A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Kb. 3000-et mentünk, 15 motoros volt, szinte minden márka képviseltette magát.
Volt kánikula, szakadó eső, vihar, magas hágók, macskaköves, sőt murdás szakaszok. Minden verda szépen teljesített.
Műszaki hibája csak egy Deauville-nek volt, de az is bagatell (lerázódott az akkusaruja).
Elárulom nektek, nem csak a boxerek szeretik az olajat!
Barátom régi yamaháját (FJR előd) jellemezte úgy, hogy kéregeti az is az olajat.
(Mire a válasz: ....és nem adsz neki? :))
Az enyém, mint a doxa olyan volt végig. Meg is dicsértem.
Az út elött csere: olajak, szűrők, gyertyák ... és a gumik is.
Gumi: ContiForce. 57eFt/garnitúra szerelve. Még nem volt ilyenem, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Finom, puha, aszfalton jól tapad, akár határon is motorozható, murdás utakon is elboldogult. Kopása, futásteljesítménye még kérdés.
Egyéb megjegyzéseim is lennének az RT-vel kapcsolatban - az itt elhangzottakra reagálva -, de azt mondanátok nagyképű vagyok, és nem is szorul a tipus védelemre.
De...
Ki kell próbálni a szélvédelmét: akár 200-al, egyenesen ülve!
Meg kell próbálni kigombolt cuccal menni kánikulában!
Meg kell nézni mennyire (nem) vagy sáros-koszos egy eső után!
Meg kell nézni hogyan viselkedik hirtelen fékezéskor, gázadáskor!
Meg kell próbálni határon motorozva kanyarokban: mi ér le a gyári(!) cuccokból!
Valakik voltak kint Ausztriába nemrég, ha jól emlékszem. Egy rövidke leírást hogy milyen volt és hogy merre járt szerintem sokan olvasnánk !
(esetleg képek?)
Mi jövőhéten Csütörtökön indulunk Skandináv körútra, ha lesz lehetőségem útközben netközelbe férkőzni, megpróbálok bejelentkezni meg pár képet felrakni.
Azt azért valaki árulja el hogy mekkora kép lehet, meg hogy rakjam fel.
Cortina de Ampezzo ha jol irom, es kornyeke csoda szep. En javasolnam a Giro de Italia nevi kerekpar verseny utvonalat a mi at megy az osztrakokhoz es a Grosse Glockner alatt folytatodik. Amugy mind egy, hogy merre mesz minden fele gyonyoru! Esetleg klagenfurt alatt erdemes meg atmenni az osztrakokhoz akol olyanok az utak hogy kb 12% emelkedo es kilog az ut a hegy oldalabol, ezert colopokon all.
De hiszen ez egy rendor! Mitol lenne beijedve??? Raadasul, ahogy nezem a kepet, feltunnek a hatterben acsorgok, akik feltehetoen valamilyen esemenyt varnak, es megint csak feltehetoen nem azt, hogy a motoros elessen. Ha megint csak tovabb nezem a kepet, akkor nem csupan az tunik fel, hogy szikrazik a motor, hanem az is, hogy tole egy meterre heveny kanyarodasi guminyomok latszodnak az aszfalton. Mivel altalaban kozuti versenyeken szokott kinezni az aszfalt, feltetelezem, hogy vagy versenyen vesz reszt a "kollega", vagy futamok kozotti palyaellenorzes folyik.
Ugyhogy szerintem total mindegy, hogy mi er le, nem valoszinu, hogy egy pillanatra is beijedt volna. :-)
A nyakamat teszem rá, hogy az első bukóvas alsó íve ér le és szikrázik. Utána a középső állvány a következő. Ahogy néztem, a kolléga nincsen beijedve. ........ Még :-)))
Itt van egy német rendőrségi RT. Ezen jól látszik, hogy a city-kofferen csak egy lapos fedél van, amely értelemszerűen nem lóg ki a hátsó bukóvaskeretből. Egyébként nem sok értelme lenne a bukócsőnek. Úgyhogy a karistoló motoros rendőrnek szerintem nem az eredeti, kis fedél van a kofferen hanem a túra.
Gratula, hogy sikerült a régit eladni és pláne, hogy az újba ennyit belevágni.
Nekem is nagyon hiányzik már a volt ADVENTURE-öm és nem is nyugszom addig, amíg nem találok ismét egyet, reményeim szerint fiatalabbat a réginél.
Nekem úgy rémlik, hogy 3.7 liter olaj kell a motorba szűrőcserével együtt. Tehát vigyél 4 litert. Nem feltétlenűl teljes-szintetikusat.
(gondolom, gépkönyvet kaptál hozzá, abban szerintem szerepel a mennyiség)
A 30 literes tank az egyik szexepilje a tipusnak. Imádtam. Nem aránytalanul nagy és jól kihasználható hosszú túrákon. Nem ritkán előfordult a 600 km-es hatótáv is.
Az ülést nekem nem szidta az asszony. Eleinte féltem, hogy nem fog mögöttem elférni, de aztán ez nem volt gond. Csak arra tett megjegyzést, hogy mivel nem emelt az utas ülőfelülete az első részhez képest, így a köztünk lévő magasság különbségből adódóan előre nem látott semmit. Nem tudott a vállam felett előre bambulni.
Szerintem azon a police r850rt-n biztos, hogy nem city-kofferek vannak, mert annál a dobozházon lényegében csak egy sima fedél van. nem öblösödik ki, mint a képen látotté. Az is lehet, hogy egy átmeneti méret.
Az 1200rt tényleg gyönyörű a police-fényezéssel. Tényleg nem olyan ormótlan az első oldalpanel a fényezés miatt.
A VörösBömös –re tegnap jött egy érdeklődő, így együtt tudott gurulni a két vas. Furcsa látvány volt a visszapillantóban látni.
Nem sokat hezitált, el is vitte. Budapestre került, ha látjátok köszönjetek neki! Meglehetősen sajnálom, de hát ez van.
A fehéret lassan négy hete vettem 2ekm-el, tegnap észrevettem, hogy túlfordult a 10-ezren, és csak keddre adtak időpontot a szervizben. Tudja valaki, hogy pontosan mennyi olaj kell a teljes cseréhez? Azt azért vinni akarom, a megszokott tipúst.
Nagyon jó gép, a feltűnő nagy tank és más ülés mellett még rengeteg apróság különbözik rajta az előzőtől. Az ülés nagyon kényelmes…nekem, de az utas nagyon szidja. A váltóval viszont nem tudom mit csináltak, de szinte olyan finom mint az AT-é volt. Hatalmas a tank, simán megyek 500km felé vele.
Ebben a színben nagyon ritka (ritka mint a fehér GS), de kedden Szlovákiában találkoztam 3 GS-el, az egyik ilyen volt, angol rendszámmal.
Ja..találkoztam egy 50 éves katonai Jawa-val is, a fickó odajött dumálni. Erre kiderült, hogy ketten vannak vele a bátyjával, két megtermett szakálas fickó egy pici motorkulis géppel, és minden évben 4-5 hétig járják Europát…Azt mondta, hogy nagyon vicces dolog így utazni. Igaza lehet.
MGP
Bár ha jobban megnézem, ezen mégis csak a nagy kofferek vannak. Csak fényezett a fedelük. Így viszont azok is biztos megkopnak. Nem értem, miért a nagy doboz van rajta, hiosz azt nem védi a hátsó bukóvas rendesen. Vagy rosszul látom?
Szerintem nem túl széles a motor, mivel nem a túrakofferek vannak rajta, hanem a city-kofferek. Az azt védő hátsó bukócső szikrázik. Meg persze a lábtartó, oldalsztender, középtámasz, esetleg első bukócső. Plusz az idom alja is leér ilyenkor.
Na, ezért nem veszek egyelőre RT-t. Mindene túl korán leér. Legalábbis az én súlyom alatt. Pedig egyébként nagyon tetszenek, egyszerűen gyönyörűek. Amúgy normál használatot feltételezve tökéletesek.
Ha mégis veszek, biztos veszek rá én is city-koffereket. Azzal városban is gond nélkül lehet bújkálni, mert nem szélesebb, mint a blokk, tehát nem kell félni, hogy az eleje elfér, a hátulja meg esetleg beakad. Egy keveset meg mégis lehet beléjük pakolni.