Keresés

Részletes keresés

Fireboy Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1499

 

 Hello!

 

 Visszaértem a svájci Eiger-túráról. 3000 km volt 5 nap alatt, 4 éjszaka sátorban. Az idő elég meleg volt, csak a hágókon volt hűvösebb. Eső Észak-olaszországban volt oda-vissza, visszafelé elég izmos felhőszakadás jött a Dolomitokból jéggel.

 Svájcban nagyon sok motor volt, sok márkatárssal találkoztam az R 100 P-D-tól kezdve az  1200 GS Adventure-ig mindennel. Majd teszek fel néhány képet, ha érdekel valakit, bár szerintem itt már sokan jártak Svájcban.

 

 A múltkorában volt szó a kipufogókönyök kékes elszíneződéséről. Nekem is szóvá tették már néhányan, de szerintem ez természetes dolog. Most olvastam róla, hogy a fémek közül a titánnak van ilyen tulajdonsága, hogy hő hatására elkékül. Úgyhogy szerintem az acélötvözet titántartalma okozza ezt. (illetve vannak teljesen titánból készült rendszerek is, de azt inkább drágább versenymotorokon alkalmazzák, meg persze aki meg bírja fizetni.)

 

 Nikon 8800: nagyon szép a motor ebben a színben, gratulálok hozzá! Nekem amúgy is mindig tetszett az 1150 R.

 

 GS tulajok: érdekelne, hogy hosszabb túrákon ki milyen tempóban hajtja a  verdát. Felpakolva, utassal, nagy melegben, hosszabb autópálya szakaszon stb. Én bízok a BMW technológiában, és tudom, hogy nem ok nélkül kerül ennyibe ez a típus, de néha elbizonytalanodok, hogy esetleg túlhajthatom a masinát...  Ha érkezne ezzel kapcsolatban egy-két tapasztalat, információ vagy számadat, akkor biztos elmúlnának a kétségeim.  Úgyhogy hajrá, akinek van ideje írjon!

 

 Gyusz

 

kz2 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1498
Voltam 2x, eddig mindig nyáron. Szeretném végre látni, ahogy virágzik a bozót! Innét a tavasz. Egyébként olyannyira jó hely, hogy társak hiányában akár egyedül is elmennék.
Előzmény: TOM (1497)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1497
En is ugy hallottam :)))
CSak valahogy most eltunt mindenki aki jott volna...
TOM
Előzmény: kz2 (1496)
kz2 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1496
Jó választás! :-) Nekem jövő tavaszra van betervezve.
Előzmény: TOM (1488)
GS_Laja Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1495
Hali!

Annak nem kontraanyaja van, hanem a szar vegen van egy imbuszfeju csavar.
A BOSCH feliratu doboz pedig a pillango szelep erzekelojet takarta ami azt erzekeli, hogy mennyire van nyitva.
Csak 1 darab van belole a motoron :)
Előzmény: HolAMotor (1489)
Laslie-R Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1494

Szia,

 

Nagyon szép a gép, nekem is volt R1150R em(2002-es volt) és nagyon megvoltam vele elégedve, és úgy tudom az új tulaj is úgyanigy van vele...

Előzmény: NIKON8800 (1481)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1493
Illetve a kormany alatt, ha jok az emlekeim :)))
TOM
Előzmény: TOM (1492)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1492
kontraanya: gondolom valami muanyag/gumi takaro basz alatt a jobb tukor szaran.
Előzmény: HolAMotor (1489)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1491
Nem ertem a szivbaj okat, ha megy 10 km-t nelule, akkor vsz nem is kellett oda/nem is volt :)))
TOM
Előzmény: HolAMotor (1489)
Vojnó Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1490
1.)
A kép remélem segít!
A 4-es kis műanyag takarót leszeded a két csavar segítségével és alatta.










2.) Ez csak a bal oldalon található! NEM piszkálni!!! Ez igazából a pillangószelep pozicio szenzora! Tőle tudja az elektronika hogy mennyi "gázt" húztúl neki!
Le vannak a csavarok talán kék festékkel jelölve!
Beállítása nem egyszerű!
Üdv

Vojnó
Előzmény: HolAMotor (1489)
HolAMotor Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1489

Hallo.

 

Jelentem sikerult tesztelnem a bukocsovet, allohelyzetben legalabbis mukodik. :-)

 

Stoptabla, forgalom, sotet, satobbi, es kulonben se tudtam figyelni igazan aznap a motorozasra, nem vettem eszre, hogy huplis-godros az aszfalt, elkezdett dolni jobbra, odebbleptem/gurultam, hagytam.

 

Gond nelkul felallitottuk, beindult, kis karc a bukocsovon, a hengerfejvedon, a kormanyvegsulyon, es elallitodott a tukor. Szoval meg vagyok elegedve a tervezessel, tenyleg csak az er le, aminek kell. :-)

 

Ket kerdesem van:

 

1: Hol a francban van a jobb oldali tukor kontraanyaja?

2: A bal oldali hengeren van egy BOSH feliratu 3x4x1 cm-es muanyag dobozka az injektor folott, es a szivbaj jott ram, amikor eszrevettem a borulas utan vagy 10 km-el, hogy ez a jobb oldalon hianyzik. Talaltam fotot a neten a jobb oldali hengerrol, ahol szinten nincs a jobb oldalon ilyen, ugyhogy gondolom nem most hagytam el.

 

A gep egyebkent 2000-es 1150 GS, ABS-el.

 

Udv,

 

-GPisti

TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1488
Korzikara nincs kedve nehamyotoknak jonni szeptemberben?
TOM
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1487
Nincs meg egy ilyen gepe a garazsban az illetonek?
En is vevo lennek ra :)
TOM
Előzmény: NIKON8800 (1484)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1486

Szia !

 

Az a 300000 elég karcsúnak tűnik, mivel 10.000km-re csak a benga kb.180.000,-, és akkor még a napi kaja, szállások, kompjegyek.......szóval szerintem hamarabb kerekedik az 5-ös fölé.......

 

De erről ha akar majd MGP nyilatkozik. Mindenesetre én is kiváncsi vagyok annak a túrának a költségeire, csak úgy összehasonlításképp.

 

Igaz én olvastam a Motomix újságban az Ő leírásukat és ott a cikk végén összefoglalja hogy mégis mi mennyi, meg beszéltem is vele telefonon.

 

(egy hambi 2000,-!!!!!! , egy liter benga 300,-!!!!-2005-ben.......)

 

Remélem egy kb.-t nyilatkozik.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: TOM (1485)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1485
Nagyon kiraly!!! Gratula!
Es vegre nem egy turamotor, kezdem arc nelkul csak nick-ek alapjan jol osszekeverni kinek milyen turagepe van!!!:)))
TOM
Előzmény: NIKON8800 (1481)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1484

2004-es, ismerősömtől vettem 645 km-rel!!! 3 hete.

most 3750 km nél állunk.

Egyedi Ferro Black fényezés-csak 2004-ben volt rendelhető.

Előzmény: Hori R1100S (1482)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1483
MGP -t lenne erdemes megkerdezni a Nordkapp tura koltsegeirol, az pont 10.000 km volt es en 300.000 Ft-ra emlekszem, szallasaikrol erdemes elolvasni:

http://www.mgp.hu/nordkapp2005.html

Bocs MGP, de mostanaban nem vagy aktiv igy ekeskedem a tollaiddal :)))
Előzmény: LaceszR1100S (1480)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1482

Szia!

 

Széééép!Gratula hozzá!!!

Eléggé szalonszagúnak tűnik:))))

 

Hori

Előzmény: NIKON8800 (1481)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1481
Előzmény: NIKON8800 (1479)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1480

Szia Boxer-gs!

 

"Kiváncsi lennék, hogy ti nagyjából milyen költségvetéssel kalkuláltok. Milyen szállásokat használnátok?"

 

A költségvetés elég szépen kúszott fölfelé ahogy mindent sorban összeírtunk.

A vége nem egyszerü.........

Csak úgy nagyvonalakban a lényeg :

Benga : kb.7000km x 6 lit/100km x átl.350/lit = kb. 150.000,-

Szállás: napi átl.12000/2fő x 13 = kb.160.000,-

Erre még + kaja + komp + repjegy + egyéb

 

Ami a szállást illeti vagy vendégház, vagy valami egyszerű faház, kiadó szoba, de nem sátrazunk. Igaz hogy csak a poén kedvéért lehet hogy ha az időjárás engedi valami elhagyott csűrt is kipróbálunk.......maj meglátjuk.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: boxer-gs (1468)
NIKON8800 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1479

Üdv Mindenkinek,

Nos immáron én is bmw tulaj lettem, és gondoltam beírok ide is.

Ime egy kép a motorról, mert ez a lényeg.

Üdv

mrt-666 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1478

Nem volt a tankon csíkozás valamikor?

Az oldaldeklin is kell valaminek lenni, vagy nem a fekete az eredeti színe?

Előzmény: enterio (1475)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1477

Szia!

 

Valóban fájhat a szived,ha elkell adnod.....szép a gép!!!

 

 

Cselle ilyen jelegű gépet keresett nemrégen..........hátha megtetszik neki.

 

Hori

Előzmény: enterio (1476)
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1476
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1475
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1474
és a kép
enterio Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1473

Sziasztok!

 

Bocs, hogy ide is felrakom a gépet, de el szeretném adni, sajnos.

Szóval:

R 100 R, 1992-es, valódi-igazolt 30532 km szervízkönyv, leinformálható, hibátlan, sérülésmentes, karcmentes.

30000 km-nél nagyszervíz + elöl-hátúl új gumik, oldalkoffer is van hozzá.

Az ára 1.4 M.

boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1472

Nos, igen. Ezek a futóműspecialisták biztos értik a dolgukat.

Egyébként a GS rugóstagjai is el bírnak fáradni egy idő után, ezért annak idején én is utánanéztem ezeknek a spéci cuccoknak, de a 200 000 Ft feletti áruk egy kissé lehűtött. Úgyhogy mint már egyszer kitárgyaltuk, ha megint a fáradtság jelei mutatkoznának a gátlón, akkor inkább egy hazai guru segítségét kérem majd.

Régebben egy ZZR-1100 rugóstagját már csináltattam és nagyon jó lett. Belekerült vagy 10 000-be.

Én 198 cm vagyok és jelenleg 115 kg, úgyhogy hullámos úton a GS-nek is lekoppan az alja. Hát még tavaly, amikor 60kg-al több voltam.

Előzmény: kz2 (1470)
boxer-gs Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1471

Nem sértődtem ám meg és nem is árt egy kis piszkálódás sem, ha nem a rosszíndulat munkálkodik a felekben.

 

Azért még mindig a GS a király nekem.

Nézzétek, milyen sokoldalú igásló:

Előzmény: cselle (1469)
kz2 Creative Commons License 2006.06.28 0 0 1470
RT futómű isten-király. Kb. 40.000 km-ig, utána a gyári rugóstagok elfáradnak. Állítólag rugókat cserélve (Öhlis, Wilber és társaik) az érzés még fokozható. Gyors fejszámolással arra jutottam, hogy egyelőre nincs $$kedvem$$ a cseréhez, csak a nyálam csorgatom, :-) Nekem eddig a lábtartók koptatócsavarjai megálljt parancsoltak a további "alkatrész-lemorzsolódásnak", a középtámasz is csak a huppanókban ér le, 82 kg jelenlegi versenysúllyal. 182-vel kényelmesen be tudom magam hajtogatni az idom mögé, de magasabb márkatársak irányából érkezett már panasz.
Előzmény: boxer-gs (1465)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!