Keresés

Részletes keresés

jk1150gs Creative Commons License 2006.06.08 0 0 1308

Sziasztok 3hete nem olvastalak Titeket. Sziciliában voltam, persze motorral:) jó volt. Egy kis gondom van: lezúztam a motor elejét, fordulatszám mérő és egy-két műanyag alkatrész ment tönkre a műszereket tartó keret meg ilyesmi.. Mit javasoltok hol érsemes beszerezni őket? (1150Gs)

 

Olaj: én BMW autókhoz ajánlott 10W-60 ast tettem bele indulás előtt, mire Szicsilán voltam megevett 7dl-t. (kb 2200km)  leesett minimumra a szint.  utántölttem 10-40 szintetikussal, mert másmilyet nem kaptam. nem volt gond. azóta is menne...:( (ha nem  a nappaliben várna javításra)

 

krisztián

 

ui gratula az új mocikhoz kicsit irigy vagyok:)

TOM Creative Commons License 2006.06.08 0 0 1307
http://www.givi.it/caschi_borse_bauli_accessori.asp?CO_ID=38

Majd tolok fel rola kepet...52 literes, 2 sisak belefer, de pld 2 db Schubert mar nem biztos h belefer, az en S1-em es asszony SX-es Sharkja eppen becsusszan!

TOM
Előzmény: Hori R1100S (1305)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.08 0 0 1306
KTM-nel igy mukodik a gari

az a nagy kerdes ha kint (EU, USA) megveszed es behozod, akkor a magyar kereskedo bevezeti-e a regisztracioba
szerintem ez EU-nal alap kellene hogy legyen mert min. EU-wide a garancia szinte mindenre

ellenben USA-nal nem tudom mi a helyzet... elmeletben par fenyvisszavero esetleg kipuf kivetelevel uazok a modellek motoroknal mint EU-ban
Előzmény: Macskapecér (1302)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.08 0 0 1305

Tom:

Ez valami "Maxi" méretű cucc?

Kép?

 

Kedden megnézegettem közelről egy R1200 S-t.  Brrrutáááliiis!

Ez már kompromisszumok nélküli sportmotor,magamfajta óvatos duhajnak nemvaló.

Kiváncsi leszek ,hogy milyen vásárlóréteg veszi majd ezt a tipust.

Hori

Előzmény: TOM (1301)
GS_Laja Creative Commons License 2006.06.07 0 0 1304
Hali!

Mi a helyzet ezzel a Juni 15 koruli Osztrak turaval?
En mennek, de semmi konkretumot nem tudok mikor es hol lenne a talakozo?

Laja
Előzmény: R100 (1036)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.07 0 0 1303

Gratulálok a sikeres túrátokhoz,én nemvoltam olyan bátor,hogy elinduljak.

Van ugyan megfelelő szerkóm,de  az S model nemkimondottan esővédelemre fejlesztett plekójában és spoilereiben nemnagyon bíztam.

Inkább kicsit halasztom a dolgot és közben tervezgetem a juliusi Großglocknerlátogatást.

 

 

Előzmény: kz2 (1300)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.07 0 0 1302
Van, és újnak 6 hónapos koráig, illetve 6 ezer kilométeres futásteljesítményig számít a motor.

Az áfát, ha már kifizetted, akkor szerintem nem visszaigényelni kell, hanem be sem kell fizetni.

Egy dologra viszont vigyázni kell, ha úgy vesz valaki motort külföldön, hogy kint nem helyezteti forgalomba, hanem dobozban hozza el. (Ez akkor logikus döntés, ha az adott országban magasabb a forgalmi adó, mint nálunk, illetve akkor, ha a kétszeri forgalomba helyezési díjat akarja valaki elkerülni.)

Szóval arra kell vigyázni, hogy márkától függően, a motorra akkor érvényes a garancia, ha azt a forgalomba helyezéskor a gyári rendszerben regisztrálják. Hiába van kitöltve a garanciakönyv, pecsét, aláírás, stb lehet rajta, ha nem szerepel a rendszerben, akkor nincs rá garancia. Nem tudom, hogy ez konkrétan a BMW esetében így van-e, de tudok olyan márkáról, ahol így működik, és volt már belőle probléma.

Hazahozatalkor az importőr nyilván nem akarná regisztrálni a gépet, hiszen jól tudja, hogy mi a helyzet a garanciával, és mivel nem rajta keresztül vették a motort, nyilván nem áll érdekében garanciális szolgáltatást nyújtani neki.

A másik gond, hogy a gyár kikötheti, hogy a garancia csak akkor érvényes, hogy ha szakszerűen készítették fel a motort a használatra, vagyis a szakszerviz igazolta, hogy az előírásoknak megfelelően töltötték fel olajjal, tették bele az akksit, stb.

Körte
Előzmény: Mcemru (1295)
TOM Creative Commons License 2006.06.07 0 0 1301
Tudom senkit nem erdeel, de vettem Givi Maxia topcaset, ma bekotom a feklpamat is benne, aztan tesztmotorozas :)))
TOM
kz2 Creative Commons License 2006.06.06 0 0 1300
Nos, mi is megcsináltuk. Pénteken valóban cefet idő volt odafelé, szombat, vasárnap kimondottan jó: 15-25 fok, napsütés, felhők vegyesen; még a tegnapi is elviselhető volt visszafelé. Az eső is olyan, mint bármi más, megszokható. Jó esőruha kell. Ráadásul odaát nem szappanozzák az utakat, jó érdes az aszfalt, ezért vizesen majdnem ugyanúgy lehet menni, mint szárazon. Kellet egy kis idő, míg elhittem, hogy valóban nem csúszik. A probléma leginkább akkor van, ha nincs aszfalt, vagy ha váratlanul elfogy. :-) Ilyen pedig van szép számmal. Aki mostanában arra járna, semmiképp se hagyja ki a Bucsin tetőt! Ez Parajd és Gyergyószentmiklós közötti 50 km kanyarorgia. Tavaly csinálták meg, ping-pong asztal simaságú, tapad rendesen és egyetlen 50m-es szakasz kivételével egyetlen kátyú sincs rajta.
Előzmény: Hori R1100S (1290)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1299
igen ebben lehet igazad van, es ez van iden Jan1-től
mert regen ugy volt ahogy en irtam, csak EU koppintott

azert a külföldi autovasarlas topikban ha uj auto esetere megkerded, megmondjak, uez a helyzet

azert arra figyelj nem mindig eri meg behozni, lehet jobb alkudni, meg egyszerubb is :)
Előzmény: Hullut (1298)
Hullut Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1298

Én úgy értelmeztem a szöveget, hogy saját részre vásárolt és vámkezelt és forgalomba helyezendő járműnél a regadó nem képez áfa alapot, hanem a számlával igazolt vételár 20%-a az áfa és ehhez adják a regadót. Ez most 'értelmesen?':
Alapár+alapár 20%-a és ehhez a regadó.

Azt gondolom az első mondatom alapján lenne helyem a PM-ben fogalmazóként:-))
Előzmény: Mcemru (1296)
Atyszucs Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1297
Ajánlom figyelmetekbe ezt a remekbe szabott BMW szervizt..... Albániában. Egyébként nekem úgy tünt, hogy a személyzet nem is ismeri a kétkerekűt. http://kep.tar.hu/atyszucs/50296841/22558976#2
Mcemru Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1296
Daniaban, Finneknel nagyon magas a registzracios ado, ezert a motorok/autok netto ara (tehat regado es kinti ÁFA) nelkuli ara nagyon alacsony
DE nem mindegyik kereskedo hajlando arulni külföldre, mert ugye ezt sokan eszrevettek, hol a gyar tiltja meg hol lehetnek egyeb adminisztracios problemak

ellenben ha sikerul kint venned akkor igy van a szamitas alapja
(kinti netto ar, szamlaval igazolva + regado) * 20% tehat a regadot illetve a netto ar + regado 20 % afajat kell megfizetni allam bacsinak ha EU orszagbol hozod
ha nem EU-s talan meg 5 v 10% +VÁM is van
Előzmény: Hullut (1294)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1295
a hasznalt motorok eseteben jan1 ota van avultatas

vomit.index.hu oldalon lathatod a szazalekokat!
Előzmény: TOM (1293)
Hullut Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1294

Köszi Tom!

Ha jól t'om, a számlával igazolt alapárra - amennyiben új mkp-ról beszélünk - fizetek 20% forgalmi adót. Ezt az alapárat el kel fogadnia a VPO-nak, feltéve, hogy nem nagy az eltérés az ő listájuktól. Erre talán még rájöhet az akku és gumi környezetvédelmi adója. Ez az alapár (gondolom).
Mivel a saját nevemen vinném be és állítanám üzembe, így ezen felül kel fizetni a Regadót. Ezért ez nem számít az áfába.
Sz'al újra gondolok, hogy sokáig élvezhessem. Néhány országban mintha jobb lenne az alapár.
Én most a finneknél próbálkoztam, de azt mondják, hogy nem adnak el adómentesen. Állítólag meghatározott keretet kapnak a gyártól. Végül is, ha kifizetem az adót - ami nem kevés náluk - és hazatolnám a gépet, kénytelenek lennének visszafizetni azt a vám eljárás után. Így gondolom én.
A magyar 'egyszerűség' vinne rá, hogy kalkulátort keressek. Nem szeretnék többet fizetni, de jó lenne minél kevesebbet. Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.
Előzmény: TOM (1293)
TOM Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1293
Hasznalt eseteben nem talaltam avultatast, talan jovore vezetik be az autokhoz hasonloan???
TOM
Előzmény: Hullut (1291)
TOM Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1292
Adókategória A motorkerékpár műszaki tulajdonságai
Adótétel
1. 80 cm3-ig 20 000 Ft/db
2. 81-125 cm3-ig 95 000 Ft/db
3. 126-500 cm3-ig 135 000 Ft/db
4. 501-900 cm3-ig 180 000 Ft/db
5. 901 cm3-től 230 000 Ft/db
Előzmény: Hullut (1291)
Hullut Creative Commons License 2006.06.03 0 0 1291
Helló Mindenkinek!

Nem tud valaki 1 címet, ahol a regadó kiszámolható mkp-ra?
(-Idehaza nem értem, hogy a krómozott kipufogó miért extra-)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1290

Ma sajna lekellet mondjak a régóta  tervezgetett romániai túráról,ezmiatt a lasan tórpusi esőkre  emlékeztető égi "áldás" miatt.

:(

 

Két motorral azért elindultak az ismerőseim.....bátrak voltak!

Információim szerint,már Békéscsaba környékén  szarrá voltak ázva.

 

Hori

TOM Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1289
Sikerult ezugyben elorelepni?

Tobbeknek kellene:


1. mrt
2. Hori
3. Pépépé
4. Tom (1200?)
5. Lacesz
6. Vojnó
7. GS Laja

Elore is koszi.
TOM
Előzmény: mrt-666 (901)
Gabó Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1288

Szia!

Az EBayen van elég sok ilyen ajánlat, nézz körül ott

 

Gabó

Előzmény: NIKON8800 (1286)
TOM Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1287
Koszi a valaszt, kb erre gondoltam!
Tom
Előzmény: Hullut (1285)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1286

Sziasztok,

R1150R-re keresek oldaldobozokat és tanktáskát. Ha valakinek van eladó, esetleg ismerősei között van olyan aki tud segíteni kérlek keressetek meg.

 

30-9-216-640

 

Köszönettel:

Péter

Hullut Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1285
Helló!

Nem pontosan értem a kérdésedet de az R80-ról annyit tudok mondani, hogy ha nem a teljesítmény megszállottja, akkor szerintem jó választás. Az enyém is kb. ez az évjárat volt. Amikor én ilyet vezettem, nagyon élveztem. Induláskor és megálláskor használtam csak a kuplungot, egyébként soha. Alapjárattól egyenletesen motorozható a max. ford-ig. Nekem jól fogyasztott, bár pontos adatra már nem emlékszem(kb.:5l ?), de nem fogja megenni a pénztárcája tartalmát.
Nekem az elején dupla tárcsafék volt. Így jobban lehetett érezni és adagolni a féket. Ez opciós felszerelés volt.
Esőben csak a két válla lesz vizes. Az idom összeillesztésről viszont a térd és a boka közé fog érkezni a víz.
A karburátorra kellet még figyelni. Oldalsztenderen hajlamos volt túlfolyni. Ilyenkor elzárt csapnál motor indít és amikor már akadozott csap kinyit. Soha nem szedtük szét e miatt. Ha a képen láthatóról van szó, akkor a bukócső szuper. Nagyobb lapjával motorozást is kibír. Utána legfeljebb 1-2 erősebb hátulról rugásra a helyére ment mindig. Viszont kanyarban figyelni rá, mert bizonyos esetekben az ér le elsőnek és ekkor ez első kereket felemeli az útról. Nem jó érzés!
Még 1 fontos. Huzamos városi használatnál vigyázni az akkura! Alapjárathoz közeli fordulaton nem elég a töltés!
TOM Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1284
Hello!
Nem elek itt, csak tavaly julius ota itt melozom...
Mar csak junius vegeig vagyok itt, ha addig jo a jelentkezoknek pld valamilyen idopont (kiveve a 7vegeket) akkor szivesen megszervezem!
Vagy utvonaltervet utana is szivesen csinalok, meg van 1-2 jo cimem...esetleg el is kalauzolom a tarsasagot...
Előzmény: cselle (1283)
cselle Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1283

TOM,

 

ha jól értem te Szlovéniában élsz.

 

nem akarsz nekünk egy Szlovén-túrát szervezni?

 

Előzmény: TOM (1282)
TOM Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1282
Haliho!

Egy regi baratom motorozasra adta a fejet, es mivel BMW fun tizensok eve, BMW-t akar venni. Szeret szerelni es tud is, egyelore egy R80RT (86-os)-sal szemezik.

Valaki tud adni egy rovidke tipusattekintest, szamozas magyarazatot neki?

Kosz elore is,
TOM

gsxpeet Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1281

f650 '97 - 51 ekm.

 

én is kíváncsi lennék, más egyhengeresek hol tartanak, milyen állapotban - ha a 400 ezerben nem is bízok, még egy jó darabig ennek is el kell ketyegnie.

Előzmény: R100 (1261)
Mcemru Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1280
69-es pozitura, csak figurazva :)
Előzmény: cselle (1279)
cselle Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1279

Mi ez a 63 nálad, varázsszám?   :))

 

Előzmény: MGP (1278)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!