Köszi az infót, akkor beállítom, hogy legalább belépéskor kérjen kódot!
Nekem nem csak a szolgáltatók vannak elmentve állandó partnerként, hanem például olyan cég is, akiktől rendszeresen rendelem a kávét. Nem örülnék neki, ha valakit "kisegítenék" mondjuk egy 200 ezer Ft-os kávéfőző vásárlásával...
Hadd kérdezzem meg: mással is előfordult már, hogy netbankos utaláskor nem kér a rendszer megerősítést, és sms-t sem küld? Mert ez így nagyon nem O.K. Simán elfogadja a megbízást, és pikk-pakk utalja is a pénzt.
Nincs Erstés számlám, így nem arra érkezik a fizum.
A Westendben állított le egy hostess srác, kitöltöttünk egy papírt és igazolás nélkül jött a hitelkártya.
egyébként az érdekes, hogy még nem is aktiváltam a kártyát, és már jött tegnap az sms, hogy 290 Ft mínuszom van. De hát még nem is aktiváltam a kártyát.... ettől most elég ellenszenvesek lettek a szememben
Nincs benne semmilyen bukó, 30 ezres tankolás felett nem Jokert használok, hanem 2 %-ért K&H-t, vagy ha ott kimerül a 150 ezres visszatérítéses limit, akkor Life-ot. Bár amióta nem megyek napi 60 km-t munkába, azóta általában elég a 30 ezer.
megkérdezték mennyit keresek, felírták és azt mondták ha kitöltetek egy igazolást a munkahelyemmel, akkor gyorsabban megkapom a hitelkártyát. nem töltöttem ki. a hitelkártya 2 hét múlva megérkezett 550 E Ft-os kerettel. És én nem adtam be munkáltatói igazolást!
Nyilván, de az olyannak valszeg nincs is Jokere.:-) Tankolni valszeg a banki ügyfelek nagy része szokott, már ott megéri a 200 Ft-os zárlati díj a K&H-val szemben. Nálam a K&H elsősorban közüzemi díjfizetésre szolgál, abban meg az a jobb a Jokernél. Minden hitelkártyát a megfelelő célra kell használni, nekem a három kombinációja tökéletes.
Mintha tavaly vagy tavalyelőtt lett volna már egy ilyen, akkor egy rendszerhiba miatt csak egy hónappal később írták jóvá a visszatérítést. Most viszont úgy tűnik, hogy nem általános, nálam minden rendben ment.
A zárlati díj - ami nekem 200 Ft - a számla havi zárásának a fix költsége, független attól, hogy az előző havi költést teljesen vagy csak részben fizeti vissza az ügyfél, a fordulónapon automatikusan terhelik.
Mi ez a 290 ft-os zárlati díj? Állandó költség? Akkor is kell fizetni, ha semmit sem használtál fel, vagy ha határidőre teljesen visszafizetted az elköltött hitelt?
Ha belépsz a netbankba, akkor a felső sorban balról a harmadik menüpont a "Bankkártyák". Azon belül van egy - az alsó sorban az utolsó - "Erste Joker hitelkártya kategóriák" kezelése. Ami sötét, az az aktuális.
Havonta van visszatérítés, és ma reggel kellett volna egy SMS-t kapnod, hogy mennyi a visszatérítés összege, a második SMS-ben (az nekem még meg sem jött) pedig közlik a visszatérítendő összeget. A netbankon meg már látnod kellene, hogy kategóriánként mennyi a visszatérítés. Úgyhogy szvsz hívd a telebankot, mert valami nem stimmel. Amúgy az új kártyákon már 290 Ft a zárlati díj 200 helyett?
Sziasztok, 1 hónapja használok ERSTE Joker hitelkártyát, most volt a forduló. 200.000 a hitelkeretem, de csak 90.109 forintot költöttem (volt köztük 4%-os bolt is) viszont most vissza kell fizetnem 90.399-et. oké a 290ft a kártyadíj, viszont semmilyen visszatérítést nem kaptam, vagy írtak jóvá... könyveltem magamnak excel táblázatban mit hol vettem, ami beletartozik a 4%-ba úgy könyveltem, az összes többire 1% jár... mégis az összeg csontra megegyezik + havidíj.
Ez most akkor szerintetek hogy is van? Havonta kellene "visszatérítést" adnia nem? vagy évente??? Mindenhol azt olvasom, hogy havi van.
Évek óta ügyfél voltam, amikor az NN biztosítón keresztül megnyitottam a Privilégium L számlámat pár hónapja.
És nem csak én hanem másokat is ismerek.
Hogy meglévő számlát át lehet-e minősíteni ezt nem tudom.
Én a helyedben azt csinálnám, ha a fióki ügyintéző nem tudja átminősíteni, hogy partneren keresztül igényelnék, utána úgyis hívni fognak. A központban, ahova ezek a kérelmek befutnak úgyis ismerik a dolog menetét, hiszen ezerszer csinálták már.