A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Villanyszerelési boltban kapható az ún. EPH bilincs. Ennek az alsó félköre új csavarokkal tökéletes a rögzítéshez. Egyébként a 2820-asom tegap reggel kiakadt. Minden bekapcsoláskor, vagy kereséskor hideginditást hajt végre. Most már ém is keresek valami mást...
Ez egyéni lehetőségek függvénye, tessék kreatívnak lenni.! :)))
Én a kormánymerevítőre szereltem, először csak két bilinccsel, de zavart, hogy a müszerek látómezőjébe belóg. Eztán Practiker, kb 6x10cm lecsapott sarkú, sokszor perforált fémlemez (valami épületszerkezeti rögzitőlemez lehet), meg U alakú-menetes szárú rögzitő, és kész.
Nem akarom ismételni magam, de oda csak jún. 15-ig vagy szeptemberben érdemes felmenni! Az a tötyögés a tömegben pont az élvezettől foszt meg, amit egy ilyen út jelent!
Köszönöm a segitséget a GPS-el kapcsolatban, most már csak egy kérdésem lenne a QUEST 2 gyári motoros rögzitőjét hogy a csúdába lehet felszerelni a mocira, azt a két műanyag tartozékot hogyan és hová, rögzithető a mocihoz, mert a GPS boltban lévő srác sem tudott erre mit mondani...:)
A G.G.-nél jártam kb 3 hete., szép jó stb a sok motorostól nem nagyon lehetett megmozdulni sem. kb 50km/h(?) val megy fel mindenki, mi mindenkit megelőztünk, pedig nem vagyunk eszeveszett száguldozók. Egyszer édemes felmenni a csúcsra.
A Krimmi vizesést mindenképpen javasalom, pláne a hozzá vezető kanyarokkal tüzdelt utat. A motorostúra.hu-n olvashatsz róla. ( Alpesi látványutak címmel)
Én GarminQuestII-est használok. Nagy gond nincs vele, a korábbi PDA-verzióhoz képest nagyon jó. Kis mérete és zsebretehetőség miatt választottam, ez jó autoba, motorra és gyalogolni is. A többi nagynak tünt. tipushiba, mint épp tegnap tudtam meg, hogy a gyári motoros tartó apró csatlakozói hamar oxidálódnak. Erre számítottam is, mikor láttam, hogy felrakástól függően meg tud benne állni egy kis viz, ezért kifurtam pár helyen. De egy kis kontakt spree is megoldja a gondot. Amire motoron ügyelj, nem legyen microdrivos, az nem bírja a rezgést, és az érintőképernyővel is voltak már gondok más készüléken, mert az is be tud remegni.
Nekem volt Quest 2 a birtokomban. Kb fél évet bírt ki, az antennája kilazult és elment a vétel.... Kicserélték egy 2720-ra, na ez 2 hét után bepárásodott. Kicserélték ismét, ez 1 hónapig bírta. Most egy 2820-ast nyúzok 3 napja. Szerintem van a C60-as sorozatból a memó kártyás változat. Az jó masszivnak néz ki.
Mi holnap indulunk Kaprunba (síelni egy kicsit). Még nem dölt el hogy motor vagy kocsi, de vasárnap a társaság felkeresi terv szerint a Grosslocknert. utána beszámolok.:)
Én 22.-én jövök hazafelé Garda-tó és környékéről, és én is lehet hogy útbaejtem Grosse Glocknert,de sajnos infóval én nem tudok szolgálni mert először megyek én is.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Végül is igazad lett és tényleg a benzintank alatti szerkezetnél volt a folyadékhiány. Két oldalborítás le + a tank megemel, félig átrak a jobb oldalra és máris hozzáférni a légzőkupakokhoz. Innen már csak bele kellett tölteni a folyadékot, és azonnal jó is lett. Nem villog!!!
Köszi mégegyszer és széles utat Nektek a hosszú kalandhoz.
Gabó
>Esetleg még szóbajöhet a hátsó lámpa/féklámpa kipurcanása ! - Ellenőrizd le. feltetlenul....
pentek 10000 szerviz.... Tehenem nem akarta felvenni a szamitogeppel a kapcsolatot.... leizzadtam.... a szervizes srac is...... jott a fonok.... elkulte a sracot egy izzoert, kicserelte es lam kapcsolat egybol OK.
Először nekem is megoldódott gyújtáskapcsoló kapcsolással, de később már nem. Nekem a gond a hátsó betét elkopása volt, aminek következtében a fékfolyadékszint lett kevesebb !!!
Neked is valami hasonló lehet, ezen a területen keresgélj !
Az más téma hogy én kicseréltem a betétet és légteleníteni akartam ami nem sikerült, így muszály voltam szervízbe vinni.
Én még a központi szervo egység olajszintjét is feltöltöttem,de akkor már hiába.
(igaz nem volt hasztalan)
A szervízben a szerelő srác azt mondta hogy jó helyen kapisgáltam csak a légtelenítésnél szartam el a sorrendet.
Esetleg még szóbajöhet a hátsó lámpa/féklámpa kipurcanása ! - Ellenőrizd le.
Ha netán nem jutsz zöldágra, a szervízben max 1 óra. Én Kecskeméten voltam ahol a szerelő srácok abszolut rendesek voltak, és minden kérdésre szakszerüen türelmesen válaszoltak, és a más miatti fél órát fel sem számolták.....
Azért jelezd itt vissza hogy mi volt a te problémád hogy sokan tanuljunk belőle!
A motor egy R1150RT. Az ABS és a Felkiáltójel lámpák felváltva villognak. Ha jól olvastam a könyvben ez azt jelenti hogy kevés a folyadék. Szemrevételezés alapján ez nem igaz. Fékhatás van, és az ABS is működik. Most cserélték az fékolajat meg átmosták a rendszert. Korábban is csinálta, de összesen talán háromszor és egy gyújtás levesz-visszarakkal megoldódott. Van vkinek ötlete, hogy mi lehet ez?
Megpróbálhatod a bécsi "Louis"-ban is. Ők is forgalmazzák a szóban forgó Caberg 104-et, valamint a szintén belső napellenzővel ellátott Caberg 505-öt is.
Ki kell menni, fel kell próbálni, meg kell venni. Bár a nyomtatott katalógusban 2XL-es méretben csak a lakkozott feketét mutatja, a többi színt csak XL-ig.
Megpróbálhatod a magyarországi Louis-boltokat is, de tapasztalatom szerint a raktárkészletük szinte a 0-val egyenlő. Megrendelni meg tudják persze, de nekem azt mondták a Budapest. III.ker. Szentendrei úton lévő üzletben, hogy akkor is ki kell fizessem, ha esetleg nem passzol a fejemre. Ez viszont röhejes. Nem tudom, azóta változott-e a véleményük ezen a téren. A Bp. IX.ker. Üllői úton lévő boltban már nem voltak ilyen elutasítóak, de inkább nem próbáltam meg. Rá kellene kérdezned.
Eddig csak zárt sisakot kerestem napellenzővel, de csak a Schuberth-nél láttam, és nem passzolt a fejemre. Aztán láttam ezt a Raptor-t, van piros-fehér és kék fehér. A mérete a Caberg 104-es héjaval, 2XL-ben pont jó, de a forgalmazó csak 12 db-os megrendelés esetén hajlondó behozni, mert a fehér nem megy.
Nekem meg pont jó lenne, a moci fehér, kék feliratokkal.