nem segítek. A szerepem az, hogy az én autómmal tudunk menni és a nyelvtudás csupán. Amiért erősködök, ha már egyszer menni kell, akkor legyen értelme, legyen hova menni, ne a vakvilágba elindulni, azzal, hogy majdcsak találunk valamit......
itthon olcsobban lehet vásárolni F 650 GS-t,mint a németeknél.
pl: a regadója ennek a cilindernek 180.000-.. +egyedi forghely,vizsga ,renszám,stb úgy 60.000-..+ kimenni érte,+ecetera.szóval majdnem 300.000-..még ráugrik mire a garázsban ott áll felrendszámozva.
nem akrtam én elijeszteni senkit,csak érdemes itthon is megnézni a választékot.pl:(www.hasznaltautó.hu)
az aranyigazság meg kint is érvényes,ami olcsó az sz@r is. a sérülésmentes,leszervizelt korrekt mocikért ők is elkérik a pénzt.
Már egyszer érdeklődtem, nem tudtok tanácsot adni, hol érdemes Németországban olyan használtmotor keeskedést találni, ahol pl. több F650 közül lehetne válogatni ?
A barátom nagyon elszánt (nem igazán jártas az internet rejtelmeiben) és két hét múlva ki akar menni venni egy F650-t.
Én vinném őt, de semmi kedvem a vakvilágnak nekiindulni, valami jótanács, link, tipp,...?
Hol és mennyiért lehetne motor szállítására aklamas utánfutót bérelni, valami kulturált utánfutó lenne jó, amivel azért még haladni is lehet az autópályán ?
Tavaly résztvettünk rajta. Az oklevél itt lóg az irodám falán :), büszke vagyok rá.
Azon a szombat-vasárnapon 1700km-t mentünk két barátommal-csapattársammal (mivel egyikünk sem pesti).
A versenyen 1200Km volt a táv. Ez 23 óra alatt (1óra kötelező pihenő éjfélkor)--> az átlag 52km/ó .... ez így jól hangzik, ...
DEEE!!! ebben benne van az is, amikor tankolsz-pecsételsz-eszel-iszol-stb...,
tehát amikor haladsz, akkor húzod ahogy bírod,
mert különben késel az ellenörzőpontról és akkor hibapontot kapsz.
Jól hangzik az is, hogy hiába érsz oda hamarabb az ellenörzőpontra, mert csak akkor kapsz pecsétet, ha a te időd eljön...
DEEE!!! éppen azért igyekszik mindenki, mert így nyer 10-20 percet, hogy leszálljon a nyeregből,
tehát amikor haladsz, akkor húzod ahogy bírod.
Még arra is sajnálod az időt, hogy megállj miközben az itinert nézed (amit az induláskor a kezedbe nyomnak), ezért a profik lámpákat tesznek a motorjaikra, sisakjaikra, mint ezen a topicon is láthattad már a megoldások egyikét.
Délben indultunk el. Délután a Bakonyban kifejezetten öröm volt motorozni.
De voltak pillanatok - főleg éjszaka -, amikor nem sok fogalmam volt, hogy éppen az ország melyk részén is vagyunk.... csak követtem az itiner utasításait. Utólag böngésztem végig az utat a térképen. Szép helyeken jártunk, de ez a verseny nem erről szólt.
Csak az utakat, kilométereket és kereszteződéseket számoltuk.
pl.
Az éjszaka kellős közepén egy vadásztársaság magánútjára kellett befordulnunk - amelyet egyébként az égvilágon semmilyen tábla nem jelzett -, majd azon menni a semmibe vagy 15km-t, mire az első fények bizonyították nem tévedtünk el. Barátom motorjából az utolsó csepp benzin csöppent a hengerekbe, amikor megérkeztünk. Nem gondoltuk, hogy nem lesz azon a vidéken éjszaka kút.
Az őzek úgy jártak-keltek elöttünk, mintha ott sem lettünk volna. ... Hát érdekes volt ...
Csak egy ember ütközött őzzel. Azt mondták nem rossz statisztikailag :((
Itt volt a kényszerpihenő egy "vadászházban", valami meleg levessel.
Kétségbeesetten indultunk egy kis benzint kunyerálni a pihenőn lévőktől.
Talán éppen MRT volt az az áldott ember, aki az öreg brömös oldalkocsijából egy egész hordó benzint emelt ki hatalmas meglepetésünkre. Ja és még speckó benzinlopócsövet is adott hozzá!!!
EZÚTON IS KÖSZÖNET ÉRTE!
A hajnal a Mecsek szerpentinjein talált minket. Mit mondjak ... döntögettem már bátrabban is.
Tolna vármegye környékén kaptunk egy kis esőt, de akkor már csak az álmosság volt fenyegető. Számomra itt volt a holtpont.
A befutón már szikrázóan sütött a nap.
Tehát:
Jó motorral, jó erőnéttel, jó felszereléssel, jó társakkal akár vidám is lehet a dolog.
Szerintem EGYSZER érdemes végigcsinálni, megmutatni magadnak, hogy képes vagy rá.
Mindenki elmondasa szerint nagyon szuper a rendezveny! En azert felnek az ejszakai szakasztol, allatveszely miatt... TOM Ui:en megcsinaltam a magam 16 orasat Ljubljana-Szekelykeresztur 1100 km-rel utassal...