Keresés

Részletes keresés

kz2 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1229
"függőleges motornál 2 keréken állva kell lecsekkolni"

Persze, ez a kincstári metódus. Meg az olajkereskedők lobbija. :-) Pusztán arra céloztam, hogy nem kell megszakítani a túrát és eszeveszett olajkeresgélésbe fogni, ha középállványon nincs semmi az ablakban, mert van ott még tartalék.

Ásványi-szintetikus keverés: legjobb típuson belül maradni, ha gáz van, úgyis megy a birkafaggyú is.

kz
Előzmény: boxer-gs (1227)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1228
Az előbbi, első mondatom végére kérdőjel dukál.
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1227

Biztos, hogy oldaltámaszon kell ellenőrizni az olajszintet.

Szerintem inkább függőleges motornál 2 keréken állva kell lecsekkolni. A minimum az ablakban látható belső kör alsó pereme. Ha ez alá megy, tehát nem látszik az olaj a motor lehűlt állapotában, akkor a szint az elméleti minimum szint alá csökkent. Ha ilyenkor oldalsztenderre döntöm, akkor valószínűleg megint látszik az olaj, mert a motor pont az ablakocska felé dől. Persze biztosra veszem, hogy annyi biztonsági tartalék van a dologban, hogy az esetleges problémák, besülés ekkor még azért messze van. De azért pótolni kell a pótlandót.

 

Egy kérdés: igaz-e, hogy ásványi olajhoz pótlásként önthetünk szintetikus olajat, szintetikushoz viszont nem szabad ásványit önteni?

Valószínűleg egyik megoldás sem ajánlott, de azért kiváncsi lennék az igazságra.

Előzmény: kz2 (1225)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1226

Szia MGP!

 

A jelenlegi 1100-esemben is pont ez a fajta biztonsági kupak van és semmi gond vele. Óvatos ki-betekergetés és nincs vele gondom. Ezért vettem a leendőhöz is. (mert persze az eredeti műanyag már elkallódott, így nem tudom átmenteni)

Előzmény: MGP (1221)
kz2 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1225
Elég sokat olvasgattam az olajfogyasztás témájáról. A konklúzió az, hogy nem lehet általánosítani. :-) Mint az 11XX-es széria esetében a rángatás, illetve a jobbratartás esetében sem. Van, amelyik eszi, van amelyik kezdetben eszi, van amelyik csak később kezdi el és van olyan, amelyik egyáltalán nem (vagy nem mérhetően) eszi. Nos, az enyém eszi, de nem újdonság, mert a régi is ette, így hozzászoktam. :-) Egy olajcsere-periódus alatt kb 1-1.5 flakonnal töltök utána. Ez gyakorlatilag semmi, bőven tűréshatáron belül. Castrol GP 20-50 ásványi. Az R4-ből kétszer ennyit evett, de legalább az 2x drágább volt. :-) Egy ideig elég sokat izgultam az ellenőrzőablak előtt guggolva és azon gondolkozva, hogy töltsek, vagy ne töltsek, mígnem egyszer csak az okosak megmondták a tutit: amíg oldaltámaszra rakva látszik az olaj az ablakban, addig nincs gond.

kz
Előzmény: boxer-gs (1208)
kz2 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1224
MGP!

Az a baj ezekkel a dugókkal, hogy sorjás a fém és kinyírja a betöltő-nyílásban lévő műanyag perselyt. Én is így jártam a régi motoromnál, cserélni kellett a műanyagot, mert lökte az olakat a csizmámra. Neki kell esni egy laposreszelővel a T-alaknak, szépen legömbölyíteni az éleket és a sarkokat. Utána pöpec.

üdv,
kz
Előzmény: MGP (1221)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1223
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1222

Szia!

Amikor megvettem a gépet a tulaj fölhivta a figyelmemet,hogy kicsit szivárog az olaj,az extrás olajbetöltönél.Valóban ígyvolt.

Szétkaptam,kitakarítottam ,kicsit megegyengettem,(látszott,hogy túltekerték)azután vissza és azótasem szivárog.Magam is meglepődtem!

Előzmény: MGP (1221)
MGP Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1221

Én is ilyet vettem, de pár ezer km után elkezte engedni az olajat, pedig a gumigyürü hibátlannak tünik, most az újra már nem raktam fel. Remélem jobb szériát vettél mint én, majd mond el a tapasztalatokat!

MGP

 

Előzmény: boxer-gs (1209)
Póczi Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1220

Hali!!

 

Segítséget kérnék egy BMW R75/6 motorkerékpárral kapcsolatban.

Elektromos baja van ,és egy kapcsolási rajzra lenne szükségem.

Kérem aki tud segíteni küldje el E-mail címemre.

Esetleg tuti webcím is jó lesz ahol megtalálom!!

 

Üdvözlettel: Póczi 

 

E-mail:ptommy@posta.net

TOM Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1219
Hechlingenben jártunk Sajnos en nem...
TOM
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1218

Ezzz igen!

 

Kicsit lokálpatrióta vagyok,nekem ez jobban tetszik,mint az "afrikai".

 

Hori

Előzmény: boxer-gs (1217)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.26 0 0 1217
Van európai terepszínben is.
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1216

Ez az európai terepszín,afrikai megfelelője.Így egyáltalán nem feltűnő a sok legelésző állat között,ideális szafarimotor.

Az oroszlánok elől meg úgyis megtud lépni.

 

Tehát ez nem Győzikés,csak egyszerűen álcázot motor,tehát szerethető!

 

:)))

Előzmény: boxer-gs (1213)
Petyavara Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1215

ja....

 

nekem tetszik:))))

Előzmény: boxer-gs (1213)
Petyavara Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1214

Üdv mindenkinek!

 

emlékeztetlek barátom,hogy volt ilyen tapasztalatunk,és egy tapasztalt motoros(versenyző) szakmai tapasztalára hagyatkozva gumicserével oldódott meg a probléma.

a kagylósodás nem feltétlen futómű gond,a gumi propfilja adja a magyarázatot.az egyik kagylósabbra kopik mint a másik.

új gumi , jó egyenesfutás!

szerintem ez lesz a megoldás.

 

Petya

Előzmény: Hori R1100S (1212)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1213

Győzike is imádja a GS-t.

Most akkor büszkék legyünk vagy sem?

Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1212

Szia!

 

A tipust,firtattam a gyártmány gondoltam ,hogy BMW.

 

Mivel  telelever nagyon strapabíró,leginkáb a kerék felé terelődik a gyanúm.

Én ellenőrizném a kerékcsapágyat,a gumit és a felnit.

A kevésbé kopott gumi is tud ilyen meglepetést okozni.Nekem egy Arrowmax volt az előző motoromon és megfelelő a profilmélység ellenére,alig látható módon ki volt kagylósodva,ami ugyanezt a jelenséget produkálta.

Egyébbként ha valami gond van az első futóművel minden motor produkálja ezt a jelenséget és éppen 80 körül.

 

Üdv:

Hori

Előzmény: stirlitz_ (1199)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1211

Szia!

 

Ez a kis olajbeöntősapka azért is jó,mert szezonon kivül ékszerkén is viselhető:)

 

nekem teccik!

 

 

Előzmény: boxer-gs (1209)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1210
Azért ez is gyönyörű.
Előzmény: Hori R1100S (1196)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1209

TyuTyu

 

No, ilyen zárható olajbetöltő "dugót" vettem.

A kis Inbusz-szerű prücökkel lehet ki-be tekergetni. Nem általános méret.

Előzmény: TyuTyu-2 (1141)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1208

Szerintem az olaj nem a periódus vége felé kezd fogyni, egyszerűen csak ott tűnik fel, mert addigra esetleg eléggé lecsökken a szint.

Én jó pár éve hajtok boxereket, de eddig egyszer sem fordult velem elő, hogy a 10000 km alatt a minimum alá leette volna az olajat a gép. Bár én nem is szoktam 180-200-akkal száguldozni. Az olajfogyasztás eléggé függ az igénybevétel módjától.

Elvileg szerintem bőven megfelel ezekbe a boxerekbe a normál minőségű gk-olaj is, mivel alacsony fordulaton üzemel és nem kellenek a kuplung miatti speciális adalékok az olajba.

Ártani biztos nem árt egy vékony, hiper minőségű, full... olaj, de véleményem szerint tényleg fölösleges pénzkidobás.

Előzmény: TOM (1198)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1207
ezek ujak:
Make / Models : Model/Build Years:
BMW / K1200 R 2006
BMW / K1200 S 2005
BMW / K1200 S 2006
BMW / R 1200 ST 2005
BMW / R1200 GS 2004-2005
BMW / R1200 GS 2006
BMW / R1200 RT 2006
Manufacturer : BMW OF NORTH AMERICA, LLC
NHTSA CAMPAIGN ID Number : 06V164000 Mfg's Report Date : MAY 12, 2006
Component: SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:ANTILOCK
Potential Number Of Units Affected : 13200
Summary:
ON CERTAIN MOTORCYCLES, UNDER RAPID, REPEATED, AND UNUSUALLY HARSH BRAKING, LOSS OF ABS CAPABILITY COULD TEMPORARILY OCCUR.
Consequence:
TEMPORARY LOSS OF ABS BRAKING COULD INCREASE THE RISK OF A CRASH.
Remedy:
DEALERS WILL ADD A PHYSICAL RESTRICTION, IN THE FORM OF A BANJO BOLT WITH A FLOW RESTRICTOR TO THE BRAKE LINE, AND ON CERTAIN MODELS DEALERS WILL INSTALL NEW FRONT BRAKE DISCS OF A SLIGHTLY LARGER THICKNESS FREE OF CHARGE. THE RECALL IS EXPECTED TO BEGIN DURING MAY 2006. OWNERS MAY CONTACT BMW AT 1-800-831-1117.


ez a hosszu link nem jon ossze....

szettordelem, es rakjatok ossze:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/
recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch&
rcl_ID=06V164000&summary=true&PrintVersion=NO


az advrider oldalon volt az info

TyuTyu
Előzmény: TOM (1206)
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1206
Errol mintha lett volna szo, de csak regebbi modellek eseteben.
Talan Laja kerdezte is a szervizet...
TOM
Előzmény: TyuTyu-2 (1205)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1205
<a href="http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch&rcl_ID=06V164000&summary=true&PrintVersion=NO" target="_blank">bomos visszahivas</a>

TyuTyu
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1204
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch&rcl_ID=06V164000&summary=true&PrintVersion=NO

TyuTyu
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1203
Gondolom most sokaknak aktualis:

Szervizdijak:

1000-es szerviz Wallis Pest
28.188 Ft szumma (olaj nelkul) /nem tudom olajszuro csere van-e ekkor/

10.000-es szerviz Szloveniaban:
18.216Ft munka
5000 Ft anyag (olaj nelkul)

TOM
TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1202
En mar megrendeleskor beirattam magam atvetel utan 1 hettel szervizbe...
Nem tudom hol laksz, de itt Ljubljanaban szerintem barmikor van idopont 1-2 nappal kesobbre es a szerviz is olcsobb!
Szoval esetleg nezz meg masik szervizet is mert lehet h meg a plusz km-t is megeri egy videki szerviz!
Szerintem olyan 1500 km-ig nem fognak pampogni...
TOM
Előzmény: Narbondel (1201)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1201

TOM, Boxer-GS köszi a válaszokat, valahogy így gondoltam én is. A tegnapi esőnap sajnos kimaradt de ma ahogy vége a melónak megyek járatni alig várom már hogy hazaérjek. A csavarkérdés nem hangzik túl jól, majd figyelek viszont a szélvédelem az XT után fantasztikus, egyelőre meg vagyok elégedve vele. A dobozokat ritkán fogom használni de jó tudni hogy milyen tünetek jelentkezhetnek. Sajnos csak júni 13-ra volt szervízidőpont, szerintem addig bőven meglesz az 1000 vajon mennyivel merjem túllépni ezt a bűvös számot?

Köszi Varapapa, kicsi a világ, a valóságban nem tűnt félénknek a kolléga :)

TOM Creative Commons License 2006.05.25 0 0 1200
Kormanycsapagy?
Guminyomas?
Futomu beallitas? Nem ismerem adott tipust ott lehet allitani a spring pre-load-ot
TOM
Előzmény: stirlitz_ (1199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!