Keresés

Részletes keresés

MGP Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1278

-Igen a fotok KZ oldalárol, köszi!

-Kulcsok: Két nagy müanyagfejüt és egy szervízkulcsot (egészen kis fémfej) és a müanyag kódkulcsot kaptam.

-Km: AT két év meg egy kicsi 0-rol 63 ekm-re, aztán elad.

        VörösBömös két szezon meg egy őszi út 4eKm-ről 63 eKm...most eladó.

MGP

 

 

Előzmény: Laslie-R (1267)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1277

Sziasztok!

 

Egykis fókuszos adalék a "hírnevünk" továbbépítéséhez....Aki esetleg nemláttavolna.

 

 

klatty

 

Hori

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1276

Sziasztok !

 

Nekem 2005.08 óta R1100S van 20000km-el került hozzám, most 38000 körül jár és namsoká - Július 6 - tól nyomunk vele egy 7000-es túrát.........Yeah...........Már alig várjuk..

 

Üdv. Lacesz

TOM Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1275
Idoaranyosan 2006.04.17 (szezonkezdes) ota
5257 km.
TOM
Előzmény: Laslie-R (1274)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1274
Nem tudom mennyire OK az arány, de nekem 2006.05.11. az átvétel napja a K1200R  mocinak, és  3000km...)))
muanyag Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1273

T. Topic,

Tud valaki a Wallis-on kívül régi R sorozathoz hengerfejtömítés beszerzési forrást ?

Macskapecér Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1272

:-DD hát emiatt félhetsz is! Azt a Taglich Dakar motort én is láttam 2004-ben Garmisch-ban, és már akkor is megdöbbentően eszméletlenül sok kilométer volt benne.

 

Körte, aki majd ha öreg lesz, számlálót rak a piacra járós kiskocsijára :-)

Előzmény: GS_Laja (1269)
TOM Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1271
A motoros cikkek szepen osszegyujtve az Africa Twin Klubbosok honlapjan

Cikkek
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1270

Megkérdeztem egy illetékest, valóban egy darab rendes, meg az a műanyag kulcs jár hozzá, az 1200-es GS-től kezdve.

 

Körte

Előzmény: Laslie-R (1267)
GS_Laja Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1269
Hali!

Kicsit felve irom le. :)

R1150GS 2003, 40.000 km

Laja
Előzmény: R100 (1261)
TOM Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1268
En is ezt a muanyag potkulcsot kaptam csak pluszban az eredeti melle. Allitolag az is jol muxik :)
TOM
R1200GS 2005, 15 EKM
Előzmény: Laslie-R (1267)
Laslie-R Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1267

Sziasztok,

 

Egy kérdés a mostanában új BMW motort vásárlókhoz:

Ti hány db kulcsot kaptatok az új gépetekhez??

Mert én csak 1db-ot + 1 db műanyag kulcsot amin van egy számsor ami után rendelhető az uj kulcs, vigyázok is rá ezért nagyon de nagyon...))

kz2 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1266
"K100RS, évjárat '86, Km: 410 000"

Gyenge kezdő :-)

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=37535

Mérföld!!!

Időnként megfordulok egy amerikai bmw fórumon. Na, hát az a kontinens más dimenzió. Gyorsan összeszámoltam, hogy ha a szezon minden napján motorral járok munkába és hozom az évi túramennyiséget, akkor sem tudnék 20-25-nél többet lenyomni. Ezek a csókák meg ennyit mennek átlagosan, csak mérföldben. Nem ritka az évi 30-40 mérföld sem. Van ott egy - mellesleg magyar származású - fickó, aki a maga 75 évével néhány hónapja lépte át az 1M motorral levezetett mérföldet. Nemrég cserélte le az 1100RT-t 1150R-re, mert már kicsit nehéz volt neki a motor. :-)

Idő és pénz faktor, ugye. A fórum átlagéletkora valahol 45 és 50 év között van, az éves átlagkereset pedig 60.000 USD felett. Gyerekek kirepültek, anyagiak rendeződtek, nyugdíj közeleg. Viszonylag sok idejük van motorozni.

Otthon elég nehezen védhető álláspont a gyerekek előtt, hogy idén azért nem megyünk nyaralni, mert a papa elmotorozta a szabadságát és a fizetését.

kz

Előzmény: R100 (1261)
kz2 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1265
Hmm, valahonnét ismerősek a képek. :-) Ez már elég régi, van frissebb is, mindjárt előkerítem. Tavalyról 350 rémlik. Remélem idén is ott lesz.
Előzmény: MGP (1262)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1264
R 1100 S  99'    40.000km
Előzmény: mrt-666 (1263)
mrt-666 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1263

R80GS, '86, 108ekm

MGP Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1262

azt hiszem az a két foto tartozott össze, nem saját, egy Garmis-ban készült képsorozatból vettem:

 

 

bár a sorozatból a kedvenc képem:

 

MGP
R100 Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1261

A futásteljesítmény már többször szóba került itt, de ez mást is izgat: a német motoros magazinokban szinte minden évben szóba kerül ez a téma.Jellemzően az általunk is kedvelt márka különbözö modelljei kerülnek a lista elejére.Mivel nem rendszeresen olvasom ezeket a lapokat könnyen lehet, hogy valami elkerülte a figyelmemet, de az általam olvasott pályacsúcs a múlt évben jelent meg a Motorrad Touren Fahrer magazinban: K100RS, évjárat '86, Km: 410 000 !!! Több oldalas fényképes cikk volt, dokumentálva a felújítandó részeket, első túlméretes csapágy- dugó készlettel vágott neki a második menetnek!

 

Talán érdekes lenne szerény körünkben is egy közvéleménykutatás ki hol tart!

A már máshol is ismertetett okok miatt a hatósági bringákat nem venném figyelembe.

Tehát három adatot várok a résztvevöktöl, példát az én garázsomból hozok:

 

R69/S, '69, 168 ezer

R100RS, '82, 88 ezer

 

Na lássuk!

Előzmény: Hullut (1250)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1260

Heló, üdv a fedélzeten. Annyira gáz hogy azóta szinte folyamatosan rossz idő van, tegnap meg amikor tudtam volna menni a péntek esti 'megiszunk egy sört' című történet folyományai kényszerítettek négy fal közé. Holnap pedig el kell utaznom három napra, legközelebb szerda éjjel látom viszont a 'Nagyfőnök'-öt.

Addig is kellemes időt kívánok a bejáratáshoz!

Előzmény: GoodGS (1259)
GoodGS Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1259

Üdv Mindenkinek!

 

Jelentkezem Egerből, és csatlakozom a fórumhoz. Csatlakozásom konkrétan egy vadi új 1200 GS-hez köthető, amit egyidőben vettem át Narbondellel. Az Ő szavaival élve, "ikertesók" a motorjaink.

 

A motor: LEÍRHATATLAN! ezért nem is próbálkozom leírni. Ti itt már többen valószínű tudjátok miről beszélek, aki nem, annak javasom menjen el legközelebb egy BMW nyílt napra, vagy tesztvezetésre. (Nekem is egy Mátrai tesztvezetésen sikerült meszerelmeseddi a GS által).

 

A fórumot már régóta olvasom - Varapapa szavaival élve - a háttérből figyelek. 

 

Tanácsokat, tippeket várok a bejáratáshoz, mivel a gyári szervízkönyv elég szűkszavú.

 

Előzmény: Varapapa (1197)
Fireboy Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1258

 

 SZia Körte!

 

 Bocs hogy csak most válaszolok, de nem nagyon volt időm. Kösz a választ az e-bay-el kapcsolatban, majd utánanézek az angol oldalon a regisztrációnak, az nekem jobban fekszik minta a német. Való igaz, hogy kicsi az esélye annak, hogy ugyanattól az eladótól sikerüljön vásárolnunk, úgyhogy ez a legbiztosabb, ha magamnak vásárolok. Ha esetleg még lesz kérdésem akkor kereslek. SZia!

 

 Gyusz

 

Hullut Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1257
Helló!
Milyen tapasztalataid vannak a japán motorokat tulajdonlókkal együtt megtett motorozásokról?
Előzmény: Hori R1100S (1252)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1256
Azt gondolom, hogy ez a három paraméter bőven elég ahhoz, hogy elrontsd a dolgot, és emlékeim szerint mást nem is lehet állítani.
Nem elég ugyanis, ha beállítod az előfeszítést, hozzá kell állítani a csillapítást is, vagy fordítva, azután pedig az elejét a hátuljához.
Nekem most majdnem be van tekerve legkeményebbre a hátsó előfeszítés, de szerintem ez sem jó megoldás, és érzem is, hogy az eleje egyetlen fokozat elállítása után teljesen máshogy viselkedik.
Szerintem ez külön tudmány, és szerintem az, hogy mondjuk éppen úgy érzem, hogy jó a dolog, nem feltétlenül van úgy. Én inkább a profikra bízom a dolgot.

Körte
Előzmény: boxer-gs (1255)
boxer-gs Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1255

Szia Körte!

 

Mit lehet még a GS futóművén állítani a két rugóstag előfeszítésén és a hátsó csillapításán kívűl? Lehet, hogy eddig csak szerencsétlenkedtem, mert én ezeken kívűl nem állítgattam semmit. Viszont ezt bárki ki tudja kisérletezni magának. Még nekem is sikerült, pedig én elég nagy műszaki pancser vagyok.

Előzmény: Macskapecér (1254)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1254
Alapvetően a pályás beállításokhoz ért, de asszem Laja nem panaszkodik az utcára belőtt futóművére sem. :-)

Körte
Előzmény: Mcemru (1247)
Macskapecér Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1253
A motorhoz kapott kezelési útmutatóra gondoltam. Szerintem ahogy a többi motoréban, ebben is benne kell lenniük a bejáratásra vonatkozó fordulatszámoknak. Momentán nem találom a saját motoromét, szóval meg sem tudom nézni, hogy valóban így van-e.

Körte
Előzmény: Narbondel (1249)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1252
Még egyszer jóljöhet egy ilyen "régi"ismerős!!!
Előzmény: Hullut (1250)
Hullut Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1251
Helló!
Kormányremegés,-szitálás.
A régebbi K sorozatban a korm.tengelyben van 1 műanyag hüvely. Ennek a feladata a korm.szitálás megakadályozása a surlódással.
Egy alkalommal új gumit tettünk a gépre és azt követően mindig mozgot, szitált a kormány. Három helyen egyensúlyozták a kereket. Érdekes volt, mert mindháromnál teljesen máshová rakták a súlyokat és a mennyiség sem volt azonos.
Végül sikerült kiderítenem, hogy régi gyártású volt a gumi és vlószínüleg a raktári kezelés alatt deformálódott. Garanciában csere és csodaként a gondok eltüntek.
Előzmény: Macskapecér (1243)
Hullut Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1250
Köszi az üdvöt!
Nos, most beárulom magam. Az S modellek tetszenek. Mint írtam, van tapasztalatom több régiről. Nem véletlen. Volt hozzá "spec enciánkék" ruhám fehér fényvisszaverővel a vállrészen. De azokkal nem volt "olyan" élvezetes a H-ring meg a lepencei út. Bár voltam terepen az RT-vel (1 alkalommal a helyi vadász nem hitte el, hogy hova felmentünk vel) és ezért a GS sem áll messze tőlem.
Természetesen újat szeretnék nem 1100-t, de valami összehasonlításra kíváncsi vagyok. Van pár ismerősöm (Ducati, GSX-R stb.), de ők elfogultak. Remélem, TI is!:-))
Más. Valaki régebben érdeklődött a leselejtezett rendőrségi K75 modellekről. A bennük lévő Km NEM VALÓS! Próbáljátok ki: gyújtást ráadni majd a mobiltelefonon a szolgáltató számát (természetesen az ingyenest) felhívni. Az enyém 200 fölött ment ilyenkor sztenderen. A model viszont kimondottan jó vezethetőségű. Egyenletes teljesítmény leadás, és a 180-at bírta hosszú távon is. Városban szándékosan durváztam 1 napot (na jó, többszőr is) a fogyasztás ekkor volt 8 liter.
Volt 1 K100 akkoriban a cégnél. Óra szerint 150 ezer körül bontottuk meg. Nem volt a hengerben gyűrű okozta vállasodás érzékelhető.
Előzmény: Hori R1100S (1239)
Narbondel Creative Commons License 2006.05.28 0 0 1249
Köszi a választ és légyszi segíts ki az a Manuel és hol olvashatom mit írt? Bocs az ostoba kérdésért...
Előzmény: Macskapecér (1243)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!