A 2.0-s beteg valószínűleg Nyíregyházán lesz meggyógyítva.
Tegnap beszéltem a szerelővel, jövő héten visszük hozzá az autót.
Először megcseréli a két porlasztófejet, aztán ha a hibát a másik hengerre hozza, akkor kuka, megy bele az új. (a másik verzióba meg belegondolni is rossz. mármint motorvezérlő csere.)
Egy dolgot nem értek.
Az egyik szervíz azt mondja, hogy nagyon nehezen jön ki a porlasztófej,célszerszám kell hozzá a másik meg azt, hogyszinte kézzel ki lehet venni. Ki nem mond igazat?
Ha a Nyíregyházi szerelő beválik, a címét és telefonját felteszem ide, hátha segít valakinek.
Hali Látom a tuningos kérdésedre nem sokan válaszolnak.Nálam ingyen kipróbálhatod mi a különbség .A motorod és a többi részegysége garantáltan nem fog károsodni. Azért csak 128 le-ig csinálom meg a 101lovast mert aki agressziven váltogat az a kuplungot tudja maximum tönkretenni.Itt azokra gondolok akik úgy váltanak hogy 2es-ben is nyikkan a gumi.Normál használattal a kuplungnak ugyanannyit kell bírni mint tuning nélkül.A sájátom mindig 140les programmal használtam. Amit észre fogsz venni hogy jóval dinamikusabb lesz az autód,később kell visszaváltanod alacsonyabb fokozatba,ha a klímát bekapcsolod az sem fogja vissza,minimum 0.5liter fogyasztás csökkenés. kctuning.uw.hu
Ma szerencsére találtam egy hozzáértő szerelőt,aki egyébként a váltómat újította fel, és kitakarította a vákumcsövet, meg törölte a légzsák hibakódját is. Előtte egy órával a szervíz komputert akart cseréltetni velem, mert sehol sem találtak szakadást. Amúgy a légzsákohoz meg kontakt sprayt javasoltak....
A kismotoros is belefér a 7 literbe orszagúton, Svájcban, ahol 80 a max, 5,8-at evett, de BP télen, rövid utakon sem megy 8,5-9 fölé. Az autópálya a gyenge pontja, 3000-es fordulaton megy 115 körül, ami azért elég sok egy dizelnek. Városban viszont derékszögű kanyart 3-asban veszek, míg egy T5 transporter 2-esben lefullad ugyanott, nem kérdés, mire találták ki a 82 lovast :)
Nekunk rövidebb volt az út, kompozással egyutt kb 21 óra, 6kor indultunk, 3-ra érkeztünk.
Köszi, megkaptuk az emailt. Ez a motorvezérlőegységnél a baloldali lámpa mögött van felcsavarozva egy fém panelre.
Ma voltunk a márkaszervízben, ahol azt mondták, hogy a turbónyomás szabályzó a baja, de lehet, hogy a kábel van megtörve. A szabályzót kicseréltük, de semmi sem változott. Erre a másik márkaszervízben azt mondták, hogy millió oka lehet, de igazából ők sem tudják, csak amit a tech 2 kidob hibának, azt próbálják megoldani.
A plusz pacik megérik az árukat! Nekem egy 100lovas hosszúm van hatos váltóval. Most lesz nyolc éves.De tavaly előtt Korfura menet az autópályán 130 átlaggal, volt hogy becsúsztunk a 6 alá is.Pedig volt bent bőven.Három család motyója két hétre+búvár cucc,és hat személy. Mondjuk klíma az no. Egy kis Magyar országbeli kevergéssel nem egész 25óra. Hát a seggemnek,és a derekamnak nem tett jót. Egy jobb oldali könyék támasz sokat segített volna. De sajna az nincsen benne.
Szerintem nagyon jól fogyaszt. Itthon is beleférek hosszabb távon a 7 l-be.
Az "én" progim szerint a zümmögő neve angolul: Solenoid valve - Boost pressure regulation. Jele: Y8. Aminek ugye semmi baja nem volt. Utasításra zümmögött.
A 2.0 -ás beteg jelenleg orvosi megfigyelés alatt áll, sajnos nem tudják ott kivenni a valszeg hibás befecskendező fejet, mert más mint az 1.9-nél. Most talpasokat és kormányösszekötőket cserélnek. Lehet h. holnap megint megyek érte motorral és elhozom "hibásan". Hogy hol fogjuk kivetetni még gőzöm nincs. Mindenhol csak az 1.9-hez "értenek".
Ha már segítség: létezik a Trafichoz gyárilag külön ülésszivacs? a miénk már kezd megkopni így 170.000km tájékán, bár még nem vészes, de érezhető az utasüléshez képest. Két megoldás van: vagy találunk egy olcsó ülés egy fiatal törött autóból, vagy szivacs csere, nem szeretnénk megvárni, amíg teljesen kényelmetlen lesz. Bármilyen ötlet?:)
Véleményem szerint sok-sok pénz kidobása megelőzhető ily módon.
A kidobást tekintve én buktam 16400Ft-ot, de ha továbbra is a szakszervizre hallgatok ennek a többszöröse is lehetett volna.
A ténylegesen hibás alkatrész helyetti új, nekem 19000Ft-ba került. Cseréjéhez semminemű szakértelem nem szükséges. És lám a sárga lámpa nyugovóra tért.
A zümmögő azért zümmög, mert a "számítógéptől" ezt az utasítást kapja.
Ahelyett, hogy a "szakszervizben" vesztegeljen az autó, hát e-fórum segítségével letöltöttem egy progit. A program fehéren-feketén leírja, hogy mi a teendő.
Ekkor szerencsémre eszembe jutott, hogy ismerek valakit akinek van ilyen autója. Megkértem, hogy hajtsuk végre az utasításokat. 2 perc alatt mosoly ült a számra. A hibás alkatrész neve angolul: load pressure sensor. A jele B18. Magyarul sok nevet hallottam(legutóbbi:töltőnyomás érzékelő).
A számítógéppel a B18-as kommunikál. Az előzőleg tévesen kicserélt alkatrész csak végrehajt. Ezért adott hibajelzést a számítógép, még álló motornál is, mert a B18 hülyeséget "beszélt".
A zümmögés üzemszerű, de csak néhány(5-45) másodpercig.
Sziasztok !Ha esetleg hátsó sor ülést tudtok szóljatok légy szíves vevő lennék rá ha jó az ár .köszönöm szépen.jó utat és baleset menteset mindenkinek.
JObbulást! Én is KTM-ezek, de street vonal: 950 SMR-rel. Szicíliába tökéletes volt, keskeny, poros, töredezett hegyi utakon verhetetlen :) Gyakorlatilag a Lepencei út, csak kanyargósabb, és kb 2/3 olyan széles a standard, sokszor rosszabb minőségű és koszosabb, mert forgalom szinte semmi.
Norbert: a mienken is az volt a baj (1.9, 82le) cserélve lett, ha jól emlékszem.
Az útra végül hátul 3,8-as nyomással mentem, mivel kb 600kg-al volt terhelve, így a rugózás is végre elviselhető lett. a rövid váltó miatt óra szerint max 120-al mentem vele, lefelé Nápolynál aludtunk, visszafelé végig jöttem,egy darabig nem akarom látni az autót, nem vagyok szokva a 20+ órás vezetésekhez:) A fogyasztás nem lett túl jó, 8 liter körül, de végülis az átlag 95 felett van, megállásokkal együtt és GPS szerint 110-115 között jöttem, két motor+ sok cuccal.
A kis dízel végig 3000 körül forgott, szerintem ezért zabált. Amilyen jó volt a meredek szerpentineken a rövid váltó, annyira kín az autópályán... Nem egy olyan emelkedőbe futottam a szicíliai hegyekben, ahol üresen nem tudtam kettest kapcsolni. :))
Lehet, hogy visszafogom vásárolni az öcsémtől, mert városba, motort-bringát cipelni ideális, és végülis nagyobb utakra is jó, bár oda a 100le/6-os váltó elférne.
Szevasz! Csatlakozom hozzád! Az enyémben csak 176 ezer körül van. De eddig csak pozitív véleménnyel tudok róla beszélni.Naponta dolgozik. Megjárta többször görög o. Korfut is. Horvátokat rendszeresen. Ha tudok legközelebb is ilyet veszek. Amúgy ez volt magyar országon az első hosszú amit átalakítottak 6 személyesre.
Keresnék 1db Continental vanco 205/65/16 gumit vivarora.Ha tud valaki kérem segítsen. Amúgy én is az O... tankolok rendszeresen két teherkocsival.Eddig még nem volt semmi gond sem.
http://www.youtube.com/watch?v=bBPffkFqrng&feature=related A 2.0 dci motor. Kis érdekesség: ugyanaz a motor csak változó geometriájú (mint a videoban) turbóval a Nissan X-Trail-ben gyárilag 150 Le, +ha jól tudom létezik egy 173 Le-s verziója is.
Mi elsősorban Shell, utána OMV. Télen ha -10 körül van vagy alatta, akkor felesbe OMV Alpesi dízel- más dízellel. Sokkal könnyebben indult. Nem akartam elhinni. Nem mintha nehezen indulna :), de tényleg, mint a reklámban: pöcc-röff. Mondtam is: Vazze -18 van, nyáron nem indul így! Más nagggggyon ritkán. Régen kipróbáltuk a motorolajba a Metabond-motorolaj adalékot. Érezhető volt a különbség. Halkabb volt, jobban húzott és kb 7-8 decivel kevesebbet kajált.