Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1987
Üdv!!!!
Kedden megyek megvenni ezt a gépsárkányt játszós autónak!!!!:-DDDD
http://www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/1.1/trabant_1.1-3855104
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1986
hol van az a turbo by-pass szelep és hogy kell megnézni hogy jo-e?
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1985
Most ez az egr szelep milyen szerepet játszik?
le cseréltem az üzemanyag szüröt meg a levegö szüröt de nem sok javulást érzek rajta
nem tudom mi lehet vele de már ki vagyok vele!
llaller Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1984
egr szelep hengeres
Előzmény: llaller (1983)
llaller Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1983
visszamész egy-két oldalt ott van fénykép is
Előzmény: Janeszbratyesz (1982)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1982
HALI KCTUNING!

sZERETNÉM HA TE NÉZNÉD MEG AZ AUTOMAT HOVÁ VALOSI VAGY MIKOR TUDNÁD MEGVIZSGÁLI A BETEGET ÉS HOL ÉN ABONYI VAGYOK LÉGYSZI IRJ DE KI PROBÁLOM AMIT MONDTÁL DE NEM TUDOM MI AZ AZ EGR SZELEP
Előzmény: KCTUNING (1980)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1981
szép napot mindenkinek! lassan csak van remény a napsütésre:
nekem be be torpant akkor csinált ilyet de valami szerencse folytán elmúlt.
most vettem észre hogy a légszűrőházba valahogy víz került.lehet lyukas vagy nem zár jól?!megyek szerelni szép napot minden kedves autó kollégának .
KCTUNING Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1980
Hali
Húzd le a légtömeg merőről és az egr szelepről a csatlakozót,próbáld ki így.
Ilyenkor egy safe-módba kerűl a motor vezérlő és egy közép tartományba állít minden
érzékelő adatait.(Igy nem fog ugy menni mint kellene, lesz benne néha rángatás de ezek hibái legalább kizárható).
Meg kell még nézni a turbo by-pass szelepét hogy bezár-e rendesen.
Többet én is csak úgy tudok ha látom a számítógépen működési paramétereket.
Előzmény: Janeszbratyesz (1978)
frecska Creative Commons License 2010.05.19 0 0 1979

Szia.

Nekem is volt hasonló problémám, gázolajszűrő csere oldotta meg.

Előzmény: Janeszbratyesz (1978)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1978
Szeva!

KCTUNING! Légysi segits szerintem te tudod mi van a kocsimmal egy vivaro.
Valimi dugulás lehet sztem mert nyomom a gázt elindulásnál és szépen lassan emelkedik a fordulat és 2600as fordulatnál megindul váltásnál még el nem éri a 2600as fordulatot nem megy sehová le vagyok lassulva a keresztezödésekböl alig jövök ki vele aztán jo hoszutávon és néha menet közben ki világit az izzito visszajelzö lámpa és akkor nem megy hiába nyomom neki pár másodpercig tart meg nézetem és nem tudtak mondani semmit szerinted mi lehet vele?
KCTUNING Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1977
Hali
Valamelyik befecskendező elengedi a vissza folyóba a nyomást,azért van 60 bár inditó nyomás.Résolaj vissszafolyást kell mérni,amelyiknél a legtöbb az a rossz.Menetközben
is azért áll le mert a rendszer nyomást elengedi,általában ilyenkor csak egy befecskendező
szokott rossz lenni.
KC.
Előzmény: starex (1975)
llaller Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1976
üdv attól függetlenül hogy nincs hibajel a műszerfalon olyasmi a hiba mint amikor a légtömegmérőm rossz volt annak idején (mint jelenséget jegyeztem meg)
starex Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1975
Üdv .HELP HELP HELP
Szeretnék közzétenni 1 furcsa hibát, az alany 2006-os Trafic 1,9 dci. 80 000 km.

Nos először kezdte azzal,hogy elkezdett nehezen indulni,ez még annyira nem zavart,de a jelenség kezdete után 1 hónappal már nem indult,aztán meg menet közben leállt,ekkor gyújtás ki-bekapcs után ismét működik a Motor,ez aztán egyre sűrűbben történik,ezen időszak alatt volt,hogy 400 km-t elment leállás nélkül ! Egyéb hibajelenség nincs,az autó ha megy nem füstöl,pörög,nem fogyaszt sokat,és a motorhiba jelző lámpa sem világított soha. Hidegindítóval beindul gond nélkül,innentől kezdődött a hibakeresés, 1.,Tank leszerelés,tisztítás,kisnyomású szivattyú ellenőrzése,de ebben a tankban és kivitelben nincs szivattyú a tankban,összerakás után hibátlanul működik de csak 3 napig,ezután tank le-fel,eztán 2 napig hibátlan,ezután üz.anyag szűr .csere,1 órán át hibátlan,aztán ismét a Hiba.Na hogyan tovább,hát komputer kiolvasás mert hátha ott a megoldás,eredmény--Hirtelen nyomásesés a rendszerben-- na jó de mitől?? Ezután nyom.szab.szelep csere bontottal,jaj de jó megjavult,de 2 óra múlva ismét nem indul,irány másik hibakód olvasásra,eredmény:indításnál 60 bar a nyomás a közösben,Szivattyú?? !! Ok,csere a szivattyú,bontottal,utána megint tökéletes ,hát akkor irány Németország, 1200 km gond nélkül,trélerrel visszafele már autó is felrakva,együtt már 2 tonnát húzok gond nélkül,még kb 300 km,és ismét egyre nehezebben indul,de menet közben hibátlan,a leállások megszűntek ,de ha leállítom nem indul,most még 1x kicseréltem a nyomásszabályzó szelepet,ez pedig ismét 1 óráig segített,aztán újra nem indul,tehát ott vagyok majdnem mint az elején,csak most még nem áll le menet közben??

Valakinek volt már ilyen problémája,vagy tudna valaki segíteni????
előre is kösziiii
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.18 0 0 1974
Szevesztok!

Létezik? az hogy a gázpedál kontakhibás a vivaroba és attol nem húz csak 2600as fordulatnál. várom a hozászolásokat kösz!
öcsiba Creative Commons License 2010.05.17 0 0 1973
Eladó alig használt, hölgy tulaj, garázsból....
http://www.youtube.com/watch?v=gTq_NgRnxGQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=UiSlwQ3J8_U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ARUoUR0_i4E&feature=related
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 1972
Üdv!

Elég szar helyen van!!!!!
Előzmény: Szokecigany (1967)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 1971
Én se nagyon értem!!!!!!Az egér az elöbb lett kitakarítva volt benne anyag rendesen,jobb is lett a motor járása.

Nincs itt olyan fórumozó akinek van egy piros magasított vivarója vagy trafic?már nem tudom mellik volt mert tegnap óta elfelejtettem!!!:-D
Németben futottunk össze kicsit játszottunk a pályán ozt ő eltünt nagygázzal.Én a transittal voltam!!!de csak azért tudott lelépni me az utasok nyöszögtek hogy pipini meg cigizni kéne már!!!:-DNem azért me transittal voltam!!!!:-DDD
Előzmény: GARFIELD (1970)
GARFIELD Creative Commons License 2010.05.17 0 0 1970
Érdekes, az enyémből csak padlógázon jön ki nagyon nagyon kevés füst. Az 1.9-esből amiben volt vagy 60.000 sokkal jobban ömlött a füst.
A 2.5-ösből semmi sem jön szinte!
Előzmény: kreutzb1 (1968)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1969
Sziasztok mennyibe kerül egy új légtömegmérö egy 1,9cdti vivaroba? Ha vannak valakinek ehhez a tipushoz alkatrészei az irjon köszi!
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1968
Nekem aztán füstöl rendesen!!:-DKicsit kellemetlen is mert mögöttem megáll a forgalom!!!:-DDD
Ennyit számítana a katalizátor?igaz át van írva a szoftver.Csúcsok ujjak,motor új.Mondjuk elötte is füstölt.Jó lenne ha nem kormolna ennyire.
Asszem kipróbálok egy illen katalizátort.A héten letesztelem és közlöm az eredményt!!!
Az ülések vasai bökték az oldalamat,annyira oda voltak,kikaptam elvittem egy kárpitoshoz!!!Kafa lett !! Következő projekt az üléshuzat,nem lesz olcsó de minőségi lesz!!!Nem az a 2 hónap alatt kikopó tömegcikk!!

www.autopotahy.sk
Előzmény: Norcso74 (1966)
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1967
Mekkora munka kiiktatni? :) Ha ez igaz én biztos kidobom belőle..
Előzmény: Norcso74 (1966)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1966

Szia,

 

nekem a turbós mondta, hogy pár lóerőt hozzáad, és bár maga ellen beszél, de a turbó élettartamát szinte kétszerezi, ha nincs benne a gyári katalizátor. Kicsit jobban füstöl, de jó motornál jóval határérték alatt marad így is. Remélem segítettem.

 

Üdv.

 

Norcso

Előzmény: kreutzb1 (1964)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1965

Szia,

 

az enyémmel is ez a helyzet, pedig se nem magas, se nem hosszú.... Tuning kicsit segít rajta, erősebb lesz alacsonyabb tartományban is, bár ez sem igazi (enyémben csak 118 LE-es szofver van, KC-ét nem ismerem).

 

Üdv.

 

Norcso

Előzmény: kreutzb1 (1963)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1964
Mit gondoltok arról ,hogy ......
A gyári katalizátor kuka mert tropára ment ,most csak a dob van fent.Gyári horror ár amiért nem szívesen adok ki ennyi pénzt.Viszont ha egy univerzális be lenne építve a rendszerbe......!!!????
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1963
Üdv!

Van itt ollan autóstárs akinek van egy piros magas zárt teher vivaroja?

Üdv
alacsony fordulaton az én traficom se él ....hm.
1700 valami akaródzik de igazán 2000 fölött jön meg,de akkor aztán rettegjen mindenki!!Azt hittem valamit javul ez a tartomány is ha megtörténik a csúcsok restaurálása.Következő körben a magasnyomásut nézetem meg és újjítatom fel,biztos nem árt neki!!!!Amennyi már benne van!!!
A 2.2-es transitom 1500 nél már húz ezerrelDinamikus moror.
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1962
Kösz! megnézetem.
Irok mi lett az eredmény.
öcsiba Creative Commons License 2010.05.16 0 0 1961
Hali. Először is ellenőrizd a már le írtakat, a kerregő szelep dolgozik-e , ha nem van-e vákum a két gumi cső egyikén, ha van csere. Ha ez mind jó akkor jöhet a légtömeg mérő de ezeket érdemes kiolvasni a hiba tárolóból. Esőmentes szerelést...
Előzmény: Janeszbratyesz (1960)
Janeszbratyesz Creative Commons License 2010.05.15 0 0 1960
Sziasztok!
Légyszi ha tudtok segitsetek
nem tudom mi lehet az autommal van egy vivarom 1,9cdti valamiért nem húz csak 2700as fordulatnál
pedig 2000nél már kéne neki
kérem ha tudtok segitsetek köszönöm!
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1959
Ja és 100Le 6 sebességes, 6.-ban óra szerint mérve.
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.14 0 0 1958
Renault Trafic 2006.12havi 76e km,L2H1 1,9 dci Olaj motul X-Clean 5w40+olaj+Légszűrőben 7000km,gázolaj szűrő 27e km, gumik 0km michelin agilis,gyári alufelnik. 90-140 23mp.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!