A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ezt az átfényezősdit 2x is gondold át! Egyszer eladó lesz ui. a motor. A vevőjelölt első gondolata az lesz, hogy biztos ropira törték, azért kellett fényezni. Szerintem.
Az alábbi kéréssel fordulok hozzátok:Átfényezném a motorom, A kép egyenlőre csak Photoshop, de remélem a nov-dec-ben kész lesz. A tank oldalán található idom jelenleg metál"szürke" sok 1200GS-nsk fekete van ha valaki elcserélné velem szóljon. Nem a fényezési költség miatt, hanem mert sajnálom átfényezni. Elvileg a két oldal idom mattfekete lesz a csőr és a tank teteje, pedig fényes. nekem így joban tetszik. Ha minden jól megy később a váz, a felni és a villa is át lesz fújva de még nem tuti.
kösz mindenkinek, lehet benne vmi h RT ennyi penzert jobb es szebb is...
kz2
akár itt akár emailben tudnál adni egy normális szerelő/szervíz árát ahol rendesen megnéznék, hátha a vélemények után mégiscsak RS-t akar venni a kollega :)
Nos, ízlések és pofonok, ugye. 40.000 km-t tettem egy RS-be, mielőtt RT lett belőle. Kedveltem. Olyan, mint bármelyik négyszelepes boxer: különösebb típushiáktól mentes. Mivel ez az utolsó 1100-es évjárat, feltehetőleg a váltóval már nem lesz gond. Szerintem ez a legszebb fényezés, de ez - mint mondottam volt - ízlések... Nem egy keresett típus, nem könnyű eladni, ez elég jó alkupozíció. A tizenezer km egy kicsit kevés, érdemes alaposabban megnézni. Az előéletét meg lehet nézetni, szerelőt is ismerek.
Ennek a tipusnak csak a kinézetével vannak igazán bajok. De mivel ez ugye szubjektív, így ha a vevőjelöltnek tetszik, akkor nincs vele semmi baj.
Nem ismerem az adott darabot, de szerintem sem lehet vele sok gond, sőt valószínű semmi. Nyilván bármelyik BMW-szervízben elvégzik az esetleges állapotfelmérést, bár gondolom, nem ingyen. Azt meg egyikünk sem nagyon meri szerintem felvállalni, hogy "szakvéleményt" mondjon, mert persze bármi előfordulhat a vétel után 2 nappal.
Csak ismételni tudom, hogy igazán csak a tipussal lehet "gond".
Ez ugye a BMW túrasport modellje akart lenni anno. Szerintem egyszerűen erre a célra nem nagyon vált be.
Egy "S" minden bizonnyal kenterbe veri sport tekintetében, túra szempontjából pedig ott van az RT, ami nem hiszem, hogy bármilyen körülmények között gyengébben muzsikálna mint az RS. Jó, lehet, hogy van 10-20 km/h sebességkülönbség a maximumot tekintve az RS javára. De nem hiszem, hogy egy kényelmes BMW esetében ez lehetne a döntő érv.
Valószínűleg a modell sikertelensége folytán nem is fejlesztették. Ez olyan, mint amikor megszületett. Szerintem egy áttervezett fejidommal sokkal eladhatóbb lehetett volna, de ő szegény megmaradt amolyan mostohagyereknek a BMW családban.
Szerintem az árából jócskán lehet még faragni, mert relative "eladhatatlan" normális áron ez a tipus a fentebb említettek miatt. Jellemzően kezdő BMW-sek veszik, akik még csak a márkaimázsba szerettek bele, de amúgy nem nagyon tudják, hogy mit is akarnak igazándiból.
Ettől függetlenül, ha a kinézetével nincs gondja a vevőnek, biztos, hogy ugyanolyan hűséges, megbízható társra lel majd benne, mint bármelyik másik BMW-modellben.
Nekem nem tetszik és nem is vennék ilyet (sokkal inkább egy 1100RT-t ugyanennyiért), dehát szerencsére különbözőek vagyunk.
Úgy látszik, csak jobb lett a Gold Wing futóműve, mert a régebbiekkel azért óvatosabban kellett bánni. Bár azért én inkább a K1200LT-re fogadnék inkább kanyarvadászat szempontjából.