Keresés

Részletes keresés

BiaStrom Creative Commons License 2006.08.12 0 0 1706
Itt vagyok. Nekem nem jött be. Viszont az K1200S király volt. A favorit nálam, egy-két éven belül a K1200Gt-lesz. :)
Előzmény: soka63 (1704)
Varapapa Creative Commons License 2006.08.12 0 0 1705
Na-na!!! Varapapa
Előzmény: soka63 (1704)
soka63 Creative Commons License 2006.08.12 0 0 1704

Ez ügye az a bizonyos költői kérdés?

 

Eddig nem találkoztam olyan túra-rizskályhás emberrel, aki miután felült az 1150 gs-emre ne akart volna ilyenre váltani.

Most éppen egy 1200banditos barátom adta el a motorját és keres egy gs-t.

Előzmény: Hori R1100S (1703)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.11 0 0 1703

Sziasztok!

 

Srácok,mivel magyarázzátok,hogy az általam is látogatott egyébb motoros topicok többségében, sokat foglalkoznak a BMW motorokkal ????

 

Ezt csak én látom igy? Vagy ennyire népszerűsödik a márka?

 

tavidir Creative Commons License 2006.08.11 0 0 1702
Sziasztok BMWék! érdekel valakit ez a motyó? F 650 Gs-é:
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.11 0 0 1701

Sziasztok!

 

Ma kipróbáltam  a BMW két 1200-as S-modelltjét.Nagy élmény volt!

 

Először az R 1200 S-t kaptam meg.Az első benyomásom azvolt,hogy könnyű,nagyon kompakt,viszont nekem túl magas üléspozíciójú sokkal sportosab gép,mint az előző s modell.

Elindulásnál kicsit furcsálottam,hogy a legalsó fodulátszámtartományban nemnagyon használható a gép.Pontosabban, egy kövér gázagásra 1500-2000 körül nagyot torpan, majd ezt kárpótolandó,úgy meglódul,hogy az félelmetes!!!Normál egyenletes sebességnél gyönyörűen,simán ,egyenletesen duruzsol,mint egy többhengeres masina.Minden sebességben brutálisan tol,a fékek kifogástalanok.Kettesben is lazán emeli az elejét. Meg is viccelt egy kigyorsításnál,mikor megszűnt a talaj és az elsőkerék kapcsolata.A szélvédelme csekély..mint egy sportmotornak.A futóműve nagyon keménynek tűnt,miközben álló helyzetben próbálgattam.Menet közben teljesen komfortosnak tűnt.A fenéktámasz hasznos,kicsit növeli a biztonságérzetet.

Összegezve: Ez egy kitűnő motor,ilyen jellegű gép,még nemvolt a BMW palettáján,teljesen más dimenzió,mint a régebbi S modell.

Az 1100 S viszont szerintem jobban használható a mindennapokban,valamint a középtávú túrákon.

Ami még nekem fontos,hogy az 1100-as,még nekem az éppen kezelhető teljesitménykategória.

Nameg amúgy is savanyú a szőlő:)

 

Ezután a K1200 következett.Igazából ki sem akartam próbálni,de a vele visszaérkezők arcát látva,mégis mentem vele egy kört.

Finooooom!Az üléspozició hasonló,de alacsonyabb,mint az R-nél.A futómű már-már unalmasan tökéletes.Fékek szintúgy.Igazából meglepetés volt,hogy nagyon hasonlított normál menet közben a két motor egymásra!

Azon vettem észre magam,hogy ugyanazt a fordultszámtartományt használom,mint a boxernél,bedig itt azért tovább van skálázva az óra:))

Tökéletesen egyenletes nyomátékleadás,villanymotoros sima járás jellemezte.

Bizattak,hogy mennyjek vele az autópályára,ott van igazán elemében az 1200-es.

Csak ment,ment,ment,ment.....énmeg hagytam.280-nál inamba szállt a bátorság és

lehajtva az autópályaról,városi forgalomban teszteltem tovább.Meglepően könnyen lehetett terelgetni.A "nyomatékhegyekre" jellemző,hogy 6.-ban simán lehet vele a városi forgalomban 40-50-ről előzni.(persze ez csak próba volt)

(hogy minek ezen a motoron a felső fordulatszámtartomány ,azt nemtudom:)))

A burkolt sportmotor külső ellenére,úgyéreztem,hogy hosszabb túrákon is kényelmes "viselet" lenne.

 

Összegezve:

A boxer tiszta adrenalinbomba,szédületesen izgalmas,igazi karakteres vadállat.

 

A soros,sokkal "ésszerűbb" kiszámíthatóbb,nekem sokkal nyugisabbnak tűnő,könnyebben kézbentartható "űrrakéta"

 

A GS modellt,csak kerülgettem,nem menten vele.Már a magassága is megriasztott,mikor melé álltam.A sztenderről felállítva is félelmetesen nagynak és nehéznek tűnt nekem ez paripa.

 

(Ezek a dolgok teljesen szubjektív vélemények)

 

Hori

 

 

 

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.11 0 0 1700

Szia !

 

Megírnád hogy határátlépés után merre lenne az útvonal !? Holnap mi hazautazunk Csongrád-Edelény, és nekem teljesen mindegy merre megyek. A megszokott útvonal az Csongrád-Szolnok-Jászladány-Heves-Füzesabony-Harsány-Miskolc-Edelény.

Viszont ha Salgótarján után Lucenec - Tornala majd Porpad felé mentek lehet hogy csatlakozunk Hatvan környékén és onnan Tornala után én visszajövök Bánrévénél majd haza.

Privátba is jöhet a válasz kb. du 3-ig bent vagyok a melóhelyen, vagy

06-30-680-2790. Ez lehet hogy a találka miatt is szükséges lesz.......

 

Más:

A dobsinai jégbarlangot mindenképpen nézzétek meg, mert eléggé romlik az állapota a sok látogató miatt. Egyre emelkedik a hőmérséklet ami nem tesz jót a barlangnak. A környéken van még egy argonit barlang is valahol, ami szintén nagyon szép!

A Dobsina előtti szakasz ( a Dedinky-tó környékén) nagggggyon élvezhető ám !!!

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: boxer-gs (1697)
boxer-gs Creative Commons License 2006.08.11 0 0 1699

Szia Gabó!

 

Nekem a vasárnap sajna nem jó.  Amilyen mázlink van, mindkét hétvégi napon esőfutamra lehet számítani, bár reményeim szerint szombaton csak a visszaút necces. Legalább nagyra növünk.

Előzmény: Gabó (1698)
Gabó Creative Commons License 2006.08.10 0 0 1698

Hali!

Mennénk mi is, csak jelentkeztem erre a rendőrök által tartott oktatásra és az szombaton van. Vasárnap egyébként lesz egy másik gurulás is Szlovákia illetve a Duna mentén. részletek a motorozz.hu oldalon.

Gabó!

Előzmény: boxer-gs (1697)
boxer-gs Creative Commons License 2006.08.10 0 0 1697

Sziasztok!

 

Szombaton néhány márkatárssal átgurulunk Szlovákiába.

Akinek van kedve és ideje, tartson velünk!

Tervezett találkozó és indulás a BP.X.ker. Kerepesi út és Kereszttúri út sarkán lévő benzinkúttól (ott van egy Mekdönci is), reggel 8-órakkor.

A városból ki a régi 3-as számú főútra, egészen Hatvanig. Ott fel a 21-esen Salgótarján felé. Fölötte lépnénk át a határt és elmegyünk Dobsina felé, ahol valószínűleg megkukkoljuk a jégbarlangot.

Aztán még barangolunk egy kicsit valamerre és kajcsizunk egy jót.

Természetesen a határig bárhol ránk lehet csatlakozni.

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.10 0 0 1696

Szia Gabó !

 

Köszönöm szépen. Élni is szeretnék a lehetőséggel, csak még nem tudom mikor hozzuk össze. A tel.számodat már a múltkor elmentettem, úgyhogy megvan.

Ezen a hétvégén hazautazunk, Aug.20-án kerülnénk egy egynaposat Csongrád-Kecskemét-Dunaföldvár-Dombóvár-Orfű-Pécs útvonalon. Ha gondolod és van kedved csatlakozhattok, vagy majd egyeztetünk egy külön időpontot.

Hori cimborával már beszéltünk egy Szeptemberi kb.3napos hétvégehosszabbítós kis szlovákiai gurulásról, de azt még egyeztetni kell.

 

Üdv.:Lacesz

 

Előzmény: Gabó (1692)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1695
Nem akarom GPisti kedvét elvenni, mert úgy látom, hogy mindenáron nekiindul Ausztriának...

Cortinán ez a helyzet: http://webcam.popso.it/stelvio.php?PISTE

Tudom, hogy nem mész arra, de az biztos, hogy ha a Grossglockner tövében esik az eső, akkor nem érdemes nekiindulni a hegynek, mert fent nagy valószínűséggel havazik. Én áztam eleget az Alpokban, úgyhogy jó utat nektek! (Jelenleg egyébként 6 fok van.)

Egyébként itt van néhány webkamera, a Glocknerről, mielőtt elindulsz, nézz rá.
http://www.grossglockner.at/_shared/webcam/fjh01.htm

Osztrák webkamerák: http://tinyurl.com/h27q9

Körte
Előzmény: HolAMotor (1691)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1694
Köszi a gratulációt!
Nekem ez a harmadik 24 órásom volt, tavaly mentünk a BMW versenyén, és a Szallerbecken is.
Szerintem nem kellenek hozzá extra képességek, csak annyit kell tudnod magadról, hogy mennyit tudsz viszonylag egyhuzamban lemotorozni. Nem mondom, voltak olyan utak, amikre azért nem emlékszem, mert valószínűleg félig vegetatív állapotban, automatikusan vezettem a motort. Utólag visszagondolva ez marha veszélyes, és nagyon rossz az az érzés is, amikor elkezd szétesni a kép, és el-elbóbiskolok a motoron. Idén nem volt ilyen szerencsére, de küzdöttünk mindannyian a fáradtsággal.
Az idő nem számított, így éjszaka és hajnalban még egy 80 kilométeres szakaszon is megálltunk többször is pihenni, mozogni, inni, csokit rágni.
Szerintem a felkészülés a lényeg, semmiképp sem szabad esőruha, meleg holmi, esetleg váltókesztyű, megfelelő mennyiségű élelem és folyadék nélkül elindulni.

Szerintem ne gondolkodj rajta, érdemes megpróbálni, ajánlom a Szallerbeck versenyét jövőre. Ha olyan lesz, mint a tavalyi és az idei, vagy még jobb, akkor nem csalódhatsz. Az élmény miatt is megéri nevezni, tavaly nem éreztem magam vesztesnek, csak rettentő fáradtnak. :-D

Ha még nem voltál ilyen versenyen, akkor a tájékozódási képességeid tesztelésére ajánlom a Kawasaki Tájékozódási Kalandtúrát, amit reményeink szerint jövő tavasszal ismét meg tudunk rendezni. Ez egy nappali kalandtúra, amin a motorozást igyekeztünk feladatokkal feldobni, és a hagyományos, itinerből való navigációt is kicsit megnehezítettük. Az idei alapján úgy tűnik, hogy eredményesen, és nem lett megoldhatatlan a feladat. :-)

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1690)
kz2 Creative Commons License 2006.08.09 0 0 1693
A kemping viszonylag olcsó, 10 ecu környékén, panziót 25 alatt nehéz találni. Mindegy merre mész a környéken, válassz minél kisebb utakat! A Glockneren a parkoló az Edelweisspitze tövében van, a kordináta: N47 06.950 E12 49.422

kz
Előzmény: HolAMotor (1691)
HolAMotor Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1691

Ahoy!

 

Ausztriarol kellene par info, ha valakinek van nemi osszegyujtott egyvelege, szivesen fogadnam, ranezve a jegyzeteimre elegge a vakszerencsere leszunk utalva...

 

Olcso kemping vagy panzio szallasnak, es a megmaszando hegyekre/utakra lennek kivancsi.

 

Mariazelltol ugy 50kmre nyugatra van egy hely Grosreifling, oda mindenkeppen elmegyunk csutortokon, aztan delutan korbenezunk szallas utan, tehat a kornyezo 100 km erdekelne foleg.

 

Tudom hogy gyenge kerdes, nem is akarok bovebben belemenni, de megvan valakinek "A" Grosglockner fele hagon atvezeto uton levo parkolonak a koordinataja?

 

Udv,

 

-GPisti

 

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1690

Szia!

 

Az 1200km,nemsemmi,pláne hohgy még dobogóra is álhattatok......fogadd komoly elismerésemet és gratulációmat!!!

Sajna az én még nem mertem venni a bátorságot,hogy elinduljak egy ilyen túrán,de már fontolgattam.

Mi kell ahhoz,hogy valaki be merjen vállalni egy ilyet,annélkül,hogy a futottak még kategóriában,vagy a kiesettek között végezzen?

 

Hori

Előzmény: Macskapecér (1688)
kz2 Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1689
Ezt ma találtam, Erdély térkép Garmin GPS-be:

http://www.etp.hu


Bocs, ha ismeritek, nekem csak egy lényegesen butább változatom volt.
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1688
Na, szokás szerint lemaradtak a képek...
Előzmény: Macskapecér (1686)
Gaba01 Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1687
Sziasztok!

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat! Nekem is azt mondta a kereskedő srác, hogy futoműbeállítással lehet orvosolni a hibát. Nagyon remélem, mert iszonyatosan tetszik a motor és egy kicsit elszomorodtam, mikor ez megtörtént. Az előttem menő srác (kb. 80kg) nem panaszkodott ilyenre. De ezenkívül nagyon jó a vas. Mégegyszer köszi és jó motorozást a nyár hátralévő részére.

Gaba
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1686
Sziasztok!

Az Edelweiss-os fotó nagyon klassz! Tavaly nyáron jártunk arra, és tökéletes idő volt, el sem hittem, hogy elsőre feljutottunk a Grossglocknerre, miközben mások csak négy-öt próbálkozásból abszolválják.

Ha beszámolóval nem is, de egy kis dicsekvéssel hadd rukkoljak elő: a hétvégén volt a Szallerbeck Bikemaraton, és kis csapatunk (Andris PanEuropean, Ádám DL650, és Körte R1150GS), a Paperdogs MC szupermaraton távon (1200 km) a harmadik helyen ért célba. :-)))) Volt BMW még a dobogón, egy R1150RT, Helmeczy Robival a nyergében, ő Qumm és Imi kollégákkal (GAU levlista) az első helyen végeztek. Gratula nekik itt is! :-)

Mellékelek két fotót, ezt kb. fél hat körül készítettem, az ilyen hangulatok miatt érdemes fennmaradni és hajtani egész éjjel.

Körte
soka63 Creative Commons License 2006.08.08 0 0 1685

Szia!

Képzeld tavaly ugyancsak Ausztriában ugyanez megtörtént velem.

Akkor az F650-em egész éjjel kint állt az esőben.

Reggel gurultunk vagy 10 km-t és leállt. Eltoltam a legközelebbi parkolóba, tanakodtunk, aztán egyszercsak elindult. Gondolom kiszáradt.

Aztán azzal több baj nem is volt.

 

Egyébként felhívtam Nyitrait, ugyanezt mondta amit Te.

Holnapután szedik le a tankot és nézik meg az alatta lévő cuccokat. Trafó+egyéb csatlakozók.

üdv

Előzmény: Hori R1100S (1684)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1684

Sziasztok!

 

Valakinek volt még ilyen beázós "élménye"?

 

Gondolom ez csak a nagyfesz. rész vizesedése lehetett,mivel ha az elektronika ázik be az egy kiszáradással a legritkább esetben indul újra.

A gyertya,gyertyakábel,gyujtótrfó, nedvesedése,meg mindegyik négyütemű motornál

leállással jár,majd kiszáradás után szalad tovább.

Hori

Mcemru Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1683
hat ilyen szitalasok leggyakoribb oka a guminyomas helytelen
vagy pedig tulsagosan nem jo a te sulyodhoz a szeria futomubeallitas
ami lehet, mert alabol 70-75 kilos emberre van berakva a setup
Előzmény: Gaba01 (1678)
soka63 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1682

1,5 óra után elállt az eső és a csapat után tudtam menni.

Volt itinerem.

Aztán másnap megvártam mig megint eláll az eső és elmentem a spittali BMW szervízbe, átnézettem a gépet és inkább hazatoltam, mint megint elakadjak valahol.

Igaz utközben esegetett, de nem volt olyan kétórás égszakadás mint előző nap.

Még nem találták meg a hibát :-((

Előzmény: Hori R1100S (1677)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1681

Szia!

 

A kérdésedre a válasz:NEM

 

Semmiképpen nemszitálhat be egy ilyen gép,(pláne egy BMW)ha minden tuti rajta!

Sztem egyedi a probléma.Próbálj ki egy másikat is.Leghamarabb a hétvégén Kecskeméten lesz ilyen lehetőség,de gondolom be kell regisztrálni előtte.(Formont autóház)

Hozzátartozik az igazsághoz,hogy nem mentem még ilyen géppel,viszont elképzelhetetlennek tartom ,hogy ez tipusra jellemző lehet,vagy esetleg a beállítások miatt lenne.

Ennek a gépnek 200 fölött is stabilnak kell maradnia!!!

 

Hori

 

Előzmény: Gaba01 (1678)
TOM Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1680

Hello!

A vicc, h julius eleje ota ittvagyok Mo-n, csak nincs internetem :)

Szlovakia:

lassan letoltom a tracklogot is es lesz kepes beszamolo is...

TOM

Előzmény: Hori R1100S (1679)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1679

Szia TOM!

Régen nem voltál"erre"......(persze aki örökké Európát járja az nemér rá ide írogatni):))

Az idén még én is tervezgetek egy Szlovák túrát,úgyhogy átnézem a térképen az általad leírt útvonalat!

Üdv:Hori

Előzmény: TOM (1675)
Gaba01 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1678
Tisztelt BMW fanok!

Bár még nincs BMW-m,de a közeli jövőben tervezem a vásárlását. Egy F800S-re esett a választásom. Nemrég ki is próbáltam az áhított vasat és nagyon tetszett egyetlen dolgot kivéve: az eleje kb. 160 környékén elkezdett szitálni, imbolyogni a tejesen sík autópályán. A kérdésem a következő lenne: fakadhat-e abból e jelenség, hogy a motor nem volt a súyomra állítva (52kg vagyok)? Ha valamelyikőtöknek van ilyen gépe, és eddigi tapasztalatait megosztaná velem, nagyon örülnék.

Előre is köszönöm és jó motorozást!

Gaba
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1677

Szia!

Tehát te lemaradtál a csapattól a beázás miatt?Otthagytak?

Hogyan jutottál haza?

 

Havaseső:

Igen,olvastam,hogy nagy mázli kell ahhoz,hogy ezen a vidéken jóidőt fogj ki!

Mi is csak reméltük,hogy ha egész Európában tombol a kánikúla,akkortán oda is jut egy kicsi a plusszokból.Az is igaz,hogy 10-20 kilóméteren belül is hatalmasat tud változni az időjárás,ezért én az "intermedia" ruházatot választottam,ahhelyett,hogy örökké hol öltözködni,hol vetkőzni kelljen.

 

Hori

Előzmény: soka63 (1676)
soka63 Creative Commons License 2006.08.07 0 0 1676

Szia!

Ha minden igaz, a pénteken ugynitt járó BMW csapat 0 fokban havasesöben motorozott.

Én sajnos csak Maria Luggauig jutottam, mert a majd 4 órás esőben valami beázott és a GS nem akart tovább menni.

A képeid láttán biztos elmegyok oda azért jó időben.

üdv

Előzmény: Hori R1100S (1669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!