The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped.
Check the hose clamps at the intake-air system / charge-air system for correct fitting. Check intake system/charge air hoses for leaks (secondary air, porosity and blockages) Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc. Verify mechanical system functions/components Exhaust-gas turbo charger Exhaust system - After successful test/fault repair proceed to the next test step
Köszi a választ asszem ez kielégítő volt. Valószínű találkozunk később csak összekaparom a hozzávalót. Nem félek a kuplung hibától abszolút családiasan vezetek. 3 gyerek NO állatkodás.
Köszi a választ asszem ez kielégítő volt. Valószínű találkozunk később csak összekaparom a hozzávalót. Nem félek a kuplung hibától abszolút családiasan vazetek. 3 gyerek NO állatkodás.
A 2.0-s beteg valószínűleg Nyíregyházán lesz meggyógyítva.
Tegnap beszéltem a szerelővel, jövő héten visszük hozzá az autót.
Először megcseréli a két porlasztófejet, aztán ha a hibát a másik hengerre hozza, akkor kuka, megy bele az új. (a másik verzióba meg belegondolni is rossz. mármint motorvezérlő csere.)
Egy dolgot nem értek.
Az egyik szervíz azt mondja, hogy nagyon nehezen jön ki a porlasztófej,célszerszám kell hozzá a másik meg azt, hogyszinte kézzel ki lehet venni. Ki nem mond igazat?
Ha a Nyíregyházi szerelő beválik, a címét és telefonját felteszem ide, hátha segít valakinek.
Hali Látom a tuningos kérdésedre nem sokan válaszolnak.Nálam ingyen kipróbálhatod mi a különbség .A motorod és a többi részegysége garantáltan nem fog károsodni. Azért csak 128 le-ig csinálom meg a 101lovast mert aki agressziven váltogat az a kuplungot tudja maximum tönkretenni.Itt azokra gondolok akik úgy váltanak hogy 2es-ben is nyikkan a gumi.Normál használattal a kuplungnak ugyanannyit kell bírni mint tuning nélkül.A sájátom mindig 140les programmal használtam. Amit észre fogsz venni hogy jóval dinamikusabb lesz az autód,később kell visszaváltanod alacsonyabb fokozatba,ha a klímát bekapcsolod az sem fogja vissza,minimum 0.5liter fogyasztás csökkenés. kctuning.uw.hu
Ma szerencsére találtam egy hozzáértő szerelőt,aki egyébként a váltómat újította fel, és kitakarította a vákumcsövet, meg törölte a légzsák hibakódját is. Előtte egy órával a szervíz komputert akart cseréltetni velem, mert sehol sem találtak szakadást. Amúgy a légzsákohoz meg kontakt sprayt javasoltak....
A kismotoros is belefér a 7 literbe orszagúton, Svájcban, ahol 80 a max, 5,8-at evett, de BP télen, rövid utakon sem megy 8,5-9 fölé. Az autópálya a gyenge pontja, 3000-es fordulaton megy 115 körül, ami azért elég sok egy dizelnek. Városban viszont derékszögű kanyart 3-asban veszek, míg egy T5 transporter 2-esben lefullad ugyanott, nem kérdés, mire találták ki a 82 lovast :)
Nekunk rövidebb volt az út, kompozással egyutt kb 21 óra, 6kor indultunk, 3-ra érkeztünk.
Köszi, megkaptuk az emailt. Ez a motorvezérlőegységnél a baloldali lámpa mögött van felcsavarozva egy fém panelre.
Ma voltunk a márkaszervízben, ahol azt mondták, hogy a turbónyomás szabályzó a baja, de lehet, hogy a kábel van megtörve. A szabályzót kicseréltük, de semmi sem változott. Erre a másik márkaszervízben azt mondták, hogy millió oka lehet, de igazából ők sem tudják, csak amit a tech 2 kidob hibának, azt próbálják megoldani.
A plusz pacik megérik az árukat! Nekem egy 100lovas hosszúm van hatos váltóval. Most lesz nyolc éves.De tavaly előtt Korfura menet az autópályán 130 átlaggal, volt hogy becsúsztunk a 6 alá is.Pedig volt bent bőven.Három család motyója két hétre+búvár cucc,és hat személy. Mondjuk klíma az no. Egy kis Magyar országbeli kevergéssel nem egész 25óra. Hát a seggemnek,és a derekamnak nem tett jót. Egy jobb oldali könyék támasz sokat segített volna. De sajna az nincsen benne.
Szerintem nagyon jól fogyaszt. Itthon is beleférek hosszabb távon a 7 l-be.
Az "én" progim szerint a zümmögő neve angolul: Solenoid valve - Boost pressure regulation. Jele: Y8. Aminek ugye semmi baja nem volt. Utasításra zümmögött.
A 2.0 -ás beteg jelenleg orvosi megfigyelés alatt áll, sajnos nem tudják ott kivenni a valszeg hibás befecskendező fejet, mert más mint az 1.9-nél. Most talpasokat és kormányösszekötőket cserélnek. Lehet h. holnap megint megyek érte motorral és elhozom "hibásan". Hogy hol fogjuk kivetetni még gőzöm nincs. Mindenhol csak az 1.9-hez "értenek".
Ha már segítség: létezik a Trafichoz gyárilag külön ülésszivacs? a miénk már kezd megkopni így 170.000km tájékán, bár még nem vészes, de érezhető az utasüléshez képest. Két megoldás van: vagy találunk egy olcsó ülés egy fiatal törött autóból, vagy szivacs csere, nem szeretnénk megvárni, amíg teljesen kényelmetlen lesz. Bármilyen ötlet?:)
Véleményem szerint sok-sok pénz kidobása megelőzhető ily módon.
A kidobást tekintve én buktam 16400Ft-ot, de ha továbbra is a szakszervizre hallgatok ennek a többszöröse is lehetett volna.
A ténylegesen hibás alkatrész helyetti új, nekem 19000Ft-ba került. Cseréjéhez semminemű szakértelem nem szükséges. És lám a sárga lámpa nyugovóra tért.
A zümmögő azért zümmög, mert a "számítógéptől" ezt az utasítást kapja.
Ahelyett, hogy a "szakszervizben" vesztegeljen az autó, hát e-fórum segítségével letöltöttem egy progit. A program fehéren-feketén leírja, hogy mi a teendő.
Ekkor szerencsémre eszembe jutott, hogy ismerek valakit akinek van ilyen autója. Megkértem, hogy hajtsuk végre az utasításokat. 2 perc alatt mosoly ült a számra. A hibás alkatrész neve angolul: load pressure sensor. A jele B18. Magyarul sok nevet hallottam(legutóbbi:töltőnyomás érzékelő).
A számítógéppel a B18-as kommunikál. Az előzőleg tévesen kicserélt alkatrész csak végrehajt. Ezért adott hibajelzést a számítógép, még álló motornál is, mert a B18 hülyeséget "beszélt".
A zümmögés üzemszerű, de csak néhány(5-45) másodpercig.
Sziasztok !Ha esetleg hátsó sor ülést tudtok szóljatok légy szíves vevő lennék rá ha jó az ár .köszönöm szépen.jó utat és baleset menteset mindenkinek.