Van egy picike problémám, ha valaki tud segítsen. A paypal lakcím és személyazonosság megerősítést kér, amit faxon szeretnék nekik elküldeni, de az általuk megadott telefonszám (08707307197) nem jó. Ezt a számot bármilyen kombinációban próbálom hívni, sehogysem jó. Most akkor hova faxoljak?
Látszik, 14 napig zárolták, emiatt nem is aggódom, biztos visszajön. Dec 18-án próbáltam először, legutóbb pedig ma. Közben más cégeknek simán ment a fizetés.
Nem hiszem, hogy kivizsgálás alatt lenne. Írtam a PayPal Supportnak, ők a cím alapján azonosították a céget és semmi ilyesmit nem írtak. Szerintük a banknál van a gond. Bankom szerint meg a PPnál. Hajlamosabb vagyok a PayPalnak hinni, de a bankot erről nem sikerült meggyőzni :)
Eladó annyit írt, hogy a PP Support segítségével átnézte a beállításait és minden OK. Egyébként többezer feedbeckes cég.
Csak azt vonják le, ami a PayPal historyban megjelenik. A CIB netbankját nem ismerem, ezért nem tudom ott láthatók-e a zárolt tételek. Ha igen, akkor kell legyen benne egy zárolási határidő (5-30 nap), mikor az lejár, automatikusan feloldódik a zárolás (ezt a CIB ügyfélszolgálatnak is illene tudni, és ők biztosan látják a zárolt tételeket is). Ha nagyon pénzzavarba kerültél emiatt, akkor kérd meg a CIB ügyfélszolgálatot, hogy oldják fel a zárolást (ha első körben nem megy, akkor kérd a főnököt, vagy a főnök fönökét).
A money order és a PayPal (meg bármilyen más) számla két nagyon különböző dolog, ne keverd őket (a money order egy készpénzes utalvány, mint a postai rózsaszín utalvány).
Várj legalább egy napot, hasonló átmeneti hibák szoktak lenni.
És emailban mit ír neked ez a cégféle? Nekem már volt hasonló de nem sorozatosan és nem ugyanannál az emailcímnél.... Kérd meg hogy ellenőrízzék a paypaljukat....és írd meg amit a meghiúsult tranzakciónál kiír a paypal. Amúgy tényleg idegesíthető lehet....nemcsak az 1 hónap felesleges várás hanem ez a sikertelenségérzés.....
Elhiszem, nem versenyezni akartam, csak gondoltam jelzem, hogy nem ma kezdtem :)
Attól nem félek, hogy elvész a pénzem, viszont fizetni továbbra sem tudok az adott cégnek, és ez a nagyobb probléma. Historyban nem jelenik meg semmi, mivel nem történt meg a tranzakció a PP szerint. Money order alatt a PP-n keresztül küldött számlát értem, ilyet is kaptam tőle, de azt sem tudtam kifizetni.
Akkor én meg 10000felett :-) De azt írtad 10x levonta rosszul.... Ha így van a paypal nem fog terhelni és a zárolás feloldásakor azaz 1 hónap mulval elérhetővé válik a pénz a folyószámládon.
Buta voltál.... Paypal -odon nézd meg a hystoriot és cancellezd ha nem jó címre küldted. Emailcímére pedíg ha jól adta meg menne....csak a money order szövegedet nem értem....jaa és emailcímre küldve goodsként kell jelölnöd és beírni az ebay tranzakciós számot....mert ha ebay itemként jelölöd akkor ismét a rossz azaz az ebayen megadott hibás emailjára küldözgeted... Gondolkodj logikusan :-)
Érdekes problémába akadtam. Egy angol eladónak egyszerűen nem tudok kifizetni egy 30 GBP-s összeget. Próbáltam simán az e-mailcímre, Money Order kifizetésével, eBay tranzakció során. A hiba mindig ugyanaz: jelenleg nem teljesíthető, próbáljam újra, a számlámat nem terhelik. Hát én próbáltam, úgyhogy mostanra kb 400 GBP-t zároltak a bankszámlámom, tehát PP átvert jól :) Eladó beszélt a PP Business Supporttal, náluk minden OK. Én beszéltem a PP Supporttal, náluk is. Bankot is hívtam (CIB), nem tudnak mit tenni, csak azt látják hogy ott a lé zárolva. Másnak azóta is fizettem már, gond nélkül.
Változó. Remélem nem az MNB középpel hasonlítod, mert az nem egy valós árfolyam (azon az áron nem adnak/vesznek sem devizát, sem valutát), hanem egy átlag amit az elmúlt 24 óra tranzakciói alapján számolnak. Az OTP deviza eladási most pl. 269,92, Raiffeisen 270,41, Citibank 273.4753, ehhez képest a PayPal 274-e egyáltalán nem kiugró. Azt is figyelembe kell venni, hogy mikor a PayPal vált akkor az azonnali árfolyamot látod, míg bankkártyás vásárlásnál az elszámolás napján érvényes árfolyamon _fognak_ váltani, általában a vásárlástól számított 2-5 nap múlva (árfolyamkockázat).
De azért lehet választani hogy a PayPal vagy a bankod váltson, hogy azt válaszd amelyik neked jobb.
Vásárláskor egyik regisztrációval sem kell fizetni, csak pénz fogadásakor (eBay-re fordítva: a vevőnek ingyenes, az eladónak fizetős).
A 3225-ben levő linken egyértelműen le van írva, hogy mi mennyibe kerül (Send: te küldesz pénzt másnak, Receive: más küld pénzt neked). Nézd meg a táblázatot, mert attól is függ a díj, hogy melyik országból melyikbe fizetnek (cross border payments).
Ne felejts el országot választani, mert az is számít. Pl. Personal kártyás Amerikában 4,9%+0,3 USD, Európában 3,4%+0,35 EUR és csak 2 lehetőséged van 12 havonta.
ok, értettem, ha tehát premiumod van, akkor az e-bayen vásárláskor nem csak az alapt fizeted, hanem a plusz %-ot is. Itt a különbség. Nagyon köszönöm a felbecsülhetetlen segítséget !
(Két napja kezdtem meg a limitem kiterjesztésének procedúráját, amire valaki korábban egy hónap leforgást mondott a kért dokumentumok bekérése után, és mára már el is készült. Mondjuk egyszerre elküldtem faxon, mailben, és a sima resolution center procedure-n keresztül is.
Personal esetében nem csak a darabszám, hanem az összeg limitek is mások (alacsonyabbak). Mint írod, a PayPal help az irányadó, alaposan el kell olvasni.l
Kereskedőknek bizonyos esetekben nem csak ajánlott, hanem kötelező a Premier vagy Business (pl. eBay esetében). Továbbá Personal esetében nem működnek az eCommerce dolgok (pl. IPN).
A pénz fogadásáért nem kamatot, hanem díjat kell fizetni.
Asszem felfelé gond nélkül lehet váltani lefelé meg nyilván nem annyira egyszerű. Olvass utána a Paypal Help szekcióban. Azt nyilván nem lehet, hogy oda-vissza váltogass annak megfelelően, hogy épp melyik kedvezőbb.
A personal accounttal ingyen lehet másik Paypal számláról pénzt fogadni, bankkártyáról viszont csak büntetőkamattal és évente maximum 5 alkalommal. Szóval aki rendszeresen pénzt akar fogadni, annak legalább Premium account ajánlott - ott viszont már a belső Paypalos pénzfogadásoknál is sápot számítanak fel. Ha csak fizetni akarsz, akkor a Personal bőven elég.
Igen, köszi, ma visszakaptam. :) 5nap volt -ahogy írtad is másnak- (Mire ezt a választ elolvastam, addigra észrevettem már hogy írta is a részleteknél a refund-ot. :D )
+ a 400Ft-os terhelést is 'most' írták jóvá, bár a bank másképp gondolhatja, mert az egyenlegemhez csak a nagyobb összeget adta hozzá. xDDD
Köszönöm, most már értem. Lehet egyébként váltogatni, vagy váltani egyik számlaformáról a másikra ? A premiernek a lényege, hogy kevesebb levonással, azaz gyakrabban kapjál is pénzt, mert kevesebb a levonás. De mi akkor a legnagyobb előnye a személyesnek ?
A 2.9%-ot már a Paypal számládra való jóváírás előtt levonják ha Premier accountod van. Ha Personal, akkor másik PP accountról díjmentesen írják jóvá, bankkártyáról viszont 4.9% + $0.3 díjat számolnak fel. (Az előbb rosszul írtam, de most ránéztem az alább linkelt oldalra.) További 2.5% esik le, amikor lehívod a bankszámládra, és az Euro összeget Forintra konvertálja a PP.
A personal account arra jó, hogy te fizess. Ha fogadni is akarsz pénzt, akkor legalább Premier account kell. Bár a personallal is lehet egy évben 5 alkalommal fogadni, de 5.9% + $0.3 díjat számítanak fel.
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Utaltam egy cégnek egy nagyobbacska összeget. Csakhogy az email cím, amit megadtak nem volt jó. A pénz elment. Utána kaptam két levelet. Egyiket a cégtől, hogy bocsika, küldjük a korrekt email címet, másik a PP-tól, hogy a tranzakció nem jött össze. Az OTP-ről persze levonódott az összeg. És most akkor mi van, mert a pénzemet nem látom sehol. Visszakerül ez a számlámra?