Keresés

Részletes keresés

kockasfulunyul Creative Commons License 1999.01.13 0 0 6
Azt hiszem, én is ott fogok állni az egyik sor végén. Persze nagy választásom nincsm, mert ha nem érdekelne, akkor is mennem kellene szolidaritásból. Még jó, hogy érdekel. Na meg már ha nem is az USA-ba, de Londonban már nagyon ki kellene menni megnézni. Az is hamarabb lesz, mint itt.
Állítóla (ezt nem tudom, írták-e már) az USA-ban a bemutatóra vesznek jegyet és a reklám után új jegyet vesznek és azt nézik újra és újra az emberek.
Banita Creative Commons License 1999.01.13 0 0 5
Tamás:
Előbb vagy utóbb én is... :-)))))) Inkább előbb... azt hiszem.
Tamas Creative Commons License 1999.01.12 0 0 4
Kedves Banita, látod, ez a rossz hozzáállás. Én a sor elején fogok állni. :-)
Iwo Creative Commons License 1999.01.12 0 0 3
egy het alatt 2 millioan? Hm. Na nem mintha a dolog ellen beszelnek, de ha atlagosan szamolunk, akkor ez azt jelenti, hogy naponta 285 ezren latogattak el a site-ra, es minden 0.4-edik masodpercben megkezdodott egy trailer letoltes.
Most mar tudjuk, miert volt olyan lassu ev vege fele a net...
Flame Creative Commons License 1999.01.12 0 0 2
Na akkor utazom én is az USA-ba. Szerzek egy zöld kártyát és dolgozni fogok. Lesz munkám nyugi... nagy szükség lesz a közeljövöben magyarul beszélö pénztárosokra... :-)))

Fl@me

Banita Creative Commons License 1999.01.12 0 0 1
Az biztos, hogy nem semmi...
Egy csomó ismerősöm kiutazik az államokba csak azért, hogy ott nézze meg, minél hamarabb a fimeket. :-)
Mindenesetre nem irigylem majd a mozipénztáros néniket... "Kicsit" hosszú sorok lesznek. És én is ott állok majd az egyik végén...
ds9 Creative Commons License 1999.01.12 0 0 0
Sajnos a technika ördöge lenullázta a topicot, ezért én az új hírekkel jövök.

George Lucas a múlt héten bejelentette, hogy a Star Wars csak 6 részes lesz, tehát a Return of the Jedi-nek nem lesz már folytatása.

Az év végén a Skywalker ranchon a Lucasfilm központjában tartottak egy meeting-et közel 450 személy részvételével akik az első rész reklám, promoció és értékesítési ügyiben vesznek részt.

Levetítettek részeket a már kész / !!! / filmből és a résztvevő cégek képviselői felállva ünnepelték George Lucas-t.

Az alábbiakban részletek az USA-ban tervezett reklám, promociós és termékkampányokról cégekre lebontva:

1. LUCASFILM és 20TH CENTURY FOX

A Lucasfilm bejelentette, hogy a 11/98-ban bemutatott mozi trailer fantasztikus siker volt 45 nemzeti tv társaság foglalkozott vele 220 perc adásidőben, ezen kívül számtalan újság és internet oldal szentelt figyelmet neki. A legtöbbet arról írtak, hogy a rajongók mennyit álltak sorba, hogy a trailert megnézzék majd utána a főműsort meg sem nézve távoztak.
A Lucasfilm weboldala a történelem legnagyobb internet eseményének részese volt egy hét alatt 2 millióan töltötték csak innen le a trailert.
A Lucasfilm közölte a 2 perces előzetest visszahívják a mozikból és helyette egy 5 perces kerül nemsokára bemutatásra.
A Lucasfilm készített 5 db tv spotot is ezeknek sugárzási időpontja még ismeretlen.
Az amerikai mozikban a promóció májustól augusztusig tart. A nyomtatott kampámy márciusban kezdődik.
Még nem zárták le a teljes reklámköltségvetést !!!!!!
A FOX a filmet cak olyan mozikban kívánja játszani amelyek rendelkeznek tökéletes digitális hanggal, a nyitó héten a a filmet 3000 mozivásznon mutatják be.
A video változat 2000-ben jelenik meg.

2. PEPSI COLA

A Pepsi az új film szereplőinek a képével ellátva 8 milliárd darab dobozos üdítőt dob piacra, ezek között a 12-es és 24-es csomagolásuakban véletlenszerűen el lesz rejtve egy-egy " arany Yoda " doboz.
A Pepsi kihelyezi a film reklámtábláit és életnagyságu figuráit 38.000 supermarketben és boltban.
Elkészítenek 25 millió üdítős poharat a figurák képeivel.
A film és a termékek reklámozására készítenek 3 tv spotot amelyet erős rotációban főműsoridőben sugároznak majd az USA Tv-k.

3. TRICON / PIZZA HUT, KFC, TACO BELL /

A három lánc csatlakozik a kampányhoz, mindegyikben lesznek speciális ajánlatok ajándékok SW menük, SW üditős poharak stb.
Mindegyik lánc / !! / átalakul egy-egy STAR WARS bolygóvá:

PIZZA HUT: CORUSCANT
KFC: NABOO
TACO BELL: TATOOINE

4. HASBRO és GALOOB TOYS

Azt tervezik, hogy 1999-ben 1 milliárd dollár értékben fognak SW játékokat forgalmazni / csak az USA-ban 8000 milliót /.
A legnagyobb játékkampányt indítják el, 40 millió dollár tv reklám értékben.
A vásárlók gyűjthetnek majd " jedi pontokat " amelyekkel különféle ajándékokat kapnak majd.
200 féle játékot adnak ki: akció figurákat, akció járműveket, monopolyt, 3-D Puzzle-t, fénykard szettet stb.

5. LEGO INTERNATIONAL

A Lego tv reklámokat sugároz 3/99-5/99-ig.
Beleépítik A SW-t a prrogramjaikba: Lego építők klubja / 1 millió tag /, kéthavi magazin, postai levelezés.
A tavasszal Kaliforniában nyíló első amerikai lego parkban helyet kap a SW.

6. LUCASART és NINTENDO

A LucasArt 5 féle termékkel jelentkezik, megjelenések
2 5/99
2 9/99
1 12/99.
A Nintendo a SW játékokra 9.5 millió dollár reklámpénzt szán, valamint előzeteseket ad a Nintendo Power magazinban / 1 millió olvasó /.
Még nem jelentették be, hogy tulajdonképpen hány játékkal lépnek piacra, de fajtánként 5 millió darabot kívánnak eladni.

Április 30-tól Május 2-ig rendezik meg Denverben a Space and Air Museum-ben a STAR WARS konvenciót amelyre 25 ezer vendéget várnak.
Az amerikai SW klubnak 200 ezer tagja van, levelezési listájukon 1 millió személy található.

CSAK ENNYI!

ds9 Creative Commons License 1999.01.12 -1 1 topiknyitó
Megpróbálok nyitni egy új topikot hátha be tudom másolni amit írtam a régibe de csak a számlálón jelent meg, egyébiránt nem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!