A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Gumikérdéshez csak annyit szólnék hozzá hogy, MICHELIN a gumi, nekem ez vált be jelenleg is egy sport változat van a mocin igaz csak 6000km ert bír ki de tapad esőben, szárazon, kanyarban, egyenesben nekem ez számit mert csak egyszer élek...
A második garnitúrát használom,de amíg lesz ilyen,ezt fogom venni.
Állítólag több,jobban tapadó túragumi is van nála,de a többi paramétere viszont mindegyiknek gyengébb.
Esőben a legjobbnak itélte több teszt is.Az előző VFR Hondámon is ez volt,teszteltem 250-nel is .Lehet,hogy nemkellett volna,mivel asszem a sebességindexe kevesebbet enged meg.
Akinek fontos tartósság és nem fülön veszi a kanyarokat,sztm jóválasztás!
Nemrégóta,de létezik a GS méretében is,aki csak aszfalton használja(gondolom van ilyen) annak megfelel.
Nem kell szétszedni a markolatot a tükör beállításához! A kezelőszerveket magában foglaló műanyag doboz alján van, alá kell nézni a markolat alá, és teljesen egyértelműen látszik, hogy melyik az.
Én még nem írtam ide, de már átnyálaztam majdnem az idei termést.
Nekem egy R1150R-es paripám van, 2002-es.
Gumi ügyben: Michelin Pilot Road - 20 e km. A gyári, ami rajta volt: 10 e km-t bírt. Tavasszal kapta az újabb Pilot Road-ot, nem is veszek rá egyelôre másmilyet. Egyik barátom japán motorján a Roadtec Z6 15 ezret bírt (GSX1400)
Majd még kérdezek én is, meg felrakom a gép fotóját...
Ugyan nem Tourance, de kb. 15-16k, Z6. Tourance-szal 20 körül mennek a tettestársak. Fogyasztás munkába járással 6, túrázva 5-5.5. 5-öt eddig csak a tőlünk nyugatra mértem.
Akárki amármit mondhat és felőlem bizonyíthatják is! De! Az itthoni benzinkutakon tankolt bazidrága nyál egy kalp szar! Nekem túra körülmények között (ami nem mindíg tempós, főleg 10moci) volt már 4.5liter is persze németeknél! Nem csak a gázolajm, de a benya is szar! Akárhogy bizonygatják! A céges kocsival sokat járkáltam Németeknél és a csomagok meg "szabad" tempók ellenére érezhetően szebben járt és kevesebbet fogyasztott. De ez itt Mo. itt mindent lehet! :(
Ezek a fogyasztasi adatok 95 %-ban szloven benzinnel ertendoek! Ma hazamegyek --- sajna 1 ev kintlet utan --- es mivel folyamatosan irom a fogyasztast, ki fog derulni! Nem lennek meglepve, ha kiderulne itt is, hogy a magyar benzin hotszar, amellett, h bazidraga is. R1150GS-es baratom allitja sokkal szebb a hangja es egyenletesebben is jar a motorja a szloven benzintol :) A magyar gazolajra nagyon sokan panaszkodnak!!!
Az én gépem gyári adatai is hasonlóak,de nekem nem éri be ennyivel a paripa,pedig nem hajtom.Múlthéten 98-ast tankoltam,azzal 5.2 volt az átlag....ez már tetszett!
Nemlehet,hogy kicsit "gyengécske" a mi 95-ös benyánk?
R1200GS Max sebesseg:204 Max seb max terhelesnel 196 Min fogyasztas:4,72 Max fogyasztas:8,96 Atlag 18.000 km alatt:5,81 (joreszt utassal, sok nagysebessegu haladas) Turatempoban alt:5,2-5,5 Olajfogyas kb 0,1 liter /1000 km TOM
Ilyen számadatra gondoltam ,amit írtál, a sebességre. Ennek függvényében változik gondolom az olajhőmérséklet, olajfogyás, üzemanyagfogyasztás. Az olajhőmérséklettel még nekem sem volt gondom, a középértéktől egy lednyire tért el pluszban egyszer-kétszer, szintén dugóban. Az 1200-esnek a végsebessége gondolom valamennyivel több, az én 1150-esemnek rövid váltóval 190 a vége. Ahogy tudom a sima váltóval is valahol max. 200 körüli... Gyusz
nem vagyok mérvadó mert nem sietek én 120-130-al megyek a pályán teljes menetfelszereléssel (3 doboz + sátor tanktáska miegymás) Motorozom nem sietek bár a horvátoknál csak 110-zel mentem mert szeretek nézelődni. és nagyon ráérek.
Mani téma: 2,5 hétre horvátokon keresztül szicilia kaja pia komp szállás benzin kb 320e Huf volt 2főre. Szállás kempingben 16eu/éj bungalló40 eu/éj de volt, hogy csöveztünk a tengerparton csak simán a hálózsákban.
Nekünk a Nordkapp kb 300 volt, de nem sok meleg kaját láttunk ezen idő alatt. Viszont sátrazni nem volt hajlandó a társaság. A Motomixes összefoglalás kb jó irányadó. http://www.mgp.hu/tura
Húúú..de nem vagyok friss most. Egy egynapos Erdélyi fatemplom nézést terveztünk, de kicsit hosszúra sikeredett. Mível szervező előző nap este találta ki, hogy köv.nap hajnali háromkor induljunk, az éjszakát melóztuk, hogy kiváltsuk a munkanapot. A vihar miatt kitolódott az indulás. Erdélyben fantasztikus szép tájak és borzalmas útminőségek vártak. Az északi részt néztük meg, a Borsai hágóig mentünk.
Aztán hazafelé adódótt egy kis müszaki probléma az egyik motorral. Azért bosszantó, mert tipushiba, eddig mindnél amelyiket ismerem előjött (Caponord, benzincsati) és helyszínen nem javítható. Hajnali fél egyig vártunk egy kihalt benzinkuton. Aztán éjjel haza a Máramaros és Szatmárnémeti közötti terepesnek nevezhető szerpentinen. Az egyik kanyarban a vaksötétből kivágódótt két ló és elvegtatott mellettünk pár centire. Szürreális volt, a frászt hozta ránk. Innen előrementem és a légvédelmi reflektorokat felkapcsolva haladtam végig lépésben. Reggel hatra haza, 50 óra fentlét..nem egészséges.
Koszi a valaszokat, a tukrot beallitom, a fekete dobozt nem megyek vissza megkeresni. En is ugy voltam vele egyebkent, hogy ha idaig ment minden problema nelkul, akkor biztos nincs baja. :-)
Most jottem ra, hogy megiscsak nem disznek van a szerszamkeszlet az ules alatt...
1200GS most tegnapelott meghajtottam 35C, 180-190 autopalya, igaz egyedul, meg csak fel sem kuszott az olajhomero, csak a szokasos, amint fizetokapunal megalltam is ellenoriztem es nem valtozott! Szerintem atomstabil termikusan! Anno LC4-em 2szer ment pirosba vizhomero, autopalya meghajtas majd fizetokapunak totyorges, illetve egy oruletes dugoban Pesten. Szoval szerintem egy fasza pesti dugoban tobbet kap...
Erdekes modon nem tudom magas autolya sebesseghez kotni az olajfogyast, teljesen rapszodikus, vagy csak paralaxis hiba :) TOM ui: milyen szamadatra gondoltal?
Nem csíkos volt, hanem türkizkék, meg a tankon volt egy boxer felirat, ja és türkizkék nyereg, még képen nekem is tetszett, de élőben már nem, a nyerget átbőröztettem, a fényezéshez meg megkerestem a típus szerinti gyöngyházfekete színt, hát így.