Keresés

Részletes keresés

TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1909
ez az amit csepelen hirdetnek ?

TyuTyu
Előzmény: TPJR (1908)
TPJR Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1908
Szevasztok,

Cimborám szertne venni egy GS-t és telált egyet kereskedőnél.
Ismeri esetleg valaki ezt a mocit?????
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1907

Szia!

köszi az infót!

Előzmény: Macskapecér (1905)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1906

Sziasztok!

 

Megtaláltam:

Ide lehet bevinni az elhasznált katalizátorokat.Ahogy olvasom,autóknál elég rövid élettartamúak,gondolom motoroknál méginkább:((

Ezen a helyen pézt is adnak érte(8-9 ezer/db),de csak akkor,ha a kerámia is benne van(sajna az enyéből ez már távozott,törmelék formájában a dobon keresztül)

Hori

Macskapecér Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1905
Nos, azt hiszem, hogy elvileg nyugodtan visszaviheted a BMW-nek, mert kizartnak tartom, hogy ne lenne kozponti veszelyeshulladek-feldolgozojuk. Ha nem akarjak bevenni, akkor irni kell az europai kozpontnak, hogy kuldjenek allasfoglalast, es mondjak el, hogy mit csinalj a hulladekkal.

Amugy nem tudom, hogy mennyi veszelyes hulladek gyulhet fel a katalizatorban, mert elmeletileg az a szerepe, hogy kemiai reakcioval atalakitsa a veszelyes gazokat, aminek a mellektermeke pl a viz. A benne levo anyagok igazabol azert veszelyesek, mert lassan bomlanak le, viszont nagy resze, pl. a burkolata ujra felhasznalhato. Belul meg van egy lyuggatott porcelan betet, aminek a teljes feluletere nagyon vekony retegben nemesfemet vittek fel. De ettol fuggetlenul szerintem sok szilard szennyezodes fennakad benne, amit valoban nem volna jo a levegobe ereszteni.

Korte
Előzmény: Hori R1100S (1898)
TPJR Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1904
Szia.

Megvan a motor ?
Mik az első tapasztalatok?

TPJR
Előzmény: cselle (1901)
GS_Laja Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1903
Hali!

Sajna egyeb okokbol csak pentektol vagyok szabad.

:(

Laja
Előzmény: R100 (1902)
R100 Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1902
 Indulás ma 15. 15-kor Budaörs Agip kúttól.
Előzmény: R100 (1900)
cselle Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1901
MGP!

Már megint.
Te genetikailag vagy így összerakva, vagy honnan tudod merre kell indulni, hogy még az is elélvezzen, aki csak elolvassa a beszámolót?

Megyek haza. Muszáj mennem egy kört...................................
Előzmény: MGP (1899)
R100 Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1900
 Nem találkozó, "csak" motorozás jókedvből! Szállást nem foglaltunk, a túrista szezon már lefutott, minden faluban van gasthof, jellemzően 20-25 EUR árfekvésben. Kb 1600-1800 km-re kalkulálhatod a költségeket.
Előzmény: GS_Laja (1890)
MGP Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1899

http://www.mgp.hu/Zakop2006.html

 

Csak úgy..:)

MGP

 

Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1898

Köszi a választ,egyetértek a környezetszennyezés miatti aggodalmaddal!!!

 

Ezzel kapcsolatos további kérdésem lenne,hogy valaki tudja-e,hogy milyen módon kezelik az elhasználódott katalizátorokat,vagy egyáltalán megnyugtató módon tudják-e megsemmisíteni a benne felgyülemlett szennyetődést?

Mi a követendő eljárás,ha az embernek van egy-két ilyen elhasználódott dobja?

Hori

Előzmény: Macskapecér (1897)
Macskapecér Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1897
Elsődlegesen a környezetvédelem miatt. Ha már a német mérnök beletervezte, és ha már gyakorlatilag saját örömünkre pöfögjük el azt a rengeteg benzint, akkor azt gondolom, hogy a minimum, hogy katalizátor is legyen a gépben.

Persze, olyan érvekkel nem tudok vitatkozni, amelyek a súlycsökkentést, vagy a nagyobb hangot részesítik előnyben, és nem is akarok senkivel ezen vitázni. Motoroztam már eleget hagnos motor társaságában, és kibírhatatlan volt a hangja is és a szaga is. De ezek az én szempontjaim, ráadásul nekem tetszik a boxer hangja is, és nem rontanám el semmi pénzért.

A katalizátor meg előfordul, hogy tönkremegy. Az más, ha nincs pénz kicserélni, mert ha jól sejtem, nem lehet olcsó bele az új betét.

Körte
Előzmény: Hori R1100S (1891)
TOM Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1896
Engem is!
TOM
Előzmény: R100 (1888)
TOM Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1895
Es engem is!
TOM
Előzmény: GS_Laja (1886)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1894

Szia !

 

Köszi a választ !

Tegnapra sikerült utánanézni hogy jobb menetről van szó, ezért balra kicsavarva remélem kijön.......

A speckó kulcsot amit emlegetsz az én reparatur manualom is rajzolja és cikkszámozza, de én ahogy néztem egy sima 22-es villáskulccsal is ki lehet vennni.

 

Nekem is azt mondták hogy katalizátorral a legoptimálisabb a gép teljesítménye, de én a hanghatásra koncentrálok. Igaz ha nem lesz jó vagy nagyon negatív lesz a változás visszacsinálhatom az egészet........de a HORI-val együtt létrehozott próba elhessegeti minden kételyem.

 

Üdv.:Lacesz   

Előzmény: Macskapecér (1887)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1893

Hali !

 

Csavarlazítóval egy kicsit megbiztatjuk majd, de rájöttünk hogy "sima" jobb menetről beszélünk. ezért balra kicsavarva remélhetőleg szépen kijön....

 

Azért köszi az infót !

 

Lacesz

Előzmény: Törölt nick (1889)
TPJR Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1892
Szevasztok.

Szerzett már be valaki System 5-höz Jet oldaltakarót?
Szükség lenne a gyári számára, mert egyik BMW kereskedésben sem képesek megtalálni. Tök analfa bélák.

TPJR
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1891

Szia!

 

A katalizátor kiiktatásának ellenzésével kapcsolatban kérdezném,hogy környzetvédelmi,vagy műszaki,estleg egyébb más dolog miatt nem értesz vele egyet?

 

Halkan merem bevallani, én is kivettem belőle,de mint utána kiderült szinte bizonyos,hogy már nem funkcionált,mert a dob  belseje  teljesen üres volt,csak valami "zuzalék" csörgött benne.

 

Hori

Előzmény: Macskapecér (1887)
GS_Laja Creative Commons License 2006.09.06 0 0 1890
Hali!

Ugyertem mikor es hol van a talalkozo?
Szallas hol lesz es kb mibe kerul ez az egesz tura?

Laja
Előzmény: R100 (1888)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1889

hidegen nagyon bele tud szorulni.

melegen próbáltad?

a szondát semmiképp nem szabad melegíteni, csak körülötte!

Előzmény: LaceszR1100S (1883)
R100 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1888

 

 Első alvás Mönichwald (380km),Salza völgye, majd Kaprun ahonnan csillagtúra Gerlos Alpenstrasse, esetleg Bertesgarden is belefér. Kb. 1800 km.

Előzmény: GS_Laja (1886)
Macskapecér Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1887
Nem a kezelési kézikönyről beszélek, hanem a reparaturanleitungról.

Nem jelöli, hogy milyen a menete, szerintem balos. Mármint balra kell kicsavarni. Viszont a kinézete alapján minimum valami speckó kulcs kell hozzá, hogy kiszedd. Mondjuk nem szívesen segítek, mert nem értek egyet a katalizátor kiszedésével. De ez a Te dolgod.

Körte
Előzmény: LaceszR1100S (1885)
GS_Laja Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1886
Hali!

Irnal valami konkretumot is?
Engem esetleg erdekelne a dolog.

Laja
Előzmény: R100 (1881)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1885

Hali !

 

Nem tudom neked milyen szerelési könyved van, de az én manual könyvemben csak egy spec "kulcsot" látok, de azt hogy jobbos vagy balos-e azt nem nagyon.

 

Ettől függetlenül köszönöm hogy megnézed.

 

Nincs semmi baj csak elkélszült a katalizátort kiváltó Y, és abba szeretném "átültetni". Egyenlőre méretezés és kialakítás vizsgálat céljábó, aztán végleg csere.

 

Várom a visszajelzésed!

 

Üdv.:Lacesz 

 

 

Előzmény: Macskapecér (1884)
Macskapecér Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1884
Ha estig ráér, akkor megnézem a szerelési kézikönyvben. De minek akarod kiszedni? Valami baja van?

Körte
Előzmény: LaceszR1100S (1883)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.05 0 0 1883

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem! A katalizátoromnál található lambda szondát szeretném kivenni, de eddig nem sikerült. A csavaron található bemetszés ami bal menetre utal, de ennek megfelelően nem sikerült kiszednen a helyéről-meg sem mozdult.

Szedett már ki valaki ilyet? Meg tudja mondani valaki hogy tényleg bal menetes-e, vagy jobb ?

 

Előre is köszi !

 

Üdv.:Lacesz 

Gabó Creative Commons License 2006.09.04 0 0 1882

Szia!

Én is nagyon szemeztem az Lt vel, de aztán gyözött a józan és, meg a hiányzó pénz és vettem egy Rt-t. Nem bántam meg. Szerintem próbáld ki mindkettőt és lehet, hogy neked sem ér meg majd a Cd tár meg az ülésfűtés 1 millió forintot. Mikor én vettem az Rt-t ugyanis kb ennyi volt árban a különbség azonos évjáratok között. A rádió ebben is szól a többi meg ugyanúgy benne van és kisebb és levehetőek a dobozai,...

Gabó

Előzmény: esgé650 (1873)
R100 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 1881

 Figyelem, leltár!!!

 Csütörtök délutántól vasárnap reggelig az idén utoljára leltározzuk az Alpok    kanyarjait ! Az esetleges leltárhiányok felderítésléhez önkéntesek jelentkezését várom! A vizsgálat fő iránya Kaprun! A feltárt hiányok szigorú következményeket

vonnak maguk után, melyektől csak és kizárólag "Wienerschnitzel und Bier" megléte esetén tudok eltekinteni!

 

   Erőt, egészséget!

TPJR Creative Commons License 2006.09.04 0 0 1880
Az Adv plexiket (nagy+ 2 oldalsó kicsi) minden gond nélkül fel lehet tenni de a gyár nem ajánlja ( valamelyik tartórésze a sima GS-nek gyenge ), a barátom felrakta és semmi gond nincs vele. Kb. 100.000.- ből jön ki :-(.
Előzmény: cselle (1878)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!