Szia! Köszi!!! Nekem a kettes porlasztóhoz folyt be rozsdás páravíz,s bezavarja a piezzo elektronikáját. Kérdezném még csere volt vagy tisztítás mert a képek alapján nagyon hasonlít a sómarta hengerfej az enyiméhez. Amúgy az első hiba 430000km.Próbálom megtalálni KC mester elérhetőségét.
sziasztok! ez igen látszik minden el vagyok ájulva milyen jól sikerült gratula nektek. kc -hoz megyek ha beenged a portájára mert én is én is én is akarok csak pénzt kell gyűjteni sajnos mert mint tudjuk az a legkevesebb .:)ments meg minket autóSTOHL üdv mindenkinek
Na kivettük a bef. fejet végre (2.0 Cdti). Nehezen de kijött. KC tuningmester csinált kiszedőt és kb. 1 óra alatt kiszedte. A gyomromban végig görcs volt, de amikor megindult már jobb lett a kedvem. Ha már ott voltunk kapott tuningot is a gép, hála főnökömnek érte. Hazafelé kóstolgattam h. mit megy a gép, háááááát mit írjak? Mintha másik motort tett volna bele. Pedig végig ott voltam és nem láttam h. kiszedte volna :).
90-120 - kb. 10 mp (előtte 14) 90-140 - kb. 18 mp. (előtte 26) mindkettő 6.-ban!!!!!
Csak azért zavarok egy pillanatra, hogy elmondjam, alkatrészekkel foglalkozom:gyári, utángyártott, fék, futómű, szűrők, olajak, diesel technika, (ebben felújítás is), vezérlések, stb természetesen számlával is, ha kell, és igencsak korrekt árakkal. Motorokhoz is tartok kopóalkatrészeket (láncszett, fék, szűrő, olaj, gyertya stb.)
Ha valakit érdekel: akos696kukacgmailpontcom 305125948
Olvasva a topicot a 1875 szólásod pont idevág.Álló motornál is világít a lámpácska, és valami zümmögő hang / mintha nem húzna be valami relé / hallok közvetlenül a fékszervó környékéről. Ettől még lehet hajtani a verdát ?
Elég egy hibakiolvasás és ennek nyugtázása, vagy kell vmi alkatrész is hozzá ?
Én biztos, hogy soha nem vinném ehhez az emberhez a gépet. Ilyen marhaságot egy szaki nem mond! Nem csak izzítást jelez a lámpa, hanem ha valami hibát jelez a számítógép, akkor is világít. Ha jól megnézed az izzító szál felett, van egy diagnosztikai szimbólum is.
Olvastasd ki a hibát! A kiolvasás költsége:0-2000Ft között mozog.
Vigyázz! A kiolvasott szövegre is mondhat hülyeséget a szerelő!
Nos én is megcsináltam ezt szintén nem láttam semmi vízféleséget benne, pedig kiengedtem 1 decit belőle. A hibajelzés megmaradt. Gondoltam széthúzom a csatlakozót a szűrő alatt / nem tudom mit érzékelhet talán a vizet a fajsúlya miatt / és akkor is világított egyfolytában. Na erre elugrottam a szokásos szerelőhőz ő is egyből ezzel kezdett.Azt montda , hogy az izzítás egyfolytába megy és ezért szétéghetnek az izzítógyertyák.Igaza lehet ?
Akkor jól érzem én, h. nagyon megy a főni gépe :). Ez nem elenyésző különbség. És mondom: már több, mint 200 ezer km-t ment a tuninggal. KC megoldja kb. 10 perc alatt . Abban nincs hiba. üdv
Pesten csinálták,azt hogy hol nem tudom mert odadtam az emberemnek ozt ők intézték,hogy mibe fájt még azt sem tudom,mert amint visszajött kikaptam a kezükből és usgyi.Mondtam majd jövök fizetni!!!:-D Az alapjárat kicsit kopogós volt meg mikor padlóztam nem folyamatosan húzott hanem szaggatottan.
Üdv! Megtörtént a csúcs felújítás!!!Olyan halk lett ,hogy majdnem ráindítottam járó motornál!!:-DHúz is rendesen!!! Túrbóba csak nálam másfél év alatt 220ezer km ment és még mindig tökéletes!!!!Mint tudjátok év elején átesett egy motorgenerálon,mert behalt a motor.Kb fél milla lehet a motorban,szerintem a turbó is az eredeti,legalábbis nem tudok róla hogy cserélték.Ami biztos az hogy kb 350ezer van a turbóba.Elötte belgába használták,arról nem tudok semmit,csak amióta itt fut Magyarországon.
szia! nekem mivel sokat van városban gyakran koszolódik és emiatt gyakrabban cserélem is.látom, érzem, leeresztem így jó volt idáig most általánosan elmondhatom jól indul és szépen megy bár a turbóm elkezdte az olajat a culerbe dolgozni .szép napot nektek.
Hali Mindenki. Nekem a masterom is 2.5 motor és a trafic is. A masterban 330.000 km van és végig castrol 5v-40 olajat kapott 30.000 km-terenként, és semmi baja. Szerintem is, a jó olaj és szűrő a lelke az autónak, mann szűrőket használok ez tuti. Amit nyersz az olcsó szűrőn elveszíted a sűrű olajcserén. Bogár mentes szélvédőt....
sziasztok ! nekem csak szintetikus olaj ment bele végig.5w40 most már 10w használok mert nagyon folyik.Cserébe hamarabb kap olajat 15000-km max plusz filterek így még szereti.A sárga lámpa nekem is szokót égni de szépen húz olyankor is.Már nem veszem komolyan kétszer azonnal gépre kapcsolták de semmi hiba így mentem tovább.
Jártam én is így, ugyanezt csináltam mint te. Alsó és felső csavar meglazít, kicsit kifolyat és kész. Nem látszott víz, de valami mégis kijöhetett, mert megszűnt a hiba. Nem hiszem, hogy motorvezérlő hiba lenne. Mondjuk nekem csak gyorsításkor jött elő, ha nyugisan mentem, akkor nem világított.
Ezeket az opel olajakat én nem ajánlom, akkor inkább Q8 5w40 esetleg 10w40,de vivaróba minimum 5w40 full synt. Ez a 100e km fölött 10w40 szerintem hülyeség, ja és turbónak is jobb a ''hígabb'' olaj. Majd ha zabálja akkor lehet váltani 10 40-re,addig ne. Érdekes nekem a 8 szelepes combo se az astra nem ette a gyárilag előírt 10w40-et pedig mindkettőben több mint 250e km volt és mindig nyélen járt minkettő. Van a családban egy 1,7 isuzu diesel b combo abban több mint 500e km van és olajfogyasztás nem mérhető... Az olaj az autó lelke..
Nos én Opel olajat öntök a vectrámba 5 vagy 10 w40, és igen olcsón kapható.2 hónappal ezelőtt vettem 6290 Ft az Armafiltnál+ 625 ft a szűrő. Valszeg a Vivaróba is ezt teszem bele. Sőt a Valvoline is kiváló az Auchanba szinte mindig 6690 ft. Máskülönben azt mondják 120 000 km fölött inkább 10W 40 kell, mintsem 5 W-s.
Más. Menetközben kigyulladt az izzítás lámpa / sárga spirál /.Rögtön beizgultam miatta, mígnem azt olvastam, hogy a gázolajszűrő levizesedett. Fölső thorx csavar ki az alsó tekerenytyűt is kilazítottam víznem nyoma sem volt. Akkor ez motorelektronika hiba ha az , lehet még vele közlekedni ? Vagy mást jelez a lámpa ?
Sajnos dizeleshez nem értek, nem akarok vaktába lövöldözni.
Akkor lehetne ez a következő kérdés: Ki milyen motorolajat használ, milyen időközönként cseréli?
Az OPEL ugye a saját néven forgalmazott olajat löttyinti bele, horror áron.
Nálunk mindkét autóban CASTROL Edge Turbo Diesel 5w30 van.Bevált, jó minőségű full synth olaj, 15000 km-nél cserélve természetesen olajszűrővel együtt.
Igen a motorolaj keni a turbót ezért érdemes az előírtnál sűrűbben cserélni és kizárólag valami jó minőségű full synt olajjal használni . Én motul 5w40 C3-at használok,de lehet váltok 5w30-ra.