Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lbarsony Creative Commons License 2010.04.29 0 0 1897
Most már csak két amatör kérdés:
Nekem Renault Trafic 2.0-van.
Megy az Opel software-rel?
Kábelt milyen és honnét, mennyiért lehet hozzá szerezni?
Előzmény: norbert999 (1885)
csipike01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 1896

A 2.0-s beteg valószínűleg Nyíregyházán lesz meggyógyítva.

Tegnap beszéltem a szerelővel, jövő héten visszük hozzá az autót.

Először megcseréli a két porlasztófejet, aztán ha a hibát a másik hengerre hozza, akkor kuka, megy bele az új. (a másik verzióba meg belegondolni is rossz. mármint motorvezérlő csere.)

Egy dolgot nem értek.

Az egyik szervíz azt mondja, hogy nagyon nehezen jön ki a porlasztófej,célszerszám kell hozzá a másik meg azt, hogyszinte kézzel ki lehet venni. Ki nem mond igazat?

Ha a Nyíregyházi szerelő beválik, a címét és telefonját felteszem ide, hátha segít valakinek.

Előzmény: cs!pesz (1882)
csipike01 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 1895

Hali!

A 101 lovas alatt az 1.9-est érted igaz?

Ezen sem változó geometriás a turbó?

Azért én kipróbálnám a 140 pacis programot.

Májusban megkereslek.

Igazándiból, mint ahogy csipesz írta, mi hosszú távokat megyünk, lassan már jól jön a klíma is.

Nem vagyunk guminyikorgatósak, egy garnitúra gumi kb 80.000km-t él meg nálunk.

A nagyobb teljesítmény meg szerintem az előzésekkor előnyös. Hamarabb be tudod fejezni a köztudottan legveszélyesebb manővert.

Előzmény: KCTUNING (1894)
KCTUNING Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1894
Hali
Látom a tuningos kérdésedre nem sokan válaszolnak.Nálam ingyen kipróbálhatod
mi a különbség .A motorod és a többi részegysége garantáltan nem fog károsodni.
Azért csak 128 le-ig csinálom meg a 101lovast mert aki agressziven váltogat az a kuplungot
tudja maximum tönkretenni.Itt azokra gondolok akik úgy váltanak hogy 2es-ben is nyikkan
a gumi.Normál használattal a kuplungnak ugyanannyit kell bírni mint tuning
nélkül.A sájátom mindig 140les programmal használtam.
Amit észre fogsz venni hogy jóval dinamikusabb lesz az autód,később kell visszaváltanod alacsonyabb fokozatba,ha a klímát bekapcsolod az sem fogja vissza,minimum 0.5liter fogyasztás csökkenés.
kctuning.uw.hu
Előzmény: fehértour (1891)
corsakemi Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1893

Hali!

P1125 Töltőnyomás szelep túlzott áramlás

Ma szerencsére találtam egy hozzáértő szerelőt,aki egyébként a váltómat újította fel, és kitakarította a vákumcsövet, meg törölte a légzsák hibakódját is. Előtte egy órával a szervíz komputert akart cseréltetni velem, mert sehol sem találtak szakadást. Amúgy a légzsákohoz meg kontakt sprayt javasoltak....

Előzmény: norbert999 (1889)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1892

hatos váltó, tehát gyárilag 100-as

 

Maga a plusz lóerő csak a gyorsulást javítja, mivel az áttétel ugyanaz marad a 82le-nél.

Előzmény: fehértour (1891)
fehértour Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1891

Szia !

Neked a 100 lovas lett feltuningolva és úgy lett jobb vagy a 82 pacist erősíttetted meg ?

Előzőleg kérdeztem van -e vkinek tapasztalata a tuningról, érezhető-e lényeges különbség.

Előzmény: Naccsabi (1887)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1890

A kismotoros is belefér a 7 literbe orszagúton, Svájcban, ahol 80 a max, 5,8-at evett, de BP télen, rövid utakon sem megy 8,5-9 fölé. Az autópálya a gyenge pontja, 3000-es fordulaton megy 115 körül, ami azért elég sok egy dizelnek. Városban viszont derékszögű kanyart 3-asban veszek, míg egy T5 transporter 2-esben lefullad ugyanott, nem kérdés, mire találták ki a 82 lovast :)

 

 Nekunk rövidebb volt az út, kompozással egyutt kb 21 óra, 6kor indultunk, 3-ra érkeztünk.

Előzmény: Naccsabi (1887)
norbert999 Creative Commons License 2010.04.28 0 0 1889

Mit dob ki hibának a tech 2?
Előzmény: corsakemi (1888)
corsakemi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1888

Szia!

 

Köszi, megkaptuk az emailt. Ez a motorvezérlőegységnél a baloldali lámpa mögött van felcsavarozva egy fém panelre.

Ma voltunk a márkaszervízben, ahol azt mondták, hogy a turbónyomás szabályzó a baja, de lehet, hogy a kábel van megtörve. A szabályzót kicseréltük, de semmi sem változott. Erre a másik márkaszervízben azt mondták, hogy millió oka lehet, de igazából ők sem tudják, csak amit a tech 2 kidob hibának, azt próbálják megoldani.

Naccsabi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1887
Szia rnie!

A plusz pacik megérik az árukat!
Nekem egy 100lovas hosszúm van hatos váltóval. Most lesz nyolc éves.De tavaly előtt Korfura menet az autópályán 130 átlaggal, volt hogy becsúsztunk a 6 alá is.Pedig volt bent bőven.Három család motyója két hétre+búvár cucc,és hat személy. Mondjuk klíma az no. Egy kis Magyar országbeli kevergéssel nem egész 25óra. Hát a seggemnek,és a derekamnak nem tett jót.
Egy jobb oldali könyék támasz sokat segített volna. De sajna az nincsen benne.

Szerintem nagyon jól fogyaszt. Itthon is beleférek hosszabb távon a 7 l-be.

üdv Naccsabi

Előzmény: Törölt nick (1873)
corsakemi Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1886

Szia!

 

Légyszi írd le légyszi,hogy milyen utasításokat követtetek, mert mi is 3 napja szenvedünk vele.

Ma akciósan megvettük 13200-ért a mágnesszelepet, de közvetlenül a cserét követően megint csinálta a hülyeségeit.

Légyszi küldd el a választ az arcsi20@citromail.hu címre.

Köszönöm!

Előzmény: norbert999 (1875)
norbert999 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1885

Keress rá a neten: TIS 2000.
Meg fogod találni.
Előzmény: lbarsony (1880)
norbert999 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1884

Az "én" progim szerint a zümmögő neve angolul: Solenoid valve - Boost pressure regulation. Jele: Y8. Aminek ugye semmi baja nem volt. Utasításra zümmögött.

A hibás alkatrészről már írtam.
Előzmény: frecska (1881)
llaller Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1883
szevasztok, obiban van gömbfejkinyomó?
cs!pesz Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1882
A 2.0 -ás beteg jelenleg orvosi megfigyelés alatt áll, sajnos nem tudják ott kivenni a valszeg hibás befecskendező fejet, mert más mint az 1.9-nél. Most talpasokat és kormányösszekötőket cserélnek. Lehet h. holnap megint megyek érte motorral és elhozom "hibásan".
Hogy hol fogjuk kivetetni még gőzöm nincs. Mindenhol csak az 1.9-hez "értenek".
frecska Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1881

Az OPEL TIS 2000 szerint ez a neve a kis zümmögőnek.

Előgyújtás szabályozó, töltőnyomás szabályozó mágnesszelep.

 

A progi szerint a csatlakoztatott gumicsövek közűl

a felső az előnyomás szabályozóhoz vezet.

 

De gondolom ahány szaki, illetve program,

annyi féle neve is lehet, ha jól emlékszem a fórum

kezdetén, talán még a kis filmes dobozka elnevezést is megkapta.

 

Előzmény: norbert999 (1875)
lbarsony Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1880
Sziasztok,

"hát e-fórum segítségével letöltöttem egy progit. A program fehéren-feketén leírja, hogy mi a teendő."

Küld el légy szíves a liket. Nincs baja a kiskocsinak, de a progi érdekelne.

Előzmény: norbert999 (1875)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1879
Ez volt a C terv, de akkor valszeg ez is marad :)
Előzmény: kreutzb1 (1878)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.04.27 0 0 1878
Üdv!

Kárpitos!!!!!
Előzmény: Törölt nick (1877)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.26 0 0 1877
Ha már segítség: létezik a Trafichoz gyárilag külön ülésszivacs? a miénk már kezd megkopni így 170.000km tájékán, bár még nem vészes, de érezhető az utasüléshez képest. Két megoldás van: vagy találunk egy olcsó ülés egy fiatal törött autóból, vagy szivacs csere, nem szeretnénk megvárni, amíg teljesen kényelmetlen lesz. Bármilyen ötlet?:)
Előzmény: norbert999 (1876)
norbert999 Creative Commons License 2010.04.26 0 0 1876

Köszönöm a segítő válaszokat!

Legfőképpen e-fórum létezését.

Véleményem szerint sok-sok pénz kidobása megelőzhető ily módon.

A kidobást tekintve én buktam 16400Ft-ot, de ha továbbra is a szakszervizre hallgatok ennek a többszöröse is lehetett volna.

A ténylegesen hibás alkatrész helyetti új, nekem 19000Ft-ba került. Cseréjéhez semminemű szakértelem nem szükséges.
És lám a sárga lámpa nyugovóra tért.

Előzmény: norbert999 (1875)
norbert999 Creative Commons License 2010.04.26 0 0 1875

Mindenki okulására:

A zümmögő azért zümmög, mert a "számítógéptől" ezt az utasítást kapja.

Ahelyett, hogy a "szakszervizben" vesztegeljen az autó, hát e-fórum segítségével letöltöttem egy progit. A program fehéren-feketén leírja, hogy mi a teendő.

Ekkor szerencsémre eszembe jutott, hogy ismerek valakit akinek van ilyen autója.
Megkértem, hogy hajtsuk végre az utasításokat.
2 perc alatt mosoly ült a számra.
A hibás alkatrész neve angolul: load pressure sensor. A jele B18.
Magyarul sok nevet hallottam(legutóbbi:töltőnyomás érzékelő).

A számítógéppel a B18-as kommunikál. Az előzőleg tévesen kicserélt alkatrész csak végrehajt.
Ezért adott hibajelzést a számítógép, még álló motornál is, mert a B18 hülyeséget "beszélt".

A zümmögés üzemszerű, de csak néhány(5-45) másodpercig.

Előzmény: Törölt nick (1873)
vargamunka Creative Commons License 2010.04.26 0 0 1874
Sziasztok !Ha esetleg hátsó sor ülést tudtok szóljatok légy szíves vevő lennék rá ha jó az ár .köszönöm szépen.jó utat és baleset menteset mindenkinek.
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1873

JObbulást!  Én is KTM-ezek, de street vonal: 950 SMR-rel. Szicíliába tökéletes volt, keskeny, poros, töredezett hegyi utakon verhetetlen :) Gyakorlatilag a Lepencei út, csak kanyargósabb, és kb 2/3 olyan széles a standard, sokszor rosszabb minőségű és koszosabb, mert forgalom szinte semmi.

 

 

Norbert: a mienken is az volt a baj (1.9, 82le) cserélve lett, ha jól emlékszem.

 

Az útra végül hátul 3,8-as nyomással mentem, mivel kb 600kg-al volt terhelve, így a rugózás is végre elviselhető lett. a rövid váltó miatt óra szerint max 120-al mentem vele, lefelé Nápolynál aludtunk, visszafelé végig jöttem,egy darabig nem akarom látni az autót, nem vagyok szokva a 20+ órás vezetésekhez:) A fogyasztás nem lett túl jó, 8 liter körül, de végülis az átlag 95 felett van, megállásokkal együtt és GPS szerint 110-115 között jöttem, két motor+ sok cuccal.

A kis dízel végig 3000 körül forgott, szerintem ezért zabált. Amilyen jó volt a meredek szerpentineken a rövid váltó, annyira kín az autópályán... Nem egy olyan emelkedőbe futottam a szicíliai hegyekben, ahol üresen nem tudtam kettest kapcsolni. :))

 

Lehet, hogy visszafogom vásárolni az öcsémtől, mert városba, motort-bringát cipelni ideális, és végülis nagyobb utakra is jó, bár oda a 100le/6-os váltó elférne.

Előzmény: Szokecigany (1849)
Naccsabi Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1872
Szevasz!
Csatlakozom hozzád! Az enyémben csak 176 ezer körül van. De eddig csak pozitív véleménnyel tudok róla beszélni.Naponta dolgozik. Megjárta többször görög o. Korfut is. Horvátokat rendszeresen.
Ha tudok legközelebb is ilyet veszek.
Amúgy ez volt magyar országon az első hosszú amit átalakítottak 6 személyesre.
Előzmény: vargamunka (1858)
Naccsabi Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1871
Szia!
Érdekelne a gumi!


Előzmény: Szokecigany (1859)
Naccsabi Creative Commons License 2010.04.25 0 0 1870
Szevasztok!

Keresnék 1db Continental vanco 205/65/16 gumit vivarora.Ha tud valaki kérem segítsen.
Amúgy én is az O... tankolok rendszeresen két teherkocsival.Eddig még nem volt semmi gond sem.
cs!pesz Creative Commons License 2010.04.24 0 0 1869
http://www.youtube.com/watch?v=bBPffkFqrng&feature=related
A 2.0 dci motor.
Kis érdekesség: ugyanaz a motor csak változó geometriájú (mint a videoban) turbóval a Nissan X-Trail-ben gyárilag 150 Le, +ha jól tudom létezik egy 173 Le-s verziója is.
cs!pesz Creative Commons License 2010.04.23 0 0 1868
Mi elsősorban Shell, utána OMV. Télen ha -10 körül van vagy alatta, akkor felesbe OMV Alpesi dízel- más dízellel. Sokkal könnyebben indult. Nem akartam elhinni. Nem mintha nehezen indulna :), de tényleg, mint a reklámban: pöcc-röff. Mondtam is: Vazze -18 van, nyáron nem indul így!
Más nagggggyon ritkán.
Régen kipróbáltuk a motorolajba a Metabond-motorolaj adalékot. Érezhető volt a különbség. Halkabb volt, jobban húzott és kb 7-8 decivel kevesebbet kajált.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!