Keresés

Részletes keresés

MGP Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1178

-Köszönöm és mindenkinek köszönöm a gratulációkat.

Én is úgy érzem, hogy ez a motor alapból pont jó. A Vörös-ből most szerelem ki a házilagos ülésemelést meg a lábtartó sülyesztőt, majd mikor vittem lemosni szabályosan kuporogtam rajta. De ezért úgy is nagyon jó volt.

Az újnak elsőre az integrált-szervós-ABS-es fékjék kellet megszokni, ami végül is tetszik, mert én is kombináltan használtam mindig a fékeket, de azt azért meg kellett szoknom, hogy álló motornál csakorlatilag nincs.

Másik megszokandó, hogy Sport váltó van benne, legalább 400-al többet pörög fenn és mindig váltanék még.

 

-Köszi, igen ez a garázsom, de a nappalim pont ugyanúgy néz ki:) 

Mindkettőben iszonyatos rumli tud lenni. Valójában sima garázs, csak leburkoltam a falakat OSB-vel, meg egy falat Salgó polccal. Aztán annyira tetszett, hogy a szomszédos helyiségeket is burkoltam.

 

-Bukó: nekem egy Shoei van még a török megszállás idejéből, aztán mert az ember nem nyugszik (és mert a barátom beszámított 17 kg aprópénzt) vettem C1-et. .. És soha nem tudtam megszokni. Pár hónap múlva eladtam. Érdekes modon nekem a csendesnek mondott sisak volt hangos. Többek szerint a héj és a betét közötti légrés hangositja fel, ha jól tdom, volt aki kitöltötte purhabbal.

Üdv

MGP

 

Előzmény: Macskapecér (1172)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1177
Macskapecer!

Hrrrrr, mondtam mar hogy utallak ? :D
Legalabb amelohelyem fele csavarhatnal valamikor amig meg nalad van a vas!
Ha szabadna kernem!

:D

Laja
Előzmény: Macskapecér (1173)
cselle Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1176

Én szivesen vennék egy system-5 sisakot.

 

 

Előzmény: Laslie-R (1165)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1175
>mert az egyik jobb volna a másiknál, hanem azért, mert annyira más mindkettő.
errol szivesen olvasnek tobbet is.....

TyuTyu
Előzmény: Macskapecér (1173)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1174
Szia Laslie-R!

Mi bajod konkrétan a zárszerkezettel? Nekem is 5-ösöm van, és megnézve közelről, azt vettem észre, hogy egyik általam megvizsgált sisaknak sem olyan masszív a zárszerkezete, mint a System 5-nek. Emellett állítható, hogy mennyire szorosan feszüljön rá az állrész.

A belseje szerintem sokkal jobb minőségű, mint bármelyik prémium kategóriás sisaké (Shoei, Arai...), és külön értékelem, hogy a belsejében a fülednél egy kis tépőzáras zseb mögött ott van a kommunikáció hangszórójának a helye.

Egyetlen bajom volt a sisakkal, mégpedig hogy a plexire gyárilag felhordott páravédő réteg egy langyos vizes mosástól - de semmi sikálás! - elkezdett feljönni. Gyorsan abbahagytam a mosást, így nem zavar a dolog a kilátásban, de kicsit ideges lettem. Amúgy ez a páravédő marha jól működik, eddig ez a legjobb megoldás, annak ellenére, hogy egy egésznapos esőt nem bírna ki a zselé, mert ahhoz túl vékony a réteg.

Szóval nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak, pedig aggódtam, mert egy bécsi próba után az Ebay-en vettem a cuccot, jóval olcsóbban a listaárnál. Felpróbáltam pár nyitható sisakot, de egyik sem passzolt a fejemre. Vagy túl nagy volt a héj, vagy túl nehéz a sisak, és elhúzta a libanyakamat. :-)

De egyébként egy sisakkal kapcsolatban sem lehet abszolút igazságokat mondani, mert ami az egyik fejre passzol, az lehet, hogy a másiknak kényelmetlen.

Körte
Előzmény: Laslie-R (1165)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1173
Szia Anti!

Neked is szívből gratulálok a szerzeményhez! Úgy alakult, hogy a mi Lajánk most nagyon utálhat engem, mert éppen egy 12GSADV-t hajtok, és az első ismerkedős kilométerek után tudtam, hogy Laja miért csak kéz- és fogmosás után hajlandó egyáltalán kiejteni a motor nevét. ;-)))
Amúgy megdöbbentő a különbség az 1150-es ADV és az új között, viszont szerintem nem említhető a két motor egy lapon. Nem azért, mert az egyik jobb volna a másiknál, hanem azért, mert annyira más mindkettő.

Szóval sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá, és kezeld kellő méltósággal a helyzetet és a motort, mert az a gép nagyon büntet. :-))

Körte
Előzmény: csiga112 (1155)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1172
MGP!

Gratulalok!! Egyreszt mar regota ugy gondolom, hogy az ADV a Te motorod, masreszt szerintem a legszebb, amit vehettel! :-))) Kivanom, hogy az uj szepseggel is olyan sok es izgalmas kilometert gurulj, mint a Dogos-Voros-Bomossel, es mindig erj haza epsegben. :-)

Ezenfelul pont olyan a garazsod, amilyenne en szeretnem formalni az enyemet. Kiveve, ha nem a nappalidban tartod a szerkezetet. ;-D

Korte
Előzmény: MGP (1143)
ironist Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1171
Helló!

Nekem volt Concept is meg C2 van is. Az előző hangosabb volt, de aztán egy ukrán busz ablaktörlőlapát tengelye háturul leamortizálta miközben vártam, hogy zöld legyen a lámpa.
Hm... a fejem persze benne volt és épen is maradt, megmentett.(később elhessegettem a gondolatot mi lett volna, amint egy krómózott Wermacht sisakban terpesztve történik mindez)
A C2 halkabb, de a DL 1000, A Varadero és hétvégén kiderült a budakeszi tesztvezetésen, hogy a GS 1200 szélvédője sem barátja ennek a sisaknak. Turbulencia, sisakrázás, hangzavar. Vagy a 186 cm magasságommal van a gond?:)
Érdekes, hogy a K 1200 R és az R 1200 S ezt a sisakot szerette ugyanezen a tesztvezetésen. Csönd, csönd és csönd. Persze nem is volt ez utóbbiaknál egy szívlapátnyi plexi előttem.
A DL-n megoldottam a kérdést. Levágtam tőben a plexit. Így már sokkal jobb a C2.
Előzmény: LaceszR1100S (1157)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1170

Sziasztok!

 

Kipufogó:

Én megcsináltattam az Y elemet,valamint kapott egy K&N légszűrőt,ezzel sokkal dögösebb lett a hangja,bár nemolyan mint egy sportdobbal,de nem is ez volt a célom.Szerintem elég ez a hangtöbblet,valamint ezt még elnézik a szervek is,legfőképpen mert minden gyárinak tűnik.

 

A chip-ről lemondtam,mivel méregdrága.

A vastagabb levegőbeömlő szintén patikadrága.

Szóbajöhet még a vezérműtengely cseréje is,de a mindezekkel együtt nyerhető kb 10-15% teljesíménytöbblet szerintem nem éri meg.

 Hori

 

Előzmény: boxer-gs (1164)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1169
Boxer!

Mindent meg neked sem mondok el ;) akkor holmaradnak a titkaim ? :)
En neked semmit sem adok ingyen, mert csak keresnel rajta :D fokent egy ilyen jo bukot!
Előzmény: boxer-gs (1161)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1168

Sziasztok!

 

Nedobja el ne vágja ki,sisakjáért házhozmegy Hori!

 

 

 

Shubert,BMW és egyébb márkás sisakok szakszerű begyüjtése!!!

 

Hívjon bizalommal!

 

Tel:0123456789

 

:))))))

 

 

GS_Laja Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1167
Egy pillanat, en ket felnyithato bukorol beszeltem, az uj schubert c2 rol nem tudok semmit.
Termeszetesen egy zart sisak barmelyik felnyithatonal jobb, de nekem a szemuveg miatt kell a felnyithato.
Az uj BMW System 5 re sokan mondjak, hogy nem jobb mint a 4, de dragabb.
Meg nem probaltam a c2 se es a system 5-t se, nekem a schubertel az volt a bajom, hogy az en motoromon az en meretemmel nagyon zajos volt.
Kevesbe tompitotta a magas hangokat, / futyult/ es a fulemnel frankon fujt a szel a sisakban.
Ezzel szemben a BMW evo 4 sokkal csendessebb, mintha fuldugot hasznalnek inkabb dorombol melyen, mint futyul.
Termeszetesen ebben nem fuj a fulem korul a szel, egyszoval nekem jobb.
Előzmény: Laslie-R (1165)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1166

Szia LaceszR1100S,

 

Szerintem a Concept jó választás, én is használtam jó pár évig, viszont próbáltunk beleszerelni sisakbeszélőt (ALAN 456-os rendszert), ezt a tipúst nem ajánlom mert kb 90km/h-ig értesz benne valamit, de nem is ez a legnagyobb gondja hanem hogy a fülhalgatot nem lehet úgy beleteni hogy hosszú távon ne nyomja a füledet, egyébként még mindig megvan az ALAN rendszer ha esetleg érdekel...)) csak egyszer volt használva.

Előzmény: LaceszR1100S (1157)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1165

Szia GS Laja,

 

Velem hasonó történt mint veled bukó kérdésben, csak én a BMW SYSTEM 5 bukóját dobtam majdnem a kukába Bécsben, és egy  SCHUBERT S1 sipkával jöttem haza, igaz hazahoztam a Sustem 5 -öt is. (de nem merem használni mert egy nagy gagyi a zár szerkezete + kényelmi szinten szerintem nem ér fel még egy Schubert Concept sisakkal sem, (2 éve nekem is volt), igy most vettem egy nem felnyíthatot és iszonyúan tetszik... csendes, kényelmes.

Régebben a BMW nek a Schubert gyártotta a sisakját, most már nem... szerintem látszik is a minőségen, de ez persze az én magán véleményem és tapasztalatom.

Előzmény: GS_Laja (1160)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1164

Hello!

 

Szerintem chip-tuning nélkül is használható egy "sport kipufogó". Pláne az "Y"-elemmel.

Állítólag a chip rátesz még egy lapáttal, de az én eddigi, más tipusokkal szerzett tapasztalataim alapján azért nem fogod úgy érezni, mintha a chip hatására segédrakétákat építettek volna alád.

Én is szeretnék majd egy öblösebb hangú kidörrentőt és az "Y"-t is szeretném hozzá, mert úgy dögösebb a hangja. A teljesítmény meg nem igazán érdekel ezeknél a motoroknál, az a 4-5 esetleges lóerő az én vezetési stílusom mellett valószínűleg örök álomra lenne kárhoztatva. Én biztos megelégszem a dobbal és az összekötővel. Az összekötőt viszont inkább le kéne gyártatni egy ügyes kezű mesterrel, nagy ördöngőség biztos nincs benne egy szakember számára, a bolti ára meg sajna mellbevágó, ahhoz képest, hogy egy nyamvadt hajlított csődarab. példát kell venni a korai japán motorépítőkről és le kell koppintani.

Előzmény: LaceszR1100S (1157)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1163

Oh, be szép!

 

Én is be vagyok már sózva megint egy hasonlóért.  Reményeim szerint még az idén újra összejön.

Hajrá én!

Neked pedig sok kellemes élményt a bálnával.

Előzmény: MGP (1143)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1162

Szia Anti!

 

Öszintén átérzem örömödet és veled örülök, hogy sikerült megvenni az új gépet.

Nagyon jól néz ki ez az új Adv és sok jót is regélnek róla. Remélem, neked is csak örömöd lesz benne.

Egyre inkább úgy érzem, hogy nem is kellene kipróbálnom egy ilyet, mert aztán meghülyülök, ha mégsem lehet nekem is.

Tehát gratula.

Előzmény: csiga112 (1155)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1161

Hoppá!

 

Ez meglepő vélemény. Erről eddig nem is beszéltél nekem Laja.

Én eddig tényleg csak jókat hallottam a Schubert-ről. Áruld már el, hogy konkrétan mi volt a probléma! Had okosodjunk.

 

Kuka helyett akár nekem is adhattad volna. Ha másra nem is volt jó (erősen kétlem), legalább lőhettünk volna rá a lőtéren.

Előzmény: GS_Laja (1160)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1160
LaceszR1100S!

Nem akarlak elkeseriteni, nekem GS-m van amikor kimentem meg aConcept volt a fejemen, de hazafele mar az EVO IV.
Tapasztalatom a kovetkezo, Becsben megvettem az EVO-t, a Schubertet ott azon nyomban kidobtam a BMW Wien kukajaba annyira szar az EVO IV hez kepest.
Persze nekem a sima Concept volt nem a Concept 2.
Azota is meg vagyok elegedve vele.

Laja
Előzmény: LaceszR1100S (1157)
TOM Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1159
Sok kellemes kilometert!!!
Es gratula!
TOM
Előzmény: csiga112 (1155)
TOM Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1158
Igazan grtaula!!!!
Sok szep kilometert!!!
Tom
Előzmény: MGP (1143)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1157

Sziasztok !

 

Sikerült beszereznem egy Schubert Concept sisakot az Ebay-ről.  Azt tudom hogy jó sisak, de a kérdésem a következő: - Mennyire ?

Gondolok itt gyakorlati tapasztalatokra - már akinek ilyen vagy a BMW evo4 van.

 

Azonkívül a sisakbeszélő rendszeremet szeretném majd bele telepíteni, esetleg egy két jó tanács mire figyeljek ennél a típusnál, vagy ha valakinek van és sisakbeszélő rendszere is van akkor részletes képeket dobhatna róla. (vagy személyesen megnézném, ha közelbe van - Csongrád)

A sisakot kb.2 hét múlva kapom meg.

 

Ja, kipufogó téma : sokan cserélik le a gyári dobokat nyitott dobokra (R1100S) - nekem is GPR dobok vannak fent. Láttam a neten a katalaizátort kiváltó Y-okat és ehhez + nyitott dobokat. ( Horinak is van ilyen Y )

Engem is vonz a téma, még mindig lehetne hangosabb a kicsike....... DE !!!!!! Hozzáértőtől tudom (versenyzett a ringen és az ottani tuning mestert ismeri) hogy nem elég csak ezeket cserélni hanem az elektronikát is hozzá kell állítani.

Lehetőségem lenne a LASER BOXER CUP kiröffentő rendszer és az ehhez tartozó CHIP beépítésére, de egyenlőre nem tudom......

 

Ki mit tud ezekről ? Remélem sok hasznos infó lesz itt nemsoká.......

 

Sziasztok !

 

Lacesz

GS_Laja Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1156
Gratulalok!
Sok szep egyutt toltott km-t kivanok.

Laja
Előzmény: csiga112 (1155)
csiga112 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 1155

Sziasztok,

 

Ez most csak egy gyors jelentés.

Átvettem az R 1200 Adventure-ömet.

A motorozás új (nagyon jó) dimenzióját ismertem meg. Még csak 200 km-t mentem vele, de úgy érzem egymásra találtunk!

 

Üdv, Anti

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1154

Igen,igen,csak a kormány magasabban van szinte minden autó hátuljánál,elejénél(kivéve kombi),a többi meg csak sebességfüggő.

 

A leírás idézve:

 

 

"Nna, akkor mondom.

Előzmény:belváros, strandpapucs, izompóló és nem volt elég hely a két autó között... és semmi személyi sérülés!

Nem műszaki hiba!"

 

Előzmény: boxer-gs (1153)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1153

Ez nem tűnik túl életszerűnek. Egyrészt a kormány szélesebb, mint a blokk, tehát az akadna meg és az már eleve radikálisan csökkentené a henger esetleges becsapódását. Másrészt nem hiszem, hogy egy autó deformálódó és ezáltal energiaelnyelő karosszériaelemei ekkora hatással lennének a hengerre.

Szerintem bizti, hogy valami szilárd és merev valaminek ütközhetett.

Előzmény: Hori R1100S (1152)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1152

Most olvastam,hogy két autó közé nem fért be vele a tulaj:(

Eléggé elnézhete a szélességet,de legalább a sipcsontja megúszta....felfoghatjuk szerencsének is.

Állítolag nemtörtént személyi sérülés.

Előzmény: boxer-gs (1151)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1151
Én már láttam ilyen hengerletépőst közelről. Egy beton villanyoszlopot fogott meg az áldozat szintén a bal hengerrel. Neki szerencsére nem lett komoly baja. A motornak viszont annyi. Nem kívánom senkinek.
Előzmény: Hori R1100S (1145)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1150
Hali!

Ez nagyon durva, en lattam 1200GS-t amivel kb 60 km/o val nekimentek egy fanak.
Ugy hogy a bal henger kapta telibe afat, de csak ahenger fej mozdult el, az is a gyari bukocso hatasara.
Mivel jart amotor ezert az elmozdulo hengerfej kisse osszekuszalta az eppen kiemelo szelephimbakat.
De a hengernek maganak semmi baja nem lett.
Ugyhogy ez amoci nagyon nagyot kaphatott.

Laja
Előzmény: Hori R1100S (1149)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.22 0 0 1149

na neeeeeee!

 

Szerintem ez csak nagyon balszerencsés helyzetben fordulhat elő......igaz?

Előzmény: Törölt nick (1148)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!