A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
"Én felvinnék a kormányhoz egy aljzatot és nem berhelném szét az eredetit."
A rendes megoldas ez lesz, rendesen rogzitve a kormanyra meg minden. Egyenlore kenyszermegoldas, kolcson GPS, nem biztos hogy ilyenem lesz, nem alakitgatok elore, majd ha vettem sajatot.
Egyebkent van valami kivezetve a kormanyhoz egy BNC csatlakozora kulturaltan ledugozva, remelem +12V. :-)
A kabelt az ules alatt probalom majd felvinni, ahogy neked a fules kivezetese van. A GPS PDA, tanktaskaban, folia alatt, nem igazan nezem egyfolytaban, vesztartalek esetere van ha elszakadank a tobbiektol vagy valami, erdelyben, magyar rendsyammal, egy kukkot se beszelve romanul..
Vagy bármilyen jobb autófelszerelés bolt. Én a fenti helyen kaptam. Csak egy adapter kell hozzá, nem kell semmiféle egyéb átalakítás. Egyébként nemtom hogyan tervezted használni a GPS-t, de szerintem nem a legjobb megoldás, ha menet közben a lábad körül lifeg egy vezeték a tank és az aljzat között.
2000-es 1150 GS-en van ugye ez a szivargyujtoaljzatfele, ezt kene atalakitanom rendes szivargyujtoaljzatra, mert a GPShez amit hasznalnek csak rendes toltom van.
Én is a szerelőkkel együtt raktam össze. Gyors tanácsok. 1-, Az utosó előtti lamellát nem kell betenni. 2-, Egyet ugy rakj össze, hogy tolod bele a kulcsot, és pakolod a lamellát, ha jó akkor beljebb csúszik, majd ird fel a lamellák számait. 3-, Vigyázz a kis rugókra, mert köönyen elvesznek. 4-, Az utolsó lamella rögziti az egészet. 5-, Alaposan zsirozd be pl. láncspré, ha ragad, úgy könnyebb össze rakni. 6-, Én a raktárossal és 2 szerelővel együtt kb. fél óra alatt raktam össze, de még kávét sem fogadtak el.... Kecskeméten.
Az összeszerelési utasításban az van hogy a gyujtás zárhengerénél egyel több pücükét kell berakni. Gondolom emiatt nem megy a kofferkulcsokkal. Ez persze azt kell jelentse, hogy a gyujtáskulcs és a koffer kulcs nem teljesen egyforma. Ha jól sejtem a gyujtáskulcs nyakához eső végén (amit fogsz ahhoz közelebbi végén) kicsit hosszabb a minta vagy más.
Igen ezt tudom, de nem biztos h az a rossz, és akkor legalább vhonnan el tudnék indulni. Nem értem h BMW-ék miért nem ragasztottak rá egy matricát, hogy hol melyik biztosíték van???!!!!
Mi meg erre (is) jártunk, sajnos "csak" autóval. A kocsi nem nagyon szerette a hágózást, folyamatosan melegedett a víz forszírozott üzemmódban. Fogalmam sincs, hogy a helyiek hogyan mennek fel a hegyre. Lehet, hogy nekifutásból? Vagy nem mennek fel? :-)
Este kiválogatom a képeket, aztán lesz nemulass! :-P
Képek még csúsznak, az egész társaság bőven 1000 fölötti mennyiséget produkált, ebből szeretnék csinálni egy 100 alatti, de inkább 50 körüli "best of"-ot. Tud valaki eladó szabadidőt? :-)
Hát megtettük mit meglehetett. Megmásztuk a Grossglocknert, a sasfészket, Kaprunt meg néhány környező magaslatot. Mivel több mint 12 éve nem motoroztunk így elszoktunk kicsit az ekkora túráktól, de határozottan élveztük mind a ketten. Nem voltak nagyon sokan egyik helyen sem, köszönhető talán a változékony időjárásnak. (mi is eláztunk néhányszor). 17 EURo volt a belépő a Gglockneri útra máshol nem kértek extra sarcot. Mindenkinek tudom javasolni, kanyar van bőven, és akadnak olyan helyek is ahol halálközeli élményben volt részünk, a szó jobbik értelmében.
Szóval hajrá.
Lenne egy kérdésem is, Meg tudná vki mondani a 1150rt-n a biztosítékok sorrendjét? Ugyanis nem működik a markolatfűtésem és mielőtt szétszedném gondoltam megnézem a biztosítékokat.
Villanyszerelési boltban kapható az ún. EPH bilincs. Ennek az alsó félköre új csavarokkal tökéletes a rögzítéshez. Egyébként a 2820-asom tegap reggel kiakadt. Minden bekapcsoláskor, vagy kereséskor hideginditást hajt végre. Most már ém is keresek valami mást...
Ez egyéni lehetőségek függvénye, tessék kreatívnak lenni.! :)))
Én a kormánymerevítőre szereltem, először csak két bilinccsel, de zavart, hogy a müszerek látómezőjébe belóg. Eztán Practiker, kb 6x10cm lecsapott sarkú, sokszor perforált fémlemez (valami épületszerkezeti rögzitőlemez lehet), meg U alakú-menetes szárú rögzitő, és kész.
Nem akarom ismételni magam, de oda csak jún. 15-ig vagy szeptemberben érdemes felmenni! Az a tötyögés a tömegben pont az élvezettől foszt meg, amit egy ilyen út jelent!