Keresés

Részletes keresés

TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1204
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch&rcl_ID=06V164000&summary=true&PrintVersion=NO

TyuTyu
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1203
Gondolom most sokaknak aktualis:

Szervizdijak:

1000-es szerviz Wallis Pest
28.188 Ft szumma (olaj nelkul) /nem tudom olajszuro csere van-e ekkor/

10.000-es szerviz Szloveniaban:
18.216Ft munka
5000 Ft anyag (olaj nelkul)

TOM
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1202
En mar megrendeleskor beirattam magam atvetel utan 1 hettel szervizbe...
Nem tudom hol laksz, de itt Ljubljanaban szerintem barmikor van idopont 1-2 nappal kesobbre es a szerviz is olcsobb!
Szoval esetleg nezz meg masik szervizet is mert lehet h meg a plusz km-t is megeri egy videki szerviz!
Szerintem olyan 1500 km-ig nem fognak pampogni...
TOM
Előzmény: Narbondel (1201)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1201

TOM, Boxer-GS köszi a válaszokat, valahogy így gondoltam én is. A tegnapi esőnap sajnos kimaradt de ma ahogy vége a melónak megyek járatni alig várom már hogy hazaérjek. A csavarkérdés nem hangzik túl jól, majd figyelek viszont a szélvédelem az XT után fantasztikus, egyelőre meg vagyok elégedve vele. A dobozokat ritkán fogom használni de jó tudni hogy milyen tünetek jelentkezhetnek. Sajnos csak júni 13-ra volt szervízidőpont, szerintem addig bőven meglesz az 1000 vajon mennyivel merjem túllépni ezt a bűvös számot?

Köszi Varapapa, kicsi a világ, a valóságban nem tűnt félénknek a kolléga :)

TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1200
Kormanycsapagy?
Guminyomas?
Futomu beallitas? Nem ismerem adott tipust ott lehet allitani a spring pre-load-ot
TOM
Előzmény: stirlitz_ (1199)
stirlitz_ Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1199

Na mégeccer!!!

 

?????????????????????????????????????

BMW guruk!

 

Tudtok-e valamit mondani arra, hogy miért remeghet be a kormány 80 körül?

(Se alatta, se felette csak ott). Gáz visszavétnél még erősebben érezni.

 

Felni rendben. Gumi centírozva, sértetlen, még nem is kopott igazán.

 

Futómű sértetlen.

 

????????????????????????????????????

 

 

>> Fontos lenne,hogy milyen gépről van szó???

 

Nyilván BMW, ha már titeket faggatlak:  R1150R

Előzmény: Hori R1100S (1195)
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1198
Olajkerdes:
nekem most 10w50-es Castrol RS-van benne, 4000 km alatt minimalis olajfogyast produkalt. Ez asvanyi ha jol tudom...tenyleg az asvanyit ajanlja mindenki, Castrol mintaboltban 2000 Ft literje, tenyleg felesleges a markaszerviz altal ajanlott jo draga fullszint/ferlszint olajokat felzabaltatni vele.
Elozo 10w60-as Motorexet ette rendesen...
Igaz van egy olyan talasztalat is, hogy a 10.000-es periodus vege fele kezd igazan fogyni az olaj (en ilyet nem vettem eszre)
TOM
Előzmény: boxer-gs (1192)
Varapapa Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1197

Narbondel!

 

Gratulálok az új 1200 GS-hez. Kivételesen ismerem (barátom) az az illető, akivel együtt vettétek az egyforma vasakat, csakhát félénk az ember :))

 

Szóval régóta figyel itt a háttérben, csak még nem szólott, tehát fogadjátok szeretettel új márkatársatokat ha végre felbukkan.

  ...vagy azóta is ül a vason?

 

Az biztos, hogy a teljes fogsora premier plánban világított aznap este :))

 

Eger jelentkezz!

Előzmény: Narbondel (1189)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1196
Eccerűen szép!
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1195

Szia!

 

Fontos lenne,hogy milyen gépről van szó???

Előzmény: stirlitz_ (1194)
stirlitz_ Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1194

BMW guruk!

 

Tudtok-e valamit mondani arra, hogy miért remeghet be a kormány 80 körül?

(Se alatta, se felette csak ott). Gáz visszavétnél még erősebben érezni.

 

Felni rendben. Gumi centírozva, sértetlen, még nem is kopott igazán.

 

Futómű sértetlen.

 

????????????????????????????????????

MGP Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1193

http://motosolvang.com/motorcycle_new.htm

 

Van itten pár szép régi bömös is..

boxer-gs Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1192
És a kezdeti időkben sűrűbben, de máskor is alkalomadtán ellenőrizgetni kell a csavarkötéseket, mert a folyton jelentkező vibrációk miatt a csavarok könnyen fogyóeszközzé válhatnak. Pl müszerfal, indexek, szélterelő plexi (1200-nál pláne) rögzítése. Úgyhogy ellenőrizgetni és ha szükséges, utánahúzogatni.
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1191

Szia

 

Szerintem a lényeg a fokozatos és változatos terhelésen van. Az első 1000 km-en szerintem tényleg nem nagyon kéne leüvegelni, bár vannak olyanok is akik ezzel nem nagyon foglalkoztak.

Én az első 4-500 km-en tényleg csak kb 4000-ig pörgettem, de azt fokozatosan egyre intenzívebben. Tehát először viszonylag komótosan pörgettem, aztán többször rövid idejű, de kissé nagyobb terhelésnek tettem ki. Közelítve az 1000-hez néha pörgősen kihúzattam az alsóbb fokozatokban kb 6000-ig, de aztán a tartós tempó max 4-5000 között volt, ami kb 120-140 közötti tempónak felel meg, ha jól emlékszem.

Nem tudom, milyen olaj van benne most így kezdésnek, de én egyszerű ásványi olajat használtam, a szintetikus olajak a bejáratásnál szerintem nem praktikusak, sőt véleményem szerint a boxerek a későbbiekben sem igénylik. Kész pénzkidobás a vékony csúcsolajakat használni.

 

 A bejáratással kapcsolatban egyébként szinte mindenkinek más a véleménye, úgyhogy az én véleményemet se vedd szentírásnak!

Viszont azt javaslom, hogy ne autópályán járasd be, mert a változatos terhelés mindenképpen szükséges. A legjobb, ha lenyomsz néhány kb 200 km-es mikrotúrát dimbes-dombos tájakon, vegyes stílusban.

 

De szerintem úgyis érezni fogod, milyen fordulatszámokon érzi jól magát a gép.

 

A lényeg, hogy továbbra is fülig érjen a szád.

Előzmény: Narbondel (1189)
TOM Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1190
Tenyleg jo tars, komoly elmeny, nekem tokeletesen bejott.
2 aprosag: szelvedelem keves es tank lehetne nagyobb, persze azert a 300-350 km megtheto.
Ja plusz egy aprosag: gumi pucukak (pld ami doboz aljan van, mar eltort ketto es oldaltamaszrol is elhagytam, valamint oldal doboz tarto gumik is kopnak)
Betartottam a hasznalati leirasban megadottakat.Nem hinnem hogy komolyabb baja lenne az uveghangtol, de amint en tudom szervizben ki lehet olvasni a max fordulatot...aztan esetleg rakenhetnek erre valami esetleges problemat...
TOM
Előzmény: Narbondel (1189)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1189

Hűűű, már annyit lenyomtatok együtt, aaaz igen komoly élményhegy lehetett! A legjobb az volt hogy egy kollégával egyszerre vettük át, ugyanolyan szín és felszereltséggel de neki még egy + topcase is volt nekem csak két oldaldoboz. Úgyhogy az enyémnek van ikertestvére is, együtt születtek. Már bocs az elszállt agymenésért de jelenleg ebben a fázisban vagyok :)

Az lenne a kérdésem hogy a szerelő szerint az első 1000 km alatt ne húzzam 4000-4500 fölé. Te hogy járattad be és milyen lett? Többiek szerint is így kéne vagy majd azért húzzam meg üveghangig bár megmondom őszintén nem fűlik a fogam hozzá valahogy nincs jó érzésem az újonnan-mégis-üveghang módszerhez.

Előzmény: TOM (1188)
TOM Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1188
Igazan gratual marka es tipustars :)))
Sok balesetmentes kilometert!
Kerdezz batran talan tudok segiteni igy tul a 14.000 km-rel az 1200-sel.
TOM
Előzmény: Narbondel (1185)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1187

60-61, tehát szerintem nagy neked...)

szine: ezüst

Előzmény: cselle (1186)
cselle Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1186

Mérete? Szine?

 

Nekem 58-59 a Concept.

Előzmény: Laslie-R (1183)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1185

Örömmel jelentem hogy tegnap késő délután estébe hajlóan végre átvehettem álmaim netovábbját, az új R1200GS-t! Koszorús költőként is nehezen tudnám szavakba foglalni mindazt amit érzek, én is csak kéz és fogmosás után merem kiejteni a nevét. Az első száz kilóméter után tisztelettudóan magára hagytam a Pannóniákkal a garázsban hadd ismerkedjenek, jobb is hogy ma esett az eső reggel, túl sok is lenne a jóból ha ma együtt jöttünk volna dolgozni. De holnap azért már süssön a nap!

Egyedüli kis nüansz a dologban hogy hiányzott az egyik hengerről egy kis műanyag alkatrész, most meg nem mondom mi a neve, négy vékony kis kábel csatlakozását kéne borítsa a henger alatt. Ezres szervízre meglesz és megesküdtek hogy nem lesz baja ha így esetleg víz éri.

 

csiga112 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1184

Sziasztok,

 

Mindenkinek köszi a gratulációt és a jókívánságokat!

 

Sisak:

Én is S. Concept-et használok. Az LT szélvédője mögött semmi gondom nem volt vele.

Na jó, ez így nem igaz.

Nekem a füleimnél kellett a belső hungarocellt megfaragnom, hogy ne nyomja a fülem, a kedvesemnek meg a belső bélést kellett átszabni, hogy ne fájduljon meg tőle a feje.

Ezek után már kényelmes és relatíve csendes volt.

GS-en több a menetszél a fejemnél ezért hangosabb is.

 

Most kisérletezek egy Motorola Bluetooth-os intercom-mal. Beszerelni szerintem egyszerű, bár a hungarocellt ehez is faragni kellett.

A minőségről ha valakit érdekel akkor később beszámolok. Pillanatnyilag vissza vittem a boltba az egyiket mert a mikrofonja nem elég jó.

 

Üdv, Anti

Laslie-R Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1183

Szia Cselle,

 

Az elöző beírásomban leírtam a sisak állapotát, ha még igy is érdekel...akkor megbeszéljük.

Előzmény: cselle (1176)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1182

Szia Macskapecér,

 

Igazából kétszer felcsapodott 180-200km/h-nál, pedig rendesen le volt zárva mind a kétszer, és ezután elgondolkoztam hogy amúgy sem volt kényelmes annyira a fejemnek(ezért már a belső hungarocel szerű anyagból egy kicsit már maratunk le a homlok részéről, persze ez nem látszik mert a kivehető bélés eltakarja) és ezért úgy gondoltam hogy lehet hogy nem is való a K1200R "szélvédelméhez", ezért vettem a SCHUBERT S1 sisakot, ami ugyanabban a méretben 60-61, tehát nem kicsi..:)) fejméretnél tökéletes komfortot, kényelmet ad.

Ha érdekel a sisak még igy is, mondj egy árat, ha nem akkor sincsen gond mert használni tudom kisebb light-os gurulásokra.

Előzmény: Macskapecér (1174)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1181

Szia !

 

Ok. Természetesen érdekelnek a részletek. (esetleg képek is)

A mail címem : laszlo.szaszfai@eu.effem.com , vagy telefonon is megdumálhatjuk.

 

Hali.

Előzmény: cselle (1180)
cselle Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1180

Nekem is Conceptem van. Sisak kommunikációs cucc is van benne. Első alkalommal a vásárlás helyén szereltettem bele, de köpedelem munkát végeztek.

Miután egy szezonban végig nyomta a fülemet - és mind a két sisak vezetékét  forrasztgatnom kellett több alkalommal is - szétszedtem és magam barkácsoltam bele.

Ahogy most van úgy már jó.

Ha érdekelnek a részletek szivesen elmesélem, de gondolom ez a nagyközönséget nem fogja érdekelni, ezért inkább privát vonalat javaslom.

 

Előzmény: LaceszR1100S (1179)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1179

Sziasztok !

 

Köszi a sisakos véleményeket. Úgy gondolom hogy ha megkapom azonnal próbaútra viszem. Remélem hozni fogja a hozzáfűzött reményeket!

 

A kiröffentő téma: a véleményetek hasonló mint az enyém, nekem sem az a +5-10LE számítana, hanem a hang (azt szeretném ha időben hallható lennék) Én is csináltatni akarok Y-t, de egyikőtök sem beszélt a "házi barkács" hátulütőiről. A kipufogó rendszernek elég fontos szerepe van a gáz elvezetésben.......és a csere miatt egyáltalán nem biztos hogy hozza a gyárihoz hasonló optimális értéket.

Hosszútávon káros is lehet !? Nem ? (szelep-szelepszár megég)

Vagy túl aggódok ?  Valaki ?

 

Üdv.: Lacesz

 

 

MGP :  Gratula én is a motorodhoz !  Még 1 bő hónap és inulunk Norvégiába !

 

MGP Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1178

-Köszönöm és mindenkinek köszönöm a gratulációkat.

Én is úgy érzem, hogy ez a motor alapból pont jó. A Vörös-ből most szerelem ki a házilagos ülésemelést meg a lábtartó sülyesztőt, majd mikor vittem lemosni szabályosan kuporogtam rajta. De ezért úgy is nagyon jó volt.

Az újnak elsőre az integrált-szervós-ABS-es fékjék kellet megszokni, ami végül is tetszik, mert én is kombináltan használtam mindig a fékeket, de azt azért meg kellett szoknom, hogy álló motornál csakorlatilag nincs.

Másik megszokandó, hogy Sport váltó van benne, legalább 400-al többet pörög fenn és mindig váltanék még.

 

-Köszi, igen ez a garázsom, de a nappalim pont ugyanúgy néz ki:) 

Mindkettőben iszonyatos rumli tud lenni. Valójában sima garázs, csak leburkoltam a falakat OSB-vel, meg egy falat Salgó polccal. Aztán annyira tetszett, hogy a szomszédos helyiségeket is burkoltam.

 

-Bukó: nekem egy Shoei van még a török megszállás idejéből, aztán mert az ember nem nyugszik (és mert a barátom beszámított 17 kg aprópénzt) vettem C1-et. .. És soha nem tudtam megszokni. Pár hónap múlva eladtam. Érdekes modon nekem a csendesnek mondott sisak volt hangos. Többek szerint a héj és a betét közötti légrés hangositja fel, ha jól tdom, volt aki kitöltötte purhabbal.

Üdv

MGP

 

Előzmény: Macskapecér (1172)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1177
Macskapecer!

Hrrrrr, mondtam mar hogy utallak ? :D
Legalabb amelohelyem fele csavarhatnal valamikor amig meg nalad van a vas!
Ha szabadna kernem!

:D

Laja
Előzmény: Macskapecér (1173)
cselle Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1176

Én szivesen vennék egy system-5 sisakot.

 

 

Előzmény: Laslie-R (1165)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 1175
>mert az egyik jobb volna a másiknál, hanem azért, mert annyira más mindkettő.
errol szivesen olvasnek tobbet is.....

TyuTyu
Előzmény: Macskapecér (1173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!