A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Összeomlás - igen azonosítva, + a trabantos teherautós is.
Engem is értek már atrocitások úttesten mégsem kezdtem el lődözni, de sajna szomoró hogy előfordul ilyen is.
Szóval még mielőtt félreértenél és valmi egoistának meg hangosdobos-süketítősnek könyvelnél el Csizi írta le szépen megfogalmazva !
Engedelmével idézem :
"Szóval egy hangosabb dob nem árt, de csak a jóízlés határáig, ami nem zavarja az embereket."
Na, nekem ilyen jóizléses határbelüli lett......igaz hogy most megin előjöhet kinek mi a jóizlés? - a lényeg hogy a durva dob a környzeted is, téged (mármint sofőrt) is zavar, pláne egy hosszab úton.
Szóval béke legyen veled..és biztosíthatlak ha összefutunk nem fog zavarni a boxerem hangja. Ugyanolyan szépen duruzsol mint a tiéd !
Amennyiben egy "hangos", vagy "hangosabb" csö miatt köcsögöl, vagy problémázik az sajna az Ő személyes baja. Egyébként mégis mit csinál ? Lelő vagy mi?
Engem ez a része nem érdekel.
Amíg én biztonságosabbnak érzek-tapasztalok így motorozni "enyhén hangosan" addig nálam így marad.
Az állam szabályozó szerepét nyugodtan mellőzhetjük a sok "friss" zöldkártyás és "friss" műszakis járművek ismeretében. A "sötétebb" állampolgártársaink zöldséges furgonjairól nem is beszléve........
Pl. :- Direkt nem mentünk gyorsan halk motorommal, és nyugisra vettük a figurát, azaz tartottam azt a 120-at. Utolérve egy kocsisort (3 autó) szabályosan megkezdem előzésem -semmi erős gyorsítás-viszakapcsolás- csak úgy nyugodtan. Mikor az autó mellett vagyok az szépen rámhúzza a kormányt, merthogy Ő is előz.
KÖSZI !
Pl.:
Lengyelországban szintén előzés közben -ilyet még sohanem láttam- ahogy haladok el mellette az AKRA dobos Yamahámra ÉBREDT FEL !!!!!!! a faszi az autóban..............
Hát az igaz hogy autósok ellen nem véd a hangosab kidörrenő, de a sok süket gyalogos jobb ha hallja hogy jön valami járgány. Nem 1x előfurdult hogy a Viffer elé kiugrottak, mert körülnézni lusták. Az a szerencsém hogy nem szoktam lakott területen belül ezerrel menni. Szóval egy hangosabb dob nem árt, de csak a jóízlés határáig, ami nem zavarja az embereket. A brutál hangos motorokat én is utálom, le tudnám őket lőni. (Mifelénk van 1-2 endúrós hülyegyerek, akik kibelezett kipuval zúznak át a falun, olyan hangosak hogy az nem emberi. Szerintem már ők is megsüketültek a motoron.)
Személyes tapasztalatom az autóban ülve az, hogy már csak akkor hallom meg, mikor mellettem elhalad. Erről már jó sokat vitatkoztak és még lehetne is, de valószínűleg értelmetlen. Engem zavar, szerintem az utca emberét is zavarja, aki innetől kezdve mindannyiunkat köcsög motorosnak kezel és adott esetben az első szembejövőn fogja a dühét kitölteni. Nem szeretnék én lenni az első szembejövő. Szintén értelmetlennek tartok egy olyan vitát, hogy "ez nem olyan hangos", vagy csak "épp hogy hangosabb". Erre szolgál az állam szabályozói szerepe.
Nagyon korekt volt a srác, még a féknyereg csavarját is rgaztotta űgy ahogy kell... Ja és figyelmeztetett kulturáltan a fékpofáim állpotára is! Tényleg normális. Állítólag a BMW klubbosok is sokan oda járnak!
szombaton is nyitvatarto gumist tudtok? Vagy pénteki is jó, csak centirozzanak hátsókereket...meg persze BMWvel is foglalkozzanak...Frontosaban ma nincs gumis ember...
Nincs semmi feltünési beütésem, egyszerüen csak a nyitott dobos verzió nem volt elég hallható. Így talán jobban odafigyelnek a közeledtemre.
(az eddigi tapasztalat is ezt mutatja...megugyebár hátha bejön az őzeknél is...)
Ez még nem a k.....a hangos kategória, azt már én sem csípem.
Egyébként a teljesítménymérések alapján a "nagy" kiröffentőgyártók nemhogy keveset, hanem szinte semmi pluszt nem tesznek rá, szóval nem a teljesítménymámor a cél. Ahhoz legalább egy modern kihegyezett csúszókuplungos blablabla.....seggtörős gép kellene. (nem akarok ezzel megsérteni senkit!!!!!!)
A kicsi boxerem teljesítménye egyenlőre tökéletesen kielégíti a sebességhez és kanyarvadászathoz szükséges teljesítményigényemet.
Elkészült az Y-on a kiröffentőmhöz, amit már használok is.
Hát az a nagy helyzet hogy igen komoly lett a hangja a kicsikiémnek, de így már szemmel látható a változás. Eddig nem negyon figyeltek fel az emberek a sportdobos boxeremre, de most hogy installálva lett az Y, most bizony hamarabb felkapják a fejüket.
Szóval elértem amit szerettem volna, igaz hogy ezt még lehetne fokozni egy Y utáni kettő a kettő dobba huncutsággal, de szerintem az már állat lenne.
Igaz hogy még egyszer sem hallotam boxercupos kiröffentős R1100S-t, és annak ilyen formában van megoldva a kiröffentése de el tudom képzelni mit szólhat.
Igaz hogy nem egészen márka azonos motorról van szó, de azért szeretnék segítséget kérni.
Lenne egy 1992-es Suzuki Bandit 250-es, érv. műszakival, zöld színben, egy-két apró esztétikai hibával, amit el szeretnénk adni.
Ha tudtok valakit akit érdekel jelezzétek már felé a mocit, vagy felém. Sürgősnek nem sürgős, csak nagyobbacskára szeretnénk cserélni.
Köszi szépen !
A hétvégi gurulás engem is érdekelne ,csak annyi különbséggel hogy én korán reggel indulok Csongrádról a Mátrán keresztül haza, ami azt jelenti hogy mire a brigád elindul én valszínű hazaérek.
Sajnálom hogy már megint kimaradok ebből a csoportos motorozásból.
Lehet elnéznénk mi is kis Barátnőmmel, bár nem vagyunk nagy kanyarvadászok, úgyhogy ha lemaradunk, majd csak deszertet rendelünk. A dolog még nem biztos, de dolgozom rajta.