Keresés

Részletes keresés

boxer-gs Creative Commons License 2006.09.15 0 0 1939

Szia Hori!

 

A lámpák direkt világítják jobban az úttest jobb oldalát. Legalábbis a jobbos közlekedőknél. Így hamarabb ésreveszed a sötétben az út szélén haladó kivilágítatlan kerékpárost, bandukoló rőzsehordó boszorkát, stb. Ha nagyon jobbra szór, az persze lehet pozicionálási hiba, de szerintem nem jellemző. Ha balra világítana, akkor még jobban elvakítanánk a szembejövőket.

 

Aztán ha nem így van, javítsatok ki!

 

Üdv. Peti.

Előzmény: Hori R1100S (1936)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1938

Igen,gondoltam már rá,de mint írtam,szinte sosem motorozok éjjel,így nemnagy szükségem van az extra fényerőre.

A nappali láthatóságot,észrevehetőséget,viszont sztm kedvezően befolyásolja egy 8000K-s izzó is.

Én kizárólag a láthatóság miatt raktam bele egy ilyet,de ha nem lesz hosszabbéletű a csereizzó sem akkor lemondok erről a megoldásról!

 

Hori

 

 

Előzmény: R100 (1937)
R100 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1937
Érdemes lenne megpróbálnod "igazi" xenon készletet beszerelni! Ellentétben a Tesco-
gazdaságos izzókkal ezzel jobban látsz, nem csak arról szól, hogy úgy nézzen ki mintha... A társaságban több BMW-be szereltek már ilyet, a beszerelés nem gond, az árak is lőtávolon belül kerültek már.
Előzmény: Hori R1100S (1936)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1936

Sziasztok!

 

A lentebb említett Szlovák-Lengyel gurulás valóban szuper volt!!!

Köszönet érte innen is Lacesznak!

 

Az úton egy izzókiégésen kivül nem volt semmi műszaki gond!

Van-e tapasztalata valakinek a "Xenon jellegű"hidegfényű izzók élettartamával kapcsolatban?Nekem kb 3000 km-et bírt ki,pedig nem tescogagyi-ként adták el.

 

Hazafelé sötétben azt vettem észre,hogy a tompított és  a reflektor is  jobbra hord. Ez eddig fel sem tűnt,mert éjjel csak keveset motoroztam azt is csak jobbára városban.Ha lesz egy kis időm utánanézek a manuálban,hogy lehet-e ezen állítani.

 

Hori

ironist Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1935
Gyere be érte, tel. mailodon.
Előzmény: TOM (1934)
TOM Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1934

Erdekelne, ha megold6o.

Elore is koszi,

TOM

Előzmény: ironist (1931)
LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1933

 

 

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1932

Sziasztok !

 

Egy pár kép a hétvégi Szlovák túráról :

 

 

 

 

 

 

ironist Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1931
Van ha érdekel!
Előzmény: TOM (1928)
Narbondel Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1930
Ráadásul igen strapabíróak, az enyém nem tört le és szerkezetileg sem károsodott pedig jópár métert csúszott rajta a motor, tejles súlyával az oldaldobozon állt meg. Ez mentette meg a tank és az orr részt is.
Előzmény: TOM (1929)
TOM Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1929

Oldalkoffer a gyari, topcase meg Givi Maxxia, voltak kepek is itt a forumon rola...

Eddig minden szuper, az oldaldoboz allithato meretu szerintem nagyon praktikus, csak a gumidugok hullanak ki belole...1000 Ft 4 db...

A gyari topcase kicsi, meg 1 db buko sem fer bele, Givibe meg 2 db es 52 liter kapacitasu...

TOM

Előzmény: cselle (1924)
TOM Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1928

Mi 3 GS-sel (Laja, NGabor es jomagam) Ausztriaban voltunk, Mariazell kornyeken. Szuper szallast talaltunk 15 Euro/foert reggelivel...meg persze szuper utakat is talaltunk...majd teszek fel kepeket is. Osszesen 1600 km, 3 nap...

 

mas: nincs valakinek egy Metz Tourance elso gumija epp felszereletlenul, de ujonnan? Kolcsonkernem, aztan 2 het mulva adok helyette egy ujat...

TOM

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1927

Sziasztok ! CSAK ERŐSEBB IDEGZETŰEKNEK !

 

Még anno húsvét előtt mentünk volna hazafelé, és aki olvasgatta a fórumot már találkozott az BMW kontra őz sztorival. Most eljutottam addig hogy az esetről egy két képet feltegyek hogy milyen motoron is üldögélünk.

Akit esetleg zavar a tartalom attól elnézést kérek, de úgy gondolom hogy itt köztetek ez inkább tanulság levonására jut, mintsem hogy lefikázzatok hogy miért teszem fel ide.

 

Az "áldozat" ? !:

A vas :

 

"Pókhálós" karbon sárvédő:

 

Jó nagy ütés lehetett:

(a felni és a gumi közé szorult őzszőr)

 

Vigyázzatok magatokra !!!

Üdv.: Lacesz

 

LaceszR1100S Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1926

Sziasztok !

 

Hétvégén Hori barátommal és egy volt kollégámmal nyomtunk egy túrát szlovákiában, ami elég jóra sikeredett. Beletekertünk 1200km-t a gépekbe + tartottunk egy kis kanyarvadászatot a dobsinai szerpentinen.

Mit is mondhatnék ?

Ezekután nagggggyon szar melózni, igaz hogy én még Hétfőn szabin is voltam, de még mindig azok a frány a ívek motoszkálnak a fejemben.

 

Szombaton megnéztük (én ismét) a vihar okozta pusztítást (egyre többször látom és egyre csúnyább - igaz én jó párszor láttam az "eredeti" állapotot) , a Csorba-tó környékét, majd szállást kerestünk Zakopane környékén. 

 

Vasárnap belevetettük magunkat Zakopane forgatagába, majd az összes beváltott pénzüket "befektettük". Ezekután utirányunkat várnézésre fordítottuk,majd egy kis kergetőzéssel elértük a 230-as utazónkat egy erre kiválóan alkalmas szakaszon. Ennek köszönhetően gyorsan elértük uticélunkat Szepes-várát.

A várat megpislogtuk és egyhangúlag megállapítottunk hogy amit láttunk az nagyon szép volt. (beleértve a magyar túristacsoportok között bóklászó lányokat is)

 

Hazafelé még beiktatunk egy "off-road" szakaszt is ahol a táj gyönyörő volt, de a nézelődést inkább az útra fordítottuk. Ez inkább olyan MGP-s szakasz volt !!!!

 

Ezután egy gyors dobsinai szakasz visszafelé majd Tornanádaskán át hazafelé vettük az irányt. Estére mindenki épségben hazatalált.

 

Készítettünk képeket is, amik közül biztos felkerül majd ide 1 -2.

 

Üdv. Mindenkinek !

Lacesz

R100 Creative Commons License 2006.09.11 0 0 1925
Kösz, végignéztem, jók a képek!
Előzmény: ironist (1920)
cselle Creative Commons License 2006.09.11 0 0 1924
1200GS koffer ügyben tanácsok? Ki milyet használ, bejött-e neki, mennyibe került?
Vadarédó Creative Commons License 2006.09.11 0 0 1923
Tisztelettel a motoros Társaknak és GS érdeklődöknek:GS
Ha ismeritek bocs!
Vada
MGP Creative Commons License 2006.09.11 0 0 1922

Gondolom majd jelentkezik a képek tulaja...azt hiszem itt is listán van. Az ő kép.tár-ábol mentettem még annó, azt hiszem a 2003 vagy 2004-es Garmisc-i BMW találkozón fotózta.

Üdv

MGP

 

Előzmény: SVFeri (1921)
SVFeri Creative Commons License 2006.09.11 0 0 1921

Köszi! Erre gondoltam!

Úgy meg lehet dönteni őket kanyarban, hogy a becsukott kerekek leérnek a földre.

Ebben a helyzetben meg lehet vele állni, majd újra gyorsítva ismét függőlegesbe lehet hozni.

Honna vannak a képek?

Előzmény: MGP (1918)
ironist Creative Commons License 2006.09.10 0 0 1920
http://www.bmw-k1.de/
Előzmény: kis_cserkész (1919)
kis_cserkész Creative Commons License 2006.09.10 0 0 1919

Üdv srácok

 

Kérdésem lenne a BMW R1100gs  katalizátoros-e (szabájzott,vagy csak sima)

 

előre is köszi

MGP Creative Commons License 2006.09.10 0 0 1918

 

Erre gondolsz?

Ha jól tudom egy tunningcég gyártotta pár évig. 10 km/h alatt az oldaltámkerekek automatikusan kicspódtak. Csehországban egyszer egy szerpentinen kettő jött szembe...eléggé meglepő volt, mert ugyancsak döntötték őket.

Nekem úgy rémlik, hogy ECO vagy ECO1 tipusjel alatt futottak. Netcímet nem tudok.

Üdv

MGP

 

Előzmény: SVFeri (1917)
SVFeri Creative Commons License 2006.09.10 0 0 1917

Sziasztok!

Jó pár évvel ezelőtt egy K100-ast teljesen beburkoltak a BMW-sek (vagy valaki más).

Egy száguldó kapszula lett belőle.

Nem tudjátok hol találok erről a motorról valami infót a neten?

 

cselle Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1916
Na látod barátom ez már tényleg sokk.

Az önbizalmadat el ne vegye!

Jobbulást testileg és lelkieleg is!
Előzmény: Narbondel (1915)
Narbondel Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1915

Köszi mindenkinek! Még van pár jó motoros hétvége most nem szabad abbahagyni a sokk után :)

Macskapecér Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1914
Szia!

Örülök, hogy nem esett komolyabb bajod.
Volt már nekem is hasonló helyzetem, és csak az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy nem fogok fékezni. A futómű megoldotta a kérdést, csak bízni kellett benne. Persze ez a megoldás azt feltételezi, hogy van hová továbbgurulnod. :-/

Jobbulást a horzsolásaidnak!

Körte
Előzmény: Narbondel (1911)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1913

Sajnállak beneteket :((

Azt viszont jó hallani,hogy minimális sérülésekkel megúsztátok!!!

Csak óvatosan!

Előzmény: Narbondel (1911)
jk1150gs Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1912

Részvétem, igyexem tanulni belőle. Meglepő módon én is azt tapasztalom, hogy az autósok egyre jobban figyelnek a motorosokra és tolerának minket.

jobbulást kívánok mind a kettőtöknek. (mármint a Motornak és Neked:))

krisztián

Előzmény: Narbondel (1911)
Narbondel Creative Commons License 2006.09.08 0 0 1911

Sziasztok, megvolt az első perec a GS-sel. Természetesen állat módon közlekedtem ami meghozta az eredményét. Az Árpád-hídon jöttem át Buda felől ma reggel és a váciúti lámpánál szépen előrearaszoltam. Ott kilőttem mint az állat és az előrehaladó sávokat balról, a Teve utcába kanyarodó sáv felől óhajtottam megkerülni hogy hamar rátérhessek a villamossínek melletti 'motorossávra'. Későn vettem észre a Vezúv méretű aszfalthullámot amit az ott dekkoló buszok generáltak ami miatt nem fértem volna el az ott álló balrakanyarodásra váró autók mellett. Nem mertem szinte párhuzamosan rámenni ezért befékeztem de túl későn, szépen elszálltam a zebra közepén álltam meg. A motor a gyári dobozon csúszott és állt meg, de nem tört le sehol semmi! A horzsolás ugyan ronda de ez a legkevesebb. Az egész markolat elferdült úgy hogy fogta az elsőféket de egy középerős csavarással visszaállítottam eredeti állásba és most jó. A tükör és a bukócső horzsolódott más nem. A ruházatom -ami szintén idióta módon egyáltalán nem motoros ruházat hanem sima irodai- szarrá rongyolódott és nagyob beb***tam mindenem de túlélem. Most élőben bebizonyosodott hogy nagyon jól bírja a motor a gyűrődést, abszoltút 5* -ra vizsgázott.

Jó lecke volt, tanultam belőle :( Állatkodás befejezve. Safety first.

Vigyázzatok magatokra!

Még valami, az autósok tök rendesek voltak mind a négy sáv satufék, semmi dudálás, aki elöl volt kiszállt segített felállítani és a járdáratolni a motort.

TPJR Creative Commons License 2006.09.07 0 0 1910
Tatán hirdetik. 2002-es 39-e km.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!