Keresés

Részletes keresés

Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2006

Szia!

Igen,az első linken lévőre gondoltam.Nemsokat mentek vele,mert tavaly ilyenkor is pont ugyanennyi kilóméterrel árulták.

Semmiesetre sem ajánlanám megvételre,mégha meg is bütykölték azóta.A javítás bztosan csak "dobjuk össze eladásra" alapon történt!!!

A futásteljesítmény egyébbként  nem lenne gond.

Hori

Előzmény: Csizi V4 (1997)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2005

De meg mennyire...kepzelheted a mult 7veget amikor 3 Adv volt a csapatban...

Vasarnap:lehet h en is megyek

Előzmény: boxer-gs (2004)
boxer-gs Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2004

Ennyire izgatja már a fantáziádat az 1200GS ADV?

Gábor kölcsönadta már, hogy kipróbálhasd?

Nem reagáltál a vasárnappal kapcsolatban. Jössz?

Előzmény: GS_Laja (2003)
GS_Laja Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2003
Fuxa!

Ha egy kicsit meg tudsz varni, akkor hamarosan tudok egy elado 1150Gs-t.

;-)

Laja
Előzmény: Fuxa (1999)
GS_Laja Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2002
Hali!

Nagyon sok helyen 6. sebessegi fokozatban mentem.
Bar en jobban szeretem a folyamatos haladast mindenhol, mint a kigyorsitok belefekezek fele motorozast.
Utasnal mar valoban erezhetobb a kulombseg a ket motor kozott, de nekem tovabbra is az 1150 nyomatekos motorja jobban tetszik, mint az uj 1200.

Laja
Előzmény: TOM (2001)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2001
1150-est nem vezettem, de túrán, még forszírozott körülmények között sem tűnt gyengének az elöttem haladó GSLaja motorja...persze ahol én 6-osban bevállaltam az előzést, ott ő szerintem visszaváltott, de az alacsonzabbról húzó 1150-es motor sokszor jó szolgálatot tesz. A lóerő különbség szerintem utas + csomagok esetében jön ki igazán...
Előzmény: Fuxa (1999)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 2000

Kérem szépen mégis írok újabb hozzászólást, hisz ez a 2000. hozzászólás! Örüljünk együtt, annak, hogy beindult a fórum és egyre több BMW tulaj és leendő BMW tulaj van itt, és ne feledkezzünk meg a szimpatizánsokról, hisz, ha a vezérhangya beindul :)))

TOM

Fuxa Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1999

kösz Tom, ezen vitáztunk a tegnapi pályázóstársaddal, hogy neked mid van de így nyertem mert 1,2-est mondtam, az 1150 jóval gyengébb?, mert árban inkább ez áll sajna közelebb hozzám

nyereg a gs-en naon tetszik (adventure-on ejtettem üléspróbát) de 1személlyel nem volt hiba az lc8-on sem sőt néha jó volt, hogy tutin előre lehetett csúszni, de lehet hátulról lökdösnének, na majd tesztelem

Előzmény: TOM (1996)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1998
Köszi, elküldtem fórumosoknak, remélem hamar reagálnak.
Előzmény: Csizi V4 (1995)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1997
Erre gondoltál?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=771908&command=ugras&screenwidth=1024

Nem néz ki rosszul, bár ebben a tudatban hogy már bele volt nyúlva, biztos nem venném meg. Valami fiatalabb és kevesebb futásteljesítményű jobb lenne. De az kicsit drágább, mint pl. ez:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=747689&command=ugras&screenwidth=1024
Előzmény: Hori R1100S (1988)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1996

R1200GS-sel hasonlitas!

Mentem LC8-cal tobbszor is, igaz nem 100 km felett. Hasonloak a motorok, terepre egyertelmuen LC8, kozutra inkabb, de nem egyertelmuen GS a jobb.

Nagyot lepett elore a 990-es verzio ABS, injektor es minoseg szempontjabol, ez utobbirol nem hallottam semmi problemat eddig...mert 950-eseknel azert akad problema, igaz a garancialis kerdesek kezelese peldamutato...

A kerdes mire akarod hasznalni, ha fokent turazasra, akkor a GS a hihetetlen szeles kiegeszito valasztek miatt jo valasztas, sajna LC8-hoz dobozrendszer nem annyira praktikus, mint a GS gyari doboza,es jo draga is, vagy magad gyartatod...

Szerintem ulese GS-nek kenyelmesebb es jobb is a szelvedelme. Utasnak jobb a GS ulese, mert utas nem csuszik ra a vezetore.

 

Konkretan>

KIEGESZITOK>BMW

FUTOMU kozut> KB UGYANAZ, terep LC8

FEKEK>GS, de ABS verziot nem probaltam

ULES,SZELVEDELEM>GS

MOTOR>GS nyomatekosabb, LC8 porgosebb, haraposabb, vaganyabb, de nem sokkal!

AR> szerintem GS tobbet ad az araert, nekem LC8 kicsit draganak tunik...

TOM na ma mar nem irok tobbet

 

Előzmény: Fuxa (1985)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1995
Okés, elküldtem Neked ímélben!
Előzmény: TOM (1993)
TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1994

Sikerult az elmult bo 1 hetben 3000 km-t beletekernem a gepezetbe, mondhatom marha jo volt.

Voltunk Ausztriaban GSLaja es Ngabor tarsasagaban, 1600 km, es vegre azonos motorokkal, nalam jobb motorosok utan vagtatva feszegettem hataraimat es sokat tanultam vegre.

Most 7vegen meg a BMW MTM szineiben rendezett, elmaradt de megis megtartott turan vettem reszt cca 1100 km, ami istenkiraly volt. Jo volt azonos tipusu motorokkal gurulni es nagy elmeny latni a vasakat igy egyutt, nagysebesseggel szepen kanyarogni. Ja es ismet sokat tanultam.

Aztan meg tegnap volt Hring, ami szinten kiraly volt, csak beszartam amikor leert elobb a bal majd a jobb bukocso is...azert van meg tartalek a gepben, iszonyat stabil volt minden helyzetben, bar meg nem feszegettem a hatarokat sem fekezeskor, sem kanyarodaskor...

TOM

TOM Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1993

Jo lesz, koszi, intezkedem h felkeruljon...

TOM

Előzmény: Csizi V4 (1984)
Vojnó Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1992
Leestem a székről a röhögéstől...
...elkébzeltem miss. Röfit egy szűk bőr "Bagster" feliratú topban amint egy GS-t lovagol éppen! :o)))))
Előzmény: boxer-gs (1991)
boxer-gs Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1991

Köszi az esetleges segítséget!

Ja, és a 22 lityis tankomat is szívesen odaadnám egy 30 lityisért. (ki nem?) Még a végén kénytelen leszek a 30-as tankhoz előre bevásárolt Bagster tankbőrömet eladni, mert a most fentlévő kistankon lötyögne, a tartalék 41 lityisen pedig feszülne, mint miss.Röfin a top.

Előzmény: MGP (1989)
Vojnó Creative Commons License 2006.09.21 0 0 1990
Megszavaztuk, még akkor is ma nem szólt hozzá mindenki!
Küld el TOM-nak hagyobb formátumba is, ő fel tudja tetetni (mailcíme publikus)

Hasonló indittatásból készült ez is. :o)
Múlt és jelen
Előzmény: Csizi V4 (1984)
MGP Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1989

Továbbküldtem a képeket egy piros ülésesnek.. hátha.. ha kell neki szólok.

Nekem épp a hétvégén tünt fel, hogy hogy a jubileumi GS-em kék ülése nem úgy van szinezve mint a piros, hanem épp fordítva ahhoz képes, a teljes ülőfelület a kék, és az oldalcsik szürke...

Apró érdekességek csak fanatikus gyüjtőknek :))))

 

Előzmény: boxer-gs (1980)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1988

Hirdetnek most 1.5 alatt is egy pont olyat mint az enyém,de annakidelyén én azt a gépet megnéztem,850 ezerért akarták adni,mert a főtengelyét valami  miatt kicserélték ,aztán kiderült,hogy nem belevaló az alkatrész és orrán száján spriccelt belőle az olaj,ha beindították.

A moci renkivül szép állapotban volt,de nem mertem belevágni a megvételébe......szerencsére!!!(természetesen csak akkor közölte az eledó ezt az "apró hibát",mikor már ott voltam nála...potya 160 km.

 

Annyit nyertem az "üzleten",hogy ekkor tetszett meg nagyon az R1100S modell,azelőtt nem is tudtam a létezéséről.Ettöl kezdve,olthatatlan vágyat éreztem egy ilyen moci megszerzésére!

Előzmény: Csizi V4 (1986)
cselle Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1987
Szerintem szuper!

Előzmény: Csizi V4 (1984)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1986
Nekem az R1100S tetszene, de ami évjáratban és futásteljesítményben kedvezőbb, az 2 milla körül mozog, vagy még többe kerül. Nem akarnék túl öreg vagy sokat ment gépet venni, hosszú távra tervezek.
Előzmény: boxer-gs (1982)
Fuxa Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1985

De hasonló problémát érzek :o(, a DL-t mindig elhajkurászom, de esetleg érdekelne itt GS kontra LC8 összehasonlítás egy ktm-es kicsit leszólta (nem rosszindulatúan, de a GS adventure tulaj is elismerte más a mocik karaktere)

vkinek esetleg egy hosszabb guriga ezekkel nem csak pár méter?

Előzmény: Csizi V4 (1979)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1984
Nya egy kicsit csinosítottam rajta:

Előzmény: Csizi V4 (1981)
boxer-gs Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1983
Mehet
Előzmény: Csizi V4 (1981)
boxer-gs Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1982

Szia!

 

Kezdetben ne légy maximalista! 1.5 milláért már lehet venni jó kis 1100-eseket.

RT-t, GS-t, RS-t, S-t, bármelyiket.

Hajrá!

Előzmény: Csizi V4 (1979)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1981
Szeretnék felajánlani egy fórumlogót, látván hogy a nagyobb kluboknak/fórumoknak van ilyen. Nehogymá a Bimmeresek maradjanak ki... :DD Szóval készítettem egy egyszerű logót, íme:




A "BMW motorok" felirat helyén ez lenne. A bal oldalon az első BMW moci, egy R32-es, a jobb oldalon pedig egy R1150R látható. Múlt-és jelen (vagy közelmúlt). Gondoltam a jobb oldalra egy K1200S-t kéne tenni, de az nem annyira BMW-s moci, számomra a BMW=boxermotor. Várom az észrevételeket.
boxer-gs Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1980

Imádom a tucatmotoromat.

 

Egyébként szívesen elcserélném az én 1150GS Adventure-öm gyári, fekete ülését egy ugyanerre a tipusra való gyári, szürke-vörös ülésre. Ha valakinek a fekete jobban tetszik, szóljon! (nem alacsonyított)

Előzmény: kz2 (1977)
Csizi V4 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1979
Jaja, most ilyen "ratbike" üzemmódban van a mocim, gurulni gurul, de esztétikailag nincs a topon. Sajna a srácnak anyagi nehézségei akadtak, így a restauráció megállt. Eredeti állapotára visszaállítani sok összeg lenne, de azért valami jó kis naked-bike-ot még lehetne belőle farigcsálni, de oda is kéne még 1-2 kiló.

Azért szívesen vennék BMW-t, de ha a biztosító fizet, akkor is csak 1,5 millában maximálom a vételárat. Ami teccene Bömös, az többe kerül sajna.
Előzmény: Hori R1100S (1966)
Macskapecér Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1978
Nnna, megszólalt az RT-tulaj. :-DDD

Szerintem az FJR nem összehasonlítható a GS-sel. Sem a célcsoport, sem a jelleg nem mérhető össze egymással. Egy FJR-GSX, vagy egy Varadero-GS összehasonlításnak van értelme, de ennek nincs. Azt hiszem az a fontos, hogy ki mire akarja használni a motort, vagy hogy milyen stílusban motorozik.
Szerintem a motorokról alkotott vélemény nem keverendő össze a személyes igényekkel.

Körte
Előzmény: kz2 (1977)
kz2 Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1977
Szerintem ez nem GS fórum, (a neve miatt sem) csak a piaci trendeket tükrözi. Mert tucatmotorral jártok! :-P
Előzmény: boxer-gs (1972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!