Keresés

Részletes keresés

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.08.30 0 0 1856

Szia !

 

Én is próbálkoztam már sokféle túrával, már ami a létszámot illeti. MGP-társaságában volt szerencsém egy túrát nyomni szlovákiában, igaz hogy csak mentem velük és jöttem is (nem szálltam meg kint). Viszont az a sok moci (kb20) már szerintem is sok. Annak is megvan a szépsége amikor ennyi embernek ugyanaz az érdeklődési köre és vigyorog a sisak alatt.......

 

Kb. 2éve én is eljutottam odáig (és szerinetm ez elég hamar lett) hogy a párommal együtt nyomjuk, és eddig mindenhová ahová akartunk eljutottunk.

Néha nyomom az öcsémmel együtt meg vagy két haverral, akiket ismerek -ami szerintem is számít.

 

Ja, és ne felejtsem el "mostanában" a márka és típustársammal is Horival!

 

De szerintetek miért van ez ??

 

Üdv.: Lacesz

Előzmény: kz2 (1849)
soka63 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1855

Az is biztos viszont, hogy olyat találni, aki pont a neked megfelelő tempót utazva rajzolgatja a köröket előtted és nem fékezi szét az agyadat, bizony nehéz.

Pl. van aki nem szeret ezokból mögöttem jönni, ha véletlenül mögém sorolódik be mégis, ezt észre veszem  és rögtön az indulás után elém tessékelem, mert egyébként tilos helyeket cserélgetni menetközben balesetveszély miatt.

Előzmény: kz2 (1849)
soka63 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1854

A túravezető határozza meg kik mennek mögötte milyen sorrendben, ez általában csak a mögötte haladó 1-3 embert jelenti, valamint ő határozza meg ki megy a sor végén. A többi induláskor dől el, hogyan sorolsz be, ki után, és utánad ki jön.

Egyes barátibb csapatok, 2-3-4 fő egy kupacban szoktak menni, pont amiatt amiről Te is beszéltél.

Előzmény: kz2 (1853)
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1853
Hogy alakul ki a sorrend egy tipikus túrán?
Előzmény: soka63 (1852)
soka63 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1852

Pont ez a lényeg, biztos lehetsz az előtted menő tudásában.

Félni inkább a mögötted levőtől kell, mert azt NEM választhatod meg, csak azt ki után mész.

Pont ezért pl, ma motorozván egy számomra ismeretlen társasággal, a legvégén mentem és láttam már ki előtt mehetek majd máskor.

Amúgy az átlag tudás elég jó, szerintem.

Viszont a hangularól éppen ellenkező a véleményem. Minél többen vagyunk, annál jobb. Ezt tapasztalatból mondom.

De egy viszont biztos, olyan tempót menni amit akarsz és akkor megállni amikor akarsz csak egyedül lehet. De egy kicsit unalmas szvsz.

A csapatban való motorozás lemondásokkal jár, de megéri.

Én speciel rengeteget köszönhetek a motoros Társaimnak.

Előzmény: kz2 (1849)
esgé650 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1851
Kz, köszönöm a válaszodat! Az meg, hogy nem tetszik a gép, nem olyan nagy baj. Így legalább eggyel kevesebben érdeklődnek az eladó LT-k után :-)).
Előzmény: kz2 (1850)
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1850
Szia!

Két LT van a társaságban, egyik sem eladó. :-) A gazdáik szeretik, reszelik a lábtartókat, mennek a sorok között. És aki tudja terelni, az nagyon tud vele menni! A váltó az BMW (csodák nincsenek), a kardán, mint bármilyen kardán, én kb. 100 km alatt megszoktam, mikor a láncról áttértem. Stabil futású, tartós darabok. A ráncfelvarrás előtti LT-nek valóban nem a legjobb a világítása, 2004-től kezdődően azonban rendben van. Manapság már Xenonnal is kapható. A szerviz tud drága lenni, de ha nem ragaszkodik az ember a szervizkönyv kitöltéséhez, lehet kedvezőbb ajánlatokat találni. Egyébként, ha igen, akkor is. A hátramenet és az újabb típusoknál a motoros középállvány sokat segít a parkolásnál és lassú manővereknél, de szerintem az 180 nem követelmény, sem a 90 kiló. :-) Azért a Burgmannál nehezebb. Összefoglalva én egy nagyon megbízható, kényelmes túragépnek tartom, kizárólag esztétikai problémáim vannak vele.

kz
Előzmény: esgé650 (1848)
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1849
Nekem ez a 20+ motor túl van a fájdalomküszöbön. Rádió, meg biztosítás ide, vagy oda. Tudom, tudom, hogy megoldjátok, nem ez a kérdés. :-) Egy dolog, hogy szeretek biztos lenni a néhány méterrel előttem motorozó tudásában (és ilyenből ötnél kevesebbet ismerek), a másik pedig, jólesik, ha a motorról leszállva is működik a társaság és a hangulat. Minél több a résztvevő, annál nehezebb ezt összehozni. Ebből már rengeteg konfliktust láttam. Ezért 6-7 motor és az a mennyiség, amit kezelhetőnek gondolok hosszabb távon is. Persze lehet, hogy csak egy antiszociális vén köcsög vagyok. :-) Elméletem szerint előbb, vagy utóbb mindenki eljut odáig, hogy magában túrázik. :-D
Előzmény: soka63 (1818)
esgé650 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1848
TOM, köszi a válaszodat! Sajna nem vagyok 180cm, de még csak 90kg sem. A gép súlyától nem félek, miután most egy 650-es burgmanom van, aminek a súlya 300kg körüli. A lábam is jobban (ha csak kicsivel is) leér az lt-ről. Itt inkább a lassú menetnél állítólag tapasztalható imbolygásról; az akadozó váltóról; a kardánhajtás által érezhető negatív tulajdonságokról; a gyenge fényszóróról; a horror összegekbe kerülő szervízelésről érdeklődnék. Ezeket, a negatív tulajdonságokat tesztekben olvastam, még senki nem erősítette meg, hogy ez igaz, vagy sem.
A motort csak túrázára használnám, tehát annyira nem szempont, hogy a sorok között elmenjek.
Előzmény: TOM (1842)
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1847
Zivatarban a Kotori öböl felett kb. 1000 méteren.



Az öböl a barlangból két felhőszakadás között.



Mostar újjáépített öreg hídja. 86-ban még volt szerencsém látni az eredetit. Valami iszonyat, hogy mit kapott az a város a háborúban.



Muszlim temető Mostar központjában. Minden síron ugyanaz a második dátum: 1993.



Az út melletti oszlop Ausztriában havat jelent, Boszniában aknamezőt.

kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1846
Eddig és nem tovább. A térképen sárgával jelzett út Boszniában. Először az aszfalt fogyott el, majd a murva is. Viszont jelentős mennyiségű sár is lett. Egy GS még bírta volna, de úgy könnyű. :-)

kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1845
Talán egyesével?

Erre jártunk

kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1844
Miért ilyen szopó a képek feltöltése? Volt tallózás, feltöltés, felvesz, módosítás, beszúrás. Több gombot nem találtam. :-) Mi a nyavaját hagytam ki?
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1843
Sziasztok!

7végén (kicsit megtoldva) kerültünk egyet. Bosznia és Montenegro. Az valami mese! Néhány kép, később lesz több... ha sikerül végre gatyába ráznom a honlapom. :-)

[image1]

[image2]

[image3]

[image4]

[image5]

[image6]
TOM Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1842

En nem vagyok tulajdonos, de lattam mar 1-2 gazdit es gepet.

Szerintem egyetlen problema a gep tomege, ha vagy 180 cm magas minimum es 90-100 kg minimum /jo fizikummal/, akkor no problemo, ha ezek alatt vagy akkor szenvedes lesz szerintem a gep kezelese...

TOM

Előzmény: esgé650 (1839)
TOM Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1841

CSak BB kornyeken, meg a Chopokra mentunk fel. Kis terepezes BB korul volt.

T

Előzmény: MGP (1838)
kz2 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 1840
Sziasztok!

7végén (kicsit megtoldva) kerültünk egyet. Bosznia és Montenegro. Az valami mese! Néhány kép, később lesz több... ha sikerül végre gatyába ráznom a honlapom. :-)



esgé650 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1839
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e köztetek K1200LT tulajdonos, vagy volt tulajdonos? A motorral kapcsolatban lennének kérdéseim, szeretnék egyet venni, de igazából azon kívül, hogy tetszik, nem tudok róla semmit. Illetve már sok mindent hallottam róla, de azokat az infókat a motorukat eladni kívánó tulajdonosok mondták. Ők meg persze agyondicsérték a gépet, és egynek sem volt semmi negatív tapasztalata.
Jó lenne már egy olyan tulajjal is értekeznem, aki nem szeretné eladni a motorját, mert imádja a sok jó, és remélhetőleg, annál kevesebb rossz tulajdonságaival együtt.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
MGP Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1838
Na jó.. de végül is merre jártatok?
Előzmény: TOM (1836)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1837
>Igaz Tyutyu kevese elvezte a terepezest, pedig csak kicsi volt.

igen....
1, KToM mondta vigyek halozsakot, torolkozot, stb...
szoval en ket oldaldobozzal mentem... [mondjuk ki is akartam probalni oket]
2, a hatso gumim cseres [~kopasjelzon]
3, a tehenrol nem er le rendesen a labam...
4, nem a kavicsos uton volt gondom, hanem a mocsaras reszen....
oda semmikeppen nem akartam bedolni.....

:-)

TyuTyu
Előzmény: TOM (1836)
TOM Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1836

Koszi igazan, sajna mar csak ma olvastam. De azert jot turaztunk, igaz Tyutyu kevese elvezte a terepezest, pedig csak kicsi volt...lightos az is...En utassal mentem...

Majd legkozelebb megnezem reszletesen.

Koszi megegyszer.

TOM

Előzmény: MGP (1819)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1835
Elvileg mukodnie kell (nekem a regi nokiamnal mukodott).
Ha gyartasi help kell es erre jarsz szolj, forrasztgatunk + kajalunk :-)
(avagy MGPsen fogalmazva: ha eppen xxx fele mesz, ugyis utba esunk :-)

TyuTyu
Előzmény: MGP (1834)
MGP Creative Commons License 2006.08.28 0 0 1834

Na nem kell ennyire bonyolult.

Csak a telefont szeretném rákapcsolni, abban van egy gigás kártya, egy útra rendelkezésre áll elég zene.

Más most nem kell.

Ami van: 

- MHS fejszettje, mert jó a mikrofonja és nagyon lapos a két hangszoró és van egy normális csatlakozója, amin 6 polus van, ami korlátozott tudásom szerint épp elegendő. (és kicsi mint egy PS2-s csati)

-Lengődugó 6 polussal, ezt még meg tudtam szerezni.

-Nokia 6230i headszet, de legalább sztrereo (gatyitron tip, de ugyis csak szétvágásra lesz)

Amitben nem vagyok bíztos, hogyha ezeket összerakom akkor a telefon felismeri-e kölső elemként, vagy mást is meg kell bütykölni?

 

MGP 

Előzmény: TyuTyu-2 (1833)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1833
Hali,

Kerdes mit akarsz:
1, PMR
2, MP3
3, telefon
4, utas

Zenet (mp3) a telefonrol akarod ?

en megmondom oszinten nem esem hasra ezektol a gyari csatlakozoktol:
-dragak
-tornek
-potolhatatlanok

neztem profi csatlakozot: 1500tol indulnak es ugye kell az ellendarab is....

megoldas: db9 csati (kb 150ft hazzal egyutt) [gyk:9 polusu soros csatlakozo]

hatranya:
-allando celpont vagy: kedves droid mikor toltik fel az uj sw?
vagy sikerult bejutni a matrixba ? stb...

elonye:
-olcso
-konnyen potolhato
-strapat birja

bukoba mindket oldalra hangszoro.

az MHS300-t nem ismerem, de barakhatjuk ha gondolod...

PTT csinalhato: az a lenyege egy kb 4k7 ellenallassal rovidrezarod a mic-t
es ez a ptt :-). majd lefotozom az en hazi csinalmanyomat.

Az alan legyen a kormanyon (vagy barhol) de ne a zsebedben, mert a tested jelentosen arnyekol

hangszoro: ami eppen van es jol szol :-)
altalaban ezek mind 32 ohmosak.
neha a madaras tescoban, normal tescoban, stb lehet kapni fejhallgatot 250ft.
nos venni kell abbol mert olcso es altalaban sisakba jo :-). ugyis fogyoeszkoz..


nos hirtelen ennyi.

ird meg pontosan mit szeretnel, es megcsinaljuk :-)

TyuTyu
Előzmény: MGP (1825)
MGP Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1832

Majd igyekszem. Ilyesmit nem tapsztaltam egyenlőre, bár már én is megpucováltam belülről, mert egy felhajtásnál kaptam egy minihelikoptert belülre. Szélvédőtísztitó kendővel pucoltam óvatosan. Nem tudom megmaradt-e a zselé, de éjjel tíz fok alatt volt a hőmérséglet és jól müködött.

 

Előzmény: Macskapecér (1828)
MGP Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1831
Na ja..Wunderlich Scheibenverstellung Tobinator (Adventure) Best.-Nr.: 8110400 | Für Adventure

Abbildung zeigt GS Variante
Zweiteiliger Satz: Bitte Verstellung und Adapter bestellen. Mehr...

124,90 €
MGP Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1830

Na ez az. vagy valami ilyesmit láttam. De itt mintha Wunderlichnek írná.

De szerintem én ez legyártom..

Köszi!

 

Előzmény: Fireboy (1827)
MGP Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1829
Köszi, de ez csak egy csavarszett szerintem, a kézi állításhoz, mert így gyorsabb, ilyet én is akartam csinálni a GS-hez.
Előzmény: soka63 (1826)
Macskapecér Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1828
MGP!

Gratula a sisakhoz! :-))) Csak egy apró megjegyzés hozzá: nagyon vigyázz a plexi belső felére felvitt páravédő rétegre. Én az első nap elrontottam, mert megmostam és foltokban elkezdett lejönni róla a zselé. Szóval ezzel óvatosan, ha megmosod, akkor dolgozz gyorsan, mert szinte azonnal elkezd hólyagosodni, és ne töröld meg papírral, mert megkarcolod.
Amúgy jól működik a páravédő, este hűvösebb időben pont jó, hogy nem kell nyitogatni a plexit. Esőben is jól bírja egy darabig, de ahhoz túl vékony.

Körte
Előzmény: MGP (1825)
Fireboy Creative Commons License 2006.08.27 0 0 1827
Szia MGP!

Én is találtam neked az e-bay-en egy plexiemelőt, lehet, hogy német maszek gyártmány, de azt hiszem ilyenre gondolhatsz. Beírom az árú cikkszámát, ez alapján rákereshetsz.

Tobinator Scheibenverstellung für R 1150 GS

Artikelnummer: 120025233404


Üdv! Gyusz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!