megkérdezték mennyit keresek, felírták és azt mondták ha kitöltetek egy igazolást a munkahelyemmel, akkor gyorsabban megkapom a hitelkártyát. nem töltöttem ki. a hitelkártya 2 hét múlva megérkezett 550 E Ft-os kerettel. És én nem adtam be munkáltatói igazolást!
Nyilván, de az olyannak valszeg nincs is Jokere.:-) Tankolni valszeg a banki ügyfelek nagy része szokott, már ott megéri a 200 Ft-os zárlati díj a K&H-val szemben. Nálam a K&H elsősorban közüzemi díjfizetésre szolgál, abban meg az a jobb a Jokernél. Minden hitelkártyát a megfelelő célra kell használni, nekem a három kombinációja tökéletes.
Mintha tavaly vagy tavalyelőtt lett volna már egy ilyen, akkor egy rendszerhiba miatt csak egy hónappal később írták jóvá a visszatérítést. Most viszont úgy tűnik, hogy nem általános, nálam minden rendben ment.
A zárlati díj - ami nekem 200 Ft - a számla havi zárásának a fix költsége, független attól, hogy az előző havi költést teljesen vagy csak részben fizeti vissza az ügyfél, a fordulónapon automatikusan terhelik.
Mi ez a 290 ft-os zárlati díj? Állandó költség? Akkor is kell fizetni, ha semmit sem használtál fel, vagy ha határidőre teljesen visszafizetted az elköltött hitelt?
Ha belépsz a netbankba, akkor a felső sorban balról a harmadik menüpont a "Bankkártyák". Azon belül van egy - az alsó sorban az utolsó - "Erste Joker hitelkártya kategóriák" kezelése. Ami sötét, az az aktuális.
Havonta van visszatérítés, és ma reggel kellett volna egy SMS-t kapnod, hogy mennyi a visszatérítés összege, a második SMS-ben (az nekem még meg sem jött) pedig közlik a visszatérítendő összeget. A netbankon meg már látnod kellene, hogy kategóriánként mennyi a visszatérítés. Úgyhogy szvsz hívd a telebankot, mert valami nem stimmel. Amúgy az új kártyákon már 290 Ft a zárlati díj 200 helyett?
Sziasztok, 1 hónapja használok ERSTE Joker hitelkártyát, most volt a forduló. 200.000 a hitelkeretem, de csak 90.109 forintot költöttem (volt köztük 4%-os bolt is) viszont most vissza kell fizetnem 90.399-et. oké a 290ft a kártyadíj, viszont semmilyen visszatérítést nem kaptam, vagy írtak jóvá... könyveltem magamnak excel táblázatban mit hol vettem, ami beletartozik a 4%-ba úgy könyveltem, az összes többire 1% jár... mégis az összeg csontra megegyezik + havidíj.
Ez most akkor szerintetek hogy is van? Havonta kellene "visszatérítést" adnia nem? vagy évente??? Mindenhol azt olvasom, hogy havi van.
Évek óta ügyfél voltam, amikor az NN biztosítón keresztül megnyitottam a Privilégium L számlámat pár hónapja.
És nem csak én hanem másokat is ismerek.
Hogy meglévő számlát át lehet-e minősíteni ezt nem tudom.
Én a helyedben azt csinálnám, ha a fióki ügyintéző nem tudja átminősíteni, hogy partneren keresztül igényelnék, utána úgyis hívni fognak. A központban, ahova ezek a kérelmek befutnak úgyis ismerik a dolog menetét, hiszen ezerszer csinálták már.
Tegnap felhívtam az Erste-t, de ők is megerősítették, Privilégiumot csak olyan nyithat, akinek előtte 3 hónapig nem volt semmilyen bankkapcsolata az Erstével. Átlépni, átminősíteni nem lehet, Tehát akkor most meg kellene mindent szüntetnem, nyitni másutt, majd 3 hónap múlva vissza*.
*erre mondtam, hogy nem akarok negyedévente bankozni
Pár hete a kispesti fiókban kötöttem meg a szerződést. Lehet, hogy nem mindegyik ügyintéző/fiók van képben, de lépj fel határozottan, mert ha az egyik fiókban meg lehet kötni, akkor a többiben is.
Olvasd vissza a K&H topicot 1132-1136-ig. Ha a közvetlen bankfiókban nyitás nem menne, akkor is legegyszerűsödik a helyzet azzal, hogy előtte a partnernél történő személyes megjelenés már nem szükséges, online megy a dolog.
Én annak idején a bankmonitor.hu-n regisztráltam, és ott személyesen el kellett volna utaznom Pestre (ez nekem oda-vissza ~360 km). Rá 1 hónapra jött levél, hogy már nem szükséges a személyes találkozó, de addigra az Union-on keresztül elintéztem a számlanyitást.
ebben biztos vagy? ma beszéltem egy fiókos ügyintézővel és partnerhez irányított,de az erste honlapján lévő ügynöklistából nem egyszerű eldönteni,hogy ki rendelkezik helyi kontakttal!
Cetelem hitelkártyánál jól értelmezem a Hirdetményben található kitételt, miszerint ha mindig időben visszafizetem a tartozásomat, akkor nem számolnak fel sem éves díjat, sem számlazárási díjat, sem az SMS szolgáltatás díját, azaz nincs semmi díja a fenntartásnak?
Vagy ha nem, akkor pontosan, hétköznapira lefordítva mit jelent a következő?
*Időlegesen nem kerül felszámításra abban az esetben, ha a hitelkártya számlán az adott díjtétel esedékessé válásának időpontjában fennálló tőketartozás kizárólag az Általános Szerződési Feltételek 1.10.e) pontjában meghatározott tranzakcióból származik