Keresés

Részletes keresés

HolAMotor Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1610

"Én felvinnék a kormányhoz egy aljzatot és nem berhelném szét az eredetit."

 

A rendes megoldas ez lesz, rendesen rogzitve a kormanyra meg minden.  Egyenlore kenyszermegoldas, kolcson GPS, nem biztos hogy ilyenem lesz, nem alakitgatok elore, majd ha vettem sajatot.

 

Egyebkent van valami kivezetve a kormanyhoz egy BNC csatlakozora kulturaltan ledugozva, remelem +12V. :-)

 

Udv,

 

-GPisti

Előzmény: kz2 (1608)
HolAMotor Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1609

A kabelt az ules alatt probalom majd felvinni, ahogy neked a fules kivezetese van. A GPS PDA, tanktaskaban, folia alatt, nem igazan nezem egyfolytaban, vesztartalek esetere van ha elszakadank a tobbiektol vagy valami, erdelyben, magyar rendsyammal, egy kukkot se beszelve romanul..

 

Koszi a tippet, elmegyek hozzajuk.

 

-GPisti

kz2 Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1608
Én felvinnék a kormányhoz egy aljzatot és nem berhelném szét az eredetit.
Előzmény: HolAMotor (1606)
Macskapecér Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1607
http://www.homasita.hu/

Vagy bármilyen jobb autófelszerelés bolt. Én a fenti helyen kaptam. Csak egy adapter kell hozzá, nem kell semmiféle egyéb átalakítás. Egyébként nemtom hogyan tervezted használni a GPS-t, de szerintem nem a legjobb megoldás, ha menet közben a lábad körül lifeg egy vezeték a tank és az aljzat között.

Körte
Előzmény: HolAMotor (1606)
HolAMotor Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1606

Hallo!

 

2000-es 1150 GS-en van ugye ez a szivargyujtoaljzatfele, ezt kene atalakitanom rendes szivargyujtoaljzatra, mert a GPShez amit hasznalnek csak rendes toltom van.

 

Hol nezzek ilyen kabel utan szerintetek?

 

Udv,

 

-GPisti

Atyszucs Creative Commons License 2006.07.13 0 0 1605
Én is a szerelőkkel együtt raktam össze. Gyors tanácsok. 1-, Az utosó előtti lamellát nem kell betenni. 2-, Egyet ugy rakj össze, hogy tolod bele a kulcsot, és pakolod a lamellát, ha jó akkor beljebb csúszik, majd ird fel a lamellák számait. 3-, Vigyázz a kis rugókra, mert köönyen elvesznek. 4-, Az utolsó lamella rögziti az egészet. 5-, Alaposan zsirozd be pl. láncspré, ha ragad, úgy könnyebb össze rakni. 6-, Én a raktárossal és 2 szerelővel együtt kb. fél óra alatt raktam össze, de még kávét sem fogadtak el.... Kecskeméten.
Előzmény: csiga112 (1597)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.07.13 0 0 1604

Szia!

Gondolom így van!

Kösz:

hori

 

Előzmény: csiga112 (1603)
csiga112 Creative Commons License 2006.07.13 0 0 1603

Szia,

 

Tegnap összeraktam két zárat. Tényleg egyszerű.

Az összeszerelési utasításban az van hogy a gyujtás zárhengerénél egyel több pücükét kell berakni. Gondolom emiatt nem megy a kofferkulcsokkal. Ez persze azt kell jelentse, hogy a gyujtáskulcs és a koffer kulcs nem teljesen egyforma. Ha jól sejtem a gyujtáskulcs nyakához eső végén (amit fogsz ahhoz közelebbi végén) kicsit hosszabb a minta vagy más.  

 

Üdv, Anti

Előzmény: Hori R1100S (1602)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.07.13 0 0 1602

Szia!

 

Sajna az enyémben még nincs immo,de annak ellenére igy működik a rendszer!

Hori

Előzmény: csiga112 (1601)
csiga112 Creative Commons License 2006.07.12 0 0 1601

"A saját systemkofferomat nyitja a gyujtáskulcs,de a koffer saját kulcsa nemjó gyujtáskulcsnak"

 

Ez így normális. Tudtommal van valami a gyujtáskulcsban ami kikapcsolja az inmobilizer-t.

 

Üdv, Anti

Előzmény: Hori R1100S (1599)
csiga112 Creative Commons License 2006.07.12 0 0 1600

Köszi!

 

Idő közben találtam leírást arról, hogy mit kell tenni és nem tűnik bonyolultnak. Inkább csak türelem kell hozzá. Azt hiszem megpróbálom.

 

Üdv, Anti

Előzmény: Hori R1100S (1598)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.07.12 0 0 1599

A saját systemkofferomat nyitja a gyujtáskulcs,de a koffer saját kulcsa nemjó gyujtáskulcsnak!?!

 

Nemtudom más gyujtáskulcs is nyitja-e a dobozaimat?

 

Hori

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.07.12 0 0 1598

Szia!

 

Ha a zárban lévő lamellákkal oldod meg,szinte biztosan többféle kulcs is nyitni fogja a zárakat,így megoldható házilag is,de nemtúl biztonságos.

Gondolom a szakműhelyben rendelkezésre áll több lamellakészlet is./bár ki tudja/

A menete egyszerű,szét kell kapni,míg alamellákat meglátod és azonnal rájössz mit kell tenned velük!

A helyedben azonban inkább egy zárszervízbe vinném a kiszerelt betéteket,így sztm egy nap alatt megcsinálnák szakszerűen!

 

Hori

csiga112 Creative Commons License 2006.07.12 0 0 1597

Kedves Márkatársak!

 

Megjöttek a gyári dobozaim 8 db zárral a GS adv.-höz.

Az a gondom, hogy a zárakat lamellázni kell a meglévő kulcshoz, hogy egy kulcsos rendszer legyen.

A szervíz ahová járok későbbre tudja vállalni a lamellázást plusz fizetnem is kéne érte. 

Arra gondoltam, hogy ha meg lehet oldani házilag és nem túl bonyolult akkor megcsinálnám.

Van ez ügyben valakinek tapasztalata? Esetleg leírás v. szervíz utasítása?

Köszi.

 

Üdv, Antal

Gabó Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1596

Megtaláltam a neten!

 

Akit érdekel el tudom küldeni Emailben.

 

GAbó

Gabó Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1595

Igen ezt tudom, de nem biztos h az a rossz, és akkor legalább vhonnan el tudnék indulni. Nem értem h BMW-ék miért nem ragasztottak rá egy matricát, hogy hol melyik biztosíték van???!!!!

 

GAbó

Előzmény: kz2 (1592)
Macskapecér Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1594
Előzmény: Macskapecér (1593)
Macskapecér Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1593
Üdv!

Mi meg erre (is) jártunk, sajnos "csak" autóval. A kocsi nem nagyon szerette a hágózást, folyamatosan melegedett a víz forszírozott üzemmódban. Fogalmam sincs, hogy a helyiek hogyan mennek fel a hegyre. Lehet, hogy nekifutásból? Vagy nem mennek fel? :-)

Este kiválogatom a képeket, aztán lesz nemulass! :-P

Körte
Előzmény: boxer-gs (1559)
kz2 Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1592
Biztosíték. Sorrendet nem tudok, de 10-ből nem olyan nehéz megtalálni a szakadtat. :-)
Előzmény: Gabó (1590)
kz2 Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1591
Garmin Mapsource: http://www.kz.hu/turak/garmisch2006kz.gdb

Képek még csúsznak, az egész társaság bőven 1000 fölötti mennyiséget produkált, ebből szeretnék csinálni egy 100 alatti, de inkább 50 körüli "best of"-ot. Tud valaki eladó szabadidőt? :-)

kz
Előzmény: GS_Laja (1589)
Gabó Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1590

Sziasztok!

 

Hát megtettük mit meglehetett. Megmásztuk a Grossglocknert, a sasfészket, Kaprunt meg néhány környező magaslatot. Mivel több mint 12 éve nem motoroztunk így elszoktunk kicsit az ekkora túráktól, de határozottan élveztük mind a ketten. Nem voltak nagyon sokan egyik helyen sem, köszönhető talán a változékony időjárásnak. (mi is eláztunk néhányszor). 17 EURo volt a belépő a Gglockneri útra máshol nem kértek extra sarcot. Mindenkinek tudom javasolni, kanyar van bőven, és akadnak olyan helyek is ahol halálközeli élményben volt részünk, a szó jobbik értelmében.

 

Szóval hajrá.

 

Lenne egy kérdésem is, Meg tudná vki mondani a 1150rt-n a biztosítékok sorrendjét? Ugyanis nem működik a markolatfűtésem és mielőtt szétszedném gondoltam megnézem a biztosítékokat.

 

Köszi!

Gabó

 

 

GS_Laja Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1589
Hali!

Engem erdekel a taracklog es a kepek is ha lehet kernem.
Előzmény: kz2 (1587)
kz2 Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1588
És a pénztárcájában... 97 óta követem az eseményeket, meg a fotóit. Beszarás.
Előzmény: MGP (1569)
kz2 Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1587
Sziasztok!

Visszajöttünk. Csak címszavakban, mert hegyekben áll a meló, képek később.

Szlovákia - kaptunk esőt :-)
Ausztria - Waldviertel
Csehország - Cesky Krumlov!!!!, Karlovy Vary, kastély-látogatás
Németország - Bayerische Wald, Chiemsee
Garmisch - immár ötödször, R1200R élőben, HP2, 12GS ADV tesztvezetés!!!!
Ausztria - Kriml, Glockner
Németország - Berthesgaden, Sasfészek!!!!
Aztán vissza Ausztrián keresztül - Dachstein régió, Liezen, Wildalpen, Rachs, Burgeland, Kópháza....

2600 valamennyi lett, tracklog van, ha valakit érdekel.
kzolee Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1586
kzolee Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1585
123
kzolee Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1584
Két éve babusgatják az 1200-es blokkot, de végre itt van:
Atyszucs Creative Commons License 2006.07.09 0 0 1583
Villanyszerelési boltban kapható az ún. EPH bilincs. Ennek az alsó félköre új csavarokkal tökéletes a rögzítéshez. Egyébként a 2820-asom tegap reggel kiakadt. Minden bekapcsoláskor, vagy kereséskor hideginditást hajt végre. Most már ém is keresek valami mást...
Előzmény: Laslie-R (1580)
MGP Creative Commons License 2006.07.09 0 0 1582

Ez egyéni lehetőségek függvénye, tessék kreatívnak lenni.! :)))

Én a kormánymerevítőre szereltem, először csak két bilinccsel, de zavart, hogy a müszerek látómezőjébe belóg. Eztán Practiker, kb 6x10cm lecsapott sarkú, sokszor perforált fémlemez (valami épületszerkezeti rögzitőlemez lehet), meg U alakú-menetes szárú rögzitő, és kész.

Előzmény: Laslie-R (1580)
R100 Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1581

Nem akarom ismételni magam, de oda csak jún. 15-ig vagy szeptemberben érdemes felmenni! Az a tötyögés a tömegben pont az élvezettől foszt meg, amit egy ilyen út jelent!

Előzmény: NIKON8800 (1579)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!