Keresés

Részletes keresés

GS_Laja Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1433
Te boxer-gs!

Ezt hogyan csinalja a kollega?
Ennyire szeles a motor, vagy ez az elcsuszas elotti pillanat?

Laja
Előzmény: boxer-gs (1432)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1432
Meneküljön, ki merre lát!Bmw R850Rt Police
botsinkai Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1431
Köszönöm, intézkedek :-)
Előzmény: TOM (1430)
TOM Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1430
http://www.wunderlich.de/
Előzmény: botsinkai (1429)
botsinkai Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1429
Nos, nagyon átépíteni nem szeretném a blokkot :D

Ez a chiptuning merre érhető el?

Ps: a súly is megnőtt, ráadásul hosszabb a végáttétel, kompenzálni kellene. :-)
Előzmény: TOM (1428)
TOM Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1428
A kerdes jo, szerintem HW-ben is kulonbozik, legalabbis sokkal egyenletesebben jar az RT blokkja, (gondolom az S is uazt hasznalja) es 98-as benyaval eri el csucsteljesitmenyet.
GS-hez van Wunderlicht-es chiptuning 280 Euroert.
TOM
Ui: gratual! Nem eleg az a plusz negyvenvalahany loero???
Előzmény: botsinkai (1427)
botsinkai Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1427
Üdv!

Lamer kérdésem: R1200S és R1200GS blokkjánál mi okozza a teljesítménykülönbséget? (Hardveres, avagy esetleg csak szoftveres a differencia? )

köszi: botsinkai

(Időközben a tavalyi F650Gs-t 1200Gs-re cseréltem, így érdekelna némi teljesítménynövelés :-) )
TOM Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1426
Az alábbi linken fent van a komplett BMW ETK (autóhoz motorhoz az
alkatrészek cikkszámmal, stb.):
http://www.realoem.com/bmw/
Itt egy másik link is (Ez néha könnyebben használható):
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
kz2 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1425
Spidi cool. Szerintem nagyon fontos, hogy minden bélése kivehető legyen: nem izzadsz (annyira) bele a rekkenőben és a vízzáró réteg kevésbé használódik el, töredezik ki, ha a polcon áll. :-) Na jó, szépen összehajtva, külön magaddal viheted, ha akarod. Ebből a megfontolásból az Ergo-t jó választásnak tartom. Még jobb lenne, ha alul a tépőzár mellett, patent is összefogná a kabát szárnyait.
Előzmény: Macskapecér (1422)
TOM Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1424
Az utolso autos volt a hibas., egyertelmu volt a helyzet, tanu is jott rogton vagy 3...
Persze a vetkes osztrak utasa /aki tudott angolul/ valtig allitotta nem az o hibajuk, tul nehez volt az auto, meg stb :)
Meg hogy ez Ausztriaban nem is baleset es nem hibasak stb...rendor persze
jol megbuntette 1000 kunara...ja jo fejek a horvat rendorok...kivancsi
leszek amikor megjon a jegyzokonyv es elmegyek a biztositohoz milyen lesz
az ugyintezes /ha elmegyek/

Igen, marha nagy szerencsem volt, mar reggel volt egy rossz erzesem, de nem gondoltam volna hogy a tengerparti uton 40-nel tolnak meg hatulrol...
Most remelem ujabb jo idore letudtam a baleseteket :)))
TOM
Előzmény: Hori R1100S (1423)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1423

Szia Tom!

Marhanagy szerencséd volt!

 

Az autósok elismerték a hibájukat?

Mertugye ez a ráfutásos dolg egyértelmű ugyan,de ha motoros is keveredik a dologba,sokszor ráverik a balhét.

(Pl. bevágott elém aztán,meg lefékezett kezdetű szöveg..stb)

 

 

Előzmény: TOM (1420)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1422
Az a vicces, hogy azért vettem Spidit, mert a környezetemben mindenki agyondicsérte. Asszem kz kabátja is már jó sok évet kibírt, Laja is évek óta használja, és mások is csak jókat mondtak. Hogy ezek után én ennyire balfék legyek, azt alig akartam elhinni. Nagyon nincs szerencsém a motoros cuccokkal, eddig három jóféle darabot sikerült csupán venni: az előbb említett Daytona csizmát, egy kesztyűt az Imetben (ami nem fogja meg a kezem), és egy polár-pamut sálat a Divexben.

Szóval az, hogy nálam elromlott a dzseki, nem jelent semmit. Lehet, hogy csak kifogtam, de lehet, hogy inkább olyat kell venni, aminek kivehető a vízálló bélése.

Körte
Előzmény: boxer-gs (1418)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1421
Persze, hogy durva érte, én tavaly nyáron vettem a Louisban, kb. 50e forintra leértékelve. Igaz, hogy az enyémben nincsen toldás, viszont rohadtul untam, hogy a Gaerne csizmám akkor is beázik, ha csak kézmosáshoz való vizet lát. Szóval érdemes kifigyelni az akciót.

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1419)
TOM Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1420
En is jot gurultam, Opatia, Kvarner obol, Rovinj stb.
Csak picit belemtoltak egy autot amikor megalltam egy zebranal. Szoval nem eleg ha csak a mogotted jovot nezed...minimalis serulessel meguszta a moci :))))

Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1419

Szia!

 

Köszi,hogy így törődtök velem:-))))

 

Nagyon jónak tünik a topánka,csak a 260 euro nekem egy kicsit durva érte.

Tudom..tudom,mondhatnátok,hogy mégeggyilyennyűgösfaszit,de ez már csak ígyvan.

 

Egyébbként nem használom a motoros csizmámat,ami szinte új,inkább helyette egy magassabbtalpú Raichle túrabakancsban motorozom.Talán kicsit praktikusabb is mint a csizma.

 

Nagyon jó  időben,maxijót motorztunk ma  a Dunántúlon.Kb. 400 km laza tempóban...jólesett!!!

 

Előzmény: TOM (1416)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1418

Köszi Körte.

 

Akkor most engedelmeddel tanulunk a károdból.

Nekem még nem volt ilyen gondom, pedig én is felakasztom néha a fogasra a kabátot. De ezután inkább leteszem valahová.

És valószínűleg veszek nemsoká egy Spidi Ergo-t kompletten.

Előzmény: Macskapecér (1417)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1417
A nyakánál, a gallér kiképzésére visszahajtják az anyagot. Az olasz konstruktor úgy gondolta, hogy elég lesz az akasztóra nehezedő kabát teljes súlyát egy kicsit vastagabb műanyag fólia, és a vízálló bélés odafogatásával megtartani. Nyilván vannak helyzetek, amikor az ember nem visz magával vállfát, ezért az akasztó miatt elengedett a gallér anyaga, és a vízálló bélés közé varrt-ragasztott műanyag fólia.

Így viszont a hátam teljesen, és a két karom is ázik esőben. Tegnap nézegettem, hogyan lehetne visszabűvölni újra vízzáróra a bélést, de ha ragasztom, az újra el fogja engedni, ha varrom, az meg ugye nem annyira tesz jót a vízállóságnak.

Körte
TOM Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1416
2 cm emeles van a Daytona M Star GTX nevu cipojeben, 40-43-as meretben gyartjak...
Na?
TOM
Előzmény: Hori R1100S (1408)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1415

R1200S

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1414

Megrágta a bogár!

 

 

 

:))))))

Előzmény: boxer-gs (1412)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1413

A BMW-sek kissé bogarasak is.

(tegnapi, gyönyörű nógrádi túrázgatásunkon kaptam el a pillanatot)

boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1412

Körte!

 

Mi krepált be a Spidi-n?

Előzmény: Macskapecér (1400)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1411
van hatasa, altalaban romlik a gep fordulekonysaga szuk kanyarokban, nehezebben megy be, nagyobb erovel, mert az utanfutas szokott noni
ezert kell eleje leengedesevel utana menni
igy meg hamarabb leer minden
Előzmény: Macskapecér (1407)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1410
az jo utvonal, de majd maskor

mert holnap brazil-ausztral, eloben, munchen :)
Előzmény: Hori R1100S (1406)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1409
spátai=spártai
Előzmény: Hori R1100S (1408)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1408

Szia!

Az R1100S-nél nincs lehetőség kutyacsontra,de én amúgy nemlátnék benne problémát.

 

Az ülés ,már igy is spátai módon vékony töméssel rendelkezik,nemigen lehetne 1 cm-nél többet nyerni a megfaragásával:(

 

A corbint ismerem,volt ilyen cuccom.Igaz,hogy vékonyabb,benne a tömés,ezáltal még a gyárinál is keményebb,viszont szélesebb az elejénél ,ezzel megint romlik a helyzet:(

 

A gyári állapot csak azért tud most"megfelelni",mert annyira elkeskenyedik elöl,hogy szinte nem kell széttenni a lábam.

 

Hori

Előzmény: Macskapecér (1407)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1407
Miért nem próbálsz meg alacsonyabb ülést venni? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez a kutyacsontos megoldás igazán jó volna egy sportos motornál. Szerintem van hatással a motor viselkedésére, ha változtatsz a magasságán, elvégre közvetlenül a futóműhöz nyúlsz hozzá. A Corbin készít alacsonyabb nyergeket, és a Wunderlich katalógusban is lehet, hogy találnál Neked valót.

De lehet, hogy egyszerűen csak el kellene vinned egy szakihoz, aki újratömné, másik szivacsot tenne bele, lehet, hogy még valami spéci géllel is ki lehet tömni, ami ugyan vékonyabb, mint a mostani, de kényelmes.

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1406)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1406

Gondolhatod,hogy ha lehetne állítani az ülésen,már régen koppanásig lenyomtam vola:))

 

Még nemadtam föl az ültetés projektet,de azthiszem ebben a szezonban,már marad így,addig pedig infókat gyüjtök.

 

Természetesen bármikor szivesen látlak egy "gépvizitre".Egyeztessünk!!!

 

Vasárnap Kecskemét-Pécs-Orfű-Siklós és vissza Kecskemét útvonalon közlekedek.

De.10-kor lesz a start...esetleg valaki?

 

Hori

Előzmény: Mcemru (1404)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1405
Nem tudom, mi számít Neked jó ruhának, itt van az összes, amit találtam: http://tinyurl.com/on468

Körte
Előzmény: TOM (1402)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1404
hmm de 1100S-en lehet allitani ulesmagassagot nemde?
legalacsonyabban sem jo?
meg vmi alacsony ules is kaphato extrakent...
1x megneznem tied
nekem ktm lc4 sm-em van, mint tudod az se alacsony :) de igy ultetve hatul kutyacsonattal, elol 15mm elmegy
2 oldalt labujjhegy vagy egy oldalt majdnem telitalp
hat igen,ismeros ezek a kisember motort tol tapasztalatok :)

Előzmény: Hori R1100S (1403)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!