Keresés

Részletes keresés

kzolee Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1516
Max sebesség: nemtom, egyszer már mentem 200 körül (óra szerint)
Hosszú hatos van az enyémben, elvileg 215 a vége.

Fogyasztás:

1.) Normál üzem, 120-140 km/h : 5.5 l
2.) Mátrában olvasztás: 7.2 l
3.) Sportmotorosokkal túrázás (160 körül): 6.5 l

Olajfogyasztás: 0.1 - 0.2 l / 1000 km (Ha sok a motorfék, akkor több)
Előzmény: Fireboy (1506)
kz2 Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1515
Milyen a Pilot? Az amik Mekka felé borulva imádják, de nem hiszek nekik! :-D
Előzmény: kzolee (1514)
kzolee Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1514
Én még nem írtam ide, de már átnyálaztam majdnem az idei termést.

Nekem egy R1150R-es paripám van, 2002-es.

Gumi ügyben: Michelin Pilot Road - 20 e km.
A gyári, ami rajta volt: 10 e km-t bírt. Tavasszal kapta az újabb Pilot Road-ot, nem is veszek rá egyelôre másmilyet. Egyik barátom japán motorján a Roadtec Z6 15 ezret bírt (GSX1400)


Majd még kérdezek én is, meg felrakom a gép fotóját...
Előzmény: TOM (1508)
kz2 Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1513
Ugyan nem Tourance, de kb. 15-16k, Z6. Tourance-szal 20 körül mennek a tettestársak. Fogyasztás munkába járással 6, túrázva 5-5.5. 5-öt eddig csak a tőlünk nyugatra mértem.
Előzmény: TOM (1508)
Vojnó Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1512
Akárki amármit mondhat és felőlem bizonyíthatják is!
De!
Az itthoni benzinkutakon tankolt bazidrága nyál egy kalp szar!
Nekem túra körülmények között (ami nem mindíg tempós, főleg 10moci) volt már 4.5liter is persze németeknél!
Nem csak a gázolajm, de a benya is szar! Akárhogy bizonygatják!
A céges kocsival sokat járkáltam Németeknél és a csomagok meg "szabad" tempók ellenére érezhetően szebben járt és kevesebbet fogyasztott.
De ez itt Mo. itt mindent lehet! :(
Előzmény: TOM (1510)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1511

Köszi az infót,

Jó utat hazafele!!!

 

Megértem,hogy nemnagyon akaródzik hazajönni,onnan ahova inkább menni szeretnek a motorosok.

 

 

Előzmény: TOM (1510)
TOM Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1510
Ezek a fogyasztasi adatok 95 %-ban szloven benzinnel ertendoek!
Ma hazamegyek --- sajna 1 ev kintlet utan --- es mivel folyamatosan irom a fogyasztast, ki fog derulni! Nem lennek meglepve, ha kiderulne itt is, hogy a magyar benzin hotszar, amellett, h bazidraga is. R1150GS-es baratom allitja sokkal szebb a hangja es egyenletesebben is jar a motorja a szloven benzintol :)
A magyar gazolajra nagyon sokan panaszkodnak!!!

TOM
Előzmény: Hori R1100S (1509)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1509

Szia TOM!

 

Elég szépek ezek a fogyasztási adatok!

Az én gépem gyári adatai is hasonlóak,de nekem nem éri be ennyivel a paripa,pedig nem hajtom.Múlthéten 98-ast tankoltam,azzal 5.2 volt az átlag....ez már tetszett!

 

Nemlehet,hogy kicsit "gyengécske"  a mi 95-ös benyánk?

 

Hori

Előzmény: TOM (1507)
TOM Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1508
Gumi futasteljesitmeny kinel mekkora?

Pld Tourance erdekelne, mert elsom elegge kopik==gondolom a fekezesek miatt...tudom ne fekezzek :)

TOM
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1507
R1200GS
Max sebesseg:204
Max seb max terhelesnel 196
Min fogyasztas:4,72
Max fogyasztas:8,96
Atlag 18.000 km alatt:5,81 (joreszt utassal, sok nagysebessegu haladas)
Turatempoban alt:5,2-5,5
Olajfogyas kb 0,1 liter /1000 km
TOM

Előzmény: Fireboy (1506)
Fireboy Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1506

 

 Szia TOM!

 

 Ilyen számadatra gondoltam ,amit írtál, a sebességre. Ennek függvényében változik gondolom az olajhőmérséklet, olajfogyás, üzemanyagfogyasztás. Az olajhőmérséklettel még nekem sem volt gondom, a középértéktől egy lednyire tért el pluszban egyszer-kétszer, szintén dugóban. Az 1200-esnek a végsebessége gondolom valamennyivel több, az én 1150-esemnek rövid váltóval 190 a vége. Ahogy tudom a sima váltóval is valahol max. 200 körüli... Gyusz

Előzmény: TOM (1501)
jk1150gs Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1505

Sziasztok!

Fireboy

nem vagyok mérvadó mert nem sietek én 120-130-al megyek a pályán teljes menetfelszereléssel (3 doboz + sátor tanktáska miegymás) Motorozom nem sietek bár a horvátoknál csak 110-zel mentem mert szeretek nézelődni. és nagyon ráérek.

Mani téma: 2,5 hétre horvátokon keresztül szicilia kaja pia komp szállás benzin kb 320e Huf volt 2főre. Szállás kempingben 16eu/éj bungalló40 eu/éj de volt, hogy csöveztünk a tengerparton csak simán a hálózsákban.

üdv

 

Előzmény: Fireboy (1499)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1504

Szia MGP !

 

"Nekünk a Nordkapp kb 300 volt, de nem sok meleg kaját láttunk ezen idő alatt"

 

Gondolom 1 főre .?

 

Azért a látványért ki lehet bírni egy pár meleg kajcsival.

 

Hali.

 

Lacesz

Előzmény: MGP (1503)
MGP Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1503

Üdv!

Nekünk a Nordkapp kb 300 volt, de nem sok meleg kaját láttunk ezen idő alatt. Viszont sátrazni nem volt hajlandó a társaság. A Motomixes összefoglalás kb jó irányadó. http://www.mgp.hu/tura

 

 

Húúú..de nem vagyok friss most. Egy egynapos Erdélyi fatemplom nézést terveztünk, de kicsit hosszúra sikeredett. Mível szervező előző nap este találta ki, hogy köv.nap hajnali háromkor induljunk, az éjszakát melóztuk, hogy kiváltsuk a munkanapot. A vihar miatt kitolódott az indulás. Erdélyben fantasztikus szép tájak és borzalmas útminőségek vártak. Az északi részt néztük meg, a Borsai hágóig mentünk.

Aztán hazafelé adódótt egy kis müszaki probléma az egyik motorral. Azért bosszantó, mert tipushiba, eddig mindnél amelyiket ismerem előjött (Caponord, benzincsati) és helyszínen nem javítható. Hajnali fél egyig vártunk egy kihalt benzinkuton. Aztán éjjel haza a Máramaros és Szatmárnémeti közötti terepesnek nevezhető szerpentinen. Az egyik kanyarban a vaksötétből kivágódótt két ló és elvegtatott mellettünk pár centire. Szürreális volt, a frászt hozta ránk. Innen előrementem és a légvédelmi reflektorokat felkapcsolva haladtam végig lépésben. Reggel hatra haza, 50 óra fentlét..nem egészséges.

Majd pár képet felrakok.

MGP

 

Előzmény: LaceszR1100S (1486)
HolAMotor Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1502

Koszi a valaszokat, a tukrot beallitom, a fekete dobozt nem megyek vissza megkeresni. En is ugy voltam vele egyebkent, hogy ha idaig ment minden problema nelkul, akkor biztos nincs baja. :-)

 

Most jottem ra, hogy megiscsak nem disznek van a szerszamkeszlet az ules alatt...

 

Udv,

 

-GPisti 

Előzmény: Vojnó (1490)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1501
1200GS most tegnapelott meghajtottam 35C, 180-190 autopalya, igaz egyedul, meg csak fel sem kuszott az olajhomero, csak a szokasos, amint fizetokapunal megalltam is ellenoriztem es nem valtozott! Szerintem atomstabil termikusan!
Anno LC4-em 2szer ment pirosba vizhomero, autopalya meghajtas majd fizetokapunak totyorges, illetve egy oruletes dugoban Pesten. Szoval szerintem egy fasza pesti dugoban tobbet kap...

Erdekes modon nem tudom magas autolya sebesseghez kotni az olajfogyast, teljesen rapszodikus, vagy csak paralaxis hiba :)
TOM
ui: milyen szamadatra gondoltal?
Előzmény: Fireboy (1499)
enterio Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1500

Nem csíkos volt, hanem türkizkék, meg a tankon volt egy boxer felirat, ja és türkizkék nyereg, még képen nekem is tetszett, de élőben már nem, a nyerget átbőröztettem, a fényezéshez meg megkerestem a típus szerinti gyöngyházfekete színt, hát így.

Jó a szemed!

Előzmény: mrt-666 (1478)
Fireboy Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1499

 

 Hello!

 

 Visszaértem a svájci Eiger-túráról. 3000 km volt 5 nap alatt, 4 éjszaka sátorban. Az idő elég meleg volt, csak a hágókon volt hűvösebb. Eső Észak-olaszországban volt oda-vissza, visszafelé elég izmos felhőszakadás jött a Dolomitokból jéggel.

 Svájcban nagyon sok motor volt, sok márkatárssal találkoztam az R 100 P-D-tól kezdve az  1200 GS Adventure-ig mindennel. Majd teszek fel néhány képet, ha érdekel valakit, bár szerintem itt már sokan jártak Svájcban.

 

 A múltkorában volt szó a kipufogókönyök kékes elszíneződéséről. Nekem is szóvá tették már néhányan, de szerintem ez természetes dolog. Most olvastam róla, hogy a fémek közül a titánnak van ilyen tulajdonsága, hogy hő hatására elkékül. Úgyhogy szerintem az acélötvözet titántartalma okozza ezt. (illetve vannak teljesen titánból készült rendszerek is, de azt inkább drágább versenymotorokon alkalmazzák, meg persze aki meg bírja fizetni.)

 

 Nikon 8800: nagyon szép a motor ebben a színben, gratulálok hozzá! Nekem amúgy is mindig tetszett az 1150 R.

 

 GS tulajok: érdekelne, hogy hosszabb túrákon ki milyen tempóban hajtja a  verdát. Felpakolva, utassal, nagy melegben, hosszabb autópálya szakaszon stb. Én bízok a BMW technológiában, és tudom, hogy nem ok nélkül kerül ennyibe ez a típus, de néha elbizonytalanodok, hogy esetleg túlhajthatom a masinát...  Ha érkezne ezzel kapcsolatban egy-két tapasztalat, információ vagy számadat, akkor biztos elmúlnának a kétségeim.  Úgyhogy hajrá, akinek van ideje írjon!

 

 Gyusz

 

kz2 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1498
Voltam 2x, eddig mindig nyáron. Szeretném végre látni, ahogy virágzik a bozót! Innét a tavasz. Egyébként olyannyira jó hely, hogy társak hiányában akár egyedül is elmennék.
Előzmény: TOM (1497)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1497
En is ugy hallottam :)))
CSak valahogy most eltunt mindenki aki jott volna...
TOM
Előzmény: kz2 (1496)
kz2 Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1496
Jó választás! :-) Nekem jövő tavaszra van betervezve.
Előzmény: TOM (1488)
GS_Laja Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1495
Hali!

Annak nem kontraanyaja van, hanem a szar vegen van egy imbuszfeju csavar.
A BOSCH feliratu doboz pedig a pillango szelep erzekelojet takarta ami azt erzekeli, hogy mennyire van nyitva.
Csak 1 darab van belole a motoron :)
Előzmény: HolAMotor (1489)
Laslie-R Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1494

Szia,

 

Nagyon szép a gép, nekem is volt R1150R em(2002-es volt) és nagyon megvoltam vele elégedve, és úgy tudom az új tulaj is úgyanigy van vele...

Előzmény: NIKON8800 (1481)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1493
Illetve a kormany alatt, ha jok az emlekeim :)))
TOM
Előzmény: TOM (1492)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1492
kontraanya: gondolom valami muanyag/gumi takaro basz alatt a jobb tukor szaran.
Előzmény: HolAMotor (1489)
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1491
Nem ertem a szivbaj okat, ha megy 10 km-t nelule, akkor vsz nem is kellett oda/nem is volt :)))
TOM
Előzmény: HolAMotor (1489)
Vojnó Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1490
1.)
A kép remélem segít!
A 4-es kis műanyag takarót leszeded a két csavar segítségével és alatta.










2.) Ez csak a bal oldalon található! NEM piszkálni!!! Ez igazából a pillangószelep pozicio szenzora! Tőle tudja az elektronika hogy mennyi "gázt" húztúl neki!
Le vannak a csavarok talán kék festékkel jelölve!
Beállítása nem egyszerű!
Üdv

Vojnó
Előzmény: HolAMotor (1489)
HolAMotor Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1489

Hallo.

 

Jelentem sikerult tesztelnem a bukocsovet, allohelyzetben legalabbis mukodik. :-)

 

Stoptabla, forgalom, sotet, satobbi, es kulonben se tudtam figyelni igazan aznap a motorozasra, nem vettem eszre, hogy huplis-godros az aszfalt, elkezdett dolni jobbra, odebbleptem/gurultam, hagytam.

 

Gond nelkul felallitottuk, beindult, kis karc a bukocsovon, a hengerfejvedon, a kormanyvegsulyon, es elallitodott a tukor. Szoval meg vagyok elegedve a tervezessel, tenyleg csak az er le, aminek kell. :-)

 

Ket kerdesem van:

 

1: Hol a francban van a jobb oldali tukor kontraanyaja?

2: A bal oldali hengeren van egy BOSH feliratu 3x4x1 cm-es muanyag dobozka az injektor folott, es a szivbaj jott ram, amikor eszrevettem a borulas utan vagy 10 km-el, hogy ez a jobb oldalon hianyzik. Talaltam fotot a neten a jobb oldali hengerrol, ahol szinten nincs a jobb oldalon ilyen, ugyhogy gondolom nem most hagytam el.

 

A gep egyebkent 2000-es 1150 GS, ABS-el.

 

Udv,

 

-GPisti

TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1488
Korzikara nincs kedve nehamyotoknak jonni szeptemberben?
TOM
TOM Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1487
Nincs meg egy ilyen gepe a garazsban az illetonek?
En is vevo lennek ra :)
TOM
Előzmény: NIKON8800 (1484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!