A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Először is gratula a hagyományörző tipushoz! :o) Nekem aza véleményem, hogy a gyári a legjobb, de a legdrágább is, de legalább ahhoz nincs doboz sem! Szóval én is régőta gondolkodom rajta, de tartót azt csak gyárit vennék (pontosan a felfogatás miatt) és nézni kell hozzá ha már megvan egy pofás dobozt! Egyébként a gyári tartó utólag 48k+Áfa 3251+Áfa a csavarok, viszont érdekes módon 98/9-től hozza!
A karbon sárvédőm pipec állapotban, de egyenlőre nem fogom lecserélni.
A Concept sisakom is végre hazaért, remélem délután ki is tudom próbálni. Nagggggyon tetszik!!!!!!!!! Szerettem volna a nagy túrára elvinni magammal,de talán jobb is így hogy hazai körülmények között lesz a próba.
Más: nincs semmi bajom a R1100S-el, de csak úgy kíváncsiságból fontolgattam és fontolgatom a cserét.
R1150GS, vagy R1150RT érdekelne hogy milyen. Elsősorban hosszabb rugóutak, és a kényelem miatt. De amíg nincs ezekkel a tipusokkal tapasztalatom addig nem igazán merek cseréről/beszámítsról gondolkozni.
Szeretném a segítségeteket kérni! Van olyan bátor jelentkező aki próbaút erejéig cserélne velem?
Boldog tulajdonosa vagyok egy 97'-es BMW R1100R motornak. Az ügyben kérném a tanácsotokat, hogy szerintetek hol lehetne hozzá való csomagtartót venni (hátul most csak egy kapaszkodó van, azt cserélném le...). Legtöbb boltban csak "univerzális" tartók vannak, de azoknak totál más helyen vannak a rögzítési pontok (legalábbis amit eddig láttam...)
Kitaláltál nekem egy levélcímet? Csak úgy ? Mondjuk feherbomosgs@motoroscsavargo.hu ? Nem fog müködni.. Mondjuk nem is kaptam meg. Van egy sokkal bonyolultabb: mgp@mgp.hu Talán erre. Mondjuk hétfőtől egy hétig offline vagyok, megyünk az Örségbe. Tel sms szinten él.
Hehe, komolyan. Csak kíváncsi voltam, hogy melyik típus. :-) Írtam Neked levelet, de lehet, hogy nincs is olyan címed, amire írtam. :-) Pedig nem szívtam semmit... :-D ezek az elvonás tünetei. :-I
-LeoVince X3, dob és kiömlő rendszer, használt, 48 eHuf (ez Bp-en van)
-GS első ülés, piros, használt (ezt átépítéshez vettem, aztán jött a csere), 20 eHuf
-GS hátsó rugóstag, ezt használtan hozattam, barátomé épp tönkrement, a gyári nem akart megjönni neki, én meg éppen eléggé túlterhelten jártam két személlyel az utakat, ezt volt a biztonsági tartalék, de ADV-hez már nem kell. 50 eHuf-ért hozták, ennyiért is adom tovább.
Amikor megvettem az BMW-t ,hiányoltam róla az R1100s föliratot.Ez valami extra lehet a Boxerkupás modellen...gondolom.A dekorosnál kerestem a neten egy motort,amin volt ilyen fölirat,viszonylag jól látható helyen,ő "bevarázsolta" a szerkesztőprogramjába és egy óra múlva mehettem is a föliratokért.
Pedig ez is egyedi betűtipusú,kb egy ezrest fizettem.
Köszi, ez is jól nézne ki, de ehhze már spec technológis kellene amivel matricában meg tudják csinálni. A 2005-ös GS ADV tankján csak két nyílhegyszerű jel között van egy GS felirat, valmi Arial közeli betütipussal, de nem pont az. Lehet cad-ben megrajzolom és kivágom.
A VörösBömöshöz vettem egy szivargyújtó hosszabítót, kb 1 m kábel volt rajta és az tetszett, hogy a fejrész gyakorlatilag egy öntvény volt, nem úgy mint az utólag beszerelhetők, attól féltem volna hogy beázik. Levágtam a dugót, bekötöttem az aksiba a kábelt, az aljzatrészt pedig a plexi felfogató lemezhez rögzitettem két kábelkötegelővel, ítt nem látszott és vedett helyen is volt. Zárásképen pedig visszadugtam a levágott dugót.
Amikor egyszer villamosos haveréknál volt a gép tettek rá gégecsövet meg biztosítékot és jól lecsesztek, hogy hogy köthettem be bizti nélkül (elnézést: túláram elleni olvadó ellenállás-nélkül). A fehérnél már eleve szoltam, hogy tegyenek rá egyet ugyanoda, ne kelljen az ülés alol tölteni a telefont. Szó nélkül felraktak egy kültéri fedeles csatlakozót, bár kicsit csodálkoztak, mert ugye az ADV-n a csőrnyúlványon is van egy gyári, így kettő van majdnem egymás mellett.
Na, akkor nézd meg az enyémet, nemrég lett kész. Alumíniumból hajlítottam hozzá egy kis konzolt, lefestettem feketére, és az egyik műszerfal-rögzítő csavar alá fogattam be. Teljesen jó helyen van, csak olyan kis stekker aljzatot vegyél, amin van kupak, és nem fog beázni sem.
Szerintem hülyeség ez a toldozgatás, nemcsak a kábel zavar, hanem az aljzatba bedugott csatlakozó is. Ha jól emlékszem, valami olyat olvastam a gépkönyvben, hogy menet közben ne használd a stekkert.