A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én is próbálkoztam már sokféle túrával, már ami a létszámot illeti. MGP-társaságában volt szerencsém egy túrát nyomni szlovákiában, igaz hogy csak mentem velük és jöttem is (nem szálltam meg kint). Viszont az a sok moci (kb20) már szerintem is sok. Annak is megvan a szépsége amikor ennyi embernek ugyanaz az érdeklődési köre és vigyorog a sisak alatt.......
Kb. 2éve én is eljutottam odáig (és szerinetm ez elég hamar lett) hogy a párommal együtt nyomjuk, és eddig mindenhová ahová akartunk eljutottunk.
Néha nyomom az öcsémmel együtt meg vagy két haverral, akiket ismerek -ami szerintem is számít.
Ja, és ne felejtsem el "mostanában" a márka és típustársammal is Horival!
Az is biztos viszont, hogy olyat találni, aki pont a neked megfelelő tempót utazva rajzolgatja a köröket előtted és nem fékezi szét az agyadat, bizony nehéz.
Pl. van aki nem szeret ezokból mögöttem jönni, ha véletlenül mögém sorolódik be mégis, ezt észre veszem és rögtön az indulás után elém tessékelem, mert egyébként tilos helyeket cserélgetni menetközben balesetveszély miatt.
A túravezető határozza meg kik mennek mögötte milyen sorrendben, ez általában csak a mögötte haladó 1-3 embert jelenti, valamint ő határozza meg ki megy a sor végén. A többi induláskor dől el, hogyan sorolsz be, ki után, és utánad ki jön.
Egyes barátibb csapatok, 2-3-4 fő egy kupacban szoktak menni, pont amiatt amiről Te is beszéltél.
Két LT van a társaságban, egyik sem eladó. :-) A gazdáik szeretik, reszelik a lábtartókat, mennek a sorok között. És aki tudja terelni, az nagyon tud vele menni! A váltó az BMW (csodák nincsenek), a kardán, mint bármilyen kardán, én kb. 100 km alatt megszoktam, mikor a láncról áttértem. Stabil futású, tartós darabok. A ráncfelvarrás előtti LT-nek valóban nem a legjobb a világítása, 2004-től kezdődően azonban rendben van. Manapság már Xenonnal is kapható. A szerviz tud drága lenni, de ha nem ragaszkodik az ember a szervizkönyv kitöltéséhez, lehet kedvezőbb ajánlatokat találni. Egyébként, ha igen, akkor is. A hátramenet és az újabb típusoknál a motoros középállvány sokat segít a parkolásnál és lassú manővereknél, de szerintem az 180 nem követelmény, sem a 90 kiló. :-) Azért a Burgmannál nehezebb. Összefoglalva én egy nagyon megbízható, kényelmes túragépnek tartom, kizárólag esztétikai problémáim vannak vele.
Nekem ez a 20+ motor túl van a fájdalomküszöbön. Rádió, meg biztosítás ide, vagy oda. Tudom, tudom, hogy megoldjátok, nem ez a kérdés. :-) Egy dolog, hogy szeretek biztos lenni a néhány méterrel előttem motorozó tudásában (és ilyenből ötnél kevesebbet ismerek), a másik pedig, jólesik, ha a motorról leszállva is működik a társaság és a hangulat. Minél több a résztvevő, annál nehezebb ezt összehozni. Ebből már rengeteg konfliktust láttam. Ezért 6-7 motor és az a mennyiség, amit kezelhetőnek gondolok hosszabb távon is. Persze lehet, hogy csak egy antiszociális vén köcsög vagyok. :-) Elméletem szerint előbb, vagy utóbb mindenki eljut odáig, hogy magában túrázik. :-D
TOM, köszi a válaszodat! Sajna nem vagyok 180cm, de még csak 90kg sem. A gép súlyától nem félek, miután most egy 650-es burgmanom van, aminek a súlya 300kg körüli. A lábam is jobban (ha csak kicsivel is) leér az lt-ről. Itt inkább a lassú menetnél állítólag tapasztalható imbolygásról; az akadozó váltóról; a kardánhajtás által érezhető negatív tulajdonságokról; a gyenge fényszóróról; a horror összegekbe kerülő szervízelésről érdeklődnék. Ezeket, a negatív tulajdonságokat tesztekben olvastam, még senki nem erősítette meg, hogy ez igaz, vagy sem. A motort csak túrázára használnám, tehát annyira nem szempont, hogy a sorok között elmenjek.
Eddig és nem tovább. A térképen sárgával jelzett út Boszniában. Először az aszfalt fogyott el, majd a murva is. Viszont jelentős mennyiségű sár is lett. Egy GS még bírta volna, de úgy könnyű. :-)
7végén (kicsit megtoldva) kerültünk egyet. Bosznia és Montenegro. Az valami mese! Néhány kép, később lesz több... ha sikerül végre gatyába ráznom a honlapom. :-)
En nem vagyok tulajdonos, de lattam mar 1-2 gazdit es gepet.
Szerintem egyetlen problema a gep tomege, ha vagy 180 cm magas minimum es 90-100 kg minimum /jo fizikummal/, akkor no problemo, ha ezek alatt vagy akkor szenvedes lesz szerintem a gep kezelese...
7végén (kicsit megtoldva) kerültünk egyet. Bosznia és Montenegro. Az valami mese! Néhány kép, később lesz több... ha sikerül végre gatyába ráznom a honlapom. :-)
Érdeklődnék, hogy van-e köztetek K1200LT tulajdonos, vagy volt tulajdonos? A motorral kapcsolatban lennének kérdéseim, szeretnék egyet venni, de igazából azon kívül, hogy tetszik, nem tudok róla semmit. Illetve már sok mindent hallottam róla, de azokat az infókat a motorukat eladni kívánó tulajdonosok mondták. Ők meg persze agyondicsérték a gépet, és egynek sem volt semmi negatív tapasztalata. Jó lenne már egy olyan tulajjal is értekeznem, aki nem szeretné eladni a motorját, mert imádja a sok jó, és remélhetőleg, annál kevesebb rossz tulajdonságaival együtt. Előre is köszönöm a segítségeteket!
>Igaz Tyutyu kevese elvezte a terepezest, pedig csak kicsi volt.
igen.... 1, KToM mondta vigyek halozsakot, torolkozot, stb... szoval en ket oldaldobozzal mentem... [mondjuk ki is akartam probalni oket] 2, a hatso gumim cseres [~kopasjelzon] 3, a tehenrol nem er le rendesen a labam... 4, nem a kavicsos uton volt gondom, hanem a mocsaras reszen.... oda semmikeppen nem akartam bedolni.....
Koszi igazan, sajna mar csak ma olvastam. De azert jot turaztunk, igaz Tyutyu kevese elvezte a terepezest, pedig csak kicsi volt...lightos az is...En utassal mentem...
Elvileg mukodnie kell (nekem a regi nokiamnal mukodott). Ha gyartasi help kell es erre jarsz szolj, forrasztgatunk + kajalunk :-) (avagy MGPsen fogalmazva: ha eppen xxx fele mesz, ugyis utba esunk :-)
Csak a telefont szeretném rákapcsolni, abban van egy gigás kártya, egy útra rendelkezésre áll elég zene.
Más most nem kell.
Ami van:
- MHS fejszettje, mert jó a mikrofonja és nagyon lapos a két hangszoró és van egy normális csatlakozója, amin 6 polus van, ami korlátozott tudásom szerint épp elegendő. (és kicsi mint egy PS2-s csati)
-Lengődugó 6 polussal, ezt még meg tudtam szerezni.
-Nokia 6230i headszet, de legalább sztrereo (gatyitron tip, de ugyis csak szétvágásra lesz)
Amitben nem vagyok bíztos, hogyha ezeket összerakom akkor a telefon felismeri-e kölső elemként, vagy mást is meg kell bütykölni?
hatranya: -allando celpont vagy: kedves droid mikor toltik fel az uj sw? vagy sikerult bejutni a matrixba ? stb...
elonye: -olcso -konnyen potolhato -strapat birja
bukoba mindket oldalra hangszoro.
az MHS300-t nem ismerem, de barakhatjuk ha gondolod...
PTT csinalhato: az a lenyege egy kb 4k7 ellenallassal rovidrezarod a mic-t es ez a ptt :-). majd lefotozom az en hazi csinalmanyomat.
Az alan legyen a kormanyon (vagy barhol) de ne a zsebedben, mert a tested jelentosen arnyekol
hangszoro: ami eppen van es jol szol :-) altalaban ezek mind 32 ohmosak. neha a madaras tescoban, normal tescoban, stb lehet kapni fejhallgatot 250ft. nos venni kell abbol mert olcso es altalaban sisakba jo :-). ugyis fogyoeszkoz..
nos hirtelen ennyi.
ird meg pontosan mit szeretnel, es megcsinaljuk :-)
Majd igyekszem. Ilyesmit nem tapsztaltam egyenlőre, bár már én is megpucováltam belülről, mert egy felhajtásnál kaptam egy minihelikoptert belülre. Szélvédőtísztitó kendővel pucoltam óvatosan. Nem tudom megmaradt-e a zselé, de éjjel tíz fok alatt volt a hőmérséglet és jól müködött.
Gratula a sisakhoz! :-))) Csak egy apró megjegyzés hozzá: nagyon vigyázz a plexi belső felére felvitt páravédő rétegre. Én az első nap elrontottam, mert megmostam és foltokban elkezdett lejönni róla a zselé. Szóval ezzel óvatosan, ha megmosod, akkor dolgozz gyorsan, mert szinte azonnal elkezd hólyagosodni, és ne töröld meg papírral, mert megkarcolod. Amúgy jól működik a páravédő, este hűvösebb időben pont jó, hogy nem kell nyitogatni a plexit. Esőben is jól bírja egy darabig, de ahhoz túl vékony.
Én is találtam neked az e-bay-en egy plexiemelőt, lehet, hogy német maszek gyártmány, de azt hiszem ilyenre gondolhatsz. Beírom az árú cikkszámát, ez alapján rákereshetsz.