Keresés

Részletes keresés

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1789

Szia !

 

Hazaértünk vele rendben, és itthon lecseréltem. Azért Krakkónál már kezdtem parázni.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: Macskapecér (1787)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1788

Hali !

 

A gumi acélszövet kb. Czestochova környékén kezdett kikandikálni, Krakkónál már látszott rendesen........addig kb 120-130-at mentünk vele. Utána Dobsina környékén egy 8km-es azakaszon fel-le gumiszéle koptatás, és 120-al haza.

(láttam már durvábbat is....)

 

Hein-Gericke-s Gore-Tex-es kabát, és Gericke-s nadrágban nyomjuk. (textil,kivehető termobélések.....)

Hát én sem vagyok fázós egy muki, de ott hideg volt....valahogy más fent északon,(havas eső esett) és pár német motoros is behúzott nyakkal nyomta előttünk.

Ha a mennyasszonyomnak nincs fűthető ruhája, neki annyi.....

 

Nincs honlap, de megpróbálom majd valami képtárba feltenni.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: soka63 (1786)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1787
Ez a gumi nagyon durván néz ki. Mi lett vele? Szétnyílt, vagy gumit égettél egy villamossínen?

Körte
Előzmény: LaceszR1100S (1782)
soka63 Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1786

Hogyhogy még élsz???

 

Hazafelé nem jöttél 30-nál többet ugye.

A gumi miatt mondom.

 

Szép túrád lehetett. Remélem hamarosan mi is el tudunk menni egy kis Norvég felfedező útra.

 

Amúgy pucéran motorozol?

A fázás miatt. 5 fok még nem a világ.

 

Nincs honlap, ahova pakolgatod a képeidet?

 

Előzmény: LaceszR1100S (1784)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1785

Geiranger Fjord.....állítólag a leghíresebb Norvégiában.

 

 

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1784

Itt hittem azt hogy beszarok a hidegtől, lehetett vagy 5 fok.

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1783

Hogy a teremtő mié nem fossa le azt a beszúr gombot..............Na mindegy sikerült !

 

Ha valakinek kell még megvan............Eladó !!!!  39Ft !!

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1782

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1781
Na mégeccer.....Íme !!!
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1780

Sziasztok !

 

Na végre sikerült átkonvertálnom a képeket a Skandináv körútról.

Ide bedobok párat aztán + felrakom valahová - ha sikerül, ha nem akkor ide bebiggyesztem őket.

 

Kezdeném a gumival : Road Attack 9800km-el !!! Íme :

 

 

boxer-gs Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1779

Tényleg jó lett volna az infó, de azért így is sikerült egy jót gurulni az "új" gépemmel.

Csütörtökön este elvitték a jó kis 1100-es GS-emet, szombat reggel pedig sikerült is vennem egy 1150GS Adventure-t.

Szerencsére az időjárás kifogástalan volt. Elmaradt a beígért délutáni általános esőzés és vihar. Sajna estére megjött és tönkrevágta a tüzijátékot és ami a legszörnyűbb, hogy néhány ember életébe is került közvetve.

Remélem, a Szlovák túra sem ázott meg.

Én egy barátommal barangoltam egyet a nógrádi dombok között, aztán irány Szilvásváradon át Lillafüredig, onnan pedig a Bükkön át Egerbe. Tovább alsórendű utakon Gyöngyös irányába, de most kivételesen nem a Mátrán keresztűl.

Ezen a szakaszon sikerült megdöbbennem. Itt is szembesültem azzal, amivel legutóbb Erdélyben. 2 falu között egyszerre csak megszűnik a normális műút és átadja helyét egy alig egy sávnyi széles, borzalmas minőségű, több helyen burkolat nélküli ösvénynek. Persze gondot nem okozott, hisz társam is GS-el volt, de azért meglepett. Pláne, hogy a térkép szerint nem változik az adott szakaszon az út jellege.

Bő 400km-t tettem meg az "új" mocival és örülök mint majom a farkának.

 

Üdv. Péter.

Előzmény: TOM (1778)
TOM Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1778

Sajna nem voltam netkozelben...

 

Legkozelebb hamarabb szolok...

 

700 km-re sikerult a tura, feljutottunk a Magas Tatraig, eleg temposra sikerult, 90-es lett az atlagsebesseg, de nem megyunk mindig ilyen tempot, csak most jo nyomulos csapat jott ossze, es elhagytuk a gyenge/lassu lancszemet a TL1000-et :)))) Hiaba no, nehez a BMW-ket kovetni :)))

TOM

boxer-gs Creative Commons License 2006.08.19 0 0 1777

Szia TOM!

 

Légyszi, írj még néhány infót a tervezett vasárnapi gurulásról!

Tervezett útvonal, létszám, utazósebesség, stb.

Köszi.

Előzmény: TOM (1774)
tavidir Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1776
Ha érdekel, biztosan megegyezünk.
Előzmény: mrt-666 (1711)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1775

Szeva !

 

Miért nem lehet Szombat ??

 

Lacesz

Előzmény: TOM (1774)
TOM Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1774

Szlovakia tura, VASARNAP, kb 600 km,

Talalkozo> M3 Shell kut, 9 ora, VASARNAP.

Az ido jo lesz, de ha nem, akkor is megyunk!

TOM

Gabó Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1773
Akitől vettem az Rt-t, vett egy 1200 Gs-t.  Azt mondta hogy volt vele gondja már:( (6000 Km)
cselle Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1772

Most olvasom a héten utoljára a "topic"-ot.

Holnap a lányaimmal megyek evezek egy pár napot a Tiszán.

Rámeditálok a dologra.

Köszönöm azoknak akik - akár csak egyetlen pillanatra is, de - "rám hangolódtak".

 

 

Előzmény: Macskapecér (1767)
soka63 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1771

Az ADV témához mégegy.

 

Akik a környezetemben uj gs-t vesznek, szinte kivétel nélkül adv mellett döntöttek.

Valahogy kevesebb velük a gond mint a simával.

 

Igaz az egyik azok közül is rosszalkodott, de gariban a teljes!!! elektronikát, vezérlést kicserélték, azóta nincs vele gond. 

Macskapecér Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1770
Mindig csak ez a konzumidiotizmus... ;-)))

Körte
Előzmény: kz2 (1769)
kz2 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1769
BMW bontó az USA-ban, on-line rendelés, előrendelés!, kártyás, PayPal-os fizetés:

http://www.beemerboneyard.com/
jk1150gs Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1768

Az előttem lévők leírtak minden igazságot én csak kiemelnék egyet, a saját tapasztalatom amit vettem 1200GS egy hónapja még mindig szar és jövőhétre ígérték, hogy meglesz, de nem tuti. Szóval nincs kiforrva.... ez igaz.

Nekem a szívem mondta cserét mert jobban tetszett, könnyebb az új GS. de nem jobbbbbbbbbbbb!!!!!

ma már bánom . ez minaddig így lesz amíg meg nem javítják az újat. Illetve ha cserélsz ajánlom az ADVT-én én is.

Tedd fel magadnak a kérdést miért akarsz cserléni???? és dönts szíved szerint. Ha jobban szeretnéd jobban tetszik és akarod ne habozz. (nem mindenki fog ki roszz motort)-csak én:)

 

és igen az ABS, bukócső, markolatvédő, és dobozok ezek kellenek.

jó fejtörést:)

krisztián

Macskapecér Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1767
Na jó, én is beleszólok, de csak azért, hogy teljen a munkaidő. Szerintem azt vedd meg, amelyik tetszik, de mindenképp fűzött kereke legyen. ;-)

Viccen kívül: csak a próba döntheti el, mondhatunk mi itt akármilyen okosságokat. Én anno a GS-be szerettem bele, de már majdnem el tudnék képzelni egy K1200RS-t, vagy GT-t is a fenekem alatt. Aztán amikor egy kicsit rosszabb útra tévedek, és mellettem sorra fékezgetnek a nem túraendurós túratársak, akkor azért vigyorgok, és feljebb hangosítom a zenét. :-)

Nem fontos, hogy milyen utakon mész, hanem inkább az fontos, hogy milyen a stílusod. Ismerek olyan márkatársat, aki utassal, csomagokkal, kanyarban leérő lábtartóval egy LT-n utolérhetetlen, és végigmegy mindenhol.
Nekem kellemes választás a GS, összeillünk, ha szar az út, akkor meg felállok, megmarkolom a kormányt, és amit a fűzött felni-futómű páros nem old meg, azt én sem.

Ha sokat viszel utast, akkor vele együtt menj el kipróbálni a motorokat, mert nem minegy, hogy mennyi idő után kell hallgatni a nyammogást, mert elzsibbadt a hátsója :-) és az sem mindegy, hogy mennyire érzed magad biztonságban felpakolva.

Sokat morfondíroztam már ezen az 1200-es vonulaton, szerencsére nem vételi szándék miatt, de mindig arra jutottam, hogy ha már lesz a saját motoromban legalább 200 ezer általam beletett kilométer, akkor ráérek meggondolni, hogy mi legyen a következő lépés. Engem nem győzött meg egyik 1200-es motor sem, és nem igazán érdekel a plusz lóerő, és a kisebb tömeg sem. Viszont elvárom, hogy ne engedje a hátsó kerékcsapágy a zsírt magából, ne kelljen néha megállnom és újraindítanom a vasat látszólagos fékhiba miatt, és ne legyen több műanyag a motoromon, mint amennyi feltétlenül szükséges. Ezek a saját szubjektív szempontjaim.

Azt viszont érdmes végiggondolni, hogy miért gondolsz a váltásra. Nem mindegy, hogy az újdonság, a több lóerő, a formaterv, vagy valami egyéb dolog vonz benne. A jó ajánlat még kevésbé konkrét, mindennél van jobb ajánlat és rosszabb is, a kereskedő szempontjából nyilvánvaló: új motort akar eladni, mert kell az árrés, plusz a kuncsaft a szerviznek. Az sem mindegy, hogy csak új motorra vagy hajlandó ülni, vagy hajlandó vagy egy keveset futott GS-t vagy ADV-t bevállalni tetemes összeget spórolva.

Az én motoromra eddig a következő olyan cuccokat tettem, amit feltétlenül hasznosnak ítélek meg:
- bukócső
- kiegészítő fényszóró
- kommunikáció
- láncolajozó - ja, ez nem. :-)

A bukócső a legfontosabb. Ha új motort rendelsz, akkor: fűzött felni, bukócső, kézvédő, markolatfűtés, ABS, dobozok, és hirtelen más nem jut eszembe. :-)

Körte
Előzmény: cselle (1761)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1766
GPisti!

Írtam levelet arról, hogy ne állj neki egyedül, meg hogy milyen műveletek kellenek még az olajcsere mellett, amiket műszer és szerszám nélkül nem tudsz elvégezni.
A boxer sokáig bírja, de nem mindenható és örökéletű, ha nem adsz meg neki mindent, amire szüksége van.

Körte
Előzmény: HolAMotor (1744)
kz2 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1765
Én RT-vel megyek árkon-bokron. Jobbára persze aszfalton. Néha egy fűzött kerék azért jól jönne. :-) Ha GS, akkor 1150 Adv, vagy 1200 Adv, de leginkább a HP2! :-) Nekem a sima 1200 nem jött be. Annál jobb tanács nincs, hogy ki kell próbálni. Garmischban minden évben erre lehetőséged van, ha kibísz még egy évet.
Előzmény: cselle (1764)
cselle Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1764

Imádom a jó humort! :)

 

 

Az összehasonlításod olyan amire vágyom.

 

 

Teszteket, hibákat és azok megoldási lehetőségeit várom...

 

Előzmény: soka63 (1763)
soka63 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1763

Mint mond a szived?

Melyik tetszik jobban.

Pár túrán részt vettem.

Szinte csak egy-két olyan szakasz volt, amin LT-vel nem jöttek át a kollégák, inkább kerültek, az összes többi átjött.

 

A magyar utakra, sárgára, meg ilyenekre én speciel a gs-t javasolom.

Ha piroson, meg autópályán közlekedsz menj rt-lt-gt-vel.

 

Tavaly volt egy tesztfutam, ahol ugyanazt az egy órás utat tettem meg 1200rt-1200gs-1200st hármassal, negyedszerre ismét a gs-sel.

 

Szerintem a gs-nek nincs párja.

 

Igaz egy kis piros után inkább sárgán mentünk.

Az rt kényelmes volt, szólt a zene, a plexi gombnyomásra magasodott stb.

Az st-ről néhány bukkanónál majdnem lepattantam, meg elfáradtam a görnyedésben, nem a magyar sz@r útra való.

A gs meg mint a kés a vajban.

Számomra nem kérdés.

 

Ha kifogsz egy jó darabot nem lesz vele gondod.

Sajnos még forrnia kell egy kicsit a szériának, szerintem.

Ezért vettem nemrég inkább egy utolsó szériás 1150-est.

 

Én nem vennék motort túrafelszerelés, markolatvédő, markolatfütés, abs nélkül.

 

Mire kell?

Mert bár mindegyik másra való végülis motorozunk mindegyikkel.

(marás?)

 

Előzmény: cselle (1761)
Pépépe Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1762
Magánvélemény:

Ülj rá, menj vele párszáz kilómétert, és ha tetszik akkor vedd meg! Ha nem tetszik ne vedd meg!

Amit meg utólag vehetsz rá, annak a tárháza végtelen, de (szerintem) egy bukócső elengedhetetlen, dobozrendszer jó ha van, markolatvédő megint csak jól jön (ha nincs rajta gyárilag) tanktáska sajnos csak a gyári megy rá, olyan "idétlen" a tank formája.

A műszaki pro-kontra érveket majd a jobban hozzáértők leirják, de ki vesz objektívan, érzelemmentesen motort???? :-)))
Előzmény: cselle (1761)
cselle Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1761

Komoly kérdés:

 

Az összegyült tapasztalatok alapján 1200GS-t érdemes hát venni, vagy nem?

 

Régóta fontolgatom, hogy 1150RT-met lecseréljem-e rá avagy sem?

(Ha most valaki azzal jön, hogy másra való megmarom magam.)

 

Most megint bombáz a márkakereskedő egy jó ajánlattal.

 

Érvek pro és kontra?

 

Ja! és mit kell pluszban rátenni, amire tényleg szükség van?

 

Előzmény: jk1150gs (1749)
MGP Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1760

Szinte mindig felhajtott plexivel járok. Pár éve egy éjszakai Bükk átkelés során annyira jöttek a bogarak a refire, hogy lehajtottam, majd kb két másodperc múlva egy denevér felkenődött a plexire. Szürreális élmény volt. Aztán belegondol, mi lett volna, ha ezt plexi nélkül kapom... Brrrrrr....

 

Előzmény: HolAMotor (1758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!