Most ez az egr szelep milyen szerepet játszik? le cseréltem az üzemanyag szüröt meg a levegö szüröt de nem sok javulást érzek rajta nem tudom mi lehet vele de már ki vagyok vele!
sZERETNÉM HA TE NÉZNÉD MEG AZ AUTOMAT HOVÁ VALOSI VAGY MIKOR TUDNÁD MEGVIZSGÁLI A BETEGET ÉS HOL ÉN ABONYI VAGYOK LÉGYSZI IRJ DE KI PROBÁLOM AMIT MONDTÁL DE NEM TUDOM MI AZ AZ EGR SZELEP
szép napot mindenkinek! lassan csak van remény a napsütésre: nekem be be torpant akkor csinált ilyet de valami szerencse folytán elmúlt. most vettem észre hogy a légszűrőházba valahogy víz került.lehet lyukas vagy nem zár jól?!megyek szerelni szép napot minden kedves autó kollégának .
Hali Húzd le a légtömeg merőről és az egr szelepről a csatlakozót,próbáld ki így. Ilyenkor egy safe-módba kerűl a motor vezérlő és egy közép tartományba állít minden érzékelő adatait.(Igy nem fog ugy menni mint kellene, lesz benne néha rángatás de ezek hibái legalább kizárható). Meg kell még nézni a turbo by-pass szelepét hogy bezár-e rendesen. Többet én is csak úgy tudok ha látom a számítógépen működési paramétereket.
KCTUNING! Légysi segits szerintem te tudod mi van a kocsimmal egy vivaro. Valimi dugulás lehet sztem mert nyomom a gázt elindulásnál és szépen lassan emelkedik a fordulat és 2600as fordulatnál megindul váltásnál még el nem éri a 2600as fordulatot nem megy sehová le vagyok lassulva a keresztezödésekböl alig jövök ki vele aztán jo hoszutávon és néha menet közben ki világit az izzito visszajelzö lámpa és akkor nem megy hiába nyomom neki pár másodpercig tart meg nézetem és nem tudtak mondani semmit szerinted mi lehet vele?
Hali Valamelyik befecskendező elengedi a vissza folyóba a nyomást,azért van 60 bár inditó nyomás.Résolaj vissszafolyást kell mérni,amelyiknél a legtöbb az a rossz.Menetközben is azért áll le mert a rendszer nyomást elengedi,általában ilyenkor csak egy befecskendező szokott rossz lenni. KC.
üdv attól függetlenül hogy nincs hibajel a műszerfalon olyasmi a hiba mint amikor a légtömegmérőm rossz volt annak idején (mint jelenséget jegyeztem meg)
Üdv .HELP HELP HELP Szeretnék közzétenni 1 furcsa hibát, az alany 2006-os Trafic 1,9 dci. 80 000 km.
Nos először kezdte azzal,hogy elkezdett nehezen indulni,ez még annyira nem zavart,de a jelenség kezdete után 1 hónappal már nem indult,aztán meg menet közben leállt,ekkor gyújtás ki-bekapcs után ismét működik a Motor,ez aztán egyre sűrűbben történik,ezen időszak alatt volt,hogy 400 km-t elment leállás nélkül ! Egyéb hibajelenség nincs,az autó ha megy nem füstöl,pörög,nem fogyaszt sokat,és a motorhiba jelző lámpa sem világított soha. Hidegindítóval beindul gond nélkül,innentől kezdődött a hibakeresés, 1.,Tank leszerelés,tisztítás,kisnyomású szivattyú ellenőrzése,de ebben a tankban és kivitelben nincs szivattyú a tankban,összerakás után hibátlanul működik de csak 3 napig,ezután tank le-fel,eztán 2 napig hibátlan,ezután üz.anyag szűr .csere,1 órán át hibátlan,aztán ismét a Hiba.Na hogyan tovább,hát komputer kiolvasás mert hátha ott a megoldás,eredmény--Hirtelen nyomásesés a rendszerben-- na jó de mitől?? Ezután nyom.szab.szelep csere bontottal,jaj de jó megjavult,de 2 óra múlva ismét nem indul,irány másik hibakód olvasásra,eredmény:indításnál 60 bar a nyomás a közösben,Szivattyú?? !! Ok,csere a szivattyú,bontottal,utána megint tökéletes ,hát akkor irány Németország, 1200 km gond nélkül,trélerrel visszafele már autó is felrakva,együtt már 2 tonnát húzok gond nélkül,még kb 300 km,és ismét egyre nehezebben indul,de menet közben hibátlan,a leállások megszűntek ,de ha leállítom nem indul,most még 1x kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet,ez pedig ismét 1 óráig segített,aztán újra nem indul,tehát ott vagyok majdnem mint az elején,csak most még nem áll le menet közben??
Valakinek volt már ilyen problémája,vagy tudna valaki segíteni???? előre is kösziiii
Én se nagyon értem!!!!!!Az egér az elöbb lett kitakarítva volt benne anyag rendesen,jobb is lett a motor járása.
Nincs itt olyan fórumozó akinek van egy piros magasított vivarója vagy trafic?már nem tudom mellik volt mert tegnap óta elfelejtettem!!!:-D Németben futottunk össze kicsit játszottunk a pályán ozt ő eltünt nagygázzal.Én a transittal voltam!!!de csak azért tudott lelépni me az utasok nyöszögtek hogy pipini meg cigizni kéne már!!!:-DNem azért me transittal voltam!!!!:-DDD
Érdekes, az enyémből csak padlógázon jön ki nagyon nagyon kevés füst. Az 1.9-esből amiben volt vagy 60.000 sokkal jobban ömlött a füst. A 2.5-ösből semmi sem jön szinte!
Nekem aztán füstöl rendesen!!:-DKicsit kellemetlen is mert mögöttem megáll a forgalom!!!:-DDD Ennyit számítana a katalizátor?igaz át van írva a szoftver.Csúcsok ujjak,motor új.Mondjuk elötte is füstölt.Jó lenne ha nem kormolna ennyire. Asszem kipróbálok egy illen katalizátort.A héten letesztelem és közlöm az eredményt!!! Az ülések vasai bökték az oldalamat,annyira oda voltak,kikaptam elvittem egy kárpitoshoz!!!Kafa lett !! Következő projekt az üléshuzat,nem lesz olcsó de minőségi lesz!!!Nem az a 2 hónap alatt kikopó tömegcikk!!
nekem a turbós mondta, hogy pár lóerőt hozzáad, és bár maga ellen beszél, de a turbó élettartamát szinte kétszerezi, ha nincs benne a gyári katalizátor. Kicsit jobban füstöl, de jó motornál jóval határérték alatt marad így is. Remélem segítettem.
az enyémmel is ez a helyzet, pedig se nem magas, se nem hosszú.... Tuning kicsit segít rajta, erősebb lesz alacsonyabb tartományban is, bár ez sem igazi (enyémben csak 118 LE-es szofver van, KC-ét nem ismerem).
Mit gondoltok arról ,hogy ...... A gyári katalizátor kuka mert tropára ment ,most csak a dob van fent.Gyári horror ár amiért nem szívesen adok ki ennyi pénzt.Viszont ha egy univerzális be lenne építve a rendszerbe......!!!????
Van itt ollan autóstárs akinek van egy piros magas zárt teher vivaroja?
Üdv alacsony fordulaton az én traficom se él ....hm. 1700 valami akaródzik de igazán 2000 fölött jön meg,de akkor aztán rettegjen mindenki!!Azt hittem valamit javul ez a tartomány is ha megtörténik a csúcsok restaurálása.Következő körben a magasnyomásut nézetem meg és újjítatom fel,biztos nem árt neki!!!!Amennyi már benne van!!! A 2.2-es transitom 1500 nél már húz ezerrelDinamikus moror.
Hali. Először is ellenőrizd a már le írtakat, a kerregő szelep dolgozik-e , ha nem van-e vákum a két gumi cső egyikén, ha van csere. Ha ez mind jó akkor jöhet a légtömeg mérő de ezeket érdemes kiolvasni a hiba tárolóból. Esőmentes szerelést...
Sziasztok! Légyszi ha tudtok segitsetek nem tudom mi lehet az autommal van egy vivarom 1,9cdti valamiért nem húz csak 2700as fordulatnál pedig 2000nél már kéne neki kérem ha tudtok segitsetek köszönöm!