A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A kerdes jo, szerintem HW-ben is kulonbozik, legalabbis sokkal egyenletesebben jar az RT blokkja, (gondolom az S is uazt hasznalja) es 98-as benyaval eri el csucsteljesitmenyet. GS-hez van Wunderlicht-es chiptuning 280 Euroert. TOM Ui: gratual! Nem eleg az a plusz negyvenvalahany loero???
Az alábbi linken fent van a komplett BMW ETK (autóhoz motorhoz az alkatrészek cikkszámmal, stb.): http://www.realoem.com/bmw/ Itt egy másik link is (Ez néha könnyebben használható): http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
Spidi cool. Szerintem nagyon fontos, hogy minden bélése kivehető legyen: nem izzadsz (annyira) bele a rekkenőben és a vízzáró réteg kevésbé használódik el, töredezik ki, ha a polcon áll. :-) Na jó, szépen összehajtva, külön magaddal viheted, ha akarod. Ebből a megfontolásból az Ergo-t jó választásnak tartom. Még jobb lenne, ha alul a tépőzár mellett, patent is összefogná a kabát szárnyait.
Az utolso autos volt a hibas., egyertelmu volt a helyzet, tanu is jott rogton vagy 3... Persze a vetkes osztrak utasa /aki tudott angolul/ valtig allitotta nem az o hibajuk, tul nehez volt az auto, meg stb :) Meg hogy ez Ausztriaban nem is baleset es nem hibasak stb...rendor persze jol megbuntette 1000 kunara...ja jo fejek a horvat rendorok...kivancsi leszek amikor megjon a jegyzokonyv es elmegyek a biztositohoz milyen lesz az ugyintezes /ha elmegyek/
Igen, marha nagy szerencsem volt, mar reggel volt egy rossz erzesem, de nem gondoltam volna hogy a tengerparti uton 40-nel tolnak meg hatulrol... Most remelem ujabb jo idore letudtam a baleseteket :))) TOM
Az a vicces, hogy azért vettem Spidit, mert a környezetemben mindenki agyondicsérte. Asszem kz kabátja is már jó sok évet kibírt, Laja is évek óta használja, és mások is csak jókat mondtak. Hogy ezek után én ennyire balfék legyek, azt alig akartam elhinni. Nagyon nincs szerencsém a motoros cuccokkal, eddig három jóféle darabot sikerült csupán venni: az előbb említett Daytona csizmát, egy kesztyűt az Imetben (ami nem fogja meg a kezem), és egy polár-pamut sálat a Divexben.
Szóval az, hogy nálam elromlott a dzseki, nem jelent semmit. Lehet, hogy csak kifogtam, de lehet, hogy inkább olyat kell venni, aminek kivehető a vízálló bélése.
Persze, hogy durva érte, én tavaly nyáron vettem a Louisban, kb. 50e forintra leértékelve. Igaz, hogy az enyémben nincsen toldás, viszont rohadtul untam, hogy a Gaerne csizmám akkor is beázik, ha csak kézmosáshoz való vizet lát. Szóval érdemes kifigyelni az akciót.
En is jot gurultam, Opatia, Kvarner obol, Rovinj stb. Csak picit belemtoltak egy autot amikor megalltam egy zebranal. Szoval nem eleg ha csak a mogotted jovot nezed...minimalis serulessel meguszta a moci :))))
Nagyon jónak tünik a topánka,csak a 260 euro nekem egy kicsit durva érte.
Tudom..tudom,mondhatnátok,hogy mégeggyilyennyűgösfaszit,de ez már csak ígyvan.
Egyébbként nem használom a motoros csizmámat,ami szinte új,inkább helyette egy magassabbtalpú Raichle túrabakancsban motorozom.Talán kicsit praktikusabb is mint a csizma.
Nagyon jó időben,maxijót motorztunk ma a Dunántúlon.Kb. 400 km laza tempóban...jólesett!!!
A nyakánál, a gallér kiképzésére visszahajtják az anyagot. Az olasz konstruktor úgy gondolta, hogy elég lesz az akasztóra nehezedő kabát teljes súlyát egy kicsit vastagabb műanyag fólia, és a vízálló bélés odafogatásával megtartani. Nyilván vannak helyzetek, amikor az ember nem visz magával vállfát, ezért az akasztó miatt elengedett a gallér anyaga, és a vízálló bélés közé varrt-ragasztott műanyag fólia.
Így viszont a hátam teljesen, és a két karom is ázik esőben. Tegnap nézegettem, hogyan lehetne visszabűvölni újra vízzáróra a bélést, de ha ragasztom, az újra el fogja engedni, ha varrom, az meg ugye nem annyira tesz jót a vízállóságnak.
van hatasa, altalaban romlik a gep fordulekonysaga szuk kanyarokban, nehezebben megy be, nagyobb erovel, mert az utanfutas szokott noni ezert kell eleje leengedesevel utana menni igy meg hamarabb leer minden
Az R1100S-nél nincs lehetőség kutyacsontra,de én amúgy nemlátnék benne problémát.
Az ülés ,már igy is spátai módon vékony töméssel rendelkezik,nemigen lehetne 1 cm-nél többet nyerni a megfaragásával:(
A corbint ismerem,volt ilyen cuccom.Igaz,hogy vékonyabb,benne a tömés,ezáltal még a gyárinál is keményebb,viszont szélesebb az elejénél ,ezzel megint romlik a helyzet:(
A gyári állapot csak azért tud most"megfelelni",mert annyira elkeskenyedik elöl,hogy szinte nem kell széttenni a lábam.
Miért nem próbálsz meg alacsonyabb ülést venni? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez a kutyacsontos megoldás igazán jó volna egy sportos motornál. Szerintem van hatással a motor viselkedésére, ha változtatsz a magasságán, elvégre közvetlenül a futóműhöz nyúlsz hozzá. A Corbin készít alacsonyabb nyergeket, és a Wunderlich katalógusban is lehet, hogy találnál Neked valót.
De lehet, hogy egyszerűen csak el kellene vinned egy szakihoz, aki újratömné, másik szivacsot tenne bele, lehet, hogy még valami spéci géllel is ki lehet tömni, ami ugyan vékonyabb, mint a mostani, de kényelmes.
hmm de 1100S-en lehet allitani ulesmagassagot nemde? legalacsonyabban sem jo? meg vmi alacsony ules is kaphato extrakent... 1x megneznem tied nekem ktm lc4 sm-em van, mint tudod az se alacsony :) de igy ultetve hatul kutyacsonattal, elol 15mm elmegy 2 oldalt labujjhegy vagy egy oldalt majdnem telitalp hat igen,ismeros ezek a kisember motort tol tapasztalatok :)
Semmiféle ültetés nincsa gépen és nem ér le a lábam:(
Na jó,ha nagyon koncentrálok a két lábújjhegyem (magastalpú cipőben) leér egyszerre......Bevállattam.
Igazából már megszoktam,csak a lassú irányváltoztatásoknál kell nagyon odafigyelnem.Parkolóból pl.nem felülve hátrálok ki,hanem kitolom és utána ülök rá....aztámmeg húúúúzom neki:))
Egy hátsó rövidebb rugóstag sokat segítene,de nemtudok ilyet szerezni:(
de neked hogy jo az 1100S? milyen ultetesek vannak benne es mennyire er le a labad? en alig vagyok "magasabb" nalad de mindig teccett a boxer, csak hat kurva magas, 1200S meg inkabb :(
Csak a pontosság kedvéért: a súlyadót eddig is annak kellett fizetnie, aki az év első napján tulajdonolta a járművet. Nyilván erre azért volt szükség, hogy a viszonylag kicsi összegen ne legyen még több az adminisztrációs díj.
De ugye ezen a fórumon most nem kezdünk el a politikáról beszélni?
Én nagyon megörültem a ruhás témának, mert pont most ment tönkre a Spidi dzsekim, nem egész egy év alatt, és annyira bosszant a dolog, hogy azt fontolgatom, nem viszem vissza (naná, mert nem találom a számláját sem), hanem veszek egy másikat, másmilyet, máshol. Talán BMW-t az Ebay-en, még nem tudom, minden az erre költhető zsetonok számától függ.
Ruha. Nekem textil, Spidi. Kivhető termóval és H2Out-tal. A H2 tényleg nagyon jól bírja. A 12 éves esőruhám azonban még jobban, és a nap végén kívül-belül száraz kabátot tudok levenni, ami mondjuk kempingezésnél nem hátrány. Ezért a következő ruhám nem lesz vízhatlan béléssel, és - ha lehetőség van rá - a termót is ki-, vagy otthon hagyom. Erre remek, ámde aranyáras példa a BMW Rallye2. Nekem sokkal jobban bejött a réteges öltözködés + esőruha. Termó alsóruházat, póló, ing, vékony polár, ezekből dolgozok. A vízhatlan kesztyűben nem hiszek, ezért vékony, nyári darab és markolatfűtés.