A Bajcsy-Zsilinszky úti Poszterházban (Anker alja) elvileg van, viszont némi gyanúra ad okot, hogy a honlapon a kereső most épp átmenetileg szünetel...
Hétvégeken a vári Dísz téri buszmegállóba odaállít a BKK két embert jegyárusítási küldetéssel, mert a sofőröknél ugyan lehet jegyet venni (450 Ft-ért), de akkor nem tud időben továbbmenni a busz. Ezeknél a sárga mellényes dolgozóknál csak 350 Ft a jegy. Mellényükön a szív felett pici betűkkel az áll magyarul, hogy "Segíthetünk?", a hátukon pedig: "Jegyárusítás".
Szükség lenne arra, hogy a tétova utasokat felvilágosítsák, melyik busz megy a Belvárosba és melyik fordul vissza a Moszkva – Széll Kálmán térre. Mivel nekik reggel héttől este tízig ott kell állniuk, nincs sok kedvük az egészhez, inkább arrébb húzódnak, nehogy megkérdezzék őket, sokszor külföldiül.
Tegnap egy negyvenes BKK-s férfi egész nap angolul folyékonyan segített a turistáknak. Meglepve kérdeztem, ez most hogy van? Angoltanár vagyok, ez csak nyári munka – mondta...
Jeleztem a BKK-nak, hogy értelmesebben is szervezhetnék ezt a jegyárusítást, pl. idegenül is ráírva mellényükre vagy egy megállítótáblára ezen emberek ott állásának célját. Ezt válaszolták:
"A PFM Kontroll Kft. munkavállalói a Dísz téri események alkalmával ellenőrzést nem végeznek, feladatuk a jegyárusítás, amit valóban nem jelez semmilyen tájékoztató. A bejelentésben leírtakra tekintettel, a későbbiekben az Ön által észlelt problémát lehetőségeinkhez képest orvosolni fogjuk."
Pár éve történt,gyerekem hív,kilyukadt a fürdőkád mikor belelépett mind a negyven kilójával.Hogy a fenébe,nincs egy éve hogy felújítva volt a fürdőszoba. Ez valamikor talán májusban volt. Ajánlottak egy nagyon korrekt csapatot,felhívtam a vezetőt,lapozgatott,lapozgatott szeptemberben lesz két üres napunk.
Kerestem mást,annyi időt nem bír ki az ember fürdés nélkül. :)