Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Komis Creative Commons License 2007.02.05 0 0 5186

Üdv!


nagyon szemezünk egy 1.4-es Lacetti Sedan-nal, amit újonnan vennénk majd meg. A külsején és belsején kívül ami leginkább tetszik, az az árcédulája. :-)"

Engem is az ára és a hozzá tartozó használati érték győzött meg. Kategóriájában talán a legjobb.

 

"Ami legkevésbé, az meg az értékvesztése és a fogyasztása. :-("
Ha BERUHÁZÁST akarsz vegyél nívósabb márkájút. Ha HASZNÁLNI akarod arra tapsztalataink szerint nagyon jól megfelel. A fogyiját mindenki soknak tartja, de pl. Suzuki 1,3moci kb ugyanennyi LE -1Liter, mert -200kg vas. Itt már izlések és pofonok, hogy sok vagy nem. Ha mellette állsz és tankolsz akkor sok. Ha benne ülsz és 300km után a család nyöszörgés nélkül száll ki, Te meg vigyorral az arcodon (Lacetti hatás) akkor pont jó a fogyi.


"Mindenképpen egy tágasabb, nagy csomagterű családi autó kell (jön a második gyerek), ilyen áron (kb. 3 milla) pedig egyelőre nem találtam ilyen méretű autót. "

Hát lehet, hogy nem is fogsz 0km-s kínálatban...

 

"Sokan viszont fenyegetnek a "Dévúság" veszélyeivel."

Aztán megveszik életük első dévúját...és mindenkinek dicsekednek, milyen jó vétel volt..! Magadra figyelj, hogy NEKED bejön-e...!

 

"de milyen típushibákra számíthatok ha ennél a kocsinál döntök?"

Hibák(?): szelepsor problémák bár nem mindenkinél, amelyre hathatós javítási tippel rendelkezünk. Csere:-)

           Vastag A oszlopok takarják a forgalom egy részét

           Izzók rövid élettartammal bár nem mindenkinél

           Néha nyöszörgés a szervó miatt, de működési gond nélkül

           néha nyöszörgés a hátsó kerék keréktől, csak vizes, hideg időben

           Váltó kicsit leng, de gyakorlással tünetmentesíthető

          

Hol érdemes megvenni, melyik márkakereskedőt kell elkerülni?"
Mond meg hol laksz, és valaki a topiktársak közül ajánl vkit!

Előzmény: Sickboy (5185)
Sickboy Creative Commons License 2007.02.05 0 0 5185
Sziasztok!

Se időm, se kedvem nincs végigolvasni több ezer hozzászólást, úgyhogy val.színű hogy olyan kérdéseket teszek fel, amire már rutinosan tudtok válaszolni. :-)

Szóval a helyzet az, hogy nagyon szemezünk egy 1.4-es Lacetti Sedan-nal, amit újonnan vennénk majd meg. A külsején és belsején kívül ami leginkább tetszik, az az árcédulája. :-) Ami legkevésbé, az meg az értékvesztése és a fogyasztása. :-(

Mindenképpen egy tágasabb, nagy csomagterű családi autó kell (jön a második gyerek), ilyen áron (kb. 3 milla) pedig egyelőre nem találtam ilyen méretű autót. Sokan viszont fenyegetnek a "Dévúság" veszélyeivel. Tehát röviden: nyilván ti ajánlani fogjátok, hogy ezt vegyem meg, de milyen típushibákra számíthatok ha ennél a kocsinál döntök? Hol érdemes megvenni, melyik márkakereskedőt kell elkerülni?
Minden értelmes és józan véleményt szívesen veszek és köszönöm!
cápaFeri Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5184

Igen Picuj...fanatikusok...már vannak. Akik mint a fuvarosló...ellenzővel.

Elismerem, nagyon szép, nagyon jó a felszereltsége, de az én lacsim (kereken 3M) és az 1,4 EX Cee'd között (3,99M) azért mégsem találtam meg azt a majd egy millát. Még ha olyan dolgokat is nézek, mint  anagyobb csomitartó meg hasonló. Ha lett volna is a vételkor, akkor is inkább megnézek más márkát is. De nem volt, csak 3M...annak is jó része a banké. :-(

Viszont ha ugyanolyan felszereltséggel, mint a lacsi, lenne Cee'd 3 millásért, akkor azt venném. Asszem. Na de akkor sem lennék képes úgy veszekedni egy olyan autóért és kiállni egy olyan kocsi mellett, mint a cee'd fórumon egyesek, akik még benne sem ültek akkor..:-)) Na erre gondoltam fanatizmus alatt.:-) 

ivb Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5183
Nos.....Én is kipróbáltam.Ha most vennék autót valószínű,hogy én is ezt választanám.(bár az új corollát még kipróbálnám).De most a próbaút után semmi olyan extrát nem találtam ami miatt a nubirát lecserélném:-)))).Sem menettulajdonság sem kül sem belbecsbe nem mutat olyat ami miatt valami plussszt nyújtana.A garanciáról meg csak annyit,hogy hála az égnek,hogy letelt a három év:-)))).(nyilván ha sok garanciális gondom lett volna akkor más a véleményem :-))))).Nálam az autó vásárlás nagyon racionális döntés.Felírom az érveket,és ellenérveket egymás mellé,és ha nagyon sok érv szól a csere mellett akkor hajrá.Most viszont mikor kiszálltam a Kiából (az 1,6-os dizelt próbáltam).2 érvet tudtam a csere mellé "írni".Új,kevesebbet fogyaszt.A hét év ha nincs gondod az autóval nyűg,ha sok a gondod jó.Tehát sem mellette,sem ellene.
Előzmény: cápaFeri (5180)
Secretknight Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5182
Csá feri!
Pont most írtam a ceed topicba,és szinte ezeket írtam mint Te..A lényeg hogy én sem cserélném el a lacsimat csak hogy 1millával többet fizethessek haha...

üdv.
Előzmény: cápaFeri (5180)
Picuj Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5181
Cee'd fanatikusok... :D Én meg ezen nevettem jót, most jelent meg a kocsi, aztán már fanatizálódnak...?
Előzmény: cápaFeri (5180)
cápaFeri Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5180

Georg!

 

Normális Cee'd-et 4 millás alatt nem kapsz! (EX) Mostanában átjárok gyakran a cee'd fórumba egyrészt mert engem is érdekelt az autó, másrészt a cee'd-fanatikusok nagyon leszólták a lacsit :-)) Én is úgy voltam az elején, hogy bárcsak vártam volna még fél évet, akkor biztos nem lacsit, hanem cee'd-et veszek....de! Megláttam az árát és jót nevettem. Igaz, hogy lényegesen jobb a felszereltsége, de 4M felett már lehet ismertebb, nagyobb márkákat kapni. Ja és még valami. A benzineseknek hasonló a hangolása, mint a lacsi motoroknak. Marha magasan adják le a nyomatékot és teljesítményt, alatta azok sem muzsikálnak valami fényesen. Kíváncsi lennék azokra  amotorokra két év múlva, milyen gyerekbetegségek jönnek elő belőlük? A lacsiéról legalább tudjuk már, mit kell figyelni. :-))

Amúgy manapság majd' minden márkánál vannak nagy elkúrások (VW motorok elfagynak? stb.:-)) talán csak a japánok tartják magukat...árban is. Csak ne kelljen hozzá semmi, ha már egyszer meg bírtad venni!.:-))

Még gondolkozz a dolgon szerintem...bár ha fűt a kalandvágy..:-))

Üdv!

u.i.: a 7 év garinak sokan beugranak....5+2 a hajtásláncra, vagy 150000 km..nem mindegy!:-))

Előzmény: georgbob (5176)
Picuj Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5179
No igen, mindennek megvan az előnye, és a hátránya is...
Előzmény: t-bird (5177)
Picuj Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5178
Georgbob kolléga, csak azt ne mondd hogy amikor megvetted a Chevyt, (Dévút) azt gondoltad hogy úgy tartja majd az árát mint egy Merci E-klasse. Ennyi az értékvesztése ezeknek az autóknak és kész.
Előzmény: georgbob (5169)
t-bird Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5177
=hét év márkaszervíz fantasztikus óradíjakkal :(
Előzmény: georgbob (5176)
georgbob Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5176
Érdekes, senki nem kapta fel a klaviatúráját a Kia Ceed "hallatán". Pedig istenemre, ha el tudnám adni a lacsit min. 2,5- ért biztosan abba ugranék bele. 7 év gari bőven sok.
R*R Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5175
Szinte tavasz van már..., de köztünk van az illető- csak szégyenlős kicsit!
Előzmény: georgbob (5174)
georgbob Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5174
Azok még megvannak, de még nem tudom hogy visszakerülnek-e a gépbe. Lehet hogy tavasszal újra szívóhangot szeretnék hallani. De mindenképp jelzem ha már eldőlt a sorsa. Lenne rá vevő? Gondolom nem te.
Előzmény: R*R (5173)
R*R Creative Commons License 2007.02.04 0 0 5173

Szia!

A direktszűrőd és a kitámasztó elemek megvannak-e még- ha már nem lenne rá szükséged?

Előzmény: georgbob (5171)
t-bird Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5172
Jogos, de mindez csak utólag derül ki. A szalon csillogó padlóján, az újszagú autók között erre senki sem gondol.
Előzmény: georgbob (5171)
georgbob Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5171
Az én "hiteles" újam túlvan a szelepcserén és most próbálnak életet lehelni a cd-s rádiójába, ami nem játsza a cd-t, pedig nem is ez volt a hibája!
Előzmény: t-bird (5170)
t-bird Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5170
Mert nem a Nemzet Bank limitált szériás arany 5000 Ft-osa, hanem egy használt autó. És két millával a zsebében az emberek többsége szívesebben ugrik bele egy hiteles újba, mint egy levetettbe. Ez a szomorú helyzet. Nem befektetés, ahogy a kabátvásárlás sem az.
Előzmény: georgbob (5169)
georgbob Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5169
DE miért!!!!!! Így nehéz lesz Kia ceed-re cserélni!!!!!
Előzmény: Picuj (5168)
Picuj Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5168

Az olyasmi paripák mint a tiéd 2.3 milla körül mennek.

Üdv!

Előzmény: georgbob (5164)
Apa12345 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5167
Nem akarok a lelkükbe gázolni,hátha ők is olvassák a fórumot,de két miskolci szervízről van szó.(ha jól tudom csak ez a kettő van).Az első közelebb van a Sajó-hoz. :)))
Előzmény: MWM440 (5166)
MWM440 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5166
Ha esetleg mindannyiunk okulásásra megneveznéd a két szervízt -))
Előzmény: Apa12345 (5165)
Apa12345 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5165
Sziasztok!

Fél évi szenvedés és többszöri szervízlátogatás után másik márkaszervíz után néztem.
Az előző szervízben nem értették miért érdeklődöm én a szelepek cseréje felől.Itt azzal kezdte a szervízvezető,hogy ki kell dobni a szelepeket és jó lesz a gép. ( Minden márkaszervíz egyformán felkészült??? ) Igaz, még csak két napja végezték el a műtétet,de azóta csak indításkor látom a sárga lámpát. Az autó szépen megy hidegen is alacsony fordulaton,nem rángat,és nem villog a sárga fény. Előttem többen leírták már,hogy hosszabb ideje tünetmentes az autó a beavatkozás után,remélem én is ebbe a táborba tartozhatok mostmár.
Előzmény: colin861 (5162)
georgbob Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5164
Az nem jó! A mostani ára az elite-nek 3450000. Azért min. 2.5-kéne érte kérni. Vagy naív vagyok?
Előzmény: 1.4 Elite (5163)
1.4 Elite Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5163

HI!

kb 2.2M

Előzmény: georgbob (5158)
colin861 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 5162

Üdv Mindenkinek,

 

Nekem is eljött a sárga lámpa villogásának ideje aztán folyamatosra vált

Érdekes, hogy egy kis bemelegedés után ha ujraindítom már nem világít,

azaz csak hidegen csinálja

 

ma voltam szervízben és kiderült, hogy a 3. hengerben a kompresszió kb 30%

csak a normálishoz képest

 

szelepsor felújítás kell szerintük, mert biztos nagyon be vannak égve

 

ebben csak azt furcsállom, hogy kb 26e km futott szegényke ( Lacetti 1.4 )

 

Ez ezekszerint ez noooormális dolog??

 

Kinek milyen tapasztalata van, ilyen hiba előtt illetve javítása után lehetett-e

valamit észrevenni??

 

Előre is köszi minden választ

R*R Creative Commons License 2007.02.02 0 0 5161

Szia!

Nos a véleményem: aki végigjárta a szívóoldali beömlőtől toroktól a légszűrőházig a légutakat- kérdései lehetnek.

-miért pont onnét szív?- a hideglevegő szívás a legkedvezőbb

-miért van annyi hajlítás-törés a keresztmetszeteken?- minél több van annál rosszabb

-miért ilyen hosszú a szívási légút?- szintén minél hosszabb annál rosszabb

-mi az doboz (hasáb) a légszőrőház előtt?- nos itt van a kutyus elhantolva, mert ez egy rezonátorház. Jószolgálatot tesz, de csak viszonylag magas és főleg szűk fordulatszám határok között. Alatta légszűrőház folytásával együtt hiányzik a nyomaték, amiről előzés megkezdésénél beszéltetek, aztán elérve a rezonátor jó működését magára talál a Nm (nyomaték) is. De az előbbiek miatt több a hátránya, mint a haszna a nyomatékgörbére. A komforthatása a szívózaj csökkentés miatt pozitív, a kibocsájtást méretni kellene ezért adat nem lévén én sem nyilatkozom, de kísérletetző kedvűek elönyben.

A jól méretezett és jóminőségű, tiszta direkt sportlégszűrő a Lacsiban közel azt tudja, mint a lekötött légszűrő (csak nyomatékról beszélek és nem szűrőképességről). Saját tesztútjaimon minden szűrő nélkül volt a legjobb a gyorsulás és legnagyobb a végsebesség. Szűrő viszont mindenképpen kell- valamilyen és szívási ellenállás is.

Az eltérő tapasztalatok adódhatnaknak azonos típuson belül eltérő motorbeállítások miatt is, aki elégedetlen nincs más módja, mint teljesítményt optimalizálni. Korábbi tapasztalatomat megerősítem, a különféle "teljesítmény növelő előtét kütyüket, csoda szondákat" jobb elkerülni- felesleges költség szerényke eredményért, ha van egyáltalán, szélső esetben káoszt is okozhatnak a vezérlésben.

A dohányos mondását idézve (és nem másét): minenki ott és azt szív, ami csak tetszik! Szívóoldalon.

Üdv

Előzmény: kripic (5159)
R*R Creative Commons License 2007.02.02 0 0 5160

Szia!

Egy kis türelem, nagy a hajtás... közel 1 év tapasztalatát igyekszem majd átadni, de sokmindent le is szűrhetsz, a korábban leírtakat csak megerősíteni tudom.

Üdv

Előzmény: cápaFeri (5157)
kripic Creative Commons License 2007.02.02 0 0 5159

Ejnye cartársak, hát illik mindjárt lelombozni az ember tudatlan gyermekét...?

 

De a kérdésem (lásd: 5150), azért még aktuláis: Tud valaki az ott felvetett miértre épelméjű választ (már ha helytállóak a felvetéseim...)?

R*R kolléga korábbi magyarázatai is csak éppen erre a miértre nem adnak választ.

 

Mindezen kérdéstől eltekintve azt kell mondjam (újabb 200 - hű de sok...! - km után), hogy a placebohatás kezd markáns érzéssé és tapasztalattá átváltozni: JOBBAN MEGY A SZŰKÍTŐ NÉLKÜL. (cápaFeri kolléga megnyugtatására: És mindez éppen 1500-1800-2000-2500 tájékán, a sokak szerint balgamód alacsony fordulatszámon érezhető. 4000-nél, ahol már azért eddig is volt ereje, nem nagyon érzek változást.) Szerintem aki ettől a beavatkozástól nem csodát, hanem csak némi javulást vár, az nem fog csalatkozni.

Ha ezt az érzést a következő két-három tankolás még tovább is erősíti, hát akkor én bizony a sűrűbb szűrőpucolást/cserét választom....

 

Szívesen fogadnám az enyémtől eltérő tapasztalatokat - már akinek van, mint pl. Picuj kollégáé - is.

 

Addig is nyomjátok (ki 2500-ig, ki 4-5000-ig, vérmérséklettől függően)balesetmentesen:

kripic

georgbob Creative Commons License 2007.02.02 0 0 5158

Sziasztok!

 

Eljutottam odáig, hogy megkérdezzem: mennyit lehetne kérni az én gépemért? 2005.08.-as forgalomba helyezés 1.4 elite

.

 

cápaFeri Creative Commons License 2007.02.02 0 0 5157

Na ez lemaradt....

Még mielőtt nekem ugranátok az iméntiért: még várok vele egy kicsit aztán én is kikapom azt a szűkítőt. Illetve egy kis terelőlapra cserélem, hogy mégse rögtön a szélén szippantson, mert ha kissé elfárad a szűrő gumija, akár még falsot is szívhat ott. Inkább pucolgatom magam a szervízciklusok között. 

Elegem lett belőle, hogy amíg nem érek 4000/min főlé előzésnél szórakoznak velem veszélybe sodorva az autóm és kis családom testi épségét (mert ugye csak akkor lép rá a gázra az addig tökölős baromja, amikor látja maga mellett a lacsimat...nehommá egy dévú lenyomja...)

Nos kezdetnek ennyi, aztán majd ahogy közelítek a három éves korához szeretnék infót gyűjteni az egyéb teljesítménynövelő lehetőségekről is (átprogramozás, chip-csere) Addigra úgyis lerohad a hátsó dob is és akkor kap egy hangolt Zeus-t.:-))

Hogy pontosabban fogalmazzak: nem is annyira a teljesítmény érdekel, mert az a hétköznapi használathoz számomra eléri a szükséges minimumot, hanem a 4000/min alatti nyomaték.

Tisztelettel kérném kedves R*R márkatárs segítségét is, hogy ha lesz egy csöpp ideje a következő hónapokban, akkor emilezzen számomra infót ezekről a dolgokról.  Nem sürgős a dolog, hisz most lesz csak egy éves a nyáron a gép..:-))

Üdv! 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!