Keresés

Részletes keresés

boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1439
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1438

Mármint tájékozódni könnyebb lesz a témáról.

 

Na, pont ezek a hamar leérő dolgok zavarnak az RT-ben:http://gportal.hu/picview.php?prt=269187&gid=1098365&index=24

Előzmény: boxer-gs (1437)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1437

Így lehet, hogy könnyebb lesz!

http://gportal.hu/portal/motoroskepzes/

Előzmény: kz2 (1434)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1436
Bár ha jobban megnézem, ezen mégis csak a nagy kofferek vannak. Csak fényezett a fedelük. Így viszont azok is biztos megkopnak. Nem értem, miért a nagy doboz van rajta, hiosz azt nem védi a hátsó bukóvas rendesen. Vagy rosszul látom?
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1435

Hello GS Laja!

 

Szerintem nem túl széles a motor, mivel nem a túrakofferek vannak rajta, hanem a city-kofferek. Az azt védő hátsó bukócső szikrázik. Meg persze a lábtartó, oldalsztender, középtámasz, esetleg első bukócső. Plusz az idom alja is leér ilyenkor.

Na, ezért nem veszek egyelőre RT-t. Mindene túl korán leér. Legalábbis az én súlyom alatt. Pedig egyébként nagyon tetszenek, egyszerűen gyönyörűek. Amúgy normál használatot feltételezve tökéletesek.

Ha mégis veszek, biztos veszek rá én is city-koffereket. Azzal városban is gond nélkül lehet bújkálni, mert nem szélesebb, mint a blokk, tehát nem kell félni, hogy az eleje elfér, a hátulja meg esetleg beakad. Egy keveset meg mégis lehet beléjük pakolni.

r1150rt-te csodás!
Előzmény: GS_Laja (1433)
kz2 Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1434
Szerintem szimplán tud motorozni. Vannak itt még érdekességek:

http://gportal.hu/picview.php?prt=269187&gid=1098365&index=1

kz
Előzmény: GS_Laja (1433)
GS_Laja Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1433
Te boxer-gs!

Ezt hogyan csinalja a kollega?
Ennyire szeles a motor, vagy ez az elcsuszas elotti pillanat?

Laja
Előzmény: boxer-gs (1432)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.22 0 0 1432
Meneküljön, ki merre lát!Bmw R850Rt Police
botsinkai Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1431
Köszönöm, intézkedek :-)
Előzmény: TOM (1430)
TOM Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1430
http://www.wunderlich.de/
Előzmény: botsinkai (1429)
botsinkai Creative Commons License 2006.06.21 0 0 1429
Nos, nagyon átépíteni nem szeretném a blokkot :D

Ez a chiptuning merre érhető el?

Ps: a súly is megnőtt, ráadásul hosszabb a végáttétel, kompenzálni kellene. :-)
Előzmény: TOM (1428)
TOM Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1428
A kerdes jo, szerintem HW-ben is kulonbozik, legalabbis sokkal egyenletesebben jar az RT blokkja, (gondolom az S is uazt hasznalja) es 98-as benyaval eri el csucsteljesitmenyet.
GS-hez van Wunderlicht-es chiptuning 280 Euroert.
TOM
Ui: gratual! Nem eleg az a plusz negyvenvalahany loero???
Előzmény: botsinkai (1427)
botsinkai Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1427
Üdv!

Lamer kérdésem: R1200S és R1200GS blokkjánál mi okozza a teljesítménykülönbséget? (Hardveres, avagy esetleg csak szoftveres a differencia? )

köszi: botsinkai

(Időközben a tavalyi F650Gs-t 1200Gs-re cseréltem, így érdekelna némi teljesítménynövelés :-) )
TOM Creative Commons License 2006.06.20 0 0 1426
Az alábbi linken fent van a komplett BMW ETK (autóhoz motorhoz az
alkatrészek cikkszámmal, stb.):
http://www.realoem.com/bmw/
Itt egy másik link is (Ez néha könnyebben használható):
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
kz2 Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1425
Spidi cool. Szerintem nagyon fontos, hogy minden bélése kivehető legyen: nem izzadsz (annyira) bele a rekkenőben és a vízzáró réteg kevésbé használódik el, töredezik ki, ha a polcon áll. :-) Na jó, szépen összehajtva, külön magaddal viheted, ha akarod. Ebből a megfontolásból az Ergo-t jó választásnak tartom. Még jobb lenne, ha alul a tépőzár mellett, patent is összefogná a kabát szárnyait.
Előzmény: Macskapecér (1422)
TOM Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1424
Az utolso autos volt a hibas., egyertelmu volt a helyzet, tanu is jott rogton vagy 3...
Persze a vetkes osztrak utasa /aki tudott angolul/ valtig allitotta nem az o hibajuk, tul nehez volt az auto, meg stb :)
Meg hogy ez Ausztriaban nem is baleset es nem hibasak stb...rendor persze
jol megbuntette 1000 kunara...ja jo fejek a horvat rendorok...kivancsi
leszek amikor megjon a jegyzokonyv es elmegyek a biztositohoz milyen lesz
az ugyintezes /ha elmegyek/

Igen, marha nagy szerencsem volt, mar reggel volt egy rossz erzesem, de nem gondoltam volna hogy a tengerparti uton 40-nel tolnak meg hatulrol...
Most remelem ujabb jo idore letudtam a baleseteket :)))
TOM
Előzmény: Hori R1100S (1423)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1423

Szia Tom!

Marhanagy szerencséd volt!

 

Az autósok elismerték a hibájukat?

Mertugye ez a ráfutásos dolg egyértelmű ugyan,de ha motoros is keveredik a dologba,sokszor ráverik a balhét.

(Pl. bevágott elém aztán,meg lefékezett kezdetű szöveg..stb)

 

 

Előzmény: TOM (1420)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1422
Az a vicces, hogy azért vettem Spidit, mert a környezetemben mindenki agyondicsérte. Asszem kz kabátja is már jó sok évet kibírt, Laja is évek óta használja, és mások is csak jókat mondtak. Hogy ezek után én ennyire balfék legyek, azt alig akartam elhinni. Nagyon nincs szerencsém a motoros cuccokkal, eddig három jóféle darabot sikerült csupán venni: az előbb említett Daytona csizmát, egy kesztyűt az Imetben (ami nem fogja meg a kezem), és egy polár-pamut sálat a Divexben.

Szóval az, hogy nálam elromlott a dzseki, nem jelent semmit. Lehet, hogy csak kifogtam, de lehet, hogy inkább olyat kell venni, aminek kivehető a vízálló bélése.

Körte
Előzmény: boxer-gs (1418)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1421
Persze, hogy durva érte, én tavaly nyáron vettem a Louisban, kb. 50e forintra leértékelve. Igaz, hogy az enyémben nincsen toldás, viszont rohadtul untam, hogy a Gaerne csizmám akkor is beázik, ha csak kézmosáshoz való vizet lát. Szóval érdemes kifigyelni az akciót.

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1419)
TOM Creative Commons License 2006.06.19 0 0 1420
En is jot gurultam, Opatia, Kvarner obol, Rovinj stb.
Csak picit belemtoltak egy autot amikor megalltam egy zebranal. Szoval nem eleg ha csak a mogotted jovot nezed...minimalis serulessel meguszta a moci :))))

Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1419

Szia!

 

Köszi,hogy így törődtök velem:-))))

 

Nagyon jónak tünik a topánka,csak a 260 euro nekem egy kicsit durva érte.

Tudom..tudom,mondhatnátok,hogy mégeggyilyennyűgösfaszit,de ez már csak ígyvan.

 

Egyébbként nem használom a motoros csizmámat,ami szinte új,inkább helyette egy magassabbtalpú Raichle túrabakancsban motorozom.Talán kicsit praktikusabb is mint a csizma.

 

Nagyon jó  időben,maxijót motorztunk ma  a Dunántúlon.Kb. 400 km laza tempóban...jólesett!!!

 

Előzmény: TOM (1416)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1418

Köszi Körte.

 

Akkor most engedelmeddel tanulunk a károdból.

Nekem még nem volt ilyen gondom, pedig én is felakasztom néha a fogasra a kabátot. De ezután inkább leteszem valahová.

És valószínűleg veszek nemsoká egy Spidi Ergo-t kompletten.

Előzmény: Macskapecér (1417)
Macskapecér Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1417
A nyakánál, a gallér kiképzésére visszahajtják az anyagot. Az olasz konstruktor úgy gondolta, hogy elég lesz az akasztóra nehezedő kabát teljes súlyát egy kicsit vastagabb műanyag fólia, és a vízálló bélés odafogatásával megtartani. Nyilván vannak helyzetek, amikor az ember nem visz magával vállfát, ezért az akasztó miatt elengedett a gallér anyaga, és a vízálló bélés közé varrt-ragasztott műanyag fólia.

Így viszont a hátam teljesen, és a két karom is ázik esőben. Tegnap nézegettem, hogyan lehetne visszabűvölni újra vízzáróra a bélést, de ha ragasztom, az újra el fogja engedni, ha varrom, az meg ugye nem annyira tesz jót a vízállóságnak.

Körte
TOM Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1416
2 cm emeles van a Daytona M Star GTX nevu cipojeben, 40-43-as meretben gyartjak...
Na?
TOM
Előzmény: Hori R1100S (1408)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1415

R1200S

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1414

Megrágta a bogár!

 

 

 

:))))))

Előzmény: boxer-gs (1412)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1413

A BMW-sek kissé bogarasak is.

(tegnapi, gyönyörű nógrádi túrázgatásunkon kaptam el a pillanatot)

boxer-gs Creative Commons License 2006.06.18 0 0 1412

Körte!

 

Mi krepált be a Spidi-n?

Előzmény: Macskapecér (1400)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1411
van hatasa, altalaban romlik a gep fordulekonysaga szuk kanyarokban, nehezebben megy be, nagyobb erovel, mert az utanfutas szokott noni
ezert kell eleje leengedesevel utana menni
igy meg hamarabb leer minden
Előzmény: Macskapecér (1407)
Mcemru Creative Commons License 2006.06.17 0 0 1410
az jo utvonal, de majd maskor

mert holnap brazil-ausztral, eloben, munchen :)
Előzmény: Hori R1100S (1406)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!