A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Saját elgondolásom szerint azért jó ez a cucc,mert a kiálló henger legfelső részén,nagyon csábító lehet az a kiálló kis mütytűr ahhoz,hogy olyan is letekeje onnan akinek semmi köze a mocihoz. Lásd :az autókból is sűrűn eltünik a szivargyújtó egy-egy szervízben,vagy kereskedésben.Biztosan nemazért mert valakinek kell,hanem csak mert könnyen elmozdítható,vagy valami ilyesmi:(
Marha nagy szívás lehet egy ilyet pótolni túra közben.
Már csak 1 bömös az a 2 és úgy néz ki, az sem sokáig lesz meg. Megnézte már gyorsan 1-2 ember és csak bámulták. Nem hiszem, hogy gond lesz az eladással.
Pedig nagyon sajnálom, mert olyan szép és jó.
De hát a megújulás...
Hogy milyet szeretnék?
Természetesen minél fiatalabbat, minél kevesebb km-el, minél olcsóbban.
Aztán majd meglátjuk. A lényeg, hogy Adventure legyen, ezüst, nagy tankos és lehetőleg gyári bukócsővel. Meg persze ABS, markolatfűtés és pöpec állapot.
Lehet, hogy kicsit sokat akarok?
Már beraktároztam hozzá előre a komplett Kappa kofferrendszert, Bagster tankbőrt tanktáskával, lámpavédő plexit, kormánykiemelőt, zárható olajbetöltő kupakot, stb.
Ha elmegy az 1100-es, beindul a felderítési project.
Csak azután néztem meg a linket miután hirtelen begépeltem előző hozzászólásomat, maximálisan egyetértek a levél tartalmával, nagyon jól fogalmazott írás az enyém rendezetlenebb de a fórumokra mindig így írok. Remélem képesek lesznek elfogadható válasszal reagálni.
Az egész hisztéria a motorosok és a motorozás körül azért van mert valami új, valami szokatlan valami ismeretlen dologgal áll szemben az istenadta nép amit letagadhatatlaunl csodál és irigyel. Azért mert férfias, szabadságérzéssel telt és nem utolsó sorban rohadt sokba kerül. Volt már ebben az országban fejlett motoroskultúra, sőt csak az volt. Az 50-es 60-as években nagyon kevés autó volt, mindenki motorozott, óriási dolog volt egy Pannónia de végül az egész idillt lesöpörték az autók mert mindenki négy kereket akart. Érthető, mert időjárásfüggetlenül csomagokkal, sokadmagával akart haladni. Végül mára az autó egyfajta alapkellékké vált, mindenki elér egyedfejlődésének abba a szakaszába hogykell egy kocsi. A rendszrerváltozás óta egyre többen egyre többet engedhetnek meg maguknak (persze még többen még kevesebbet) a technika pedig fejlődik, elkerülhetetlen volt hogy nálunk is újra szárba szökkenjen a motoros őrület és itt vissza is kanyarodhatnék gondolatmenetem kezdetéhez.
De addigis:
Szeretném ha Az Este készítői a hiteles újságírás alaplveit szemelőtt tartva még mielőtt motorosellens propagandát terjesztve felhúznák a kedves nézők amúgy is terhelt agyát előrukkolnának egy anyaggal hogy hány autósnak nincs jogosítványa, mennyiért lehet autójogsit venni a 'feketepiacon', hány négykerekű van olyan műszaki állapotban hogy ön- és közveszélyes de pár rugóért már lehet rá intézni műszakit, zöldkártyát. Hányan haltak meg autóbalesetben idén, hány autós közlekedési baleset, törés-zúzás történt az idén forintosított kárértékben emberi sérülésben és akkor ezeket a számokat arányaiban viszonyítsuk hogy az autósok hány százaléka tehetségtelen törvényszegő autótörő gyalogos és kétkerekűgázoló, károkozó környezetszennyező a motorosokhoz képest. Szerintem sokszorosa lenne az arányszám az autósok dicstelen javára.
Lehet hogy ezt a hozzászólást az autós kontra motoros topikba kellett volna írnom de most itt jött elő a téma azonkívül már majdnem BMW motoros vagyok én is. Azaz lennék tegnap óta ha némi adminisztrációs hiba miatt nem csúszott volna az átadás jövő keddre nade akkor végre teljesül az álmom!
Én pl 2 napja eladtam az 1150 Adventure-ömet és be szeretnék újítani egy fiatalabb, szintén 1150 Adv-t. Mivel az eladott gépért kapott pénz jó része adósságtörlesztésre ment el, így kénytelen vagyok várni amíg eladom az 1100 GS-t is. Csak akkor tudok érdemben szétnézni a piacon. Én kp-ért szeretek vásárolgatni, a banki hiteleket rühellem, úgyhogy egyelőre várakozó állásponton vagyok. Van ugyan egy kiszemeltem, de ki tudja meg lesz-e még akkor is, mire pénzhez jutok.
Egyébként egy újabb tipus megjelenése mindig meglódítja a használt piacot. Most szerintem érződik az új 1200 Adventure megjelenése. Bár egyelőre hiánycikk a kereskedőknél, sokan már most hirdetni kezdik a "régi" gépüket, hogy mire megjön az új, pénzüknél legyenek.
Nekem egyelőre anyagi megfontolásból tökéletesen megfelel az 1150 ADV, aztán pár év és én is újítok.
Az én vevőm is olvasgatta már e-fórumot és ígérte, hogy bejelentkezik ide. Nagyon rendes, korrekt srác.
Talan nem R1200GS Advenure, mert abbol Ngabor hozta el az utolso Mo-i darabot ... De ha igen akkor gratula! Es ha nem az akkor is :) De az is lehet, hogy egy Ducatti Multistrada lesz :) TOM
BMW R 1100 GS. 1999. Ezüst/sárga. Nagyon szép, megkímélt állapotban.
Teljeskörű szervíz lett rajta csináltatva 3 héttel ezelőtt.
Ki lett cserélve az összes olaj, fékfolyadék, összes szűrő, hátsó fékbetét, szelepek, szinkron, stb beállítva. Hátsó gumi 60-70%, első gumi lassan csereérett.
Tökéletes túramotor felszereltséggel: ABS, markolatfűtés, gyári bukócső és komplett kofferrendszer, Bagster bőr tankvédő tanktáskával.
Ha valamilyen tartozékra nincs a leendő tulajnak szüksége, az esetleg levehető és az ár ezáltal csökkenthető (pl. kofferek, bukócső, tankbőr).
A hibát nem én követtem el, de a benzin-kérdésben valóban hibáztunk. Nem voltunk tekintettel rá, hogy a társunk motorja kevesebbet bír menni egy tankkal, mint mi (1100-es V-Stormja van).
De természetesen nem hagytuk volna, hogy tolja a motorját, hiszen azért voltunk egy csapat, hogy ha kell hát segítsünk (pl. visszamotoroztunk volna benzinért).
De ez a "csapat" dolog nagyon le volt pontozva ezen a versenyen:
Ha egy csapat együtt haladt -- merthát EGYCSAPAT --, akkor a késésért 3-szoros büntetést kaptak, mert a büntetőpontok személyenként jártak.
A 46 éves R69-es oldalkocsissal is végig lehetett menni a 24 óráson, ami erősíti ennek a típusnak az imázsát.
A benzint azért vittem, mert az R69 többet eszik mint az újak. Nem volt szükség rá, mert amikor kellett megáltunk egy kútnál tankolni.
Nem tudom ki volt akinek kellett a benzin, de furcsáltam, mert éppen az előző pont egy MOL kút volt. Azért az 5-6 perc késés miatt bevállalt 3-4 órás csúszást, amit azzal tölt, hogy eltolja a motorját egy kútig.
A 24 órás egy örömmotorozás. Ha egy átmulatott, evéssel és iszogatással töltött éjszakát kibír az ember akkor ezt is.
Ha nem arra hajtasz, hogy első akarsz lenni, akkor lazán erőlködés nélkül megy.
A gáz az éjszakai kajálás utáni 3-4 óra, mert a vér a gyomorba megy, meg akkor esik át a társaság motoron töltött egy-két szunyókáláson.
Javaslat: ha úgy érzed aludnod kell menj a következő indulási pontig és aludj egy-két órát. Semmiféle sporteredmény nem ellensúlyozz egy sérülést bármely kicsiny legyen is az.
Egyébként a mondással ellentétben szerintem is a győzelem a fontos nem a részvétel.
Üdv
Tamás
"A járt utat a járatlanért hagyd el, ha nem megy, akkor erőltesd." (mrt666)
Bocs, hogy csak most válaszolok, nem nagyon volt időm fórumozni. Szóval az Ebay-jel az a helyzet, hogy sok eladó árvereztet sok terméket, így kicsi az esélye, hogy ugyanattól az eladótól tudjunk bármit is vásárolni.
Nem bonyolult egyébként használni, és ha a www.ebay.co.uk oldalt nézed, és németországi eladókat keresel, akkor angolul, ha a www.ebay.de oldalt, akkor németül tudsz böngészni.
Érdemes egyébként Németországból vagy Ausztriából rendelni, általában 30 euro a postaköltség. Így pár filléres cuccot nem éri meg rendelni. Azt hiszem az áprilisi Connect magazinban jelent meg egy négyoldalas cikkem az Ebay-ről és a vásárlásról, ott összeszedtem, hogy mit kell tudni, mire kell vigyázni, hogyan lehet fizetni, stb.
Elsőre nem tűnik egyszerűnek, de ha egyszer leülsz és végignézed, esetleg vásárolsz, nem bonyolult. Csak leírni újra egy kicsit hosszú volna. De ha vannak konkrét kérdéseid, szívesen válaszolok.
Én is most nézek németországból használt gépet (R 1100 R-t szemeltem ki). Amiket már a többiek írtak (eBay, mobile.de, motoscout24), ott elég sok használtat lehet látni. Ha mentek, kocsival hoznátok be, vagy "lábon"? Ha kocsival, és esetleg felférne még egy moci, meg egy jófej srác a hátsó ülésre ;), akkor nem lenne kedvetek osztozni az útiköltségeken (na meg az üléshelyen)?
Ha nem zárkóztok el, írj az email címemre (tamas.rozsa@gmail.com)!
nezegessetek elado motorokat, mikor megvan emailben telon egyeztessetek veluk es csinaljatok tervet melyik merre hogy lehet menni, mert nem olcso mulatsag ha latasra jo, lehet megeri vkivel (kamionos, autobehozos ismeros) x forintert behozatni mintsem kimenni