A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Bár ha jobban megnézem, ezen mégis csak a nagy kofferek vannak. Csak fényezett a fedelük. Így viszont azok is biztos megkopnak. Nem értem, miért a nagy doboz van rajta, hiosz azt nem védi a hátsó bukóvas rendesen. Vagy rosszul látom?
Szerintem nem túl széles a motor, mivel nem a túrakofferek vannak rajta, hanem a city-kofferek. Az azt védő hátsó bukócső szikrázik. Meg persze a lábtartó, oldalsztender, középtámasz, esetleg első bukócső. Plusz az idom alja is leér ilyenkor.
Na, ezért nem veszek egyelőre RT-t. Mindene túl korán leér. Legalábbis az én súlyom alatt. Pedig egyébként nagyon tetszenek, egyszerűen gyönyörűek. Amúgy normál használatot feltételezve tökéletesek.
Ha mégis veszek, biztos veszek rá én is city-koffereket. Azzal városban is gond nélkül lehet bújkálni, mert nem szélesebb, mint a blokk, tehát nem kell félni, hogy az eleje elfér, a hátulja meg esetleg beakad. Egy keveset meg mégis lehet beléjük pakolni.
A kerdes jo, szerintem HW-ben is kulonbozik, legalabbis sokkal egyenletesebben jar az RT blokkja, (gondolom az S is uazt hasznalja) es 98-as benyaval eri el csucsteljesitmenyet. GS-hez van Wunderlicht-es chiptuning 280 Euroert. TOM Ui: gratual! Nem eleg az a plusz negyvenvalahany loero???
Az alábbi linken fent van a komplett BMW ETK (autóhoz motorhoz az alkatrészek cikkszámmal, stb.): http://www.realoem.com/bmw/ Itt egy másik link is (Ez néha könnyebben használható): http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
Spidi cool. Szerintem nagyon fontos, hogy minden bélése kivehető legyen: nem izzadsz (annyira) bele a rekkenőben és a vízzáró réteg kevésbé használódik el, töredezik ki, ha a polcon áll. :-) Na jó, szépen összehajtva, külön magaddal viheted, ha akarod. Ebből a megfontolásból az Ergo-t jó választásnak tartom. Még jobb lenne, ha alul a tépőzár mellett, patent is összefogná a kabát szárnyait.
Az utolso autos volt a hibas., egyertelmu volt a helyzet, tanu is jott rogton vagy 3... Persze a vetkes osztrak utasa /aki tudott angolul/ valtig allitotta nem az o hibajuk, tul nehez volt az auto, meg stb :) Meg hogy ez Ausztriaban nem is baleset es nem hibasak stb...rendor persze jol megbuntette 1000 kunara...ja jo fejek a horvat rendorok...kivancsi leszek amikor megjon a jegyzokonyv es elmegyek a biztositohoz milyen lesz az ugyintezes /ha elmegyek/
Igen, marha nagy szerencsem volt, mar reggel volt egy rossz erzesem, de nem gondoltam volna hogy a tengerparti uton 40-nel tolnak meg hatulrol... Most remelem ujabb jo idore letudtam a baleseteket :))) TOM
Az a vicces, hogy azért vettem Spidit, mert a környezetemben mindenki agyondicsérte. Asszem kz kabátja is már jó sok évet kibírt, Laja is évek óta használja, és mások is csak jókat mondtak. Hogy ezek után én ennyire balfék legyek, azt alig akartam elhinni. Nagyon nincs szerencsém a motoros cuccokkal, eddig három jóféle darabot sikerült csupán venni: az előbb említett Daytona csizmát, egy kesztyűt az Imetben (ami nem fogja meg a kezem), és egy polár-pamut sálat a Divexben.
Szóval az, hogy nálam elromlott a dzseki, nem jelent semmit. Lehet, hogy csak kifogtam, de lehet, hogy inkább olyat kell venni, aminek kivehető a vízálló bélése.
Persze, hogy durva érte, én tavaly nyáron vettem a Louisban, kb. 50e forintra leértékelve. Igaz, hogy az enyémben nincsen toldás, viszont rohadtul untam, hogy a Gaerne csizmám akkor is beázik, ha csak kézmosáshoz való vizet lát. Szóval érdemes kifigyelni az akciót.
En is jot gurultam, Opatia, Kvarner obol, Rovinj stb. Csak picit belemtoltak egy autot amikor megalltam egy zebranal. Szoval nem eleg ha csak a mogotted jovot nezed...minimalis serulessel meguszta a moci :))))
Nagyon jónak tünik a topánka,csak a 260 euro nekem egy kicsit durva érte.
Tudom..tudom,mondhatnátok,hogy mégeggyilyennyűgösfaszit,de ez már csak ígyvan.
Egyébbként nem használom a motoros csizmámat,ami szinte új,inkább helyette egy magassabbtalpú Raichle túrabakancsban motorozom.Talán kicsit praktikusabb is mint a csizma.
Nagyon jó időben,maxijót motorztunk ma a Dunántúlon.Kb. 400 km laza tempóban...jólesett!!!
A nyakánál, a gallér kiképzésére visszahajtják az anyagot. Az olasz konstruktor úgy gondolta, hogy elég lesz az akasztóra nehezedő kabát teljes súlyát egy kicsit vastagabb műanyag fólia, és a vízálló bélés odafogatásával megtartani. Nyilván vannak helyzetek, amikor az ember nem visz magával vállfát, ezért az akasztó miatt elengedett a gallér anyaga, és a vízálló bélés közé varrt-ragasztott műanyag fólia.
Így viszont a hátam teljesen, és a két karom is ázik esőben. Tegnap nézegettem, hogyan lehetne visszabűvölni újra vízzáróra a bélést, de ha ragasztom, az újra el fogja engedni, ha varrom, az meg ugye nem annyira tesz jót a vízállóságnak.
van hatasa, altalaban romlik a gep fordulekonysaga szuk kanyarokban, nehezebben megy be, nagyobb erovel, mert az utanfutas szokott noni ezert kell eleje leengedesevel utana menni igy meg hamarabb leer minden