Keresés

Részletes keresés

Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.10.06 0 0 2149
Zsifi itt is odavág :-))
Előzmény: Varapapa (2147)
Fuxa Creative Commons License 2006.10.06 0 0 2148
fű ez az olajos téma azért keményen odavágott ;o)))
Előzmény: Varapapa (2147)
Varapapa Creative Commons License 2006.10.06 0 0 2147

Ezt a Goldwing tipust valami kertikapa gyárban nyomják, ugye?

 

Hűű, ezt nem kellett volna!

 

Ha már így alakult, azért közlöm, hogy a Varadero Klub eddigi ÖSSZES túráján (Magyarország és Ausztria keresztül-kasul, Gdansk és  Szicília tizenegynéhány motorral! + magánutakként Korzika, Norvégia stb. stb.) EGYETLEN műszaki meghibásodás sem történt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

És a dobozokban is ásványvizet hordunk, nem pedig olajat :o

 

A fentieket természetesen R 100-nak üzenem csak!

 

Varapapa

 

Egyébként a minap vettem apámnak Honda kerti kapát, azóta is el van ájulva tőle... 

Előzmény: R100 (2144)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2146

Feltöltés?

 

Vannak már próbálkozások!!!

 

 

Hori

Előzmény: kz2 (2141)
R100 Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2145

 Még a nyolvanas években olvastam, hogy már elkészült a BMW négyhengeres boxer prototipusa, de mivel a Honda bemutatta a Goldwinget Kölnben, így már nem akartak egy hasonlóval előállni. A "B terv"-et vették tehát elő, a hosszában beépített soros motorokkal, amelyhez akkora reményeket fűztek, hogy komolyan felmerült a boxer sorozat gyártásának beszüntetetése! A kereskedők (és persze a vásárlók)nyomásának engedve kezdtek az elsorvasztásra itélt boxer fejlesztésébe. A Das Motorradban többször jelentek meg találgatások a leendő új kéthengeresről, számomra a legizgalmasabbnak a metszetrajzon is megjelent, királytengelyes négyszelepes konstrukció tünt. Persze a végül gyártásba került láncos konstrukció sokkal józanabb lett az izgalmas prototipusoknál, de az azóta eltelt idő igazolta!

A jelenlegi (jövőbeli) kilátásokhoz visszatérve, szerintem a fajlagos teljesítmény 

növelésének gátja lehet mostmár a léghűtés. A szintén boxerben utazó Porsce is kénytelen volt áttérni a vizesre (a fanatikusok siratják is: "az volt az igazi!")Az biztos , hogy a BMW eladások szárnyalnak, a fejlesztésnek nyilván csurran-cseppen, tehát lehet itt még egy két dolog  tarsolyban! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R100 Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2144
 Ezt a Goldwing tipust valami kertikapa gyárban nyomják, ugye?
Előzmény: Varapapa (2142)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2143

Szia!

 

Valóban hallottam valami Goldwig boxer motorkerékpárról hat és négyhengeresről is,de az nem az áhitott hárombetűs gyár terméke:)))

 

.......viszont konzultálhatnának egymással!

Hori

 

 

Előzmény: Varapapa (2142)
Varapapa Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2142

Azért egy boxer négyhengeres meg tudná dobogtatni a szivemet:)

 

Szia Hori!

 

Van egy jó hírem szívdobogtatás ügyben!

 

Goldwing!

 

Ráadásul hathengeres boxer.

 

No?

 

 

Varapapa

Előzmény: Hori R1100S (2140)
kz2 Creative Commons License 2006.10.05 0 1 2141

Meg aztán fel is lehet tölteni azt a blokkot. :-)

 

kz

Előzmény: Pisti_gsadv (2139)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2140

Igen,nekem is az a  véleményem,hogy van még újboxer a nap alatt,bár sokan(nem BMW fanok) az utolsó nagy dobásnak tartják  a mostani 1200es szériát.

Ha viszont belemegy a BMW ebbe a teljesítmény/súly arány hajszába amit a japánok diktálnak,töb ponton is elveszhet a varázs.

De a BMW-nél biztosan kínosan ügyelnek erre a dologra és talán még sokáig klasszikus boxereken motorozhatunk!

 

ui:

Azért egy boxer négyhengeres meg tudná dobogtatni a szivemet:)

Hori

Előzmény: boxer-gs (2138)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2139
Boxer mindig előttem jár. Épp írni akartam, hogy az elektronika a legfontosabb, pl. a motorvezérlés. Gondolj csak bele, hogy a mostani 1200-es blokk is komoly teljesítménytartományban mozog, asszem 98-122 LE között. A lökettérfogat is addig fejleszthető ésszerűen a két hengernél, amíg tudnak még nagyobbat gyártani kisebb tömeggel, szerintem ez simán felmehet 1400-ig. Mivel a logika szerint most az 1250-es következik, az még 4 lépés, tehát minimum 15 év :-)
Előzmény: boxer-gs (2138)
boxer-gs Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2138

Nemigen engedhetik meg maguknak a bajorok, hogy ez legyen a végállomás. A pénzt ugyanis a boxerek hozzák szerintem elsősorban, hisz azt adják el igazán nagy számban. És ugye ezzel a konstrukcióval azonosítja mindenki a BMW-t, ha motorkerékpárokról van szó. Egy 4-hengeres boxert még simán el tudnék képzelni pl az RT-ben vagy akár a Roadsterben is. Persze csak ha a súllyal nem szállnak el. Persze ez egészen új konstrukciót igényelne, úgyhogy valószínűleg tetemes költségekkel járna a megalkotása.

Én imádom a boxer motort, de azért egyben elég elavultnak is tartom. Vagy nevezzük inkább hagyománytisztelőnek, az mégiscsak szebben hangzik.

Szerintem az eddigi vonalat folytatva jönnek majd a ráncfelvarrások lényegi változások nélkül. Ami igazán fejlődhet, az talán az elektronika.

Amíg megfelelő számban veszik a mostani konstrukciót, addig nem hiszem, hogy sokat kockáztatna a gyár. Elvégre a boxer az emblematikus gyártmányuk.

Én tehát nem félek attól, hogy a közeljövőben megszünnének kedvenceink. Az erőforrás esetleges hiányosságait amúgy is kompenzálják a futóművel, a tartozékok széles skálájával, és persze az évek során kialakult nimbusszal. És építenek márkahűségünkre.

 

 

Előzmény: Hori R1100S (2136)
kz2 Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2137

:-D

Vesszenek a kanyarlevágók!

 

kz

Előzmény: TPJR (2135)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.10.05 0 0 2136

Jóóóó!

 

Régen meg akartam már kérdezni,hogy szerintetek mi lesz a fejlődés további iránya a BMW motoroknál?Ezen belül  is a boxerekre gondolok.

Van még kiaknázható tartalék ebben a technikában,vagy az 1200-es a végállomás?

Hori

Előzmény: TPJR (2135)
TPJR Creative Commons License 2006.10.04 0 0 2135
Ezek mi vagyunk
cselle Creative Commons License 2006.10.04 0 0 2134
nekem teccik:-)

Ön dönt, iszik vagy vezet!
De egyszerre a hármat
ne csinálja!
TOM Creative Commons License 2006.10.03 0 0 2133

Bemutatkozasbol mar tudom ki is vagy.

Udv.

TOM

Előzmény: Pisti_gsadv (2131)
TOM Creative Commons License 2006.10.03 0 0 2132

En meg itt TOM ott KToM.

Udv,

TOM alias KToM R1200GS

Előzmény: Pisti_gsadv (2129)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.10.02 0 0 2131
Tudom, tudom. Sajnos az én nickem már foglalt volt...
Előzmény: soka63 (2130)
soka63 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 2130
Üdv Pisti!

Én itt is mint mindenhol soka63 vagyok.

Ákos
Előzmény: Pisti_gsadv (2129)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.10.02 0 0 2129

Sziasztok!

 

Na, most már itt is vagyok, nemcsak a motorozz.hu-n. Úgy látom, ismerős van bőven, csak iőbe fog telleni, míg az eltérő nickek alatt mindenkit megismerek. Akivel még nem találkoztam sem fórumon, sem élőben, azoknak is soxor üdvök.

 

boxer-gs Creative Commons License 2006.10.02 0 0 2128

Ezt kedvelem az írásaidban: - mintha a moziban ülnék és nézném az utifilmet.

Gratulálok, teljesen átéltem és nagyon jó volt.

Előzmény: MGP (2127)
MGP Creative Commons License 2006.10.02 0 0 2127
Karintia2006

 

Lassan kezd vége lenni a nyárnak. Aug 20 persze hétvégére esik, nem lesz hosszú vikend.

A hét közepén Toma felveti, hogy mi lenne ha négy nap lenne mégiscsak a hétvége és azt is Ausztriában.

Nem kellett sokat győzködnie. A javasolt útvonalat nemrég járták be mocisok, ahogy átnéztem a tervet a déli vidék legszebb útjait fűzték össze! Szállás is van.

Tehát tervezni sem kell, csak menni ..kényelmes.

Péntek este munka után találkozó Terdikékkel, aztán három fő és két GS elindul Bp-re. M3 dögunalom. Kiváló vacsorával kárpótoljuk magunkat. Szeretem az olyan helyeket ahol még a salátástál is tésztából van.

Reggel találka Tomáékkal, majd a megszokott úton támadjuk az Osztrák határt.

Rövid pihenő a Spanyol-étteremben, ami attól spanyol, hogy pár éve a Pireneusi túrára indulva is itt álltunk meg. (Ugyanezen az alapon van egy Holland kanyar a bükkben, mert ott pihenve meg egy fiatal Holland pár integetett ki vidáman a kocsiból a motorosoknak..).

A határ gyors, ezután viszont rögtön eltérünk a megszokott úttól, még Graz -ig sem sztrádázunk. Rengeteg mellékúti kanyargás után egyszer csak ismerős területen találjuk magunkat, a Lavamündi szakaszok jönnek, ahol mintha mindig motorostalálkozó lenne.

Ha idő lenne rá, ezt a részt vagy ötször kellene megcsinálni oda vissza. Ehelyett egy ismerős kis tó partján állunk meg. „Fürdünk?” kérdi Toma. Naná! Pont erre volt szükség ! Sokkal felfrissültebben folytathatjuk a kanyargást.

Toma Szlovénia felé fordul, ezen kicsit meglepődök. De nem zavar, nagyon szép út. Aztán még a határ előtt levágódik egy kis mellékútra, ami egy keskeny szurdokkal indít, majd egy fantasztikus panorámájú kilátópontra visz fel. Azta……

Szép csendben gurulunk le… és természetesen Toma megéhezik, ezt egyértelmű kézjelekkel adja tudomásunkra. Fogalmunk sincs hol állunk, de nagyon szimpatikus kisváros.

Ennek megfelelően cakkompakk ott hagyunk minden a motorokon és elmegyünk éttermet nézni. Van vagy 30 méter a táv. Az étlap csak dojcsúl spréhel, így van némi meglepi is az ételekben.

Én például fél grillcsirkére számítok, ehelyett egy fél csirke darabjai vannak egyenként kirántva. Nem tiltakozom J

Kicsit pilledten szállunk motorra, jobb nem nézni mennyi van még mára.

Azért a Wörthi tavat megcsodáljuk, érdekes a déli parton végigmenni, kár hogy most nincs idő sem a Piramidenkogelre sem a Minimundusra.

Természetesen ránk esteledik, majd kiderül, hogy a szálláshoz 26 km kemény hegyi kanyargó vezet. Sötétben, egy szakaszon aszfaltmentesen. Itt szokás szerint nem kátyúznak, elviszik az egész régi burkolatot. A szállás gyorsan megvan, a motoroknak rengeteg hely van egy nagy garázsban.

A szállóban valami helyi ünnepség van egy rakás rövid-börgatyás hangoskodik a stramlizenére.

Bevackolódunk majd némi hideg vacsora után alvás. Részemről kómaszerűen, István szerint nem is volt olyan nyugodt alvás. „valaki” horkolt. Szerintem csak a visszhangot hallotta..vagy álmodta J

Reggel Toma kopogtat, felajánlja, hogy 1 euróért megnézhetjük a panorámát az ablakukból.

Az ő szobájuk „előre” néz. Mi is..ki a fejünkből. Verőfényes napsütésben szikrázó hegyoldal…

Milyen lehet mindennap ilyenre ébredni..? Negyven év múlva talán vágynék a Hortobágyot látni.. egy napra.

Lecammogunk reggelizni. Svédasztal, önkiszolgáló. Annyira, hogy még a tojásokat is magunknak kell megfőzni.

István nem bízik a bennszülöttekben, őrzi a tojásait amíg főnek J

Reggeli a panorámateraszon…hát ezt sem lehetne egyhamar megunni.

Na induljunk. A B100-on Lienz irányába indulunk, majd a B108-on nyugatról kezdjük megkerülni a HoheTauern-t. A nagy nyitott íves kanyargó úton jó tempóban haladunk. Hamar le is kapnak a rendőrök. Csak Tomáékat inti le szerencsére, tehát látóhatárra gurulunk és várunk. (Ha nem intenek le mindenkit, akkor tovább kell menni, különben mindenkit bírságolnak, ezt már megismertük korábban). Tomáék is hamar megjönnek… 25 eu volt a „fizető szakasz”.

Hamarosan jön a következő..de ez már „betervezett” fizetni kell az alagútért.

Mittersillnél jobbra fordulunk, ZellAmSee felé. Útközben kis pihenő egy füves parkolóban..nincs semmi a környéken, csak jólesik megállni és nézni ki a fejünkből.

Megkerüljük a ZellerSee-t, Bruckban pont a tavaszi szállás előtt megyünk el.

Na innen aztán a hegyivadászat, irány a GrosszGlocner, egész elfogadható időt fogunk ki, csak a Hegyigyopár kilátópont van épp felhőben, innen semmit sem látunk. Útközben annál inkább.

Le megint nem a szokott úton jövünk, Toma „mellékutazik”… nagyon tetszik. GPS nélkül az életben nem találnám meg újra azokat az elágazásokat.

A hegy lábánál megéhezünk, betérünk az első kajáldába…ami elég fura. Először is töküres. Majd a pincérnő előkerül…kb egy „Namitakarnak??” a rendelésfelvétel. Mindenki marad a virslinél..azt csak nem rontják el. A kiszolgálás egyedi, mindent amit hoz azt csak az asztal sarkáig szállitja..onnan osszuk szét. A virsli még elmegy… de a kenyér nagyon gyanús. Sajtban még elmegy a penészes, de a kenyérben inkább köszönjük nem.

A helyet megjegyeztem..nehogy mégegyszer….

Mivel még van idő, a másnapi utat rövidítendő beiktatunk egy kitérőt egy vízeséshez.

Oberwellach irányába indulunk a Möll partján.

A környéken van egy gleccser ahová egyszer fellógtunk egy lezárt úton, szemezgetek is a letérővel, de megyünk tovább. Kiderül hogy a vízeséshez bizony mászni kell, méghozzá elég gyorsan, mert hamarosan zár. Ehhez ebben a csízmában nem füllik a fogam, és Gabrielle is inkább relax-üzemmódban van. Tehát maradunk a parkolóban, őrizzük a motorokat, cuccokat.

Ahogy a fotókat később néztem, azért legközelebb csak fel fogok menni.

Most viszont lent pihizünk, amikor valami iszonyatos felleg tűnik fel. Hívom Tomáékat, de még felfelé tartanak. Pár percig tétovázunk, addigra teljesen elsötétedik minden. Elkezdjük menteni a cuccokat a közeli kocsmába. Viszem a három motort, Gabriella hozza a felszerelést, bukót, dzsekiket. Egy adagért még én is visszamegyek amikor is leszakad az ég. Egy pillanat alatt bőrigázás.

A kocsma lépcsőjéről nézzük a felhőszakadást. Toma motorján fenn a GPS…az épület tetején túlcsordul az eresz, minden víz a motorokra jut. Kicsit nézem, aztán ki a zuhéba, hátha le tudom kapni gyorsan a tartóból. Mikor már teljesen szétáztam és a GPS még mindig nem jön otthagyom. Később kérdem Tomát, hogy a fenébe kell levenni, mert az enyémet egy mozdulattal ki lehet pattintani..közli, hogy sehogy, fixen fenn van..A francba..még jó hogy nem erőltettem.

Közben várakozunk, lassan csitul az égiháború.. egy igen ázott személy érkezik is a hegyről.

A kocsmából egyszer csak nevetés hangzik, majd egy pillanat múlva megjelenik Toma… Illetve a helyi iszapbirkózás nyertese aki Tomának adja ki magát.

Mint kiderült jól megáztak, de végig megúszták esés nélkül, a céltól tíz méterre sikerült Tomának elvágódni a sáros ösvényen, pont a kocsma nagy ablakai előtt. A produkción nevettek bent!

Némi csutakolás után az ázott sereg átöltözik, már ami száraz ruha akad, Toma pl az ajándékba szánt reklámpólóban feszít.

Némi száradás után beülünk egy forró teára, kihurcolkodunk. A motorok több vizet kaptak ma mint egy tengeralattjáró. Pöccre indulnak.

„Szokás”szerint későn érkezünk haza, de ma legalább még van meleg étel. Bár némelyik része elég gyanús, ezért fogyasztásra alkalmas.

Estére Istvánnak szómenése támad, folyamatos beszél, már rég aludnánk. Megjegyzem, hogy szerintem nem a horkolástól nem tud aludni, hanem azért mert beszél. És nem álmában. Némi csend, töpprengés..majd felsóhajt: „de még annyi mondanivalóm lenne” Lehurrogjuk. Alszunk.

Reggel megint szép idő fogad. Toma szabályosan be van sózva, ma vonaton motorozhat!

Én eddig direkte kerültem ezeket a szállítóvonatokat, de ő pont ilyet akar kipróbálni..na nézzük. Mallnitzig van út, aztán vas út. Az éppen induló szerelvényt éppen lekéssük, szóval várakozunk. Közben elgondolkodom, hogy a valószínűleg vasúttársasági tulajdonú alagutat milyen  jól kihasználják járműforgalomra, tudnak ezek valamit. A következő szerelvényre az elsők között megyünk fel, érdekes végigmotorozni rajta. A vasakat pillanatok alatt lekötik, profin rögzítik, mi átsétálunk a személyvagonba. Mind az egybe. De az legalább emeletes.

A út rövid, pár perc múlva már megint motoron ülhetünk.

Ja az időjárás nagyon ki volt számítva! Ahogy felszálltunk elkezdett cseperegni, ahogy leszálltunk elállt. Obertuern felé motorozunk, ezek a nagy síterepek nyáron is lenyűgözöek.

Ma egy sokkal szebb helyen állunk meg virslit enni. Kristálytiszta hegyi tó partján lévő kellemes étterem. Punnyadunk kicsit, majd a Nockalm panorámaútja felé indulunk.

Még a főút előtt megcsodálom a 23%-os emelkedő táblát, itthon ilyet sem látni.

A Noki után Toma egy kis kitérőt javasol, egy kis sí-faluba megyünk, szintén szép hely, de Toma sehogy sem akarja elfogadni a megszokott lesikló terepén legelésző teheneket. J

Innen már csak kényelmesen kanyargunk a szállásig a lassan már megszokott  esti-szerpentinen.

Sajna csak rövid szabira jöttünk, reggel felmálházzuk a vasakat és búcsút intünk a szállásunknak.

Hazafele még sok-sok mellékúton kanyargunk. Az egyik legszebb volt mikor egy Diex nevü pici faluba mentünk fel hosszú kis egysávos úton. Ezeket a helyeket a külföldiek nem igazán ismerik, hiszen csak egy hurok-út a főút mentén, mi is többször elmentünk már a nagy hegyek után szinte dombnak tűnő rész mellett, de valójában egészen különleges kis helyek ezek. Sok helybéli sétált, nordikolt a kis utakon, és meglepődve vettem észre, hogy a „kis domb” bő 1200 m magas. A hegytetőn lévő falú, inkább csak pár ház, egy szép kis templommal, két fogadóval. Az egyikben még pincér is van. Az asztalnál ül és beszélget a vendégekkel. A padon egy biciklista alszik. Hihetetlen nyugis egy hely.

A kirakott táblán krétával felírva a napi menü, amiből a házivirslit értjük, azt rendelünk. A köretet nem értjük, a fogadós kicsit gondolkodik, hogy is kéne elmondani, aztán legyint, „Gut”, mondja. Szóval valami „jó” lesz a köret. Hát aki szereti a káposztát annak jó..nekem nem. De a házivirsli tényleg jó volt, az illatára meg is jelent a környékbeli kunyera-kutya, gondolom már jól ismerte a helyet, és a jól begyakorolt bánatos-eb tekintettel nézte ki a szánkból a falatot.

Naná hogy jóllakot.

Nagy sóhajjal továbbindulunk, innen már csak „utazás” van. Át a határon, Bp-ig Toma valami kegyetlen tempót diktál, a GPS előrejelzett idején vagy félórát fog. Este Budapesten még egy rövid városnézést tart, a kellemes nyári estén a kivilágított város tényleg a legszebb arcát mutatja. Búcsúzúnk, majd hazafele vesszük az irány. Még egy rövid pihenő egy benzinkúton, most már frissítenünk kell magunkat csokival, kávéval, aztán haza is érkezünk.

 

Nagyon rövid út volt..legalábbis időben, mert km-ben szinte a max ami belefért. Köszönet Tomának az ötletért, és külön köszönet az útvonal összeállítónak így látatlanban, tényleg sikerült Dél Ausztria legszebb helyit felfűzni egy útvonalra.

Úgy érzem ezt a kört majd meg kell még ismételni!

 

 

MGP

       

 

 

 

 

 

 

.

   

 

 

 

 

  

 

esgé650 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2126
Akkor ezt is csak meg kell szokni. Így legalább nem karistolódik össze a motor oldala, hogy a BMW-nél még erre is gondoltak, nahát! ;-)))))
Előzmény: kz2 (2125)
kz2 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2125
Igen, ez a homológ állapot. :-)
Előzmény: esgé650 (2123)
Macskapecér Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2124
Szia!

Szerintem nem kellene egy robogót súlypont szempontjából összehasonlítani semmi mással, csak egy másik robogóval. Vagy maximum egy csopperrel, de azok nem laknak ebben a topicban. ;-)

Az RT egyébként - szerintem - BMW-viszonylatban is drága. Van más modell is, és választhatsz soros négyhengerest is, ha nem tetszik a boxer. Ha zavar a rezgés, akkor próbálj ki egy Moto Guzzit, na, az után olyan finomnak fogod érezni a BMW-t, hogy jesssssz.

A nyomvályút egyébként én nem nagyon érzem. Igaz, hogy GS-em van, de csak a nagyon durvák dobják meg. Amúgy az természetes, ha rámész a peremére, és belecsúszik a motor, ezt mindig meg fogod érezni, akármilyen géped lesz, akármilyen gumival. A Burgman amúgy elég türelmes darab rossz utak szempontjából (a többi robogóhoz képest), de a kereke sajna kicsi.

Arra azért készülj fel, hogy bármit veszel, bizonyos mértékig újra kell tanulnod motorozni. Nekem a túramotor után nagy váltás volt a túraenduró. Előbbit inkább dönteni, utóbbit meg inkább kormányozni kell. Ja, meg az is biztos meglepő lesz, hogy a BMW-n van fék. ;-)

Körte

Előzmény: esgé650 (2121)
esgé650 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2123
kz2, Neked is így belóg a sztender?
Előzmény: kz2 (2122)
kz2 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2122
--- ez azt jelenti, hogy a nyomvályút ilyen erősen érezni? A burgmanomon kevésbé érezem meg, de lehet, hogy ez alacsony üléspozíció miatt érzem így.
---- érzékeny a vályúra, fene tudja, miért. Nekem eddig egyféle gumim volt/van, így nem tudom összehasonlítani.

- újból kell tanulni a kanyarodást.
-- ????
--- mint mondottam, most egy burgmanom van. Ott ellenkormányzással remekül lehet a kanyarokat venni. Az rt-nél is megpróbáltam, de valahogy nem ment olyan jól :-((( Valszeg ez is a magasabb súlypont következménye. Majd megszokom :-)))
---- ha ez megnyugtat, én szinte kizárólag ellenkormányozva közlekedek. :-) Egyszerűen nagyobb határozottságot igényel.

---- oldaltámasz: megnéztem, felhajtva vízszintesen áll, fém a fémmel érintkezik, nincs gumibak. Nekem kimondottan tetszik az a nagy fül, remekül be lehet akasztani a csizma sarkát, amolyan csopperes letámasztást produkálva. :-)

kz
Előzmény: esgé650 (2121)
esgé650 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2121
Szia kz2, és köszönöm a reagálásodat!

- vibrál az egész motor (nem értek hozzá, de elhiszem, hogy ez a boxer sajátossága)
-- ez a boxer. Az 1200-es sorozat már simább.
--- biztos, de az nekem még túl drága (sajnos) :-(((

- a súlypont számomra szokatlanul magasan volt.
-- Öööö passz. Mihez képest, ugye.
--- jelenleg egy 650-es burgmanom van.

- nyomvályút nagyon megérezte (állítólag az első gumi cseréje orvosolja ezt a problémát).
-- Szerintem nem fogja. :-)
--- ez azt jelenti, hogy a nyomvályút ilyen erősen érezni? A burgmanomon kevésbé érezem meg, de lehet, hogy ez alacsony üléspozíció miatt érzem így.

- újból kell tanulni a kanyarodást.
-- ????
--- mint mondottam, most egy burgmanom van. Ott ellenkormányzással remekül lehet a kanyarokat venni. Az rt-nél is megpróbáltam, de valahogy nem ment olyan jól :-((( Valszeg ez is a magasabb súlypont következménye. Majd megszokom :-)))

- egyenes hát, kissé csúszós ülés.
-- 1. megszokod. 2. bőrnadrágot veszel. 3. Az ülés dőlésszögével lehet játszani, vannak hozzá kütyük.
--- most csak egy sima farmer volt rajtam (térdvédővel :-) ), amúgy a cordura nadrágom alsófelén van egy bőrbetét, az talán megoldja ezt a gondomat. Bőrnadrágot nem szeretem (még sosem volt, de biztos nem szeretném).
Előzmény: kz2 (2118)
MGP Creative Commons License 2006.10.01 0 0 2120
Ezt még konkrétan nem. Oldalkocsis GS-el már találkoztam, de mindig szembe jött 140-el, ennyi idő alatt nem bírtam felmérni a hajtásláncát :))
Előzmény: soka63 (2116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!