Van itt ollan autóstárs akinek van egy piros magas zárt teher vivaroja?
Üdv alacsony fordulaton az én traficom se él ....hm. 1700 valami akaródzik de igazán 2000 fölött jön meg,de akkor aztán rettegjen mindenki!!Azt hittem valamit javul ez a tartomány is ha megtörténik a csúcsok restaurálása.Következő körben a magasnyomásut nézetem meg és újjítatom fel,biztos nem árt neki!!!!Amennyi már benne van!!! A 2.2-es transitom 1500 nél már húz ezerrelDinamikus moror.
Hali. Először is ellenőrizd a már le írtakat, a kerregő szelep dolgozik-e , ha nem van-e vákum a két gumi cső egyikén, ha van csere. Ha ez mind jó akkor jöhet a légtömeg mérő de ezeket érdemes kiolvasni a hiba tárolóból. Esőmentes szerelést...
Sziasztok! Légyszi ha tudtok segitsetek nem tudom mi lehet az autommal van egy vivarom 1,9cdti valamiért nem húz csak 2700as fordulatnál pedig 2000nél már kéne neki kérem ha tudtok segitsetek köszönöm!
Szia! Köszi!!! Nekem a kettes porlasztóhoz folyt be rozsdás páravíz,s bezavarja a piezzo elektronikáját. Kérdezném még csere volt vagy tisztítás mert a képek alapján nagyon hasonlít a sómarta hengerfej az enyiméhez. Amúgy az első hiba 430000km.Próbálom megtalálni KC mester elérhetőségét.
sziasztok! ez igen látszik minden el vagyok ájulva milyen jól sikerült gratula nektek. kc -hoz megyek ha beenged a portájára mert én is én is én is akarok csak pénzt kell gyűjteni sajnos mert mint tudjuk az a legkevesebb .:)ments meg minket autóSTOHL üdv mindenkinek
Na kivettük a bef. fejet végre (2.0 Cdti). Nehezen de kijött. KC tuningmester csinált kiszedőt és kb. 1 óra alatt kiszedte. A gyomromban végig görcs volt, de amikor megindult már jobb lett a kedvem. Ha már ott voltunk kapott tuningot is a gép, hála főnökömnek érte. Hazafelé kóstolgattam h. mit megy a gép, háááááát mit írjak? Mintha másik motort tett volna bele. Pedig végig ott voltam és nem láttam h. kiszedte volna :).
90-120 - kb. 10 mp (előtte 14) 90-140 - kb. 18 mp. (előtte 26) mindkettő 6.-ban!!!!!
Csak azért zavarok egy pillanatra, hogy elmondjam, alkatrészekkel foglalkozom:gyári, utángyártott, fék, futómű, szűrők, olajak, diesel technika, (ebben felújítás is), vezérlések, stb természetesen számlával is, ha kell, és igencsak korrekt árakkal. Motorokhoz is tartok kopóalkatrészeket (láncszett, fék, szűrő, olaj, gyertya stb.)
Ha valakit érdekel: akos696kukacgmailpontcom 305125948
Olvasva a topicot a 1875 szólásod pont idevág.Álló motornál is világít a lámpácska, és valami zümmögő hang / mintha nem húzna be valami relé / hallok közvetlenül a fékszervó környékéről. Ettől még lehet hajtani a verdát ?
Elég egy hibakiolvasás és ennek nyugtázása, vagy kell vmi alkatrész is hozzá ?
Én biztos, hogy soha nem vinném ehhez az emberhez a gépet. Ilyen marhaságot egy szaki nem mond! Nem csak izzítást jelez a lámpa, hanem ha valami hibát jelez a számítógép, akkor is világít. Ha jól megnézed az izzító szál felett, van egy diagnosztikai szimbólum is.
Olvastasd ki a hibát! A kiolvasás költsége:0-2000Ft között mozog.
Vigyázz! A kiolvasott szövegre is mondhat hülyeséget a szerelő!
Nos én is megcsináltam ezt szintén nem láttam semmi vízféleséget benne, pedig kiengedtem 1 decit belőle. A hibajelzés megmaradt. Gondoltam széthúzom a csatlakozót a szűrő alatt / nem tudom mit érzékelhet talán a vizet a fajsúlya miatt / és akkor is világított egyfolytában. Na erre elugrottam a szokásos szerelőhőz ő is egyből ezzel kezdett.Azt montda , hogy az izzítás egyfolytába megy és ezért szétéghetnek az izzítógyertyák.Igaza lehet ?
Akkor jól érzem én, h. nagyon megy a főni gépe :). Ez nem elenyésző különbség. És mondom: már több, mint 200 ezer km-t ment a tuninggal. KC megoldja kb. 10 perc alatt . Abban nincs hiba. üdv
Pesten csinálták,azt hogy hol nem tudom mert odadtam az emberemnek ozt ők intézték,hogy mibe fájt még azt sem tudom,mert amint visszajött kikaptam a kezükből és usgyi.Mondtam majd jövök fizetni!!!:-D Az alapjárat kicsit kopogós volt meg mikor padlóztam nem folyamatosan húzott hanem szaggatottan.
Üdv! Megtörtént a csúcs felújítás!!!Olyan halk lett ,hogy majdnem ráindítottam járó motornál!!:-DHúz is rendesen!!! Túrbóba csak nálam másfél év alatt 220ezer km ment és még mindig tökéletes!!!!Mint tudjátok év elején átesett egy motorgenerálon,mert behalt a motor.Kb fél milla lehet a motorban,szerintem a turbó is az eredeti,legalábbis nem tudok róla hogy cserélték.Ami biztos az hogy kb 350ezer van a turbóba.Elötte belgába használták,arról nem tudok semmit,csak amióta itt fut Magyarországon.
szia! nekem mivel sokat van városban gyakran koszolódik és emiatt gyakrabban cserélem is.látom, érzem, leeresztem így jó volt idáig most általánosan elmondhatom jól indul és szépen megy bár a turbóm elkezdte az olajat a culerbe dolgozni .szép napot nektek.
Hali Mindenki. Nekem a masterom is 2.5 motor és a trafic is. A masterban 330.000 km van és végig castrol 5v-40 olajat kapott 30.000 km-terenként, és semmi baja. Szerintem is, a jó olaj és szűrő a lelke az autónak, mann szűrőket használok ez tuti. Amit nyersz az olcsó szűrőn elveszíted a sűrű olajcserén. Bogár mentes szélvédőt....
sziasztok ! nekem csak szintetikus olaj ment bele végig.5w40 most már 10w használok mert nagyon folyik.Cserébe hamarabb kap olajat 15000-km max plusz filterek így még szereti.A sárga lámpa nekem is szokót égni de szépen húz olyankor is.Már nem veszem komolyan kétszer azonnal gépre kapcsolták de semmi hiba így mentem tovább.