Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1963
Üdv!

Van itt ollan autóstárs akinek van egy piros magas zárt teher vivaroja?

Üdv
alacsony fordulaton az én traficom se él ....hm.
1700 valami akaródzik de igazán 2000 fölött jön meg,de akkor aztán rettegjen mindenki!!Azt hittem valamit javul ez a tartomány is ha megtörténik a csúcsok restaurálása.Következő körben a magasnyomásut nézetem meg és újjítatom fel,biztos nem árt neki!!!!Amennyi már benne van!!!
A 2.2-es transitom 1500 nél már húz ezerrelDinamikus moror.
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1962
Kösz! megnézetem.
Irok mi lett az eredmény.
öcsiba Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1961
Hali. Először is ellenőrizd a már le írtakat, a kerregő szelep dolgozik-e , ha nem van-e vákum a két gumi cső egyikén, ha van csere. Ha ez mind jó akkor jöhet a légtömeg mérő de ezeket érdemes kiolvasni a hiba tárolóból. Esőmentes szerelést...
Előzmény: Janeszbratyesz (1960)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1960
Sziasztok!
Légyszi ha tudtok segitsetek
nem tudom mi lehet az autommal van egy vivarom 1,9cdti valamiért nem húz csak 2700as fordulatnál
pedig 2000nél már kéne neki
kérem ha tudtok segitsetek köszönöm!
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1959
Ja és 100Le 6 sebességes, 6.-ban óra szerint mérve.
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1958
Renault Trafic 2006.12havi 76e km,L2H1 1,9 dci Olaj motul X-Clean 5w40+olaj+Légszűrőben 7000km,gázolaj szűrő 27e km, gumik 0km michelin agilis,gyári alufelnik. 90-140 23mp.
fehértour Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1957

http://kctuning.uw.hu/

Szerintem én is hamarosan felkeresem őt.

Üdv.

 

 

 

Előzmény: ppeterke (1956)
ppeterke Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1956
Szia!
Köszi!!! Nekem a kettes porlasztóhoz folyt be rozsdás páravíz,s bezavarja a piezzo elektronikáját. Kérdezném még csere volt vagy tisztítás mert a képek alapján nagyon hasonlít a sómarta hengerfej az enyiméhez. Amúgy az első hiba 430000km.Próbálom megtalálni KC mester elérhetőségét.
vargamunka Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1955
sziasztok! ez igen látszik minden el vagyok ájulva milyen jól sikerült gratula nektek.
kc -hoz megyek ha beenged a portájára mert én is én is én is akarok csak pénzt kell gyűjteni sajnos mert mint tudjuk az a legkevesebb .:)ments meg minket autóSTOHL üdv mindenkinek
Előzmény: cs!pesz (1954)
cs!pesz Creative Commons License 2010.05.13 0 0 1954
Na kivettük a bef. fejet végre (2.0 Cdti). Nehezen de kijött. KC tuningmester csinált kiszedőt és kb. 1 óra alatt kiszedte. A gyomromban végig görcs volt, de amikor megindult már jobb lett a kedvem. Ha már ott voltunk kapott tuningot is a gép, hála főnökömnek érte.
Hazafelé kóstolgattam h. mit megy a gép, háááááát mit írjak? Mintha másik motort tett volna bele. Pedig végig ott voltam és nem láttam h. kiszedte volna :).

90-120 - kb. 10 mp (előtte 14)
90-140 - kb. 18 mp. (előtte 26) mindkettő 6.-ban!!!!!
ez még nem mindenkicsit viseltes de kint vanha így néz ki a tied is, készülj h. nem 5 perc kiszedni
cs!pesz Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1953
Még nem, talán majd csütörtökön. Akkor megírom.
Vmi baj van vele Neked is?
Előzmény: ppeterke (1947)
norbert999 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1952

Ment a válasz!
Előzmény: fehértour (1950)
akos696 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 1951
Sziasztok Trafic=Vivarosok!

Csak azért zavarok egy pillanatra, hogy elmondjam, alkatrészekkel foglalkozom:gyári, utángyártott, fék, futómű, szűrők, olajak, diesel technika, (ebben felújítás is), vezérlések, stb természetesen számlával is, ha kell, és igencsak korrekt árakkal. Motorokhoz is tartok kopóalkatrészeket (láncszett, fék, szűrő, olaj, gyertya stb.)

Ha valakit érdekel: akos696kukacgmailpontcom
305125948

üdv mindenkinek
akos



fehértour Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1950

Szia !

Olvasva a topicot a 1875 szólásod pont idevág.Álló motornál is világít a lámpácska, és valami zümmögő hang / mintha nem húzna be valami relé / hallok közvetlenül a fékszervó környékéről. Ettől még lehet hajtani a verdát ?

Elég egy hibakiolvasás és ennek nyugtázása, vagy kell vmi alkatrész is hozzá ?

Előzmény: norbert999 (1949)
norbert999 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1949

Én biztos, hogy soha nem vinném ehhez az emberhez a gépet.
Ilyen marhaságot egy szaki nem mond!
Nem csak izzítást jelez a lámpa, hanem ha valami hibát jelez a számítógép, akkor is világít. Ha jól megnézed az izzító szál felett, van egy diagnosztikai szimbólum is.

Olvastasd ki a hibát!
A kiolvasás költsége:0-2000Ft között mozog.

Vigyázz! A kiolvasott szövegre is mondhat hülyeséget a szerelő!



Előzmény: fehértour (1948)
fehértour Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1948

Szia !

Nos én is megcsináltam ezt szintén nem láttam semmi vízféleséget benne, pedig kiengedtem 1 decit belőle. A hibajelzés megmaradt. Gondoltam széthúzom a csatlakozót a szűrő alatt / nem tudom mit érzékelhet talán a vizet a fajsúlya miatt / és akkor is világított egyfolytában. Na erre elugrottam a szokásos szerelőhőz ő is egyből ezzel kezdett.Azt montda , hogy az izzítás egyfolytába megy és ezért szétéghetnek az izzítógyertyák.Igaza lehet ?

Előzmény: csipike01 (1933)
ppeterke Creative Commons License 2010.05.09 0 0 1947
Helló!
Kérdezném hogy sikerült már valakinek a porlasztókat kiszerelni a 2000-es
motorból,s ha igen hogy csinálta?
Köszi
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1946
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Wr0rmT9Dz20&feature=PlayList&p=96A123100644D4D0&playnext_from=PL&playnext=1&index=9" target="_blank"></a>
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1945
:-D
cs!pesz Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1944
Akkor jól érzem én, h. nagyon megy a főni gépe :).
Ez nem elenyésző különbség. És mondom: már több, mint 200 ezer km-t ment a tuninggal. KC megoldja kb. 10 perc alatt . Abban nincs hiba.
üdv
Előzmény: fehértour (1940)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1943
Hali!

Pesten csinálták,azt hogy hol nem tudom mert odadtam az emberemnek ozt ők intézték,hogy mibe fájt még azt sem tudom,mert amint visszajött kikaptam a kezükből és usgyi.Mondtam majd jövök fizetni!!!:-D
Az alapjárat kicsit kopogós volt meg mikor padlóztam nem folyamatosan húzott hanem szaggatottan.
Előzmény: öcsiba (1942)
öcsiba Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1942
Hali. Hol csináltattad, és mennyiben fájt? Volt valami elő jele hogy szét kellet szedetni?
Bogár mentes jó utat......
Előzmény: kreutzb1 (1941)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1941
Üdv!
Megtörtént a csúcs felújítás!!!Olyan halk lett ,hogy majdnem ráindítottam járó motornál!!:-DHúz is rendesen!!!
Túrbóba csak nálam másfél év alatt 220ezer km ment és még mindig tökéletes!!!!Mint tudjátok év elején átesett egy motorgenerálon,mert behalt a motor.Kb fél milla lehet a motorban,szerintem a turbó is az eredeti,legalábbis nem tudok róla hogy cserélték.Ami biztos az hogy kb 350ezer van a turbóba.Elötte belgába használták,arról nem tudok semmit,csak amióta itt fut Magyarországon.
fehértour Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1940

Szia!

Szóval a paraméter:1.9 cdti tour verzió. 90-120 -re 31 mp. 90-140-re 50 mp, 6. fokozatban.

Mindez 100 lóval.

Hát lehet hogy hamarabb meglesz a KC tuning mint a nyaralás, mert ott még a klíma is elkel.

Jó utakat!!!

Előzmény: cs!pesz (1918)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1939
sziasztok !évente kétszer minimum csere a gázolaj szüröt is
Előzmény: vargamunka (1938)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.08 0 0 1938
szia!
nekem mivel sokat van városban gyakran koszolódik és emiatt gyakrabban cserélem is.látom, érzem, leeresztem így jó volt idáig most általánosan elmondhatom jól indul és szépen megy bár a turbóm elkezdte az olajat a culerbe dolgozni .szép napot nektek.
Előzmény: öcsiba (1936)
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1937
Szűrőkből én is kizárólag mannt és mahlét használok. Egy kérdés, gázolaj szűrőt mennyi időnként cseréltek? Én 20-30e km-enként..
öcsiba Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1936
Hali Mindenki. Nekem a masterom is 2.5 motor és a trafic is. A masterban 330.000 km van és végig castrol 5v-40 olajat kapott 30.000 km-terenként, és semmi baja. Szerintem is, a jó olaj és szűrő a lelke az autónak, mann szűrőket használok ez tuti. Amit nyersz az olcsó szűrőn elveszíted a sűrű olajcserén. Bogár mentes szélvédőt....
vargamunka Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1935
sziasztok !
nekem csak szintetikus olaj ment bele végig.5w40 most már 10w használok mert nagyon folyik.Cserébe hamarabb kap olajat 15000-km max plusz filterek így még szereti.A sárga lámpa nekem is szokót égni de szépen húz olyankor is.Már nem veszem komolyan kétszer azonnal gépre kapcsolták de semmi hiba így mentem tovább.
llaller Creative Commons License 2010.05.07 0 0 1934
szevasztok esso 10-40 TD +olajszűrő+légszűrő 10.000km-ként, gázolajszűrő félévente

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!