Keresés

Részletes keresés

MGP Creative Commons License 2006.08.24 0 0 1796

Pedig épp azon keseregtem, hogy idén kimaradt a "nagy" túra. Ez is most csak 1+1 nap utazás és 2 nap ottlét volt. De szerencsénk volt az idővel. Erre most engem is hívtak (időben, két nappal indulás előtt), nem én voltam a szervező. Az úttal sem kellett foglalkoznom, a BMW turaklub oldaláról töltötte le a vezető. Ez viszont nagyon profi terv, amit 4 napba bele lehet tenni az benne van. Külön öröm, hogy sok új utat ismertem meg, azért hatalmas előnye a GPS-nek, hogy olyan utakon lehet menni, ami semmi normális léptékü térképen nincs rajta, gondolom csak turistatérképeken, de abból meg túl sok kellene a 500 km-es körön.

Egyébként ezen a turán semmi gond nem lett volna az 1100S-el, Au-ban még a birkakergetők is tökéletesen aszfaltosak!

Majd összefutunk egy turán még bíztosan!

Üdv

MGP

 

Előzmény: Hori R1100S (1795)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1795

Szia!

 

Kicsit,sőőt inkább nagyon irígyellek  a sok szép túra miatt,amit évente megcsinálsz!

Akárhogy igyekszem,évi két túránál többet nemtudok beiktatni.Az idén igazából még csak egy volt:((

 

Szépek a képeid!Minthamár kicsit őssziesebb lenne az idő arrafelé.

Jólenne,ha egyszer be tudnék társulni a csapatodba,egy nem "birkakergetős"útvonalon vezető túrára:)

 

Hori

Előzmény: MGP (1794)
MGP Creative Commons License 2006.08.23 0 0 1794

Hétvégén mi is gurultunk egy hosszabbat. Első nap Au déli részén mentünk, a Lavamündi csodás kanyargó fele, meg néhány birkakargető mellékúton. Egy nap csináltunk GroszGlocner kört, egy napot Nockalmot aztán egy meglehetősen kanyargós indulással haza. Éjfél után nem sokkal érkeztünk meg. Majd írok részeletesen.

MGP

 

TOM Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1793
Bocsi, felreolvastam a szamot, 456-nak.
Előzmény: kis_cserkész (1792)
kis_cserkész Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1792

Köszi a gyors reagálást hasznos volt sajna az én rádiómhoz nem csatlakoztatható a motoros szett de legalább már tudom hol találom.Még egyszer köszi

Előzmény: TOM (1791)
TOM Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1791

Sokhelyen, pld:

 

www.nagyvas.hu

http://geochallenge.hu/bolt/pmr/alan456r.htm

 

szemelyesen meg a Barazda utca, XI ker, de nem tudom a bolt nevet, eleg konnyu megtalalni a Budafoki uthoz van kozelebb cca 300 meterre

 

MHS300 ill 500-re keress, a legolcsobb a fenti boltban talan, illetve volt egy radios bolt a Nagyvarad ternel is, az Elnok utca sarkan, ha meg megvan...

Előzmény: kis_cserkész (1790)
kis_cserkész Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1790

Üdv srácok

 

Egy kis segítség kellene van egy PMR rádióm és ehhez szeretnék motoros szettet venni  hol tudom ezt beszerezni ami leolvasható a hátáról:PMR446 transerver Joker ALBRECHT ALAN Electronics Gmbh

 

Előre is köszi

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1789

Szia !

 

Hazaértünk vele rendben, és itthon lecseréltem. Azért Krakkónál már kezdtem parázni.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: Macskapecér (1787)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.22 0 0 1788

Hali !

 

A gumi acélszövet kb. Czestochova környékén kezdett kikandikálni, Krakkónál már látszott rendesen........addig kb 120-130-at mentünk vele. Utána Dobsina környékén egy 8km-es azakaszon fel-le gumiszéle koptatás, és 120-al haza.

(láttam már durvábbat is....)

 

Hein-Gericke-s Gore-Tex-es kabát, és Gericke-s nadrágban nyomjuk. (textil,kivehető termobélések.....)

Hát én sem vagyok fázós egy muki, de ott hideg volt....valahogy más fent északon,(havas eső esett) és pár német motoros is behúzott nyakkal nyomta előttünk.

Ha a mennyasszonyomnak nincs fűthető ruhája, neki annyi.....

 

Nincs honlap, de megpróbálom majd valami képtárba feltenni.

 

Üdv.:

Lacesz

Előzmény: soka63 (1786)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1787
Ez a gumi nagyon durván néz ki. Mi lett vele? Szétnyílt, vagy gumit égettél egy villamossínen?

Körte
Előzmény: LaceszR1100S (1782)
soka63 Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1786

Hogyhogy még élsz???

 

Hazafelé nem jöttél 30-nál többet ugye.

A gumi miatt mondom.

 

Szép túrád lehetett. Remélem hamarosan mi is el tudunk menni egy kis Norvég felfedező útra.

 

Amúgy pucéran motorozol?

A fázás miatt. 5 fok még nem a világ.

 

Nincs honlap, ahova pakolgatod a képeidet?

 

Előzmény: LaceszR1100S (1784)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1785

Geiranger Fjord.....állítólag a leghíresebb Norvégiában.

 

 

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1784

Itt hittem azt hogy beszarok a hidegtől, lehetett vagy 5 fok.

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1783

Hogy a teremtő mié nem fossa le azt a beszúr gombot..............Na mindegy sikerült !

 

Ha valakinek kell még megvan............Eladó !!!!  39Ft !!

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1782

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1781
Na mégeccer.....Íme !!!
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1780

Sziasztok !

 

Na végre sikerült átkonvertálnom a képeket a Skandináv körútról.

Ide bedobok párat aztán + felrakom valahová - ha sikerül, ha nem akkor ide bebiggyesztem őket.

 

Kezdeném a gumival : Road Attack 9800km-el !!! Íme :

 

 

boxer-gs Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1779

Tényleg jó lett volna az infó, de azért így is sikerült egy jót gurulni az "új" gépemmel.

Csütörtökön este elvitték a jó kis 1100-es GS-emet, szombat reggel pedig sikerült is vennem egy 1150GS Adventure-t.

Szerencsére az időjárás kifogástalan volt. Elmaradt a beígért délutáni általános esőzés és vihar. Sajna estére megjött és tönkrevágta a tüzijátékot és ami a legszörnyűbb, hogy néhány ember életébe is került közvetve.

Remélem, a Szlovák túra sem ázott meg.

Én egy barátommal barangoltam egyet a nógrádi dombok között, aztán irány Szilvásváradon át Lillafüredig, onnan pedig a Bükkön át Egerbe. Tovább alsórendű utakon Gyöngyös irányába, de most kivételesen nem a Mátrán keresztűl.

Ezen a szakaszon sikerült megdöbbennem. Itt is szembesültem azzal, amivel legutóbb Erdélyben. 2 falu között egyszerre csak megszűnik a normális műút és átadja helyét egy alig egy sávnyi széles, borzalmas minőségű, több helyen burkolat nélküli ösvénynek. Persze gondot nem okozott, hisz társam is GS-el volt, de azért meglepett. Pláne, hogy a térkép szerint nem változik az adott szakaszon az út jellege.

Bő 400km-t tettem meg az "új" mocival és örülök mint majom a farkának.

 

Üdv. Péter.

Előzmény: TOM (1778)
TOM Creative Commons License 2006.08.21 0 0 1778

Sajna nem voltam netkozelben...

 

Legkozelebb hamarabb szolok...

 

700 km-re sikerult a tura, feljutottunk a Magas Tatraig, eleg temposra sikerult, 90-es lett az atlagsebesseg, de nem megyunk mindig ilyen tempot, csak most jo nyomulos csapat jott ossze, es elhagytuk a gyenge/lassu lancszemet a TL1000-et :)))) Hiaba no, nehez a BMW-ket kovetni :)))

TOM

boxer-gs Creative Commons License 2006.08.19 0 0 1777

Szia TOM!

 

Légyszi, írj még néhány infót a tervezett vasárnapi gurulásról!

Tervezett útvonal, létszám, utazósebesség, stb.

Köszi.

Előzmény: TOM (1774)
tavidir Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1776
Ha érdekel, biztosan megegyezünk.
Előzmény: mrt-666 (1711)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1775

Szeva !

 

Miért nem lehet Szombat ??

 

Lacesz

Előzmény: TOM (1774)
TOM Creative Commons License 2006.08.18 0 0 1774

Szlovakia tura, VASARNAP, kb 600 km,

Talalkozo> M3 Shell kut, 9 ora, VASARNAP.

Az ido jo lesz, de ha nem, akkor is megyunk!

TOM

Gabó Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1773
Akitől vettem az Rt-t, vett egy 1200 Gs-t.  Azt mondta hogy volt vele gondja már:( (6000 Km)
cselle Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1772

Most olvasom a héten utoljára a "topic"-ot.

Holnap a lányaimmal megyek evezek egy pár napot a Tiszán.

Rámeditálok a dologra.

Köszönöm azoknak akik - akár csak egyetlen pillanatra is, de - "rám hangolódtak".

 

 

Előzmény: Macskapecér (1767)
soka63 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1771

Az ADV témához mégegy.

 

Akik a környezetemben uj gs-t vesznek, szinte kivétel nélkül adv mellett döntöttek.

Valahogy kevesebb velük a gond mint a simával.

 

Igaz az egyik azok közül is rosszalkodott, de gariban a teljes!!! elektronikát, vezérlést kicserélték, azóta nincs vele gond. 

Macskapecér Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1770
Mindig csak ez a konzumidiotizmus... ;-)))

Körte
Előzmény: kz2 (1769)
kz2 Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1769
BMW bontó az USA-ban, on-line rendelés, előrendelés!, kártyás, PayPal-os fizetés:

http://www.beemerboneyard.com/
jk1150gs Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1768

Az előttem lévők leírtak minden igazságot én csak kiemelnék egyet, a saját tapasztalatom amit vettem 1200GS egy hónapja még mindig szar és jövőhétre ígérték, hogy meglesz, de nem tuti. Szóval nincs kiforrva.... ez igaz.

Nekem a szívem mondta cserét mert jobban tetszett, könnyebb az új GS. de nem jobbbbbbbbbbbb!!!!!

ma már bánom . ez minaddig így lesz amíg meg nem javítják az újat. Illetve ha cserélsz ajánlom az ADVT-én én is.

Tedd fel magadnak a kérdést miért akarsz cserléni???? és dönts szíved szerint. Ha jobban szeretnéd jobban tetszik és akarod ne habozz. (nem mindenki fog ki roszz motort)-csak én:)

 

és igen az ABS, bukócső, markolatvédő, és dobozok ezek kellenek.

jó fejtörést:)

krisztián

Macskapecér Creative Commons License 2006.08.17 0 0 1767
Na jó, én is beleszólok, de csak azért, hogy teljen a munkaidő. Szerintem azt vedd meg, amelyik tetszik, de mindenképp fűzött kereke legyen. ;-)

Viccen kívül: csak a próba döntheti el, mondhatunk mi itt akármilyen okosságokat. Én anno a GS-be szerettem bele, de már majdnem el tudnék képzelni egy K1200RS-t, vagy GT-t is a fenekem alatt. Aztán amikor egy kicsit rosszabb útra tévedek, és mellettem sorra fékezgetnek a nem túraendurós túratársak, akkor azért vigyorgok, és feljebb hangosítom a zenét. :-)

Nem fontos, hogy milyen utakon mész, hanem inkább az fontos, hogy milyen a stílusod. Ismerek olyan márkatársat, aki utassal, csomagokkal, kanyarban leérő lábtartóval egy LT-n utolérhetetlen, és végigmegy mindenhol.
Nekem kellemes választás a GS, összeillünk, ha szar az út, akkor meg felállok, megmarkolom a kormányt, és amit a fűzött felni-futómű páros nem old meg, azt én sem.

Ha sokat viszel utast, akkor vele együtt menj el kipróbálni a motorokat, mert nem minegy, hogy mennyi idő után kell hallgatni a nyammogást, mert elzsibbadt a hátsója :-) és az sem mindegy, hogy mennyire érzed magad biztonságban felpakolva.

Sokat morfondíroztam már ezen az 1200-es vonulaton, szerencsére nem vételi szándék miatt, de mindig arra jutottam, hogy ha már lesz a saját motoromban legalább 200 ezer általam beletett kilométer, akkor ráérek meggondolni, hogy mi legyen a következő lépés. Engem nem győzött meg egyik 1200-es motor sem, és nem igazán érdekel a plusz lóerő, és a kisebb tömeg sem. Viszont elvárom, hogy ne engedje a hátsó kerékcsapágy a zsírt magából, ne kelljen néha megállnom és újraindítanom a vasat látszólagos fékhiba miatt, és ne legyen több műanyag a motoromon, mint amennyi feltétlenül szükséges. Ezek a saját szubjektív szempontjaim.

Azt viszont érdmes végiggondolni, hogy miért gondolsz a váltásra. Nem mindegy, hogy az újdonság, a több lóerő, a formaterv, vagy valami egyéb dolog vonz benne. A jó ajánlat még kevésbé konkrét, mindennél van jobb ajánlat és rosszabb is, a kereskedő szempontjából nyilvánvaló: új motort akar eladni, mert kell az árrés, plusz a kuncsaft a szerviznek. Az sem mindegy, hogy csak új motorra vagy hajlandó ülni, vagy hajlandó vagy egy keveset futott GS-t vagy ADV-t bevállalni tetemes összeget spórolva.

Az én motoromra eddig a következő olyan cuccokat tettem, amit feltétlenül hasznosnak ítélek meg:
- bukócső
- kiegészítő fényszóró
- kommunikáció
- láncolajozó - ja, ez nem. :-)

A bukócső a legfontosabb. Ha új motort rendelsz, akkor: fűzött felni, bukócső, kézvédő, markolatfűtés, ABS, dobozok, és hirtelen más nem jut eszembe. :-)

Körte
Előzmény: cselle (1761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!