A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Megpróbálhatod a bécsi "Louis"-ban is. Ők is forgalmazzák a szóban forgó Caberg 104-et, valamint a szintén belső napellenzővel ellátott Caberg 505-öt is.
Ki kell menni, fel kell próbálni, meg kell venni. Bár a nyomtatott katalógusban 2XL-es méretben csak a lakkozott feketét mutatja, a többi színt csak XL-ig.
Megpróbálhatod a magyarországi Louis-boltokat is, de tapasztalatom szerint a raktárkészletük szinte a 0-val egyenlő. Megrendelni meg tudják persze, de nekem azt mondták a Budapest. III.ker. Szentendrei úton lévő üzletben, hogy akkor is ki kell fizessem, ha esetleg nem passzol a fejemre. Ez viszont röhejes. Nem tudom, azóta változott-e a véleményük ezen a téren. A Bp. IX.ker. Üllői úton lévő boltban már nem voltak ilyen elutasítóak, de inkább nem próbáltam meg. Rá kellene kérdezned.
Eddig csak zárt sisakot kerestem napellenzővel, de csak a Schuberth-nél láttam, és nem passzolt a fejemre. Aztán láttam ezt a Raptor-t, van piros-fehér és kék fehér. A mérete a Caberg 104-es héjaval, 2XL-ben pont jó, de a forgalmazó csak 12 db-os megrendelés esetén hajlondó behozni, mert a fehér nem megy.
Nekem meg pont jó lenne, a moci fehér, kék feliratokkal.
Tegnap Szlovákia, 577-es mégiscsak kipipálva. Nagyon jó volt. A határig volt egy kis esőcske, de a szomszédban kellemes napsütéses, enyhe tavaszi idő fogadott. Egyszerűen tökéletes volt.
Reggeli gyors telefonálgatás, győzködés után hárman mentünk és persze nem bántuk meg. Laja volt a vezető és ismét jól végezte dolgát. 1-2 ponton azért eltértünk a tervtől de ez csak a javára vált a kis túrának. Mivel mindhárman GS-el voltunk, ezért a beiktatott néhány ramatyabb útszakasz sem okozott semmilyen problémát. Sőt, kifejezetten élveztük.
Természetesen nem hagytuk ki az alább már emlegetett kedves kanyargóst sem.
Immáron tökéletesen tiszta, 95%-ban száraz aszfalton pumpálhattuk az adrenalint.
Laja itt is fürgén diktálta a tempót, nem kellett egy másodpercet sem unatkozni. A forgalom szerencsére most elkerülte ezt a szakaszt, nem sok autóval találkoztunk.
Mondjuk, motorossal sem, amin azért csodálkoztam.
Szokás szerint ismét megálltunk egy kellemes kis kajáldánál, ahol szolíd áron finomat burkoltunk, jót beszélgettünk, túraterveket szövögettünk.
Hazafelé a határ előtt ismét elkapott egy pár perces kisebb zuhi, de hazánkba már szép időben kopogtattunk be.
Reggel 9-kor indultunk, délután 6-ra értünk haza majd 500 km után, kellemesen elfáradva és élményekkel teli.
"Röviddel azután, hogy Besztercebánya után véget ér az autópálya balra megy el az 577-es út, Turcianske Teplice (Turcsányfürdő) felé, amely legalább olyan népszerű a szlovákiai motorosok körében, mint nálunk a mátrai 24-es. Az hossza mindössze 30 kilométer és a szerpentinek a középső harmadára esnek. Ezt most kihagyjuk, de az 577-es leágazása után jobbra érdemes megállni egy kávéra a Szent Kristóf csárdánál (Koliba u Sv. Kritofa) Banská Bistrica fölött. "
A 66-os jóval keletebbre van, azon Dobsina és Poprád felé érdemes menni.
Szerintem ezt a Szlovák túrát fogjuk valamikor megcsinálni mi is. Ez az amiről valahol azt lehetett olvasni, hogy egy csoda? pl.: motorostúta.hu?-nem találom...
Az a 577 az a kis hegyi út ami a 65 ös utat köti össze a 66-ossal?
Garmisch. Mostanában. :-/ Tavaly sem voltam, bár állítólag erősen esik a színvonala az eseménynek. Egyébként július 7-től 9-ig van a találkozó.
Voltam gurulni GPistivel és Csabival, tök jó volt. :-) Kicsit esett, de nem volt vészes, persze a motoromat megint összekoszolta. Kipróbáltam a Baehr-t, egyelőre csak a zenehallgatós részét, és teljesen jó, egész úton zenét hallgattam. :-) A PMR-es rész tesztje majd a Szallerbeck 24 órásán jön...
Ma újabb márkatárssal gazdagodtunk, remélem hamarosan bejelentkezik. :-)))
Örülök, hogy a Fekete Erdőt nyár elejére időzítették, épp hogy ki tudtam azt a hetet szorítani. Most csak ilyen egynaposok férnek be az időbe, illetve ezek sem, de Erdélyre azt mosdtam hogy szakmai nap (fatemplom vizsgálat :) ).
Guminyomás: Átlagos túrázáshoz elöl: 2,0 hátul: 2,2
Kanyarvadászatnál 0,2-vel kevesebbet rakok mindkét gumiba.
Futóm?: gyári, csak a szolid 106 kg-os súlyomhoz meg a motorozási stílusomhoz állítani kellett, saját magamnak lôttem be. Állítható az eleje, hátulja, mindenki magának tudja a legjobban beállítani.
Ha nem esik az eso, mint ma :( Akkor az utvonal kb ez lesz: Budapest - Balassagyarmat - Slovenske Darmoty - Cebovce - Litava - 66 ut - Zvolen - 50 ut - 65 ut - 577- kajalas vissza esetleg Banska Bistrica fele
Ezek kornyeken barhol tudsz csatlakozni, ha akarsz!
1-2 cimborám elcsábított, hogy a vasárnapi ebédet valahol Szlovákiában ejtsük meg.
Én elfogadtam az invitálást és örömömre szolgálna, ha titeket is megismerhetnélek.
Konkrét programot nem írok, mert az rugalmasan szokott alakulni. A cél, hogy egy jót kanyarogjunk északi szomszédunk gyönyörű tájain és valahol útközben kajáljunk egy finomat egy jó dumálás közepette.
Azt azért be kell kalkulálni, hogy az utak néhol nem a legjobb minőségűek, de ez egy bömösnek nem hiszem, hogy gondot okozna.
Tervezett indulás: - vasárnap reggel 09.00-kor az M3-as autópálya budapesti kivezető szakaszán, a város határában lévő Shell-benzinkúttól.
Ha van időtök, kedvetek, gyertek, ismerjük meg egymást és hasítsunk egy jót!