A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én is ilyet vettem, de pár ezer km után elkezte engedni az olajat, pedig a gumigyürü hibátlannak tünik, most az újra már nem raktam fel. Remélem jobb szériát vettél mint én, majd mond el a tapasztalatokat!
emlékeztetlek barátom,hogy volt ilyen tapasztalatunk,és egy tapasztalt motoros(versenyző) szakmai tapasztalára hagyatkozva gumicserével oldódott meg a probléma.
a kagylósodás nem feltétlen futómű gond,a gumi propfilja adja a magyarázatot.az egyik kagylósabbra kopik mint a másik.
A tipust,firtattam a gyártmány gondoltam ,hogy BMW.
Mivel telelever nagyon strapabíró,leginkáb a kerék felé terelődik a gyanúm.
Én ellenőrizném a kerékcsapágyat,a gumit és a felnit.
A kevésbé kopott gumi is tud ilyen meglepetést okozni.Nekem egy Arrowmax volt az előző motoromon és megfelelő a profilmélység ellenére,alig látható módon ki volt kagylósodva,ami ugyanezt a jelenséget produkálta.
Egyébbként ha valami gond van az első futóművel minden motor produkálja ezt a jelenséget és éppen 80 körül.
Szerintem az olaj nem a periódus vége felé kezd fogyni, egyszerűen csak ott tűnik fel, mert addigra esetleg eléggé lecsökken a szint.
Én jó pár éve hajtok boxereket, de eddig egyszer sem fordult velem elő, hogy a 10000 km alatt a minimum alá leette volna az olajat a gép. Bár én nem is szoktam 180-200-akkal száguldozni. Az olajfogyasztás eléggé függ az igénybevétel módjától.
Elvileg szerintem bőven megfelel ezekbe a boxerekbe a normál minőségű gk-olaj is, mivel alacsony fordulaton üzemel és nem kellenek a kuplung miatti speciális adalékok az olajba.
Ártani biztos nem árt egy vékony, hiper minőségű, full... olaj, de véleményem szerint tényleg fölösleges pénzkidobás.
ezek ujak: Make / Models : Model/Build Years: BMW / K1200 R 2006 BMW / K1200 S 2005 BMW / K1200 S 2006 BMW / R 1200 ST 2005 BMW / R1200 GS 2004-2005 BMW / R1200 GS 2006 BMW / R1200 RT 2006 Manufacturer : BMW OF NORTH AMERICA, LLC NHTSA CAMPAIGN ID Number : 06V164000 Mfg's Report Date : MAY 12, 2006 Component: SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:ANTILOCK Potential Number Of Units Affected : 13200 Summary: ON CERTAIN MOTORCYCLES, UNDER RAPID, REPEATED, AND UNUSUALLY HARSH BRAKING, LOSS OF ABS CAPABILITY COULD TEMPORARILY OCCUR. Consequence: TEMPORARY LOSS OF ABS BRAKING COULD INCREASE THE RISK OF A CRASH. Remedy: DEALERS WILL ADD A PHYSICAL RESTRICTION, IN THE FORM OF A BANJO BOLT WITH A FLOW RESTRICTOR TO THE BRAKE LINE, AND ON CERTAIN MODELS DEALERS WILL INSTALL NEW FRONT BRAKE DISCS OF A SLIGHTLY LARGER THICKNESS FREE OF CHARGE. THE RECALL IS EXPECTED TO BEGIN DURING MAY 2006. OWNERS MAY CONTACT BMW AT 1-800-831-1117.
ez a hosszu link nem jon ossze....
szettordelem, es rakjatok ossze: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/ recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch& rcl_ID=06V164000&summary=true&PrintVersion=NO
En mar megrendeleskor beirattam magam atvetel utan 1 hettel szervizbe... Nem tudom hol laksz, de itt Ljubljanaban szerintem barmikor van idopont 1-2 nappal kesobbre es a szerviz is olcsobb! Szoval esetleg nezz meg masik szervizet is mert lehet h meg a plusz km-t is megeri egy videki szerviz! Szerintem olyan 1500 km-ig nem fognak pampogni... TOM
TOM, Boxer-GS köszi a válaszokat, valahogy így gondoltam én is. A tegnapi esőnap sajnos kimaradt de ma ahogy vége a melónak megyek járatni alig várom már hogy hazaérjek. A csavarkérdés nem hangzik túl jól, majd figyelek viszont a szélvédelem az XT után fantasztikus, egyelőre meg vagyok elégedve vele. A dobozokat ritkán fogom használni de jó tudni hogy milyen tünetek jelentkezhetnek. Sajnos csak júni 13-ra volt szervízidőpont, szerintem addig bőven meglesz az 1000 vajon mennyivel merjem túllépni ezt a bűvös számot?
Köszi Varapapa, kicsi a világ, a valóságban nem tűnt félénknek a kolléga :)
Olajkerdes: nekem most 10w50-es Castrol RS-van benne, 4000 km alatt minimalis olajfogyast produkalt. Ez asvanyi ha jol tudom...tenyleg az asvanyit ajanlja mindenki, Castrol mintaboltban 2000 Ft literje, tenyleg felesleges a markaszerviz altal ajanlott jo draga fullszint/ferlszint olajokat felzabaltatni vele. Elozo 10w60-as Motorexet ette rendesen... Igaz van egy olyan talasztalat is, hogy a 10.000-es periodus vege fele kezd igazan fogyni az olaj (en ilyet nem vettem eszre) TOM