Nem győzöm a kedves tudásszomjtól szenvedő fórumlátogatókat felvilágosítani ezen témában más topikokban. Mivel nem akarom másét szétoffolni, ezért remélem közmegelégedésre, nyitok egy ilyen témájút is.
(Forintocska)
A topikmoderátornak teljes hatásköre van arra nézvést, hogy ki írhat a topikba és ki nem. A reklamációkat ez ügyben hozzám kell benyújtani, bölcsen fogok dönteni az ügyben, minden együttérzésemet elővéve a kedves felhasználó panaszait illetően.
(Opi)
Figyelem! A Lelkisbe csak külön arra a topikra reggelt nickkel lehet írni!
A Lelkisben levő hozzászólások nem idézhetők és nem linkelhetők!
(Regina)
Figyelem! A topikon 24 órás késleltetés van, frissen reggelt nickek csak 24 óra elteltével tudnak kommentelni!
Mivel az utóbbi időben több emailfiók feltörési kísérlet is volt, ezért ne válaszoljatok senkinek, akit nem ismertek (ha ismeretlen ír, inkább kérdezzetek rá a topikban, hogy valóban ő küldött-e üzenetet), ne adjatok ki semmilyen személyes adatot magatokról, facebook profilt, ne kattintsatok semmilyen linkre, amit ezek az emberek küldenek! Ama bizonyos fórum üzemeltetője látja az IP-címeket, ennek tudatában menjetek oda nézelődni!
Igen, ez valóban csúsztatás volt, de ebben a topicban szabad, nem? :-))) Én úgy érzem, csak akkor vagyok egyenrangú, hogy ha a topicnyitó írhat sületlenségeket, akkor én is:-)
Mondjuk ez nem igaz, általában nem köszönik meg az udvarias magatartást, mert azt hiszik, hogy az a közlekedésben is jár. Pedig ott sokszor kifejezetten veszélyes, hogy ezt hiszik, mert sokszor nem is látszik, hogy nő vezeti az autót. Az ilyen nő mégis kikolbászol a macisajt mögül eléd, ütköztök az ő hibájából, és még háborog, hogy a macsó nem engedte el. A bunkója, ugye, diszkriminál:-)
A pontszám nem mond semmit, egyrészt azért, mert kevesebb a női sofőr (de nem tudjuk, mennyivel), másrészt pedig azért, mert - a rendőrök többsége férfi lévén - a nők általában kevesebb pontot kapnak ugyanazért a szabálytalanságért.
Csak egy személyes példa arra, hogy miért nem is lehet erről korrekt statisztikát készíteni:
Télen a Váci úton megyek szépen a zöldhullámon kifelé, egyszercsak a Duna Plazából, át a 8 sávon, csumagázzal piroson átjön egy Punto. Fékeztem egy nagyot, hogy oda ne kenjem, én megálltam, de mögöttem egymásba szaladt 3 autó. Én utánamentem a Puntónak és lekapcsoltam a csajt, aki vezette, hogy mit képzel, hogy elhúz a baleset helyszínéről, amit ő okozott. "Természetesen" nem ismert el semmit, sőt, fenyegetőzött, hogy felhívja a rendőr barátját, aztán majd nekem milyen rossz lesz.
Szóval bírósági eljárás lett belőle (a csajt elmeszelték, de nem eléggé, ami itt OFF), a lényeg, hogy a - tulajdonképpen vétlen - három koccanóból a követési távolság be nem tartásáért a hátsó kettő egy-egy büntetőpontot kapott a közlekedési szabályok kisebb fokú megsértéséért, a csaj meg, aki az egészet okozta, nem kapott egyet sem, pedig járt volna neki 14, mert két bűncselekményt is elkövetett (gondatlan közúti veszélyeztetés + cserbenhagyás). Ennyit a statisztikáról. Természetesen fordítva is lehetett volna, de a férfiak 90 százaléka megáll, és segít ilyenkor (tehát nekik csak 7 pont járna, és a férfiak ezt rendszerint meg is kapják ilyenkor), a nők felét meg rendőrök kapcsolják le.
Mindez nem értékítélet, csak személyes és bírósági tapasztalat.
Esetleg a mozgalom szolgálatába állíthatnád képességeidet. Mondjuk kitalálhatnál jelszavakat,mint az 50-es években.Pl.:Magyar feminácinak magyar lófaszt! vagy mittomén.
az a szabadság hogy beírhatsz ilyen pofátlan hazugsággal kevert értelmetlen hablatyot, és csak némi verbális dorgálást kapsz érte. sőtt, ez már nem szabadság, ez már a szokásos engedékenység, előzékenység a kúltúránkban a nőkkel szemben, amit kissé rosszul értelmezve és túlságosan kijátszva, nem kevés egyed közölük a pofátlan képmutatás, primitívség és debilség szintjére süllyed... meg van engedve neki mert nők... Nagyon jó és könnyű nőnek lenni... ffit ilyen mentalitásért kiközösítenének. Köszönd meg a teremtőnek hogy nőnek születtél, és s ffiaknak hogy emiatt ennyire elnézőek veled, ha ffi lennél sokkal csúnyábban elvernék rajtad a port ezért a mentalitásért. : >
Ez lehet, hogy így van, de a fölényeskedés akarati ráhatással eltüntethető és marad a színtiszta jósofőrség, míg a női bizonytalankodást évtizedekig sem lehet kinevelni a legtöbb, a témában totálisan kontraindikált és tehetségtelen nőből.
Ad 1. : Amig a fölényeskedés akarati ráhatással eltűnik (márha egyáltalán várható ez az akarati ráhatás), addig bekövetkezik egy sereg rondábbnál rondább, durva baleset
Ad2. : Ez a topik pont arra szolgál(na), hogy a nők bizonytalankodása, ha évtizedek múltával is, de megszűnjön eccer.
Akkor aztán marad a szintiszta női jósofőrség.
Nemmegmontammá, hogy a feminizmus a férfiak találmánya, és az ő javukat fogja leginkább szolgálni :)))
Nem arról beszéltem, hogy irritáló férfi vagy női sofőrből van-e több, bár sokszor erősen különbözik az irritáló és a veszélyeztető magatartás.
Lássuk:
"A járművezetők által okozott balesetek okai elsősorban a sebesség helytelen megválasztása, az irányváltoztatás, haladás és bekanyarodás, valamint az elsőbbségi szabályok, továbbá az előzési szabályok megszegése."
"A statisztikai adatokból megállapítható, hogy a vizsgált időszakban igen magas a sebességhatár legalább negyedével túllépéséért (125.763 fő), az előzés és az elsőbbség adás szabályainak megsértéséért (39.322 fő), a sebességkorlátozás jelenős túllépéséért (24.388 fő), a bekanyarodás szabályainak megsértéséért (9.926 fő), az irányjelzés szabályainak megszegéséért (4.730 fő), a kijelölt gyalogos átkelőhelyen és útkereszteződésben történő megállásért (együtt 6.505 fő) pontot szerző járművezetők száma."
"A férfiak és a nők pontszerzését vizsgálva szembetűnő, hogy az 1 pontot szerzett járművezetők 83 %-a férfi és 17 %-a nő, az ennél magasabb pontszámok esetében a pontszerző nők száma 10 % fölé nem emelkedik (2 pontnál 9,7 %, 3 pontnál 6,2 %, 4 pontnál 9,5 %)."
El lehet töprengeni, vajon nők vagy férfiak okoznak-e több közlekedési balesetet.
Igaz, ez semmit nem mond arról, hogy neked melyik nemhez tartozó sofőrök okoznak több személyes bosszúságot :-) De nincs hálásabb egy női sofőrnél, ha udvariasan megvárod, amíg beparkol :-)))
Nem azt mondtam, hogy a drogosokat, vagy bármely szenvedélybeteget sajnálok veszettül.
De a büntetésvégrehajtás is kemény pénzekbe kerül.
Akkor most büntessük meg, vagy gyógyítsuk ki? Mindkettő a mi pénzünk.
Én ilyenekben nem tudok dönteni.
A büntetéshez nem kell a beteg közreműködése, a gyógyításhoz viszont igen. Így az előbbi sokkal egyszerűbb.
Alkoholos állapotban okozott balesetért súlyosabb bünti jár. Logikusnak hangzik, hogy bedrogozva elkövetett bűncselekményt is keményebben büntessenek.
Tényleg nem tudom, mi lenne a helyes.
Nem pusztán a véletlenen múlott, hogy nem adtam a fejem drog- és alkoholbetegek gyógyítására. Étkezési problémásokkal foglalkoztam. Velük sem könnyű, de az más.
Az persze lehet, hogy a nők a bizonytalankodással, a férfiak meg a fölényeskedéssel okoznak baleseteket
Ez lehet, hogy így van, de a fölényeskedés akarati ráhatással eltüntethető és marad a színtiszta jósofőrség, míg a női bizonytalankodást évtizedekig sem lehet kinevelni a legtöbb, a témában totálisan kontraindikált és tehetségtelen nőből.
Ja, csak te valószínűleg azt is balfaszságnak, dilettáns vezetési stílusnak értékelted ami nem is volt az. Tőlem is rémült már meg nő, hogy hogyan vezetek, mert egyszerűen annyira nem volt érzéke az egészhez, hogy ha valaki egy icipicikét nem a "30-al megyek és meredten bámulok a kocsi elé közvetlenül" stílusban vezet akkor az máris a rosszul vezető kategóriába került nála.
Ahogy tény, hogy rengeteg a kifejezetten tuskó, érzéketlen, balfasz módon vezető férfi sofőr is, és ráadásul rendszerint minél ostobábbak, annál agresszívebben vezetnek.
Tény de hiába bizonygatod: sokkal több a nő közöttük. Ez van. Lehet lehímsovinisztázni de attól ez még tény marad.