A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A lámpák direkt világítják jobban az úttest jobb oldalát. Legalábbis a jobbos közlekedőknél. Így hamarabb ésreveszed a sötétben az út szélén haladó kivilágítatlan kerékpárost, bandukoló rőzsehordó boszorkát, stb. Ha nagyon jobbra szór, az persze lehet pozicionálási hiba, de szerintem nem jellemző. Ha balra világítana, akkor még jobban elvakítanánk a szembejövőket.
Érdemes lenne megpróbálnod "igazi" xenon készletet beszerelni! Ellentétben a Tesco- gazdaságos izzókkal ezzel jobban látsz, nem csak arról szól, hogy úgy nézzen ki mintha... A társaságban több BMW-be szereltek már ilyet, a beszerelés nem gond, az árak is lőtávolon belül kerültek már.
A lentebb említett Szlovák-Lengyel gurulás valóban szuper volt!!!
Köszönet érte innen is Lacesznak!
Az úton egy izzókiégésen kivül nem volt semmi műszaki gond!
Van-e tapasztalata valakinek a "Xenon jellegű"hidegfényű izzók élettartamával kapcsolatban?Nekem kb 3000 km-et bírt ki,pedig nem tescogagyi-ként adták el.
Hazafelé sötétben azt vettem észre,hogy a tompított és a reflektor is jobbra hord. Ez eddig fel sem tűnt,mert éjjel csak keveset motoroztam azt is csak jobbára városban.Ha lesz egy kis időm utánanézek a manuálban,hogy lehet-e ezen állítani.
Ráadásul igen strapabíróak, az enyém nem tört le és szerkezetileg sem károsodott pedig jópár métert csúszott rajta a motor, tejles súlyával az oldaldobozon állt meg. Ez mentette meg a tank és az orr részt is.
Mi 3 GS-sel (Laja, NGabor es jomagam) Ausztriaban voltunk, Mariazell kornyeken. Szuper szallast talaltunk 15 Euro/foert reggelivel...meg persze szuper utakat is talaltunk...majd teszek fel kepeket is. Osszesen 1600 km, 3 nap...
mas: nincs valakinek egy Metz Tourance elso gumija epp felszereletlenul, de ujonnan? Kolcsonkernem, aztan 2 het mulva adok helyette egy ujat...
Még anno húsvét előtt mentünk volna hazafelé, és aki olvasgatta a fórumot már találkozott az BMW kontra őz sztorival. Most eljutottam addig hogy az esetről egy két képet feltegyek hogy milyen motoron is üldögélünk.
Akit esetleg zavar a tartalom attól elnézést kérek, de úgy gondolom hogy itt köztetek ez inkább tanulság levonására jut, mintsem hogy lefikázzatok hogy miért teszem fel ide.
Hétvégén Hori barátommal és egy volt kollégámmal nyomtunk egy túrát szlovákiában, ami elég jóra sikeredett. Beletekertünk 1200km-t a gépekbe + tartottunk egy kis kanyarvadászatot a dobsinai szerpentinen.
Mit is mondhatnék ?
Ezekután nagggggyon szar melózni, igaz hogy én még Hétfőn szabin is voltam, de még mindig azok a frány a ívek motoszkálnak a fejemben.
Szombaton megnéztük (én ismét) a vihar okozta pusztítást (egyre többször látom és egyre csúnyább - igaz én jó párszor láttam az "eredeti" állapotot) , a Csorba-tó környékét, majd szállást kerestünk Zakopane környékén.
Vasárnap belevetettük magunkat Zakopane forgatagába, majd az összes beváltott pénzüket "befektettük". Ezekután utirányunkat várnézésre fordítottuk,majd egy kis kergetőzéssel elértük a 230-as utazónkat egy erre kiválóan alkalmas szakaszon. Ennek köszönhetően gyorsan elértük uticélunkat Szepes-várát.
A várat megpislogtuk és egyhangúlag megállapítottunk hogy amit láttunk az nagyon szép volt. (beleértve a magyar túristacsoportok között bóklászó lányokat is)
Hazafelé még beiktatunk egy "off-road" szakaszt is ahol a táj gyönyörő volt, de a nézelődést inkább az útra fordítottuk. Ez inkább olyan MGP-s szakasz volt !!!!
Ezután egy gyors dobsinai szakasz visszafelé majd Tornanádaskán át hazafelé vettük az irányt. Estére mindenki épségben hazatalált.
Készítettünk képeket is, amik közül biztos felkerül majd ide 1 -2.
Gondolom majd jelentkezik a képek tulaja...azt hiszem itt is listán van. Az ő kép.tár-ábol mentettem még annó, azt hiszem a 2003 vagy 2004-es Garmisc-i BMW találkozón fotózta.
Ha jól tudom egy tunningcég gyártotta pár évig. 10 km/h alatt az oldaltámkerekek automatikusan kicspódtak. Csehországban egyszer egy szerpentinen kettő jött szembe...eléggé meglepő volt, mert ugyancsak döntötték őket.
Nekem úgy rémlik, hogy ECO vagy ECO1 tipusjel alatt futottak. Netcímet nem tudok.
Örülök, hogy nem esett komolyabb bajod. Volt már nekem is hasonló helyzetem, és csak az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy nem fogok fékezni. A futómű megoldotta a kérdést, csak bízni kellett benne. Persze ez a megoldás azt feltételezi, hogy van hová továbbgurulnod. :-/
Sziasztok, megvolt az első perec a GS-sel. Természetesen állat módon közlekedtem ami meghozta az eredményét. Az Árpád-hídon jöttem át Buda felől ma reggel és a váciúti lámpánál szépen előrearaszoltam. Ott kilőttem mint az állat és az előrehaladó sávokat balról, a Teve utcába kanyarodó sáv felől óhajtottam megkerülni hogy hamar rátérhessek a villamossínek melletti 'motorossávra'. Későn vettem észre a Vezúv méretű aszfalthullámot amit az ott dekkoló buszok generáltak ami miatt nem fértem volna el az ott álló balrakanyarodásra váró autók mellett. Nem mertem szinte párhuzamosan rámenni ezért befékeztem de túl későn, szépen elszálltam a zebra közepén álltam meg. A motor a gyári dobozon csúszott és állt meg, de nem tört le sehol semmi! A horzsolás ugyan ronda de ez a legkevesebb. Az egész markolat elferdült úgy hogy fogta az elsőféket de egy középerős csavarással visszaállítottam eredeti állásba és most jó. A tükör és a bukócső horzsolódott más nem. A ruházatom -ami szintén idióta módon egyáltalán nem motoros ruházat hanem sima irodai- szarrá rongyolódott és nagyob beb***tam mindenem de túlélem. Most élőben bebizonyosodott hogy nagyon jól bírja a motor a gyűrődést, abszoltút 5* -ra vizsgázott.
Jó lecke volt, tanultam belőle :( Állatkodás befejezve. Safety first.
Vigyázzatok magatokra!
Még valami, az autósok tök rendesek voltak mind a négy sáv satufék, semmi dudálás, aki elöl volt kiszállt segített felállítani és a járdáratolni a motort.