Keresés

Részletes keresés

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1486

Szia !

 

Az a 300000 elég karcsúnak tűnik, mivel 10.000km-re csak a benga kb.180.000,-, és akkor még a napi kaja, szállások, kompjegyek.......szóval szerintem hamarabb kerekedik az 5-ös fölé.......

 

De erről ha akar majd MGP nyilatkozik. Mindenesetre én is kiváncsi vagyok annak a túrának a költségeire, csak úgy összehasonlításképp.

 

Igaz én olvastam a Motomix újságban az Ő leírásukat és ott a cikk végén összefoglalja hogy mégis mi mennyi, meg beszéltem is vele telefonon.

 

(egy hambi 2000,-!!!!!! , egy liter benga 300,-!!!!-2005-ben.......)

 

Remélem egy kb.-t nyilatkozik.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: TOM (1485)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1485
Nagyon kiraly!!! Gratula!
Es vegre nem egy turamotor, kezdem arc nelkul csak nick-ek alapjan jol osszekeverni kinek milyen turagepe van!!!:)))
TOM
Előzmény: NIKON8800 (1481)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1484

2004-es, ismerősömtől vettem 645 km-rel!!! 3 hete.

most 3750 km nél állunk.

Egyedi Ferro Black fényezés-csak 2004-ben volt rendelhető.

Előzmény: Hori R1100S (1482)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1483
MGP -t lenne erdemes megkerdezni a Nordkapp tura koltsegeirol, az pont 10.000 km volt es en 300.000 Ft-ra emlekszem, szallasaikrol erdemes elolvasni:

http://www.mgp.hu/nordkapp2005.html

Bocs MGP, de mostanaban nem vagy aktiv igy ekeskedem a tollaiddal :)))
Előzmény: LaceszR1100S (1480)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1482

Szia!

 

Széééép!Gratula hozzá!!!

Eléggé szalonszagúnak tűnik:))))

 

Hori

Előzmény: NIKON8800 (1481)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1481
Előzmény: NIKON8800 (1479)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1480

Szia Boxer-gs!

 

"Kiváncsi lennék, hogy ti nagyjából milyen költségvetéssel kalkuláltok. Milyen szállásokat használnátok?"

 

A költségvetés elég szépen kúszott fölfelé ahogy mindent sorban összeírtunk.

A vége nem egyszerü.........

Csak úgy nagyvonalakban a lényeg :

Benga : kb.7000km x 6 lit/100km x átl.350/lit = kb. 150.000,-

Szállás: napi átl.12000/2fő x 13 = kb.160.000,-

Erre még + kaja + komp + repjegy + egyéb

 

Ami a szállást illeti vagy vendégház, vagy valami egyszerű faház, kiadó szoba, de nem sátrazunk. Igaz hogy csak a poén kedvéért lehet hogy ha az időjárás engedi valami elhagyott csűrt is kipróbálunk.......maj meglátjuk.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: boxer-gs (1468)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1479

Üdv Mindenkinek,

Nos immáron én is bmw tulaj lettem, és gondoltam beírok ide is.

Ime egy kép a motorról, mert ez a lényeg.

Üdv

mrt-666 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1478

Nem volt a tankon csíkozás valamikor?

Az oldaldeklin is kell valaminek lenni, vagy nem a fekete az eredeti színe?

Előzmény: enterio (1475)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1477

Szia!

 

Valóban fájhat a szived,ha elkell adnod.....szép a gép!!!

 

 

Cselle ilyen jelegű gépet keresett nemrégen..........hátha megtetszik neki.

 

Hori

Előzmény: enterio (1476)
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1476
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1475
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1474
és a kép
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1473

Sziasztok!

 

Bocs, hogy ide is felrakom a gépet, de el szeretném adni, sajnos.

Szóval:

R 100 R, 1992-es, valódi-igazolt 30532 km szervízkönyv, leinformálható, hibátlan, sérülésmentes, karcmentes.

30000 km-nél nagyszervíz + elöl-hátúl új gumik, oldalkoffer is van hozzá.

Az ára 1.4 M.

boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1472

Nos, igen. Ezek a futóműspecialisták biztos értik a dolgukat.

Egyébként a GS rugóstagjai is el bírnak fáradni egy idő után, ezért annak idején én is utánanéztem ezeknek a spéci cuccoknak, de a 200 000 Ft feletti áruk egy kissé lehűtött. Úgyhogy mint már egyszer kitárgyaltuk, ha megint a fáradtság jelei mutatkoznának a gátlón, akkor inkább egy hazai guru segítségét kérem majd.

Régebben egy ZZR-1100 rugóstagját már csináltattam és nagyon jó lett. Belekerült vagy 10 000-be.

Én 198 cm vagyok és jelenleg 115 kg, úgyhogy hullámos úton a GS-nek is lekoppan az alja. Hát még tavaly, amikor 60kg-al több voltam.

Előzmény: kz2 (1470)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1471

Nem sértődtem ám meg és nem is árt egy kis piszkálódás sem, ha nem a rosszíndulat munkálkodik a felekben.

 

Azért még mindig a GS a király nekem.

Nézzétek, milyen sokoldalú igásló:

Előzmény: cselle (1469)
kz2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1470
RT futómű isten-király. Kb. 40.000 km-ig, utána a gyári rugóstagok elfáradnak. Állítólag rugókat cserélve (Öhlis, Wilber és társaik) az érzés még fokozható. Gyors fejszámolással arra jutottam, hogy egyelőre nincs $$kedvem$$ a cseréhez, csak a nyálam csorgatom, :-) Nekem eddig a lábtartók koptatócsavarjai megálljt parancsoltak a további "alkatrész-lemorzsolódásnak", a középtámasz is csak a huppanókban ér le, 82 kg jelenlegi versenysúllyal. 182-vel kényelmesen be tudom magam hajtogatni az idom mögé, de magasabb márkatársak irányából érkezett már panasz.
Előzmény: boxer-gs (1465)
cselle Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1469

boxer-gs!

 

Azért írok néha kicsit provokatívan, hogy nehogy belefulladjunk a nagy egyetértésbe.

 

Ha illedelmesen, szégyenkezve, a problémákat elhallgatva beszélgetünk, akkor abból senki nem okul.

Vagy őszintén vagy sehogysem.

Ha ennek a fórumnak lehet valami haszna, akkor csakis így.

 

Egyébként,

őszintén csodálom azt a nyugodt derűt, ami sugárzik belőled!

 

Üdv

Előzmény: boxer-gs (1465)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1468

Lacesz!

 

Az szép kis túra lesz.

Azért érdeklődtem, mert nekem is álmaim között szerepel egy ilyen skandináv-túra.

Pár éve már megtervezgettem, csak elmaradt, mert a kedves barátaim mind a déli-tengerek felé orientálódnak általában. Én viszont szeretném már a fjordokat élőben is megcsodálni, nem csak prospektusok felé görnyedve sóhajtozni. Meg talán ott fenn nincs 35 fok, amit nagyon nem kedvelek.

Sajna az idén már biztos kimarad számomra anyagi megfontolásokból, de mint tudjuk: "a remény hal meg utoljára"

Ha jól emlékszem, az én tervezgetésem során kb 10 000 km jött ki távnak, a cél a Nord Kapp lett volna, aztán meg ide-oda.

Kiváncsi lennék, hogy ti nagyjából milyen költségvetéssel kalkuláltok. Milyen szállásokat használnátok?

Amitől inkább tartok, hogy sokak szerint odafönt is rohadt sok a szúnyog. Néha szinte elviselhetetlen mennyiségben és intenzitással támadnak. Bár most itthon is lehet rá edzeni.

 

Minden esetre jó utat kívánok nektek! Élményekben biztos nem lesz hiány.

A tapasztalataitokra pedig számítok.

Előzmény: LaceszR1100S (1466)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1467
És még mindig tetszenek.
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1466

Szia Boxer-gs !

 

A kitűzött legészakibb pont a sarkkörre esik ill. egy kicsit fentebb.

Norvégiában Bodo településig akarunk felmenni, mert ott már frankón látni az éjféli napot, meg a sarkkört látni szeretnénk. Ezzel az volt a "gond hogy onnan vissza hosszabb lett volna mint finnországon keresztül. 

( Ezért döntöttünk úgy hogy akkor már igaz hogy kutyafuttában de Finnországot is "megnézzük". )

Onnan Svédországon átszelve (nagyjából pont a sarkkörön motorozva) a finn

Rovaniemibe megyünk a Télapó rezidenciát megpislogni.

Ezek lesznek számunkra a legészakibb pontok a túra és az eddigi motoros pályafutásunk során.

 

A tervezett táv szumma 7400km. kb14 napra.

 

A balti tengerig már eljutottunk (Gdansk, Gdynia, Hel félsziget ), én többször is, de Skandináviában még nem jártunk. Ez lesz az első utunk arrafelé.

 

Egyéb : csináltattam ülésfűtést a verdára = állat lett, de majd hidegebb időben teszteljük ! (remélem a túrán nem lesz rá szükség !! )

 

 

Üdv.:

Lacesz

 

Előzmény: boxer-gs (1462)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1465

Szia!

 

"Elárulom nektek, nem csak a boxerek szeretik az olajat!"

 

De nem ám! Régen, sportmotoros kormomban az Fzr1000-es Yamahám jóval többet zabált olajból, mint a mostanában általam használt boxerek.

 

Az RT-s megjegyzésekhez ismét a saját véleményem:

 

Szerintem az RT nagyon jó motor. Ráadásul nagyon tetszik is. De!

Az én alkatomhoz nem a legmegfelelőbb. Elég nagyra sikerült nőnöm és ezért az RT-n egy kissé összehajtogatva érzem magam. A kormány túl alacsonyan van számomra. Ha kihúzom magam, bőven kilógok a plexi mögül és a fejemet rángatja a turbulencia. Tehát nagyobb tempónál kuporognom kell. Bár egyre kevesebbet száguldozom, úgyhogy ez nem lenne olyan nagy gáz. Az tény, hogy a ruha alapvetően tiszta marad dzsuvás időben motorozva is.

"Meg kell nézni hogyan viselkedik hirtelen fékezéskor, gázadáskor!"

Nem tudom, itt mire célzol. Prímán viselkedik. Stabil. Márcsak a súlya és a rugóutak hossza, a súlypont miatt is.

"Meg kell próbálni határon motorozva kanyarokban: mi ér le a gyári(!) cuccokból!"

Megpróbáltam. Kellemes, barangolós tempónál semmi. Hegyi utakon, gyors kanyarokban sok minden. Központi támasz, oldaltámasz, lábtartó, idom alja.

Ez nem fogható fel a motor hibájaként, hisz nem sportmotornak tervezték, hanem vérbeli túragépnek. Csak arra nem gondoltak, hogy a futómű olyan jóra sikerült, hogy a gép alkalmas lett hegyi kanyarvadászatra is. Azt is említettem volt korábban, hogy nekem a súlyom jelentősen rontja a helyzetet. Egy átlagosnak mondott testalkatú pilótának ez ritkábban okoz gondot.

 

Tehát maradok továbbra is tisztelettel a tipus rajongója.

Előzmény: cselle (1463)
kz2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1464
Fikázta volna vki az RT-t? Nem emlékszem.
Előzmény: cselle (1463)
cselle Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1463

Kb. 3000-et mentünk, 15 motoros volt, szinte minden márka képviseltette magát.

Volt kánikula, szakadó eső, vihar, magas hágók, macskaköves, sőt murdás szakaszok. Minden verda szépen teljesített.

Műszaki hibája csak egy Deauville-nek volt, de az is bagatell (lerázódott az akkusaruja).

 

Elárulom nektek, nem csak a boxerek szeretik az olajat!

Barátom régi yamaháját (FJR előd) jellemezte úgy, hogy kéregeti az is az olajat.

(Mire a válasz: ....és nem adsz neki? :))

 

Az enyém, mint a doxa olyan volt végig. Meg is dicsértem.

 

Az út elött csere: olajak, szűrők, gyertyák ... és a gumik is.

 

Gumi: ContiForce. 57eFt/garnitúra szerelve. Még nem volt ilyenem, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Finom, puha, aszfalton jól tapad, akár határon is motorozható, murdás utakon is elboldogult. Kopása, futásteljesítménye még kérdés.

 

Üdv.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Egyéb megjegyzéseim is lennének az RT-vel kapcsolatban - az itt elhangzottakra reagálva -, de azt mondanátok nagyképű vagyok, és nem is szorul a tipus védelemre.

 

De...

Ki kell próbálni a szélvédelmét: akár 200-al, egyenesen ülve!

Meg kell próbálni kigombolt cuccal menni kánikulában!

Meg kell nézni mennyire (nem) vagy sáros-koszos egy eső után!

Meg kell nézni hogyan viselkedik hirtelen fékezéskor, gázadáskor!

Meg kell próbálni határon motorozva kanyarokban: mi ér le a gyári(!) cuccokból!

 

 

Előzmény: boxer-gs (1461)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1462

Szevasz Lacesz!

 

A skandináv körútnak mi lesz a legészakibb pontja? Mennyi a várható táv?

Ez lesz az első utatok arra, vagy már bejáratott túra?

Előzmény: LaceszR1100S (1458)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1461

Lélegzet elállító. A többi képet nem töltöd fel valamelyik nyilvános tárhelyre, hogy csöpögtethessük a nyálunkat? A mocik hogy szuperáltak?

More info, please!

Előzmény: cselle (1460)
cselle Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1460

Mi is voltunk, és ezúton ismét elnézést R100-tól, hogy nem vele :(

Ők biztos többet motoroztak, mint mi.

 

Néhány kép azért:

 

 

 

 

 

 

Előzmény: LaceszR1100S (1458)
TOM Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1459
Elore is jo utat!

Kep meret: 500 kByte alatt, pontos erteket nem tudok.
Uj kep --sajat geprol, majd Feltolt, majd beilleszt!

TOM
Előzmény: LaceszR1100S (1458)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1458

Sziasztok !

 

Valakik voltak kint Ausztriába nemrég, ha jól emlékszem. Egy rövidke leírást hogy milyen volt és hogy merre járt szerintem sokan olvasnánk !

(esetleg képek?)

 

Mi jövőhéten Csütörtökön indulunk Skandináv körútra, ha lesz lehetőségem útközben netközelbe férkőzni, megpróbálok bejelentkezni meg pár képet felrakni.

 

Azt azért valaki árulja el hogy mekkora kép lehet, meg hogy rakjam fel.

 

Üdv.:

Lacesz

GS_Laja Creative Commons License 2006.06.26 0 0 1457
Szia!

Cortina de Ampezzo ha jol irom, es kornyeke csoda szep.
En javasolnam a Giro de Italia nevi kerekpar verseny utvonalat a mi at megy az osztrakokhoz es a Grosse Glockner alatt folytatodik.
Amugy mind egy, hogy merre mesz minden fele gyonyoru!
Esetleg klagenfurt alatt erdemes meg atmenni az osztrakokhoz akol olyanok az utak hogy kb 12% emelkedo es kilog az ut a hegy oldalabol, ezert colopokon all.

Laja

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!