A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nem pontosan értem a kérdésedet de az R80-ról annyit tudok mondani, hogy ha nem a teljesítmény megszállottja, akkor szerintem jó választás. Az enyém is kb. ez az évjárat volt. Amikor én ilyet vezettem, nagyon élveztem. Induláskor és megálláskor használtam csak a kuplungot, egyébként soha. Alapjárattól egyenletesen motorozható a max. ford-ig. Nekem jól fogyasztott, bár pontos adatra már nem emlékszem(kb.:5l ?), de nem fogja megenni a pénztárcája tartalmát. Nekem az elején dupla tárcsafék volt. Így jobban lehetett érezni és adagolni a féket. Ez opciós felszerelés volt. Esőben csak a két válla lesz vizes. Az idom összeillesztésről viszont a térd és a boka közé fog érkezni a víz. A karburátorra kellet még figyelni. Oldalsztenderen hajlamos volt túlfolyni. Ilyenkor elzárt csapnál motor indít és amikor már akadozott csap kinyit. Soha nem szedtük szét e miatt. Ha a képen láthatóról van szó, akkor a bukócső szuper. Nagyobb lapjával motorozást is kibír. Utána legfeljebb 1-2 erősebb hátulról rugásra a helyére ment mindig. Viszont kanyarban figyelni rá, mert bizonyos esetekben az ér le elsőnek és ekkor ez első kereket felemeli az útról. Nem jó érzés! Még 1 fontos. Huzamos városi használatnál vigyázni az akkura! Alapjárathoz közeli fordulaton nem elég a töltés!
Hello! Nem elek itt, csak tavaly julius ota itt melozom... Mar csak junius vegeig vagyok itt, ha addig jo a jelentkezoknek pld valamilyen idopont (kiveve a 7vegeket) akkor szivesen megszervezem! Vagy utvonaltervet utana is szivesen csinalok, meg van 1-2 jo cimem...esetleg el is kalauzolom a tarsasagot...
Egy regi baratom motorozasra adta a fejet, es mivel BMW fun tizensok eve, BMW-t akar venni. Szeret szerelni es tud is, egyelore egy R80RT (86-os)-sal szemezik.
Valaki tud adni egy rovidke tipusattekintest, szamozas magyarazatot neki?
én is kíváncsi lennék, más egyhengeresek hol tartanak, milyen állapotban - ha a 400 ezerben nem is bízok, még egy jó darabig ennek is el kell ketyegnie.
Nekem 2005.08 óta R1100S van 20000km-el került hozzám, most 38000 körül jár és namsoká - Július 6 - tól nyomunk vele egy 7000-es túrát.........Yeah...........Már alig várjuk..
:-DD hát emiatt félhetsz is! Azt a Taglich Dakar motort én is láttam 2004-ben Garmisch-ban, és már akkor is megdöbbentően eszméletlenül sok kilométer volt benne.
Körte, aki majd ha öreg lesz, számlálót rak a piacra járós kiskocsijára :-)
Időnként megfordulok egy amerikai bmw fórumon. Na, hát az a kontinens más dimenzió. Gyorsan összeszámoltam, hogy ha a szezon minden napján motorral járok munkába és hozom az évi túramennyiséget, akkor sem tudnék 20-25-nél többet lenyomni. Ezek a csókák meg ennyit mennek átlagosan, csak mérföldben. Nem ritka az évi 30-40 mérföld sem. Van ott egy - mellesleg magyar származású - fickó, aki a maga 75 évével néhány hónapja lépte át az 1M motorral levezetett mérföldet. Nemrég cserélte le az 1100RT-t 1150R-re, mert már kicsit nehéz volt neki a motor. :-)
Idő és pénz faktor, ugye. A fórum átlagéletkora valahol 45 és 50 év között van, az éves átlagkereset pedig 60.000 USD felett. Gyerekek kirepültek, anyagiak rendeződtek, nyugdíj közeleg. Viszonylag sok idejük van motorozni.
Otthon elég nehezen védhető álláspont a gyerekek előtt, hogy idén azért nem megyünk nyaralni, mert a papa elmotorozta a szabadságát és a fizetését.
A futásteljesítmény már többször szóba került itt, de ez mást is izgat: a német motoros magazinokban szinte minden évben szóba kerül ez a téma.Jellemzően az általunk is kedvelt márka különbözö modelljei kerülnek a lista elejére.Mivel nem rendszeresen olvasom ezeket a lapokat könnyen lehet, hogy valami elkerülte a figyelmemet, de az általam olvasott pályacsúcs a múlt évben jelent meg a Motorrad Touren Fahrer magazinban: K100RS, évjárat '86, Km: 410 000 !!! Több oldalas fényképes cikk volt, dokumentálva a felújítandó részeket, első túlméretes csapágy- dugó készlettel vágott neki a második menetnek!
Talán érdekes lenne szerény körünkben is egy közvéleménykutatás ki hol tart!
A már máshol is ismertetett okok miatt a hatósági bringákat nem venném figyelembe.
Tehát három adatot várok a résztvevöktöl, példát az én garázsomból hozok:
Heló, üdv a fedélzeten. Annyira gáz hogy azóta szinte folyamatosan rossz idő van, tegnap meg amikor tudtam volna menni a péntek esti 'megiszunk egy sört' című történet folyományai kényszerítettek négy fal közé. Holnap pedig el kell utaznom három napra, legközelebb szerda éjjel látom viszont a 'Nagyfőnök'-öt.