A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nagyon sok helyen 6. sebessegi fokozatban mentem. Bar en jobban szeretem a folyamatos haladast mindenhol, mint a kigyorsitok belefekezek fele motorozast. Utasnal mar valoban erezhetobb a kulombseg a ket motor kozott, de nekem tovabbra is az 1150 nyomatekos motorja jobban tetszik, mint az uj 1200.
1150-est nem vezettem, de túrán, még forszírozott körülmények között sem tűnt gyengének az elöttem haladó GSLaja motorja...persze ahol én 6-osban bevállaltam az előzést, ott ő szerintem visszaváltott, de az alacsonzabbról húzó 1150-es motor sokszor jó szolgálatot tesz. A lóerő különbség szerintem utas + csomagok esetében jön ki igazán...
Kérem szépen mégis írok újabb hozzászólást, hisz ez a 2000. hozzászólás! Örüljünk együtt, annak, hogy beindult a fórum és egyre több BMW tulaj és leendő BMW tulaj van itt, és ne feledkezzünk meg a szimpatizánsokról, hisz, ha a vezérhangya beindul :)))
kösz Tom, ezen vitáztunk a tegnapi pályázóstársaddal, hogy neked mid van de így nyertem mert 1,2-est mondtam, az 1150 jóval gyengébb?, mert árban inkább ez áll sajna közelebb hozzám
nyereg a gs-en naon tetszik (adventure-on ejtettem üléspróbát) de 1személlyel nem volt hiba az lc8-on sem sőt néha jó volt, hogy tutin előre lehetett csúszni, de lehet hátulról lökdösnének, na majd tesztelem
Nem néz ki rosszul, bár ebben a tudatban hogy már bele volt nyúlva, biztos nem venném meg. Valami fiatalabb és kevesebb futásteljesítményű jobb lenne. De az kicsit drágább, mint pl. ez:
Mentem LC8-cal tobbszor is, igaz nem 100 km felett. Hasonloak a motorok, terepre egyertelmuen LC8, kozutra inkabb, de nem egyertelmuen GS a jobb.
Nagyot lepett elore a 990-es verzio ABS, injektor es minoseg szempontjabol, ez utobbirol nem hallottam semmi problemat eddig...mert 950-eseknel azert akad problema, igaz a garancialis kerdesek kezelese peldamutato...
A kerdes mire akarod hasznalni, ha fokent turazasra, akkor a GS a hihetetlen szeles kiegeszito valasztek miatt jo valasztas, sajna LC8-hoz dobozrendszer nem annyira praktikus, mint a GS gyari doboza,es jo draga is, vagy magad gyartatod...
Szerintem ulese GS-nek kenyelmesebb es jobb is a szelvedelme. Utasnak jobb a GS ulese, mert utas nem csuszik ra a vezetore.
Konkretan>
KIEGESZITOK>BMW
FUTOMU kozut> KB UGYANAZ, terep LC8
FEKEK>GS, de ABS verziot nem probaltam
ULES,SZELVEDELEM>GS
MOTOR>GS nyomatekosabb, LC8 porgosebb, haraposabb, vaganyabb, de nem sokkal!
AR> szerintem GS tobbet ad az araert, nekem LC8 kicsit draganak tunik...
Sikerult az elmult bo 1 hetben 3000 km-t beletekernem a gepezetbe, mondhatom marha jo volt.
Voltunk Ausztriaban GSLaja es Ngabor tarsasagaban, 1600 km, es vegre azonos motorokkal, nalam jobb motorosok utan vagtatva feszegettem hataraimat es sokat tanultam vegre.
Most 7vegen meg a BMW MTM szineiben rendezett, elmaradt de megis megtartott turan vettem reszt cca 1100 km, ami istenkiraly volt. Jo volt azonos tipusu motorokkal gurulni es nagy elmeny latni a vasakat igy egyutt, nagysebesseggel szepen kanyarogni. Ja es ismet sokat tanultam.
Aztan meg tegnap volt Hring, ami szinten kiraly volt, csak beszartam amikor leert elobb a bal majd a jobb bukocso is...azert van meg tartalek a gepben, iszonyat stabil volt minden helyzetben, bar meg nem feszegettem a hatarokat sem fekezeskor, sem kanyarodaskor...
Ja, és a 22 lityis tankomat is szívesen odaadnám egy 30 lityisért. (ki nem?) Még a végén kénytelen leszek a 30-as tankhoz előre bevásárolt Bagster tankbőrömet eladni, mert a most fentlévő kistankon lötyögne, a tartalék 41 lityisen pedig feszülne, mint miss.Röfin a top.
Továbbküldtem a képeket egy piros ülésesnek.. hátha.. ha kell neki szólok.
Nekem épp a hétvégén tünt fel, hogy hogy a jubileumi GS-em kék ülése nem úgy van szinezve mint a piros, hanem épp fordítva ahhoz képes, a teljes ülőfelület a kék, és az oldalcsik szürke...
Hirdetnek most 1.5 alatt is egy pont olyat mint az enyém,de annakidelyén én azt a gépet megnéztem,850 ezerért akarták adni,mert a főtengelyét valami miatt kicserélték ,aztán kiderült,hogy nem belevaló az alkatrész és orrán száján spriccelt belőle az olaj,ha beindították.
A moci renkivül szép állapotban volt,de nem mertem belevágni a megvételébe......szerencsére!!!(természetesen csak akkor közölte az eledó ezt az "apró hibát",mikor már ott voltam nála...potya 160 km.
Annyit nyertem az "üzleten",hogy ekkor tetszett meg nagyon az R1100S modell,azelőtt nem is tudtam a létezéséről.Ettöl kezdve,olthatatlan vágyat éreztem egy ilyen moci megszerzésére!
Nekem az R1100S tetszene, de ami évjáratban és futásteljesítményben kedvezőbb, az 2 milla körül mozog, vagy még többe kerül. Nem akarnék túl öreg vagy sokat ment gépet venni, hosszú távra tervezek.
De hasonló problémát érzek :o(, a DL-t mindig elhajkurászom, de esetleg érdekelne itt GS kontra LC8 összehasonlítás egy ktm-es kicsit leszólta (nem rosszindulatúan, de a GS adventure tulaj is elismerte más a mocik karaktere)
vkinek esetleg egy hosszabb guriga ezekkel nem csak pár méter?
Szeretnék felajánlani egy fórumlogót, látván hogy a nagyobb kluboknak/fórumoknak van ilyen. Nehogymá a Bimmeresek maradjanak ki... :DD Szóval készítettem egy egyszerű logót, íme:
A "BMW motorok" felirat helyén ez lenne. A bal oldalon az első BMW moci, egy R32-es, a jobb oldalon pedig egy R1150R látható. Múlt-és jelen (vagy közelmúlt). Gondoltam a jobb oldalra egy K1200S-t kéne tenni, de az nem annyira BMW-s moci, számomra a BMW=boxermotor. Várom az észrevételeket.
Egyébként szívesen elcserélném az én 1150GS Adventure-öm gyári, fekete ülését egy ugyanerre a tipusra való gyári, szürke-vörös ülésre. Ha valakinek a fekete jobban tetszik, szóljon! (nem alacsonyított)
Jaja, most ilyen "ratbike" üzemmódban van a mocim, gurulni gurul, de esztétikailag nincs a topon. Sajna a srácnak anyagi nehézségei akadtak, így a restauráció megállt. Eredeti állapotára visszaállítani sok összeg lenne, de azért valami jó kis naked-bike-ot még lehetne belőle farigcsálni, de oda is kéne még 1-2 kiló.
Azért szívesen vennék BMW-t, de ha a biztosító fizet, akkor is csak 1,5 millában maximálom a vételárat. Ami teccene Bömös, az többe kerül sajna.
Szerintem az FJR nem összehasonlítható a GS-sel. Sem a célcsoport, sem a jelleg nem mérhető össze egymással. Egy FJR-GSX, vagy egy Varadero-GS összehasonlításnak van értelme, de ennek nincs. Azt hiszem az a fontos, hogy ki mire akarja használni a motort, vagy hogy milyen stílusban motorozik. Szerintem a motorokról alkotott vélemény nem keverendő össze a személyes igényekkel.