Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1139

Szia!

 

Saját elgondolásom szerint azért jó ez a cucc,mert a kiálló henger legfelső részén,nagyon csábító lehet az a kiálló kis mütytűr ahhoz,hogy olyan is letekeje onnan akinek semmi köze a mocihoz. Lásd :az autókból is sűrűn eltünik a szivargyújtó egy-egy szervízben,vagy kereskedésben.Biztosan nemazért mert valakinek kell,hanem csak mert könnyen elmozdítható,vagy valami ilyesmi:(

 

 

Marha nagy szívás lehet egy ilyet pótolni túra közben.

Előzmény: TyuTyu-2 (1137)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1138

Gratulálok!!!

Ezt minnél több fórumon pubikálnod kellene!

Megerősítettél a hitemben,hogy csakazért mert motorozik az embefia,még nem feltétlen antiszociális.

 

Hori

Előzmény: Macskapecér (1131)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1137
>zárható olajbetöltő kupakot
arulja mar el nekem vki ez miert fontos ?

btw: mi is volt a masik gs parametere ?

TyuTyu
Előzmény: boxer-gs (1135)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1136
Köszi, elolvastam, válaszoltam.
Előzmény: Hori R1100S (1132)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1135

Már csak 1 bömös az a 2 és úgy néz ki, az sem sokáig lesz meg. Megnézte már gyorsan 1-2 ember és csak bámulták. Nem hiszem, hogy gond lesz az eladással.

Pedig nagyon sajnálom, mert olyan szép és jó.

De hát a megújulás...

 

Hogy milyet szeretnék?

Természetesen minél fiatalabbat, minél kevesebb km-el, minél olcsóbban.

Aztán majd meglátjuk. A lényeg, hogy Adventure legyen, ezüst, nagy tankos és lehetőleg gyári bukócsővel. Meg persze ABS, markolatfűtés és pöpec állapot.

Lehet, hogy kicsit sokat akarok?

 

Már beraktároztam hozzá előre a komplett Kappa kofferrendszert, Bagster tankbőrt tanktáskával, lámpavédő plexit, kormánykiemelőt, zárható olajbetöltő kupakot, stb.

Ha elmegy az 1100-es, beindul a felderítési project.

Előzmény: TyuTyu-2 (1128)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1134

Csak azután néztem meg a linket miután hirtelen begépeltem előző hozzászólásomat, maximálisan egyetértek a levél tartalmával, nagyon jól fogalmazott írás az enyém rendezetlenebb de a fórumokra mindig így írok. Remélem képesek lesznek elfogadható válasszal reagálni.

 

Előzmény: Macskapecér (1131)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1133

Az egész hisztéria a motorosok és a motorozás körül azért van mert valami új, valami szokatlan valami ismeretlen dologgal áll szemben az istenadta nép amit letagadhatatlaunl csodál és irigyel. Azért mert férfias, szabadságérzéssel telt és nem utolsó sorban rohadt sokba kerül. Volt már ebben az országban fejlett motoroskultúra, sőt csak az volt. Az 50-es 60-as években nagyon kevés autó volt, mindenki motorozott, óriási dolog volt egy Pannónia de végül az egész idillt lesöpörték az autók mert mindenki négy kereket akart. Érthető, mert időjárásfüggetlenül csomagokkal, sokadmagával akart haladni. Végül mára az autó egyfajta alapkellékké vált, mindenki elér egyedfejlődésének abba a szakaszába hogykell egy kocsi. A rendszrerváltozás óta egyre többen egyre többet engedhetnek meg maguknak (persze még többen még kevesebbet) a technika pedig fejlődik, elkerülhetetlen volt hogy nálunk is újra szárba szökkenjen a motoros őrület és itt vissza is kanyarodhatnék gondolatmenetem kezdetéhez.

De addigis:

Szeretném ha Az Este készítői a hiteles újságírás alaplveit szemelőtt tartva még mielőtt motorosellens propagandát terjesztve felhúznák a kedves nézők amúgy is terhelt agyát előrukkolnának egy anyaggal hogy hány autósnak nincs jogosítványa, mennyiért lehet autójogsit venni a 'feketepiacon', hány négykerekű van olyan műszaki állapotban hogy ön- és közveszélyes de pár rugóért már lehet rá intézni műszakit, zöldkártyát. Hányan haltak meg autóbalesetben idén, hány autós közlekedési baleset, törés-zúzás történt az idén forintosított kárértékben emberi sérülésben és akkor ezeket a számokat arányaiban viszonyítsuk hogy az autósok hány százaléka tehetségtelen törvényszegő autótörő gyalogos és kétkerekűgázoló, károkozó környezetszennyező a motorosokhoz képest. Szerintem sokszorosa lenne az arányszám az autósok dicstelen javára.

Lehet hogy ezt a hozzászólást az autós kontra motoros topikba kellett volna írnom de most itt jött elő a téma azonkívül már majdnem BMW motoros vagyok én is. Azaz lennék tegnap óta ha némi adminisztrációs hiba miatt nem csúszott volna az átadás jövő keddre nade akkor végre teljesül az álmom!

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1132

Szia!

 

Mail ment GS ügyben!

Előzmény: boxer-gs (1127)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.20 0 0 1131
Hori!

Ez iszont igyekszik ápolni. Tegnap este elküldtem Az Este címére, kíváncsi vagyok, hogy kapok-e rá választ.

http://www.korteneni.hu/nyiltlevel.htm

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1129)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1130

Bocsi kécccer szúrtam be ugyanazt:(

 

 

egy vélemény a témáról

 

A cikkek több fórumot is bejártak és érdekes,hogy általában mindenki aztmondja,:

Mi nem vagyunk ilyenek!

 

 

 

hori

Előzmény: Hori R1100S (1129)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1129

cikk1

 

cikk1

 

Sajna ezek a cikkek,nem ápolják a motorosok image-ét,ami úgygondolom,amúgy sem szeplőtlen.

 

Azért én  úgyérzem,nem az itt  emlegetett a motorostársadalomba tartozom,de mindenképpen "egykalapalá" vesznek velük.

Ez a "10-ből 7-nek nincs jogsija" igaz lehet?Ha ezt megállapította valaki akkor miért nem tesznek ellene?

Egy rendszámleszereléssel meglehetne oldani a dolgot....szerintem.

 

Hori

TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1128
Jah kerem akinek ket bomose van :-)

mi a cel, milyet szeretnel (kor,km)

TyuTyu
Előzmény: boxer-gs (1127)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1127

Sajnos ez általában így szokott történni.

Én pl 2 napja eladtam az 1150 Adventure-ömet és be szeretnék újítani egy fiatalabb, szintén 1150 Adv-t. Mivel az eladott gépért kapott pénz jó része adósságtörlesztésre ment el, így kénytelen vagyok várni amíg eladom az 1100 GS-t is. Csak akkor tudok érdemben szétnézni a piacon. Én kp-ért szeretek vásárolgatni, a banki hiteleket rühellem, úgyhogy egyelőre várakozó állásponton vagyok. Van ugyan egy kiszemeltem, de ki tudja meg lesz-e még akkor is, mire pénzhez jutok.

 

 

Egyébként egy újabb tipus megjelenése mindig meglódítja a használt piacot. Most szerintem érződik az új 1200 Adventure megjelenése. Bár egyelőre hiánycikk a kereskedőknél, sokan már most hirdetni kezdik a "régi" gépüket, hogy mire megjön az új, pénzüknél legyenek.

 

Nekem egyelőre anyagi megfontolásból tökéletesen megfelel az 1150 ADV, aztán pár év és én is újítok.

 

Az én vevőm is olvasgatta már e-fórumot és ígérte, hogy bejelentkezik ide. Nagyon rendes, korrekt srác.

Előzmény: TyuTyu-2 (1126)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1126
Ahoj,

Bezzeg mikor en kerestem GS-t sehol nem leltem...
Most meg szinte mindenhol elado GS van...

TyuTyu
Előzmény: boxer-gs (1122)
TOM Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1125
Talan nem R1200GS Advenure, mert abbol Ngabor hozta el az utolso Mo-i darabot ...
De ha igen akkor gratula!
Es ha nem az akkor is :)
De az is lehet, hogy egy Ducatti Multistrada lesz :)
TOM
Előzmény: MGP (1124)
MGP Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1124
Hamarosan bemutatom a nagyközönségnek :) !
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1123

Van még két cimborám, akik szintén most akarják lecserélni a gépüket frissebre.

Egyiküknek egy 1991-es K 75 RT-je van 790000-ért, a másik gép pedig egy 2000-es évjáratú R 1100 RT, 1.9-ért.

Ha bármelyik érdekel valakit, össze tudom hozni a gazdikkal.

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1122

Sziasztok!

 

Ezennel én is felkínálom eladásra a gépemet.

BMW R 1100 GS. 1999. Ezüst/sárga. Nagyon szép, megkímélt állapotban.

Teljeskörű szervíz lett rajta csináltatva 3 héttel ezelőtt.

Ki lett cserélve az összes olaj, fékfolyadék, összes szűrő, hátsó fékbetét, szelepek, szinkron, stb beállítva. Hátsó gumi 60-70%, első gumi lassan csereérett.

Tökéletes túramotor felszereltséggel: ABS, markolatfűtés, gyári bukócső és komplett kofferrendszer, Bagster bőr tankvédő tanktáskával.

Ha valamilyen tartozékra nincs a leendő tulajnak szüksége, az esetleg levehető és az ár ezáltal csökkenthető (pl. kofferek, bukócső, tankbőr).

Ára: 1699000

mrt-666 Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1121

Ez a pontozási mód egy maradvány.

Ha jól emlékszem eredetileg mindenki egyedül ment, külön a csapattagoktól, a sorsolásnak megfelelő rajtszámmal.

A végén így mindenki külön, külön pontozva lett és így alakult ki a végső sorrend a csapatok között.

Most, mivel sok a jelentkező, nehéz lenne megoldani az indításokat.

Ezért megy a csapat együtt, ami sokkal élvezetesebbé teszi a dolgot, de a pontozás megmaradt.

Elég lenne egy lapon pontozni a csapatot, ha a tagjai ott vannak.

Ha nincsen meg egy tag akkor az lehetne hibapont.

Most ebben a rendszerben egy ember kezeli a lapokat és egyszerre töltik ki a pontőrök mind a 3-at.

 

Majd kialakul az évek során.

T

Előzmény: cselle (1118)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.19 0 0 1120
MGP,

es mi a kovetkezo ?

TyuTyu
Előzmény: MGP (1119)
MGP Creative Commons License 2006.05.18 0 0 1119

Eladó BMW R1150GS
Évj: 2001
Szin: Muránó-vörös
Név: Dögös-Vörös-Bömös
Km:63000
Extrák: Hepco blokk és fej bukócső, turaplexi, kártyás riasztó.
Szezonra felkészítve:új olaj és benzinszürő, gyertyák, bowdenszett, fékbetétek és hátsó

tarcsa, gumikban 2000km, teljes csapágyszett .Vezetett szervizfüzet.
Kizárólag hosszú turákra használt, utak a www.mgp.hu oldalon.
Irányár: 1.9MHuf
Tel: 20/9776116
Email: mgp@mgp.hu

cselle Creative Commons License 2006.05.18 0 0 1118

A hibát nem én követtem el, de a benzin-kérdésben valóban hibáztunk. Nem voltunk tekintettel rá, hogy a társunk motorja kevesebbet bír menni egy tankkal, mint mi (1100-es V-Stormja van).

De természetesen nem hagytuk volna, hogy tolja a motorját, hiszen azért voltunk egy csapat, hogy ha kell hát segítsünk (pl. visszamotoroztunk volna benzinért).

 

De ez a "csapat" dolog nagyon le volt pontozva ezen a versenyen:

Ha egy csapat együtt haladt -- merthát EGYCSAPAT --, akkor a késésért 3-szoros büntetést kaptak, mert a büntetőpontok személyenként jártak.

 

Előzmény: mrt-666 (1117)
mrt-666 Creative Commons License 2006.05.18 0 0 1117

A 46 éves R69-es oldalkocsissal is végig lehetett menni a 24 óráson, ami erősíti ennek a típusnak az imázsát.

A benzint azért vittem, mert az R69 többet eszik mint az újak. Nem volt szükség rá, mert amikor kellett megáltunk egy kútnál tankolni.

Nem tudom ki volt akinek kellett a benzin, de furcsáltam, mert éppen az előző pont egy MOL kút volt. Azért az 5-6 perc késés miatt bevállalt 3-4 órás csúszást, amit azzal tölt, hogy eltolja a motorját egy kútig.

 

A 24 órás egy örömmotorozás. Ha egy átmulatott, evéssel és iszogatással töltött éjszakát kibír az ember akkor ezt is.

Ha nem arra hajtasz, hogy első akarsz lenni, akkor lazán erőlködés nélkül megy.

A gáz az éjszakai kajálás utáni 3-4 óra, mert a vér a gyomorba megy, meg akkor esik át a társaság motoron töltött egy-két szunyókáláson.

Javaslat: ha úgy érzed aludnod kell menj a következő indulási pontig és aludj egy-két órát. Semmiféle sporteredmény nem ellensúlyozz egy sérülést bármely kicsiny legyen is az.

 

Egyébként a mondással ellentétben szerintem is a győzelem a fontos nem a részvétel.

 

Üdv

Tamás

 

"A járt utat a járatlanért hagyd el, ha nem megy, akkor erőltesd." (mrt666)

 

Előzmény: cselle (1102)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.17 0 0 1116

Fireboy!

 

Bocs, hogy csak most válaszolok, nem nagyon volt időm fórumozni. Szóval az Ebay-jel az a helyzet, hogy sok eladó árvereztet sok terméket, így kicsi az esélye, hogy ugyanattól az eladótól tudjunk bármit is vásárolni.

 

Nem bonyolult egyébként használni, és ha a www.ebay.co.uk oldalt nézed, és németországi eladókat keresel, akkor angolul, ha a www.ebay.de oldalt, akkor németül tudsz böngészni.

 

Érdemes egyébként Németországból vagy Ausztriából rendelni, általában 30 euro a postaköltség. Így pár filléres cuccot nem éri meg rendelni. Azt hiszem az áprilisi Connect magazinban jelent meg egy négyoldalas cikkem az Ebay-ről és a vásárlásról, ott összeszedtem, hogy mit kell tudni, mire kell vigyázni, hogyan lehet fizetni, stb.

 

Elsőre nem tűnik egyszerűnek, de ha egyszer leülsz és végignézed, esetleg vásárolsz, nem bonyolult. Csak leírni újra egy kicsit hosszú volna. De ha vannak konkrét kérdéseid, szívesen válaszolok.

 

Körte

Előzmény: Fireboy (1079)
trozsa Creative Commons License 2006.05.17 0 0 1115
Sziasztok,

Én is most nézek németországból használt gépet (R 1100 R-t szemeltem ki). Amiket már a többiek írtak (eBay, mobile.de, motoscout24), ott elég sok használtat lehet látni. Ha mentek, kocsival hoznátok be, vagy "lábon"? Ha kocsival, és esetleg felférne még egy moci, meg egy jófej srác a hátsó ülésre ;), akkor nem lenne kedvetek osztozni az útiköltségeken (na meg az üléshelyen)?


Ha nem zárkóztok el, írj az email címemre (tamas.rozsa@gmail.com)!

Köszi!
Előzmény: muanyag (1107)
TOM Creative Commons License 2006.05.17 0 0 1114
Igen, a Maxxia az Givi.
Kappara en is ezt az arat kaptam.

Koszonom!
TOM
Előzmény: boxer-gs (1110)
Mcemru Creative Commons License 2006.05.16 0 0 1113
regado most mar van avultatas meg ha kamu is (10 eves auto pillanatnyi aranak 48%-at eri, kozbe ez 4 eves koraban van igy...)
Előzmény: Petyavara (1104)
Mcemru Creative Commons License 2006.05.16 0 0 1112
mobile.de
Előzmény: Mcemru (1111)
Mcemru Creative Commons License 2006.05.16 0 0 1111
moblie.de
motoscout24.de
ebay.de

nezegessetek elado motorokat, mikor megvan emailben telon egyeztessetek veluk es csinaljatok tervet melyik merre hogy lehet menni, mert nem olcso mulatsag
ha latasra jo, lehet megeri vkivel (kamionos, autobehozos ismeros) x forintert behozatni mintsem kimenni
Előzmény: muanyag (1103)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.16 0 0 1110

Szia TOM!

 

A KAPPA 52 literes top-case külön 55 ezer Ft. A Maxxia az nem Givi?

Előzmény: TOM (1095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!